...is dat al niet gedaan dan????quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef tompsv18 het volgende:.....Kan Bouma eindelijk binnengehaald worden voordat die een contract gaat tekenen bij Salzburg..
Nee, Bouma krijgt nog een week bedenktijd omdat zijn zaakwaarnemer is overleden. Hij moet dus na aankomend weekend beslissen.quote:
quote:
Dat bod van 13,5 miljoen is gewoon onzin. Eerder kwam er een bericht dat PSV 12,5 vraagt voor Toivonen, en even later bieden ze ineens 13,5? Lijkt me niet echt logisch. En Brands heeft ook al gezegd dat er helemaal geen bod is gedaan op Toivonen. Dus hij blijft gewoon mooi in Eindhovenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:07 schreef rubbereend het volgende:
Je moet Toivonen nu nooit laten gaan. Het elftal staat, er is dit jaar een financieel risico genomen om voor de titel te gaan, die lijn moet je niet al na een paar wedstrijden over boord zetten. De klasse die Toivonen nu laat zien liet hij al eerder zien maar er waren duidelijke redenen waarom hij dat niveau niet vol hield. Nu lijken al die omstandigheden gunstig. Bovendien zal die 13,5 miljoen van Liverpool wel vol met voorwaarden en betalingen in delen zitten dus hoeft het ook niet eens direct heel gunstig te zijn.
[..]
toch geweldig dat er nu ineens serieus geld voor Salcido gevraagd kan worden terwijl hij vorig seizoen voor 2 miljoen weg kon
Dat bericht van die 12,5 miljoen kan natuurlijk net zo goed onzin zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat bod van 13,5 miljoen is gewoon onzin. Eerder kwam er een bericht dat PSV 12,5 vraagt voor Toivonen, en even later bieden ze ineens 13,5? Lijkt me niet echt logisch. En Brands heeft ook al gezegd dat er helemaal geen bod is gedaan op Toivonen. Dus hij blijft gewoon mooi in Eindhoven
Ja, daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat bericht van die 12,5 miljoen kan natuurlijk net zo goed onzin zijn.
dat is ook ongeveer de strekking van wat ik typte jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, daar heb jij dan weer gelijk inmaarja ik heb Brands vrij hoog zitten en hij lijkt me slim genoeg om in te zien dat je zonder Toivonen veel minder kans op het kampioenschap hebt en je hem altijd nog kan verkopen (bijv. na dit seizoen, en dan is die waarschijnlijk nog meer waard)
PSV zal zelf nooit expliciet aangeven welke prijs ze voor een speler willen hebben.. Dat bericht van 12,5 miljoen is dus sowieso onzin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat bod van 13,5 miljoen is gewoon onzin. Eerder kwam er een bericht dat PSV 12,5 vraagt voor Toivonen, en even later bieden ze ineens 13,5? Lijkt me niet echt logisch. En Brands heeft ook al gezegd dat er helemaal geen bod is gedaan op Toivonen. Dus hij blijft gewoon mooi in Eindhoven
Weet iemand hoe de ontwikkeling van Zoet ervoor staat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
PSV zal zelf nooit expliciet aangeven welke prijs ze voor een speler willen hebben.. Dat bericht van 12,5 miljoen is dus sowieso onzin.
Zat net Jong PSV - Jong FC Utrecht te kijken.. en ja hoor, Cassio weer aan het blunderen
Die is 18/19 jaar.. kijken we over 3 jaar wel weer naarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Weet iemand hoe de ontwikkeling van Zoet ervoor staat?
Krul heeft zelf al aangegeven bij Newcastle voor zijn kans te willen gaan en gaat of heeft al een nieuw contract getekend daar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Die is 18/19 jaar.. kijken we over 3 jaar wel weer naar. Tussentijds een jaar verhuurd worden aan een goede Jupiler club lijkt me niet verkeerd voor hem. Ik ben al een jaar of 3 groot fan van Tim Krul, maar die zullen we niet in de eredivisie zien helaas.
Er dient dus naar een nieuwe reserve keeper gekeken te worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Maar er zal dus naar minimaal één nieuwe reserve keeper gekeken moeten worden als Casio het nooit waar gaat maken.
Oh ik dacht dat het na afgelopen weekend moest zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, Bouma krijgt nog een week bedenktijd omdat zijn zaakwaarnemer is overleden. Hij moet dus na aankomend weekend beslissen.
Goal van Reis was wel tofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
PSV zal zelf nooit expliciet aangeven welke prijs ze voor een speler willen hebben.. Dat bericht van 12,5 miljoen is dus sowieso onzin.
Zat net Jong PSV - Jong FC Utrecht te kijken.. en ja hoor, Cassio weer aan het blunderen
quote:PSV verleent geen medewerking aan een tijdelijk vertrek van talenten als Funso Ojo en Zakaria Labyad. Volgens technisch directeur Marcel Brands willen veel clubs de tieners graag huren. Deze jonge spelers mogen echter niet vertrekken. ''Zij behoren tot onze selectie van 24 man en die hebben we allemaal hard nodig", laat Brands aan het ANP duidelijk weten.
Carlos Salcido is de enige die bij PSV mag vertrekken. De Mexicaanse verdediger behoort mede daarom niet tot de selectie van trainer Fred Rutten voor de confrontatie met de Russische club Sibir Novosibirsk, om een transfer niet te bemoeilijken. Vooralsnog heeft geen enkele club zich gemeld voor Salcido.
Mocht de Mexicaan alsnog vertrekken voor 1 september, dan wil PSV graag Wilfred Bouma aantrekken. De oud-international traint al sinds de voorbereiding mee bij zijn oude club. Bouma heeft echter ook een aanbod van Red Bull Salzburg op zak en dus dreigt PSV naast het gewenste alternatief voor
De enige twee?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:11 schreef Leso_Varen het volgende:
http://psv.nl/Nieuws/Nieu(...)-Tommie-en-Frank.htm
Wat een helden trouwens
Heldenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:11 schreef Leso_Varen het volgende:
http://psv.nl/Nieuws/Nieu(...)-Tommie-en-Frank.htm
Wat een helden trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |