Ik las ergens Leonardo tegen Blind en Sarpong (huur). Een dergelijke contructie zou aanstaande zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Urquhart het volgende:
Nu nog Leonardo terughalen, en we hebben weer het faalbeleid van het jaar gehad
Ajax ging niet akkoordquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik las ergens Leonardo tegen Blind en Sarpong (huur). Een dergelijke contructie zou aanstaande zijn.
opkankeren met die smerige tyfuskneus die zo'n hekel aan Ajax heeftquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens, zijn jullie nou echt zo fking dom? wat moet Ajax dan? denken jullie dat Ajax kampioen wordt met een Jozefzoon? een Kappelhof?
Het is gewoon handig om zo'n speler achter de hand te hebben, natuurlijk wordt het geen basisspeler.
Of moeten ze weer een talent kopen voor in de verdediging, denk dat we daar al genoeg van hebben.
zo'n hekel aan ajax?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
opkankeren met die smerige tyfuskneus die zo'n hekel aan Ajax heeft![]()
en bovendien gewoon kk waardeloos is
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Suljemani is volgens mij nog altijd niet weg, daarbij hoef ik die Ooijer echt niet in een ajax shirt te zien. Je hebt verdomme Oleguer, Wielaert en jeugd en dan doe je dit...quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wat een rare transfer!
Ooijer verdiende bij PSV 1,4 miljoen. Misschien neemt hij bij Ajax genoegen met de helft?
En dan is er ook nog die andere ex-centrale verdediger van concurrent Twente die voor 8 ton op de loonlijst staat. Naja, Sulejmani is weg, dus er was ruimte in het (mooiste woord van dit jaar) salarishuis. Salarisvilla. Salarisdorp...
Anyway: veel succes André. Het is je, als echte Amsterdammer, van harte gegund.
Wat hij zegt....quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ooijer kan dat wel, Olegeur niet ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Urquhart het volgende:
Het zal wel humor zijn als we door een kopbal van Ooijer uit een corner tegen Kiev de CL halen
Gaat gezellig wordenquote:Suarez begrijpt niet waarom Ooijer altijd ruzie maakt
Twee doelpunten maken, een assist afleveren en toch als verliezer van het veld stappen. Het overkwam Luis Suárez zondagmiddag in de met 4-3 verloren topper van PSV. De aanvaller van Ajax bezorgde de Eindhovenaren een lastige middag, en had het continu aan de stok met zijn directe bewaker André Ooijer. "Ik begrijp niet waarom hij altijd ruzie met mij maakt", vroeg hij zich na afloop af aan De Pers.
"Ik begrijp die man niet", vertelde de Uruguayaan over zijn tegenstander in het lijf-aan-lijfgevecht. "Ik begrijp niet waarom hij altijd ruzie met mij maakt. Vanaf de eerste minuut." Het tweetal vocht diverse verbeten duels uit.
"Waarom ik op de grond lag in blessuretijd?", stelt de Oranje-international een retorische vraag. "Weet ik niet. Ik gleed uit, denk ik", luidde het diplomatieke antwoord van de ervaren verdediger.
Van een oorlog met Suárez wil Ooijer niets weten. "Dat gebeurt iedere wedstrijd. Waarom wil je dat weten? Ben je van de scheidsrechterscommissie ofzo? Misschien moet je het eens aan hem gaan vragen. Wat zegt hij? Dat ik altijd ruzie zoek? Pfff… Ik ga me niet mengen in discussies met anderen via de media. Als iemand wat tegen mij heeft, moet hij het tegen mij zeggen", aldus de duidelijke woorden van Ooijer.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ooijer kan dat wel, Olegeur niet ..
Een verdediger die het een aanvaller zo zuur maakt tijdens een wedstrijd dat die aanvaller vervolgens gaat lopen janken bij een journalist. Dan ben je volgens mij best wel een goede verdediger.quote:
Daar had ik ze ook wel voor aan gezien....quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:38 schreef Drassss het volgende:
Je kan het natuurlijk ook positief benaderen. Ze hebben Ooijer bijv niet voor 3 jaar vastgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |