Hij slaapt normaal altijd goed, en ook door. Dus als hij zo'n bui heeft ben ik niet de moeilijkste, negeren werkt helemaal niet, dan is het binnen tien minuten drama over de top en kan hij helemaal niet meer slapen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:29 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, welcome back!
DJMO en de negeerstand? Werkt die?
Hier gaat het al een week goedyeah!
Ik werk als freelancer dus soms ben ik veel weg en soms ben ik veel thuis. De afgelopen 2 maanden had ik niet zoveel werk, dus dan heb ik hem veel bij me. Nu moet ik overdag en 's avonds werken. Dat is voor ons allebei even slikken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:03 schreef DJMO het volgende:
Oeke, vind je dat niet vervelend dan dat jij de hele week weg bent? Ik bedoel, je zal toch wel gewend zijn aan je jochie de hele dag om je heen of vergis ik me nou? (heb natuurlijk een poos niet meegelezen hier)
Ik las dat P zat te huilen naast jouw lege stoel, vond het al een beetje een aanstellerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef oeke het volgende:
Oh Mikoxx, wat vervelend.Hopelijk ligt het aan de verkoudheid en is het van tijdelijke aard...
Oeh Chan, boogjes spugen over je mama zijn geen leuke grapjes.![]()
[..]
Ik werk als freelancer dus soms ben ik veel weg en soms ben ik veel thuis. De afgelopen 2 maanden had ik niet zoveel werk, dus dan heb ik hem veel bij me. Nu moet ik overdag en 's avonds werken. Dat is voor ons allebei even slikken.![]()
P. vertelde dat hij gister naast mijn lege stoel zat te huilen omdat hij me miste.
Maar vanavond ging hij alweer lekker rustig slapen.
En zondag is het weer even klaar en heb ik weer veel tijd voor mijn jongetje.
Hoiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:38 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn ook weer thuis!
Tess heeft iets nieuws... iets heeeeel erg leuks!!Ze kijkt je aan, doet haar handjes naar voren, gaat friemelen met haar vingers, lacht ondeugend en doet EN zegt kietelkietelkietel
Balen DJMO. Is hij helemaal niet moe? Of zit er iets dwars?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef DJMO het volgende:
Jan is nog steeds wakker .. heeft nog niet geslapen vandaag .. maar vroeg naar bed dus vanaovnd
geen idee, zodra we 'm op bed leggen trapt hij de spijltjes uit zijn bed en issie weer klaarwakker, dus slapen zit er gewoon niet in. Misschien moeten we maar naar een peuterbedje gaan kijken, misschien dat dat wat uithaalt ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Balen DJMO. Is hij helemaal niet moe? Of zit er iets dwars?
Trouwens ook welkom terug Estrys en Diaan.
Heb ik ook al geprobeerd, is dan 5 minuten stil als ik wegga en dan is het weer brullen. Net zelfs even met hem bij ons in bed gaan liggen, maar dan gaat ie kletsen en spelen. Terwijl hij wel flink aan het gapen is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:12 schreef DJMO het volgende:
heeft het geen zin om even, zeg een kwartiertje bij hem te gaan zitten marie ? evt. met je hand op zijn buik of op zijn voorhoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |