abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85059172
Jongens, zijn jullie nou echt zo fking dom? wat moet Ajax dan? denken jullie dat Ajax kampioen wordt met een Jozefzoon? een Kappelhof?

Het is gewoon handig om zo'n speler achter de hand te hebben, natuurlijk wordt het geen basisspeler.

Of moeten ze weer een talent kopen voor in de verdediging, denk dat we daar al genoeg van hebben.
★★★
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:22:38 #52
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85059185
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Urquhart het volgende:
Nu nog Leonardo terughalen, en we hebben weer het faalbeleid van het jaar gehad :')
Ik las ergens Leonardo tegen Blind en Sarpong (huur). Een dergelijke contructie zou aanstaande zijn.
Look behind you! It's your ass!
pi_85059231
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik las ergens Leonardo tegen Blind en Sarpong (huur). Een dergelijke contructie zou aanstaande zijn.
Ajax ging niet akkoord ^O^
★★★
pi_85059232
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens, zijn jullie nou echt zo fking dom? wat moet Ajax dan? denken jullie dat Ajax kampioen wordt met een Jozefzoon? een Kappelhof?

Het is gewoon handig om zo'n speler achter de hand te hebben, natuurlijk wordt het geen basisspeler.

Of moeten ze weer een talent kopen voor in de verdediging, denk dat we daar al genoeg van hebben.
opkankeren met die smerige tyfuskneus die zo'n hekel aan Ajax heeft :r :r en bovendien gewoon kk waardeloos is
pi_85059260
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

opkankeren met die smerige tyfuskneus die zo'n hekel aan Ajax heeft :r :r en bovendien gewoon kk waardeloos is
zo'n hekel aan ajax?
★★★
pi_85059273
Elk seizoen weer blijft Ajax toch kapitale blunders maken in het transferbeleid.... heb er gewoon echt geen woorden voor.
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:24:21 #57
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85059275
quote:

[..]

pi_85059360
Ooijer, misschien Colin ook nog ff polsen of die interesse heeft? _O-
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_85059411
Ik zag Delorge net de trein naar Amsterdam pakken...
pi_85059427
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wat een rare transfer!

Ooijer verdiende bij PSV 1,4 miljoen. Misschien neemt hij bij Ajax genoegen met de helft?

En dan is er ook nog die andere ex-centrale verdediger van concurrent Twente die voor 8 ton op de loonlijst staat. Naja, Sulejmani is weg, dus er was ruimte in het (mooiste woord van dit jaar) salarishuis. Salarisvilla. Salarisdorp...

Anyway: veel succes André. Het is je, als echte Amsterdammer, van harte gegund.
Suljemani is volgens mij nog altijd niet weg, daarbij hoef ik die Ooijer echt niet in een ajax shirt te zien. Je hebt verdomme Oleguer, Wielaert en jeugd en dan doe je dit...

quote:

[..]

Wat hij zegt....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_85059457
Het zal wel humor zijn als we door een kopbal van Ooijer uit een corner tegen Kiev de CL halen :')
pi_85059502
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Urquhart het volgende:
Het zal wel humor zijn als we door een kopbal van Ooijer uit een corner tegen Kiev de CL halen :')
Ooijer kan dat wel, Olegeur niet ..
★★★
pi_85059520
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3661.php

"Heb je vorig seizoen gemist of zo? Ooijer werd er door elke tegenstander uitgerend en grosierde in blunders.

Het is een regelrechte schande dat deze judas een contract aangeboden krijgt, een zwarte dag in de historie van de club. Dit is een brevet van onvermogen van het bestuur/technische staf en een schop tussen de kloten voor de supporters.

Zum kotsen om deze vent in 's werelds mooiste shirt te moeten zien. "

Amen :r :r :r
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:30:16 #64
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85059545
Twee omhalen in de kruising in de Kuip en we praten nergens meer over. *O*
Look behind you! It's your ass!
pi_85059578
quote:
Suarez begrijpt niet waarom Ooijer altijd ruzie maakt
Twee doelpunten maken, een assist afleveren en toch als verliezer van het veld stappen. Het overkwam Luis Suárez zondagmiddag in de met 4-3 verloren topper van PSV. De aanvaller van Ajax bezorgde de Eindhovenaren een lastige middag, en had het continu aan de stok met zijn directe bewaker André Ooijer. "Ik begrijp niet waarom hij altijd ruzie met mij maakt", vroeg hij zich na afloop af aan De Pers.

"Ik begrijp die man niet", vertelde de Uruguayaan over zijn tegenstander in het lijf-aan-lijfgevecht. "Ik begrijp niet waarom hij altijd ruzie met mij maakt. Vanaf de eerste minuut." Het tweetal vocht diverse verbeten duels uit.

"Waarom ik op de grond lag in blessuretijd?", stelt de Oranje-international een retorische vraag. "Weet ik niet. Ik gleed uit, denk ik", luidde het diplomatieke antwoord van de ervaren verdediger.

Van een oorlog met Suárez wil Ooijer niets weten. "Dat gebeurt iedere wedstrijd. Waarom wil je dat weten? Ben je van de scheidsrechterscommissie ofzo? Misschien moet je het eens aan hem gaan vragen. Wat zegt hij? Dat ik altijd ruzie zoek? Pfff… Ik ga me niet mengen in discussies met anderen via de media. Als iemand wat tegen mij heeft, moet hij het tegen mij zeggen", aldus de duidelijke woorden van Ooijer.
Gaat gezellig worden *O*
pi_85059601
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ooijer kan dat wel, Olegeur niet ..
_O_

Maar dan nog... ik zie m gewoon niet bij ajax spelen :')
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:32:42 #67
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85059635
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Gaat gezellig worden *O*
Een verdediger die het een aanvaller zo zuur maakt tijdens een wedstrijd dat die aanvaller vervolgens gaat lopen janken bij een journalist. Dan ben je volgens mij best wel een goede verdediger.
pi_85059660
en elke fucking debiel die over brazilie begint mag dat gvd tegen een psver zeggen en die lacht je in je gezicht vierkant uit Ooijer onze ajaxhatende dwaas :r :r :r
pi_85059683
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Gaat gezellig worden *O*
Misschien kan Ooijer, Toby en Jan veranderen in zo'n verdediger. zou mooi zijn.
★★★
pi_85059700

:')
pi_85059739
Je kan in ieder geval zeggen dat we constant zijn met al die miskopen. :')
Zo'n Ajax hatende idioot in een Ajax shirt, moet niet gekker worden. Het bestuur zet iedere Ajax supporter gewoon voor lul met zo'n kerel.
pi_85059859
Je kan het natuurlijk ook positief benaderen. Ze hebben Ooijer bijv niet voor 3 jaar vastgelegd :P
pi_85059873
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:38 schreef Drassss het volgende:
Je kan het natuurlijk ook positief benaderen. Ze hebben Ooijer bijv niet voor 3 jaar vastgelegd :P
Daar had ik ze ook wel voor aan gezien....
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:39:06 #75
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85059884
Los van zijn voetbalkwaliteiten: hij heeft wel een winnaarsmentaliteit en is professioneel. Daar schort het Ajax momenteel behoorlijk aan.
Die Lebenslust bringt dich um.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')