Da's een flinke verrassing!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef Maitje het volgende:
Goedenmorgen!!![]()
Jeetje, ik heb nu toch weer een verhaal!![]()
Komt die man binnen, hond helemaal lijpgoeie inkopper.
Dus we gaan zitten, voor de beste man even een kopje koffie ingeschonken, ben nu eenmaal een goeie gastvrouw.
Zegt ie, voordat we beginnen heb ik eigenlijk een andere functie voor je... Dus ik!!!!
Ik dacht echt, godver wat nu weer dan?!
Of ik onderofficier commandant ok assistente wil worden want het was zo zonde om mijn mijn diploma's als soldaat te beginnen.., en hij wilde graag nog proberen of ik toch als AMVer kon starten..
Nondeju.. val in mijn straatje!!![]()
Dus geen soldaat verzorging/chauffeur, maar onderofficier commandant ok assistente!!!!
![]()
1 september kms voorlichting.
Het enige waar ik nu alleen nog stiekem van baal is dat ik toch een aac gesprek krijg,.
Op naar de keuringen!!
Nou zeg dat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef Maitje het volgende:
Goedenmorgen!!![]()
Dus we gaan zitten, voor de beste man even een kopje koffie ingeschonken, ben nu eenmaal een goeie gastvrouw.
Zegt ie, voordat we beginnen heb ik eigenlijk een andere functie voor je... Dus ik!!!!
Of ik onderofficier commandant ok assistente wil worden want het was zo zonde om mijn mijn diploma's als soldaat te beginnen.., en hij wilde graag nog proberen of ik toch als AMVer kon starten..
Dus geen soldaat verzorging/chauffeur, maar onderofficier commandant ok assistente!!!!
![]()
Het enige waar ik nu alleen nog stiekem van baal is dat ik toch een aac gesprek krijg,.
Op naar de keuringen!!
Minder zuipen. Je bent ook niet meer de jongste.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik voel me lam zeg, dat willen jullie niet weten, geradbraakt gewoon.
Lijkt wel alsof ik de LMB eindoefening heb gedaan.
LoLquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Minder zuipen. Je bent ook niet meer de jongste.
Hier in de SC is iedereen boven de 35 een SCenior.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, ik weet dat ik niet meer de jongste ben
Net als jij zijn wij "opa's" whehehe
hahahaha.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier in de SC is iedereen boven de 35 een SCenior.
Heeey Maitje!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef Maitje het volgende:
Goedenmorgen!!![]()
![]()
Op naar de keuringen!!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahaha.
Ik heb je trouwens toegevoegd
Maar nu heb je je stelling wel verlaten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef m.k het volgende:
dat moet goed te halen zijn![]()
vandaag trouwens even loopgraven maken geoefend. leuk werk
Ok dan, nu VuPo innemen dan graag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef m.k het volgende:
ja moest iemand helpen maar het is nu klaar dus wachten tot ik weer kan helpen
Wilco.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok dan, nu VuPo innemen dan graag.
VuPo? zou u dat kunnen uitleggen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok dan, nu VuPo innemen dan graag.
o. maar het regens en die loopgraaf zit vol met bodem water en en en nouuuuuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |