Vind hem niet slechter/beter dan Anita ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In de Nederlandse competitie voldoet hij prima!
http://www.nu.nl/sport/23(...)ije-ooijer-vast.htmlquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
Nu lees ik de roddel dat het rond zou zijn met Ooijer. Pls zeg dat het niet zo is.
Ajax.nlquote:Ajax contracteert André Ooijer
Ajax heeft overeenstemming bereikt met André Ooijer. De transfervrije verdediger tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2011.
Ooijer werd geboren op 11 juli 1974 in Amsterdam. Hij doorliep de jeugdopleiding van Ajax, waarna hij voor FC Volendam, Roda JC, PSV, het Engelse Blackburn Rovers en opnieuw PSV speelde. Hij won tot nu toe vijf landstitels, twee KNVB bekers en drie keer de Johan Cruijff Schaal.
Op 5 juni 1999 maakte Ooijer zijn debuut voor het Nederlands elftal, hij speelde tot nu toe 55 wedstrijden. Op het WK voetbal 2010 stond hij in de basis van de kwartfinale, waarin Brazilië met 2-1 werd verslagen.
www.ajax.nl ook al.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/23(...)ije-ooijer-vast.html
Ik zit ook al een kwartier met eenquote:
Blijkbaar willen ze Oleguer dumpenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ooijer is het probleem.
Naast Anita en Oleguer nog een faler in de verdediging.
Wat wil je dan, John Terry of Rio Ferdinand ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ooijer is het probleem.
Naast Anita en Oleguer nog een faler in de verdediging.
Als je hem afgelopen seizoen hebt zien voetballen,snap je waarom ik zo over hem denk,hij heeft zijn beste tijd gehad.Niks te zoeken bij Ajax.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wat wil je dan, John Terry of Rio Ferdinand ofzo?
Ooijer is een ervaren verdediger, 3 seizoenen een basisplaats gehad in de sterkste competitie ter wereld, 55x gespeeld voor het Nederlands elftal, wat wil je nog meer?
Ooijer is een pannekoek, hoef je mij niet te vertellen. Maar even serieus, een echte goede verdediger zal nooit bij zichzelf denken: Hey, laat ik eens lekker naar Ajax gaan om vervolgens een heel seizoen in die Nederlandse kutcompetitie te voetballen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:17 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Als je hem afgelopen seizoen hebt zien voetballen,snap je waarom ik zo over hem denk,hij heeft zijn beste tijd gehad.Niks te zoeken bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |