Ja, dat is het normaal gesproken ook, groningen is gewoon over het algemeen een goeie ploeg. Opzich is 2-2 niet zo verkeerd maar wel op deze manier.quote:
Helaas ja ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles lastig dit seizoen
Kun je wel zo makkelijk zeggen : 'laat die andere 3 verdedigers opbouwen'quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef Komakie het volgende:
Oleguer is niet echt nuttig als opbouwende speler, maar hij kan wel een man uitschakelen. Dat is dus waar hij voor gebruikt moet worden. Laat die andere 3 verdedigers maar opbouwen.
Hoewel je in dat opzicht Vertonghen wel mist.
Niet elke verdediger kan goed opbouwen. Dat is bijna bij geen enkel team zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kun je wel zo makkelijk zeggen : 'laat die andere 3 verdedigers opbouwen'
Maar denk dat de trainers wel zo slim zijn om Olegeur de bal te 'gunnen' en de andere vast te zetten.
Niet elke verdediger kan dat, maar Ajax is dat wel gewend de laatste paar seizoenen. Toby en Jan kunnen goed opbouwen, en zonder Jantje speelt Ajax veel slechter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet elke verdediger kan goed opbouwen. Dat is bijna bij geen enkel team zo.
Ik vind het sowieso belangrijker dat je een verdediger hebt die een spits 95min lang in de tang heeft, dan 1 die goed kan opbouwen, maar 1 of 2 keer in een wedstrijd zijn man laat lopen.
Niet dat ze dat allemaal moeten hebben, maar iemand als Oleguer kun je dan best gebruiken.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:35 schreef Urquhart het volgende:
Volgens de berichten op verschillende fora is Ooijer al gesignaleerd bij de Arena, en is hij op dit moment bij de Toekomst
Ervaren speler, kopsterk en maakt vaker doelpunten dan Olegeur en Wieleart (corners)quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een Ooijer meer toevoegt dan een Wielaert.
Helemaal mee eens, of goed of nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef Morendo het volgende:
Het aantrekken van Ooijer kan gewoon niet goed uitpakken. Geef dan D. Blind ofzo de kans mocht het nodig zijn. De 'ies graties' mentaliteit van Ajax als het aankomt op 'versterkingen' staat me zwaar tegen.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt eigenlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef Morendo het volgende:
Het aantrekken van Ooijer kan gewoon niet goed uitpakken. Geef dan D. Blind ofzo de kans mocht het nodig zijn. De 'ies graties' mentaliteit van Ajax als het aankomt op 'versterkingen' staat me zwaar tegen.
Blind speelde bij Groningen rechtsachter, als v.d Wiel geblesseerd/geschorst is zal Blind denk ik daar spelen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef Morendo het volgende:
Vind Anita wel lekker spelen daar, anders zou hij ook niet opgeroepen zijn voor het NL-elftal (trainingen). En bij een blessure kun je daar Emanuelson neerzetten.\quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is een linksback niet veel noodzakelijker dan een centrum verdediger? Anita kan goed voetballen maar is gewoon een drama als verdediger.
Dat hij is opgeroepen is meer armoede dan de kwaliteiten van Anita. Veel alternatieven heeft onze Bert niet op linksback.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind Anita wel lekker spelen daar, anders zou hij ook niet opgeroepen zijn voor het NL-elftal (trainingen). En bij een blessure kun je daar Emanuelson neerzetten.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou het aantrekken van Ooijer enkel begrijpen wanneer Oleguer vertrekt. Onze Spaanse vriend krijgt toch een behoorlijk salaris voor een bankzitter, en met Ooijer in een Oleguer-rol voor minder salaris kan ik zeker leven. Maar liever geen bank met Oleguer én Ooijer.
Hoop het niet, wat een mongool is dat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jol wou Braafheid in de winterstop halen, maar denk dat Ajax daar geen geld voor heeft.
In de Nederlandse competitie voldoet hij prima!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Hoop het niet, wat een mongool is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |