Zonder Lens wint PSV ook wel hoor, zo goed was ie niet tegen Heerenveen... En bovendien verwacht ik toch echt niet dat hij de volle 90 minuten gaat spelen vanavondquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:12 schreef Doublepain het volgende:
Gaat Lens wel spelen tegen de Graafschap? of niet?
Jip Jap Stam en Andre Hoekstra vergeten of wa?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:58 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zou persoonlijk nooit een ex PSVer uitfluiten, totaal respectloos vind ik dat. Maar ik weet bijna zeker helaas dat Ooijer wel de nodige fluitconcerten zal krijgen bij een eventueel afscheid/wedstrijd in Philips Stadion....
En Reis dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zonder Lens wint PSV ook wel hoor, zo goed was ie niet tegen Heerenveen... En bovendien verwacht ik toch echt niet dat hij de volle 90 minuten gaat spelen vanavond
Andre Hoekstra speelde voor ADO en Feyenoord, zo goed als ik weet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jip Jap Stam en Andre Hoekstra vergeten of wa?
Lol... Reis zal zeker tot de winterstop maar weinig speelminuten maken. Daar is iedereen van op de hoogte inclusief Reis zelf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef Piebe het volgende:
[..]
En Reis dan?
Ik heb Reis in mijn Coach v/h jaar-opstelling gezet omdat ik heel veel punten van hem verwacht.
En dan laat Rutte hem op de bank zitten.
Waarom? conditie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Lol... Reis zal zeker tot de winterstop maar weinig speelminuten maken. Daar is iedereen van op de hoogte inclusief Reis zelf.
Die kerel heeft een half jaar niet gevoetbald, jij verwacht dat hij topfit is na 2 weken training?quote:
Zo denk ik er ook over, maarja het woord Ajax he.... dan veranderd het halve stadion in een calimero, en dan moeten we ff stoer laten zien hoe groot we een hekel hebben aan Ajax want dat is stoer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat denken jullie?
Ooijer was toch altijd wel een echte PSV'er en met hem in het team hebben we wel de halve finale CL gehaald destijds.
Dat hij nu voor Ajax speelt, ligt ook meer aan PSV dan aan Ajax. Zijn contract werd niet verlengd, en hij wilt graag voetballen.
Deze jongen verdient gewoon een eervol afscheid!
[ afbeelding ]
bovendien moet hij gewoon even zijn plaats kennen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:14 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die kerel heeft een half jaar niet gevoetbald, jij verwacht dat hij topfit is na 2 weken training?
en dan ook nog dat geintje met Schalke waar Youri Mulder even doorheen prikte bij Studio Voetbalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef PatrickD het volgende:
Ooijer een PSV'er in hart en nieren noemen, Bah.
Eerst werkweigeren om naar Blackburn te kunnen, nu tekenen bij Ajax. Van mij hoeft ie geen afscheidswedstrijd. Ik zal niet voor hem klappen iig.
uhm ik denk dat jij ook wel snapt dat een echte ras-psver nooit bij ajax zou tekenen he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:19 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maarja het woord Ajax he.... dan veranderd het halve stadion in een calimero, en dan moeten we ff stoer laten zien hoe groot we een hekel hebben aan Ajax want dat is stoer.
Helemaal niets in Amsterdam, wij staan boven de joden........ etc etc. Nee, doe maar geen afscheid, puur vanwege dit soort mensen die zich niet in kunnen houden om Andre een waardig afscheid te geven
Ooijer wilde bij PSV blijven, heeft hij meerdere keren aangegeven. Alleen wilde PSV dit niet, dus dan is het einde verhaal. Er was wat ik weet intresse van Excelsior in het begin, dat heeft hij afgewezen plus die club uit Cyprus. Dat is hem ook niet geworden, en toen kwam Ajax. Moet hij dat dan niet doen? Ik zie het probleem niet, al had ik natuurlijk ook liever niet dat hij daar naar toe ging.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef rutger415 het volgende:
uhm ik denk dat jij ook wel snapt dat een echte ras-psver nooit bij ajax zou tekenen he?
Geef hem groot gelijk inderdaad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ooijer wilde bij PSV blijven, heeft hij meerdere keren aangegeven. Alleen wilde PSV dit niet, dus dan is het einde verhaal. Er was wat ik weet intresse van Excelsior in het begin, dat heeft hij afgewezen plus die club uit Cyprus. Dat is hem ook niet geworden, en toen kwam Ajax. Moet hij dat dan niet doen? Ik zie het probleem niet, al had ik natuurlijk ook liever niet dat hij daar naar toe ging.
Kwaad zijn op Ooijer is in deze niet terrecht, het zou andere koek zijn als PSV hem wilde houden en Ooijer naar Ajax zou gaan.
ik ben ook niet kwaad, ik snap je verhaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:55 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk inderdaad.
Maar een afscheidswedstrijd is niet per se nodig wat mij betreft.
We hebben het over een afscheid he, geen afscheidswedstrijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:55 schreef Leso_Varen het volgende:
Geef hem groot gelijk inderdaad.
Maar een afscheidswedstrijd is niet per se nodig wat mij betreft.
waarom is dat vorig seizoen niet gedaan of bij de open dag?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:14 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
We hebben het over een afscheid he, geen afscheidswedstrijd![]()
Gewoon een keertje in de rust net als Farfan of Lucius bv, als Ajax op een andere dag moet spelen. Maarja, zal gewoon niet haalbaar zijn om hem een afscheid te geven.
Omdat de beslissing dat Ooijer geen nieuw contract meer kreeg na de laatste wedstrijd van PSV was. Daar was Ooijer niet blij mee toen. Open dag is niet echt iets om afscheid te nemen, toch ander publiek en ook vooral minder publiek hoewel het tegen Ipswich op zich wel had gekunnen maar Ooijer was wellicht nog op vakantie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef rubbereend het volgende:
waarom is dat vorig seizoen niet gedaan of bij de open dag?
jammer, dan houdt het op want anders wordt het toch een gênante vertoning, tijdens de afscheidswedstrijd van Cocu kon er niet eens normaal gedaan worden tegen voormalig Ajaxspelersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Omdat de beslissing dat Ooijer geen nieuw contract meer kreeg na de laatste wedstrijd van PSV was. Daar was Ooijer niet blij mee toen. Open dag is niet echt iets om afscheid te nemen, toch ander publiek en ook vooral minder publiek hoewel het tegen Ipswich op zich wel had gekunnen maar Ooijer was wellicht nog op vakantie.
Bankzitten bij de club die hij jarenlang heeft verguisd voor een mager contract verkiezen boven voetballen in de zon is erg logisch ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef rutger415 het volgende:
andre ooier kan kiezen tussen een of andere club uit cyprus en ajax, je moet het hem niet kwalijk nemen dat hij naar ajax vertrekt
Iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef rubbereend het volgende:
jammer, dan houdt het op want anders wordt het toch een gênante vertoning, tijdens de afscheidswedstrijd van Cocu kon er niet eens normaal gedaan worden tegen voormalig Ajaxspelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |