abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:15:57 #101
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85160101
Innepin + Willow, MeNicole + Leander van harte welkom :W :W MeNicole wat klinkt dat allemaal heftig met Leander. Dat had ik helemaal niet mee gekregen. In ieder geval heel veel sterkte en hopelijk blijft de "schade" beperkt. :*

AB is hier ook hot, net als de telefoon. Als we aan het bellen zijn, staat hij ernaast en begint te huilen dat hij de telefoon wil. Erg irritant is dat soms... Op vakantie heeft hij heel veel balletje getrapt, erg leuk om te zien. hij doet ook dat met links.. hij lijkt linkshandig/benig te worden Ook is hij zelf een glijbaan opgeklommen en af gegaan... eerst heel voorzichtig, daarna met steeds meer zelfvertrouwen. Wel steeds onder onze supervisie natuurlijk. De minidisco vond hij nog niet erg interessant. De Engelse overbuurman wel.. daar liep hij steeds naar toe en die man ging dan met hem praten :D En als wij pas op zeggen, met bijbehorende vinger, doet hij ook zn wijsvinger omhoog.. :D

DJMO, lastig dat Jan niet wil slapen... -O-
Make love, not war ☮
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:29:40 #102
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85160785
:W Diaan, welcome back!

DJMO en de negeerstand? Werkt die?

Hier gaat het al een week goed *O* yeah!
pi_85163526
MeNicole, gefeliciteerd met Leander! Heftige tijd zijn jullie door gegaan. Fijn dat het verder heel erg leuk met je knapperd is. Doe je weer eens een foto posten?

Elin zingt. O+

Oei DJMO, heftig is dat he? Als ze niet willen slapen? Hier was meneer pas aan slapen toe om 22.30. }:|
Mijn broer was op bezoek en zelfs als hij stil zat te zitten was hij mateloos interessant.
Deze week is Ko elke dag bij zijn vader, ik ben aan het werk op mijn atelier. Dus als ik hem zie als ik thuiskom is het heel lang knuffelen en hoofdje-bonken.
Dat is heel hard met je voorhoofd tegen je moeders neusbrug bonken om te laten zien hoe blij je bent. :X
Kleine aap. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_85163551
Oja, nog even voor Mikoxx, wat goed! *O*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 07:27:56 #105
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85173739
Mikoxx *O*

Oeke, Ko heeft idd een aparte manier om te laten zien dat hij blij met je is! :P

Maarten was gisteravond ook weer wakker geworden, ontroostbaar huilen... Hij had denk ik naar gedroomd. Was wel even nodig om hem wat langer te troosten, maar op het laatst was hij denk ik zowat op mijn schouder in slaap gevallen, zo lief, dus toen ging hij weer makkelijk verder slapen tot vanochtend 7 uur :)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_85174261
Mikoxx *O* yay! Wat een opluchting, of niet?
pi_85174331
Ook hier maar weer, hoi!

Met Merel gaat het goed. Ze is echt getransformeerd naar een superblij, bijna altijd vrolijk dreumesje. Ze heeft wel de nodige driftbuien (wennen, dat ken ik echt niet van Sara). Ze kan dan echt gooien met spullen, krabben, slaan etc. Maar goed, het past ook wel echt bij haar karakter.
Ze praat nog niet, zegt af en toe wel eens 'mama' of 'papa', maar niet op regelmatige basis. Soms denk ik dat ze het wel kan, zo noemde ze de stofzuiger gister de hele dag een 'atto' (auto?).

Nou ja, het gaat dus eigenlijk allemaal super met Merel O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_85175194
Innepin & Willow gefeliciteerd en welkom!

Menicole & Leander ook gefeliciteerd en welkom! Wat jammer dat hij zijn eerste verjaardag in het ziekenhuis heeft moeten doorbrengen en wat vervelend dat ook zijn motoriek een beschadiging heeft opgelopen. Gelukkig geniet je zo te horen wel van je mannetje!

Wat ik hier nu heb gedaan n.a.v. het leeghalen van laatjes en kastjes, hij heeft zijn eigen la met boekjes erin. Die wordt de hele dag leeggehaald en weer ingeruimd, nu zit hij tenminste niet meer aan de spullen waar hij niet aan mag!

Klinkt als een heerlijke vakantie voor hem Diaan!

Fuente wat fijn dat het zo goed gaat met Merel!

Mikoxx wat heerlijk!!

Finn had 4 nachten doorgeslapen en toen werd hij ziek :( Hoge koorts en alles in de luier ontstoken -O- Hij was/is er ook gewoon echt ziek van, de hele nacht huilen er aan trekken en dan nog harder huilen omdat het zo'n pijn doet en de hele dag bij een van ons hangen.
Hij zit nu aan de antibiotica en loopt de hele dag zonder luier in huis ik geloof dat ik al 1000x gedeild heb, jemig wat plast hij veel!. Vanochtend zag het er allemaal al ietsjes beter uit en vooralsnog lijkt de koorts wat gezakt.
Ik vind het maar niks zo'n ziek mannetje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 augustus 2010 @ 09:27:16 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85175287
beterschap voor Finn FTA !

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:29 schreef mikoxx het volgende:
:W Diaan, welcome back!

DJMO en de negeerstand? Werkt die?

Hier gaat het al een week goed *O* yeah!
Hij slaapt normaal altijd goed, en ook door. Dus als hij zo'n bui heeft ben ik niet de moeilijkste, negeren werkt helemaal niet, dan is het binnen tien minuten drama over de top en kan hij helemaal niet meer slapen.

Vlak na mijn laatste post ben ik er maar bij gaan liggen, en toen sliep hij in vijf minuten :') en hij ligt nu nog steeds te slapen ... (niet zo heel vreemd :') ). ik ga m zo maar wakker maken ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85175418
Mikoxx wat super dat ze zo goed slapen nu!

Finn :* Beterschap!

MeNicole en Leander nog van harte gefeliciteerd! *O*

Ko pas je wel een beetje op voor je moeders neus? :P Wel lief dat hij zo laat merken hoe blij hij is als je er weer bent O+

Hier alles prima, behalve dan dat Timo erg verkouden lijkt te worden.. Ohw en vanmorgen met het eten had meneer bedacht dat hij alleen kruimeltjes in zn mond wilde stoppen.. Net toen ik zn boterham in de blender wilde gooien at hij toch weer wat normale stukjes gelukkig.. :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 augustus 2010 @ 10:06:03 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85176206
boterham in de blender? _O- verkouden zijn en eten is echt een drama idd Chan :/ hopelijk issie er snel vanaf. Als Jan verkouden is geef ik m caltrivat tabletjes, voor 'n hogere weerstand. T lijkt toch te helpen dat ie er sneller vanaf is ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85176529
Finn, beterschap mannetje! FTA :*

Timo, grapjas... mama bijna een boterhammetje laten blenderen ;)

Ko, ruige manier om mama te laten merken hoe lief je haar vindt... ;)
Fake it till you make it...
pi_85184504
Kobus, gezellig is dat hè hoofdbonken O+

Aaa FTA, wat sneu voor je kerel! Hopelijk knapt ie lekker snel op!

AB check, is hier ook zeer in trek! Ow en Diaan, Joep kan ook al bijna zelf van de glijbaan O+ Ik blijf er wel achter staan en als ie boven is dan pak ik heel losjes zijn arm vast omdat ie dan moet gaan zitten en als ie zit, dan leunt ie zelf aan naar voren, zo van gaan met die banaan hahaha. Ik hou mijn hand dan achter zijn hoofd omdat ie soms ineens tever naar achter leunt en dan met zijn hoofd op de glijbaan boemst. Hij vindt glijbanen helemaal leuk, zeker die in het zwembad.
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:50:38 #114
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85184617
Wat zei ik over het slapen? }:| Nu zijn ze wel beide snipverkouden, dus dat kan het ook zijn natuurlijk, maar }:| }:| stomme fokwet :(
Ik las over meer verkouden kindjes, beterschap allen :* dat het maar snel beter mag gaan (en dan met name 's nachts natuurlijk ;))
Boterhammen blenderen :Y) Da's met recht een nominatie voor de fok-award: creatiefst- kok-voor-zieke-kindjes waard!!

Joep :o wordt je al zo'n grote jongen! Woei!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 augustus 2010 @ 14:03:10 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85185253
het plan wás om Jan de hele dag wakker te houden na zijn avon(d)tuur van gisteren en het lange slapen van vanmorgen .. maar net toch maar op bed gelegd, hij was zo "lief vrvelend" aan het doen dat ik zoiets had van "ga dan maar even slapen" ik maak m om uiterlijk half drie, drie uur wakker.

Mijn tante is vanmorgen op visite geweest en ze had vier glitterboeken voor Jan meegenomen. Elk seizoen zijn eigen boek, helemaal te gek vind Jan ze. Ik wees een zonnebril aan en hij ging meteen zijn eigen zonnebril halen O+

Vanavond Jan maar wat later naar bed doen, na het douchen nog boekjes lezen met mama op de bank (papa gaat weer voor t eerst trainen dus ik heb de avond alleen ^^)

over glijbanen gesproken .. ik moet die van ons weer eens terughalen, staat nog bij opa in de schuur :@ we hebben hier ook zo weinig ruimte :')

Mikoxx ook beterschap voor jouw jongens!!

Fijn dat het zo goed gaat met Merel Fuente!!

Oeke, vind je dat niet vervelend dan dat jij de hele week weg bent? Ik bedoel, je zal toch wel gewend zijn aan je jochie de hele dag om je heen of vergis ik me nou? (heb natuurlijk een poos niet meegelezen hier :@ )

pi_85186516
Hhaha het was volgens mij pure eigenwijsheid van meneer vanmorgen want vanmiddag had hij geen oog voor de kruimels meer én at hij zonder problemen in hoog tempo 2,5 boterham weg. Vanmiddag had hij wel weer wat anders.. Zn drinken in boogjes uitspugen.. Over mij heen :X
pi_85188098
Kan onze dreumes lara er ook bij (geb. 11-2-2009) en al een hele dondersteen! 16 mnd en begrijpt al zoveel, woordjes moeten nog komen, evenals de laatste kiezen. Opdrachtjes uitvoeren lukt al prima, knuffel in bed leggen, papiertje in de prullenbak doen en bak weer dichtdoen. Naar mama of papa lopen, dat soort dingen. kdv zegt ook al dat lara zoveel al begrijpt, maar de woordjes blijven achter.
Dieren vind ze mega interessant, gaat grommen bij honden, beren en katten (?), kreeg laatst een lik van een beagle, vond ze niet zo geslaagd. Ging niet huilen, maar was vies en nat (wegvegen enzo).

Heeft sinds 5-6 wkn geen bv meer, dus dat is prima. de 1e was na 19 bv ervanaf. Ben benieuwd of de 3e het record gaat breken (verw. eind feb 2011).

Lara kruipt ook soms nog kleine stukjes, ik denk omdat ze het lekker makkelijk vind ofzo?

oh ja, nog zoiets mafs: ze moet al een brilletje! ze heeft -1 met cylinder 1,5 in het rechteroog. Echt papa's ogen, die heeft -9 en -10. We gaan morgen naar de opticien, we zijn benieuwd hoe lang die bril heel blijft. Foto volgt!

[ Bericht 12% gewijzigd door hassanjassan op 12-08-2010 15:07:20 (lara moet een brilletje!) ]
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_85208329
Oh Mikoxx, wat vervelend. -O- Hopelijk ligt het aan de verkoudheid en is het van tijdelijke aard...

Oeh Chan, boogjes spugen over je mama zijn geen leuke grapjes. }:|
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:03 schreef DJMO het volgende:
Oeke, vind je dat niet vervelend dan dat jij de hele week weg bent? Ik bedoel, je zal toch wel gewend zijn aan je jochie de hele dag om je heen of vergis ik me nou? (heb natuurlijk een poos niet meegelezen hier :@ )
Ik werk als freelancer dus soms ben ik veel weg en soms ben ik veel thuis. De afgelopen 2 maanden had ik niet zoveel werk, dus dan heb ik hem veel bij me. Nu moet ik overdag en 's avonds werken. Dat is voor ons allebei even slikken. :'(
P. vertelde dat hij gister naast mijn lege stoel zat te huilen omdat hij me miste.
Maar vanavond ging hij alweer lekker rustig slapen.
En zondag is het weer even klaar en heb ik weer veel tijd voor mijn jongetje. O+
pi_85208469
ow oeke, dan breekt je hart toch :'( het is bijna zondag, gelukkig :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85218982
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef oeke het volgende:
Oh Mikoxx, wat vervelend. -O- Hopelijk ligt het aan de verkoudheid en is het van tijdelijke aard...

Oeh Chan, boogjes spugen over je mama zijn geen leuke grapjes. }:|
[..]

Ik werk als freelancer dus soms ben ik veel weg en soms ben ik veel thuis. De afgelopen 2 maanden had ik niet zoveel werk, dus dan heb ik hem veel bij me. Nu moet ik overdag en 's avonds werken. Dat is voor ons allebei even slikken. :'(
P. vertelde dat hij gister naast mijn lege stoel zat te huilen omdat hij me miste.
Maar vanavond ging hij alweer lekker rustig slapen.
En zondag is het weer even klaar en heb ik weer veel tijd voor mijn jongetje. O+
Ik las dat P zat te huilen naast jouw lege stoel, vond het al een beetje een aansteller :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85219044
Haha Estrys dat las ik eerst ook :P

Maar wat sneu, arme Ko.. Nog een paar dagen, dan is t zondag!
pi_85219152
Ach wat zielig Oeke, nog even en het is zondag!
B. is een week op kamp, Merel roept de laatste dagen steeds 'papa' en gaat dan bij de trap en deuren kijken. Gelukkig komt 'ie morgen terug.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_85219165
Arme Ko, het is bijna zondag! Dan kan je mama weer helemaal plat knuffelen!!!
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:22:40 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85219552
zó lief .. Jan kan nu kietelen. niet zo dat het echt kietelet nog, maar hij probeert het wel .. hij had eergisteren tijdens zijn wakkere avontuur weer zo'n bui dat het slaan troef was, dus toen hebben we 'm geprobeerd te leren dat kietelen veel liever en leuker is .. en als je nu zegt ga papa kietelen dan gaat hij helemaal met die handjes vooruit gestoken en die vingertjes bewegend naar zijn vader toe (of naar wie dan ook die je zegt dat hij moet gaan kietelen _O- )

pi_85220600
Och Ko ;(

Hahaha Jan :D Geniaal :D

Ik heb gisteren een beetje met kasten geschoven en nu heeft Leander een eigen hoekje O+
Zie hier

En het deurtje is dus het kastdeurtje van zijn speelgoedkast :)
Nu nog zo'n autokleed op de grond en ik vind het leuk!
(even afwachten wat hij er van vindt, hij is een nachtje bij opa en oma ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')