Oooh echt? Dat zou eigenlijk wel fijn zijn! Wacht, ik PM wel even, beetje saai voor het topic ditquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:31 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, maakt mij niet uit hoor. Anders heb ik morgen nog wel ergens tijd namelijk
Dat lijkt me nou nog eens een heel slim idee!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Ik heb besloten te wachten met het kopen van een laptop. Eerst eens even kijken of formatteren helpt.
Gezien de BBQ van morgen... zet je dat ding tot lekker tussentijds aan om opnieuw te installeren enzo? Alleen drivers zoeken en installeren kost je dan een kwartiertje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:31 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, maakt mij niet uit hoor. Anders heb ik morgen nog wel ergens tijd namelijk
Kan ook, moet ie wel meegenomen wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou nog eens een heel slim idee!
[..]
Gezien de BBQ van morgen... zet je dat ding tot lekker tussentijds aan om opnieuw te installeren enzo? Alleen drivers zoeken en installeren kost je dan een kwartiertje.
Ik kom wel eens in $$, kom jij er vaak?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:39 schreef DeKubus het volgende:
Mensen die vanavond ook nog in de stad te vinden zijn als in bij dollars o.a?
Afgelopen tijd, lange tijd niet geweest normaal kom ik er wel vaak ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:49 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in $$, kom jij er vaak?
Ik mag toch hopen dat dit dan niet de laptop van een jaar oud is hèquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
was ik nietjaar geleden en 2,5 jaar geleden, dat was ik wel
nee die van 2,5quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit dan niet de laptop van een jaar oud is hè
En wil je dat dan zelf doen, of was de vraag of ik dat kan doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die van 2,5
sony vaio
maar nooit iets aangedaan volgens mij, gewoon alleen gebruikt
dus n schone install met windows 7 zou prima zijnhopen dat ie dan ook minder warm wordt
En dat. Doe even je fan uitblazenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien eens een keer uitblazen
Gewoon jezelf aarden en natuurlijk niet dat ding op volle toeren erin jassen.quote:
picsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
k heb ooit eens een moederbord gesloopt nadat ik em fanatiek afgezogen had ( hihi )
Ik de toetsen van mijn toetsenbordquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
k heb ooit eens een moederbord gesloopt nadat ik em fanatiek afgezogen had ( hihi )
Ik vind het alleen maar leuk hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef IrishBastard het volgende:
Zit te wachten op hulp, omdat er dingen niet installeren. Verder moet ik vaak installs afwachten und so, dus valt wel mee hoor
Goed excuusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef IrishBastard het volgende:
Zit te wachten op hulp, omdat er dingen niet installeren. Verder moet ik vaak installs afwachten und so, dus valt wel mee hoor
3x radenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En wil je dat dan zelf doen, of was de vraag of ik dat kan doen
die vind je toch wel ergens lijkt me of heeft ie daar geen verstand vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je moet alleen even rekening houden dat als je windows 7 gaat installeren dat er een kans bestaat dat ie voor bepaalde dingen nog geen drivers kan vinden.. Sowieso weet ik niet of IB eik zijn windows 7 versie wil geven btw maar goed
Windows 7 die geen drivers vindt? Dat is nieuwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je moet alleen even rekening houden dat als je windows 7 gaat installeren dat er een kans bestaat dat ie voor bepaalde dingen nog geen drivers kan vinden.. Sowieso weet ik niet of IB eik zijn windows 7 versie wil geven btw maar goed
Wat de drivers of een illegale windows 7 versie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die vind je toch wel ergens lijkt me of heeft ie daar geen verstand van
Jammer, volgende maand beterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow kut jongens, we kunnen morgen niet bbqen, de ramadan is begonnen
Huisgenoot heeft het er een poos terug ook weer afgegooid omdat bepaalde dingen gewoon niet meer werkte omdat er geen driver was voor windows 7quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Windows 7 die geen drivers vindt? Dat is nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |