Dat is de juiste mentaliteit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef m.k het volgende:
[..]
dat is ook waar ik voor wil gaan. maar ik bouw nog wel ff een CP voor je hoor
hmmmmm camo steekt wel een beetje af. Overnieuw dus. En wel NU! ASAP. Binnen 1 uur wil ik dat je het af hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:49 schreef m.k het volgende:
hier alsjeblieft hoop dat je hem mooi vind koffie staat naast die molshoop in de rechter hoek [ afbeelding ]
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:49 schreef m.k het volgende:
hier alsjeblieft hoop dat je hem mooi vind koffie staat naast die molshoop in de rechter hoek [ afbeelding ]
Da's waar. Agent Orange over de omgeving om te zorgen dat het er net zo dor uitziet als de CP.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmmm camo steekt wel een beetje af. Overnieuw dus. En wel NU! ASAP. Binnen 1 uur wil ik dat je het af hebt.
Maar wel jammer dat ie alles zelf graaft en bouwt. Ik zou zelf de Genie de opdracht hebben gegeven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heet dus delegeren hehehehe
Ik heb nog wel een fles whisky in mijn paniekbaal zitten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Heupflesje rum erbij zou mooi zijn.
Niet mee eens, basis beginselen zijn essentieelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wel jammer dat ie alles zelf graaft en bouwt. Ik zou zelf de Genie de opdracht hebben gegeven.
Delegeren is toch een basis beginsel? Tenminste, bij de KLu wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet mee eens, basis beginselen zijn essentieel![]()
Krijg nu plots een deja-vu lol
Sorry, de CaDi is nog niet geweest. We hebben alleen worstebroodjes. Met curry natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:56 schreef m.k het volgende:
zo klaar mag ik nu dan eindelijk mijn broodje bakpou in de magnetron schoppen? [ afbeelding ]
Die vorderen de opa's bij deze in.quote:
Gevonden. Met dank aan de KLu honden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:08 schreef m.k het volgende:
moet je toch echt eerst proberen te vinden. succes
*schopt er een paar het bos in en probeert er zoveel mogelijk op te eten*
quote:
Daarom heeft de KL hond ook een slabbetje om.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:28 schreef m.k het volgende:
*pakt een paar honden koekjes en geeft ze aan het kwijlende beest en loop naar de cp n gaat zitten met een bak koffie* tsssss moet ik me daar zorgen om maken ?
Yorkshire dugout & Trench, CP zit trouwens een 25 meter de diepte in Ingangen zijn nog zichtbaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:28 schreef m.k het volgende:
[..]
kut *gooit alles weer dicht en begint opnieuw met graven* zo goed. heb hem lekker ruim gemaakt[ afbeelding ]
Mag ik je voor de afloop rond de kat verwijzen naar dit topic: AKQ SC # 924 - Screw(ed) you: IKEA...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:33 schreef m.k het volgende:
o kut er was nog een hond. maar is geen match voor mijn piraten kat (is echt mijn kat) [ afbeelding ]
dit word echt idioot trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |