Echt wel!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gadverdamme, dat kan gewoon niet lekker zijn
Tsja, het ziet er eng uit, maar zolang het goed smaaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Echt wel!
Inktvis en octopus is prima te eten.
Het is dat het zo veel werk is om schoon te maken, anders ging ik straks wel even naar de markt. Heb zin om uitgebreid te koken vanavond...
[ afbeelding ]
ik ben al geen fan van gewone vis, laat staan octopusquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Echt wel!
Inktvis en octopus is prima te eten.
Het is dat het zo veel werk is om schoon te maken, anders ging ik straks wel even naar de markt. Heb zin om uitgebreid te koken vanavond...
[ afbeelding ]
dat dan weer welquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Balkenbrij bestaat ook uit hart, lever, nier en tong van het varken. Het is afval ten top. Maar zo ongelofelijk lekker
Dat sloeg van een tang op een varkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ben al geen fan van gewone vis, laat staan octopus
Neu, ik ken het omdat mijn moeder het elke kerst maakt voor de hele familiequote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Is het gek als ik nog nooit van Balkenbrij gehoord heb?
Die opengesneden tomaat ziet er inderdaad wel eng uit...quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, het ziet er eng uit, maar zolang het goed smaakt
Balkenbrij bestaat ook uit hart, lever, nier en tong van het varken. Het is afval ten top. Maar zo ongelofelijk lekker
nee, komt uit de achterhoek en is een echt boeren gerecht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Is het gek als ik nog nooit van Balkenbrij gehoord heb?
Klinkt een beetje als de Nederlandse variant op Haggisquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee, komt uit de achterhoek en is een echt boeren gerecht.
Ik heb dat twee keer gegeten tijdens een bezoek aan Schotland. Moet zeggen dat ik dat prima te eten vond, maar daar ook niet te veel over moet nadenken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de Nederlandse variant op Haggis
Sorryquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef Fallen het volgende:
Niemand die de Wilde Haggis leuk vindt?
Kolere, er wordt flink wat geshuffled met posities binnen de crewquote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Als ik me wil registreren voor cutscenequote:Server Error in '/' Application.
Object reference not set to an instance of an object.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
Source Error:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Stack Trace:
[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.]
CutScene.CutScene.Page_Init(Object sender, EventArgs e) in E:\Projects\CutScene\CutScene\CutScene.Master.cs:29
System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +14
System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +35
System.Web.UI.Control.OnInit(EventArgs e) +99
System.Web.UI.UserControl.OnInit(EventArgs e) +77
System.Web.UI.Control.InitRecursive(Control namingContainer) +333
System.Web.UI.Control.InitRecursive(Control namingContainer) +210
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +378
Valt mee toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere, er wordt flink wat geshuffled met posities binnen de crew
I know, hij is een beetje FUBAR. (Oude build enzo) De goede versie staat nog niet op de servert.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:09 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Als ik me wil registreren voor cutscene
Pheno nu alweer opvolging voor vorige PR mensjes + jij en ritse die knipperlicht ER's zijnquote:
Er werd gesproken over gamesites en ik wil mijn nieuws ook weer van een goede Nederlandse site halenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know, hij is een beetje FUBAR. (Oude build enzo) De goede versie staat nog niet op de servert.
Ik had niet verwacht dat er in die tijd ook maar iemand op de site zou kijken
Ik ben pas één keer ER-af geweest en ben nu al een knipperlicht ER?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pheno nu alweer opvolging voor vorige PR mensjes + jij en ritse die knipperlicht ER's zijn
Jij krijgt van mij een speciale useraccount met éxtra groot icon en mooie kleurtjes!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:22 schreef AQuila360 het volgende:
Mag ik ook naar de site Cutscene gaan als hij klaar is
Een roze naam en een niet te wijzigen avatar van een my little pony+regenboog?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij een speciale useraccount met éxtra groot icon en mooie kleurtjes!
Columns en verder wat stuurwerk waar het nodig is en gewoon mijn gebruikelijke takenpakketquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Nebo, wat ga je doen? Reviews, Nieuws, Specials, Columns, Polls, Ongein?
Ex Crew Prijsvragenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Columns en verder wat stuurwerk waar het nodig is en gewoon mijn gebruikelijke takenpakket
Laten varen jongen, en meedoen met de zesjesmentaliteit!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Morthill het volgende:
Ik heb een dilemma
Ik wil een artikel herkansen omdat ik een 5 had, het is niet verplicht, maar ook niet veel moeite. Probleem is nu dat ik voor de artikel voorbeelden moet hebben, maar voorbeelden heb ik niet, want ik mocht geen opname maken van de rechtszaak waar ik verslag van moet doen.
Hoe de neuk moet ik dit oplossen
Kan ik niet makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Laten varen jongen, en meedoen met de zesjesmentaliteit!
[ afbeelding ]
jij bent al geregistreerd toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:09 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Als ik me wil registreren voor cutscene
Kreeg net wel het bevestigingsmailtje, dus nu wel ieder gevalquote:
Ach gossie, drie dagen full-time werken. Awww.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef SoldMayor het volgende:
Heb de afgelopen 3 dagen, 29 uur gewerkt..
En dan noemen ze een bijbaan/zomerbaan![]()
Maja tikt wel goed aan zo
ah, dacht dat ik je al eens eerder had zien staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Kreeg net wel het bevestigingsmailtje, dus nu wel ieder geval
Ja maakt mij ook niet uit..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ach gossie, drie dagen full-time werken. Awww.
Dit is het eerste mailtje van CutScene ieder gevalquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:06 schreef errrbek het volgende:
[..]
ah, dacht dat ik je al eens eerder had zien staan
Jep. Maar het betaald goed, en dan heb je nog niet eens het ergste gezien. Er zijn echt wel mensen te vinden die 6 dagen per week van 12 uur s middags tot 2 uur s ochtends in de keuken staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maakt mij ook niet uit..
ben al wel wat gewen(d) of (t)?![]()
Horeca dus altijd wel redelijk veel werken
Is normaal toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef SoldMayor het volgende:
Heb de afgelopen 3 dagen, 29 uur gewerkt..
En dan noemen ze een bijbaan/zomerbaan![]()
Maja tikt wel goed aan zo
Maar die zijn dan ook verschrikkelijk lui. "Want ik heb toch vakantie, dan ga je toch niet werken?!"quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken met een zomerbaatje doen daar ongeveer 1 week over
Ja zo gaat het bij sommige welquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar die zijn dan ook verschrikkelijk lui. "Want ik heb toch vakantie, dan ga je toch niet werken?!"
Is mij ook al 3 keer gelukt in het verledenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Fallen het volgende:
Ik was al bang dat ik CutScene gesloopt had.
Je bent idd geregistreerd, dat werkte nog wel gewoon. Alleen de bevestigingspagina gaf een dikke error. Komt wel weer goed wanneer de goede versie online komtquote:Wilde me registreren en toen ging de frontpage op z'n muil. Maar dat blijkt dus niet aan mij te liggen.
Overigens heb ik ook mijn bevestigingsmail al gehad.
Intern wel, of dat ook haalbaar is is een tweedequote:Is er iets van een termijn bekend waarop CutScene open gaat?
Dat zeg ik ook elke vakantie, scheelt dat ik gewoon wel een contract heb van 40u/wquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar die zijn dan ook verschrikkelijk lui. "Want ik heb toch vakantie, dan ga je toch niet werken?!"
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dit is zo zielig, ik kan dit gewoon niet afkijken...
fap
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
fap
wat een verrekte ......., alle 5quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
fap
Harde stukjes erinquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef koei het volgende:
Ik heb wel eens balkenbrij gegeten (brabants vriendje gehad...) en ik kan het niemand aanraden. Het smaakt naar het randje van de leverworst en dan wat compacter en met hardere stukjes erin. Een ieder die er niet mee opgegroeid kan het alleen maar ranzig vinden volgens mij... En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe het eruit ziet...
Ik zeg geen harde, maar hardere stukjes erin. Het is niet helemaal één geheel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Harde stukjes erinwelke kneus heeft dat klaargemaakt. Het hoort juist volledig boterzacht te zijn
kraakbeen wordt er ook in verwerkt lees ik op veel websitesquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Harde stukjes erinwelke kneus heeft dat klaargemaakt. Het hoort juist volledig boterzacht te zijn
er staat ook overal dat er restvlees en slachtafval in verwerkt wordtquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Waarschijnlijk gewoon alles wat ze nog van de botten kunnen afspuiten.
De ingredienten in dit soort mixvlees zijn altijd vreselijk, gaat erom hoe het smaakt, maar dat klinkt niet al te best :x
geheel niet idd, alleen de bereidingswijzequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Waarom vinden jullie dit vies als je wel gewoon frikandellen eet? De ingredienten zijn niet veel anders hoor
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Waarom vinden jullie dit vies als je wel gewoon frikandellen eet? De ingredienten zijn niet veel anders hoor
Geen orgaanvlees dus, alleen van dat vieze spuitvlees. En verder maakt het niet uit, veel mensen zijn opgegroeid met frikandellen en vinden het per definitie minder snel viesquote:Er werd wel eens gesuggereerd dat er van alles en nog wat in een frikandel zou zitten: slachtafval, uiers, koeienogen en vet. Industriële producenten moeten daar echter niets van weten. In de moderne frikandel vindt men kippenvlees dat achterbleef op het karkas na het fileren (40 %), ook wel separatorvlees genoemd, 25% is varkensvlees; sommige producenten voegen nog circa 5% paardenvlees toe. De rest is water, paneermeel, bindmiddel, kruiden, uien en smaakversterkers. Ook bestaan speciale kipfrikandellen die tot wel 80% kippenvlees bevatten en geen varkensvlees.
oh jakkesquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef koei het volgende:
Ik heb wel eens balkenbrij gegeten (brabants vriendje gehad...) en ik kan het niemand aanraden. Het smaakt naar het randje van de leverworst en dan wat compacter en met hardere stukjes erin. Een ieder die er niet mee opgegroeid kan het alleen maar ranzig vinden volgens mij... En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe het eruit ziet...
ik heb nog wel een adresje in Amsterdam voor je voor goeie Belgische friet als je wiltquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
oh jakkes![]()
en hoi trouwens
geef mij maar ne goeie Belgische friet
dank je maar ik ben een Belgische damequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef errrbek het volgende:
[..]
ik heb nog wel een adresje in Amsterdam voor je voor goeie Belgische friet als je wilt
Alles is afhankelijk van de kruiding en de bereidingswijze. Knakworstjes worden ook gemaakt van sepparatorvlees (het laatste wat ze nog van de botjes af kunnen schrapen) en smaken mij prima. Hetzelfde geldt voor frikandellen, kroketten en worst, maar daar zit een lekkere smaak aan die ik hier niet aan vond zitten. Wellicht dat als je het bij de slager koopt dat het dan wel smakelijker is, dat weet ik niet. En sowieso hou je van de dingen waar je mee opgegroeid bent. Mijn favoriete toetje is griesmeelpap en daar gruwelen ook heel veel mensen van. Ik drink liever houdbare magere melk dan verse halfvolle (of magere) melk en vind de goedkoopste chocopasta lekkerder dan nutella. Dat komt gewoon doordat ik daarmee opgegroeid ben en zo zijn andere mensen met balkenbrij, haggis of kippenmaagjes opgegroeid. Dat laatste moet ik ook absoluut niet aan denken, maar een Chineze uitwisselingsstudent zat een keer tijdens de lunch een bakje met warme kippenmaagjes op te smullen als lekkernij...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Kleuren? Klinkt heel groovyquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je maar ik ben een Belgische dame
en vanaf 20 september heb ik weer pianoles. nu komt er samenspel bij. ik zit in een speciale groep omdat ik NLD heb. ik werk met de kleurenmethode.
Awesome!quote:
Volgens mij is het gewoon tijd voor een "Get Psyched Mix" !!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik geloof dat ik na vijf(?) jaar echt helemaal Barney-moe ben.
Eerste twee seizoenen waren het beste, daarna was het nog wel vermakelijk, maar lang niet meer zo gaaf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben sowieso wel een beetje HIMYM moe eigenlijk, vond het laatste seizoen ook eigenlijk helemaal niet zo boeiend meer. Het was dat ik hem mee keek met Two and a half men en Big Bang Theory, maar meestal als laatste en gewoon omdat ik hem er maar meteen bijgekuikt had...
Er zijn toch wel meer games waar dat kan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Morthill het volgende:ik zeurde laatst dat oorloggames altijd zo propagandistisch voor het westen zijn. MoH laat je met de Talibaan spelen
![]()
Terecht natuurlijk, het is maar een game en het is niet alsof je er terroristen mee traint of zo
Ze staan op naam, dus dat gaat sowieso niet werken als degene wiens naam aan de melkweg is doorgegeven niet mee kan gaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef koei het volgende:
Voor vrienden van Spanky en/of Rossdale:
[GRATIS] 2 kaarten Monster Magnet in de Melkweg vanavond
Je kan gewoon de naam opgeven en doorlopen. Gewoon vragen of ze kaartjes hebben voor <insert naam>quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze staan op naam, dus dat gaat sowieso niet werken als degene wiens naam aan de melkweg is doorgegeven niet mee kan gaan1 op naam +1 extra.
Kon mij Guus Meeuwis toen ook gewoon doorlopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Oh, ik heb me elke keer dat ik op een gastenlijst stond nog gewoon moeten legitimeren...
Niet eens een beetje leuk om in te koppenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:34 schreef Rossdale het volgende:
Misschien doen ze alleen bij de 013 en de Effenaar moeilijk dan... of zie ik er gewoon heel onbetrouwbaar uit
Hij is inderdaad wat te makkelijk.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet eens een beetje leuk om in te koppen
Heb wel een fel oranje T-shirt aan vandaag, net zo fel als zo'n gevangenenoverallquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja je hebt echt zo'n bajessmoel, Ross!
Cool, ik zet de bloedworst vast in de oven!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef Rossdale het volgende:
Oh Spank, ik ben rond een uurtje of 6 bij jou denk ik. Volgens mij staat er geen file iig
wtf is dat voor iets?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Cool, ik zet de bloedworst vast in de oven!
Dre welquote:
Giant enemy crabquote:
Ik vind Flosje er anders wel uitzien als een jongen die te vertrouwen is, maar misschien ben ik een naief meisje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wat te makkelijk.....
Is wel tof, een vriend van me (Flosje gaat m vnv zien, hij gaat mee) heeft een heel normaal hoofd, helemaal niet onguur of een gluiperd oid, maar toch, iedere keer als we uit gaan of naar een concert wordt hij echt half uitgekleed omdat ze naar drugs zoeken. Portemonee open, 2x zo lang doen over fouilleren, echt apart... Hij heeft dus toch stiekempjes een drugshoofd!
You can't touch that!quote:
Had leuk geweest, maar gaat mij nu niet meer lukken om daar op tijd te komen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef koei het volgende:
Voor vrienden van Spanky en/of Rossdale:
[GRATIS] 2 kaarten Monster Magnet in de Melkweg vanavond
Je kunt elke code gewoon nog eens gebruiken als ik me Ross kan herinneren. Die schreef dat laatst ergens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen maar eens aan Mass Effect 2 beginnen!
Geloof dat ik alleen geen Cereberus code heb. Is dat wel de moeite waard? Omdat ik dacht dat je voor veel als nog moest betalen?
En weer heb je niet opgeletquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt elke code gewoon nog eens gebruiken als ik me Ross kan herinneren. Die schreef dat laatst ergens.
Wat erg voor je. Misschien kan je net doen alsof je niet thuis bent?quote:
Maar je krijgt er wel een gratis hoesje bij hoor!quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Wat erg voor je. Misschien kan je net doen alsof je niet thuis bent?
quote:
Zat jij niet in een V&A topic van een iphonequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel een gratis hoesje bij hoor!
(van 20 cent)
Jep. Maar dat is een 3G. Ik zal het je nog beter vertellen: Ik zou niet eens een 4G kunnen hebben. Guess what? Ik ben één van die linkshandige mensen die ook met links belt. En waar zou ik dan met mijn handpalm uitkomen? Juist, op de zwakke plek van het toestel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zat jij niet in een V&A topic van een iphone
Klopt en het is best een tof design, maar ik was mijn iPhone 3G na drie maanden al zatquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het is allang uitgewezen dat die Iphone lefty-verhalen enorm overdreven zijn, en dat er veel meer foons last hebben van dezelfde problemen, maar dan nog erger.
Dat had ik idd gezien maar mijn vraag was meer of dat zijn geld waard was? Of krijg ik dan een paar stomme dingen en moet ik de rest alsnog kopen?quote:
bitch, en mijn ps3 deal danquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
En Nick je iPhone4 is tof!
Al blijf ik toch bij HTC
Wat zeg je allemaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
bitch, en mijn ps3 deal dan![]()
Ook gij zal vidzone geweldig vinden
quote:
Die.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:44 schreef badboynova het volgende:
ps3 met een semi ylod (na 30 á 40 minuten) met 4 games(mw 1+2, gata 4, bad company 1) en toebehoren 150 euro. ps3 ff flink afgekoeld en hy werkt een stuk langer (tot hij weer te warm word).
morgen maar eens de koel pasta vervangen, en het stof eruit zuigen.
p.s
Wireless voor de xbox is ook binnen voor 30 euro.
Heb je een bitch kapotte ps3 gekocht?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Die.
Vidzone (als ik het goed zeg) is een muziek dienst op de ps3 die wel vet is, en dat mist de xbox hier in ned nog.
wie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef errrbek het volgende:
When Chuck Norris holds a new iPhone the signal increases.
Ja mijn jong.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je een bitch kapotte ps3 gekocht?
PS3 fiksen stelt niks voor, ga maar eens een 40D uit elkaar halen en weer in elkaar zettenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ja mijn jong.
kan ik hem niet fixen, dan heb ik het geld er zo weer eruit door de games en onderdelen te verkopen.
Dat ding is gewoon een stofbaal met uitgedroogde koel pasta, voor mij is dat zo verholpen omdat ik al eerder xb's en ps3 heb gefixt
En daarom heb ik een goeie deal gesloten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
PS3 fiksen stelt niks voor, ga maar eens een 40D uit elkaar halen en weer in elkaar zetten
reminds me, ik moet de pics ophalen
Gokje: Hij is vast 16, jij bent 31. Dan ben je toch een 'meneer'?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
En daarom heb ik een goeie deal gesloten.
Als de ps3 de freeze test niet had gehaald, dan had ik het niet gedaan.
Maar 1 troost dat joch gaat nu wel aan de xbox
p.s
hij noemde mij meneer.
Hij was 20 en kwam uit dordt, maar was in rotterdam en ze bed slaap ook hier in papendrechtquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gokje: Hij is vast 16, jij bent 31. Dan ben je toch een 'meneer'?
Want je rechtse hand is altijd bezet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Maar dat is een 3G. Ik zal het je nog beter vertellen: Ik zou niet eens een 4G kunnen hebben. Guess what? Ik ben één van die linkshandige mensen die ook met links belt. En waar zou ik dan met mijn handpalm uitkomen? Juist, op de zwakke plek van het toestel.
Ik vind het bovendien een vrij lelijk toestel.
Wie knijpt er dan ook in ze telefoonquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het is allang uitgewezen dat die Iphone lefty-verhalen enorm overdreven zijn, en dat er veel meer foons last hebben van dezelfde problemen, maar dan nog erger.
Gelukkig had je voor de ipod nog yamipodquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef errrbek het volgende:
[..]
Klopt en het is best een tof design, maar ik was mijn iPhone 3G na drie maanden al zatApple bepaalt wat er wel en niet op jouw toestel mag staan, ik kan geen mp3 of ander bestand op mijn telefoon zetten zonder iTunes... Sterker nog: ik had niet eens kunnen bellen zonder eerst iTunes te installeren op mijn pc. Iets met antitrust en dat in sterkere mate dan Microsoft in het verleden deed
Weet ik niet, want moet nog steeds echt aan die game beginnenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat had ik idd gezien maar mijn vraag was meer of dat zijn geld waard was? Of krijg ik dan een paar stomme dingen en moet ik de rest alsnog kopen?
NEEquote:
Met mijn rechterhand houd ik gewoon nooit een telefoon vast. Dat is net zo'n gewoonte als met links of rechts schrijven of een mes vasthouden met links of rechtsquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want je rechtse hand is altijd bezet?
[..]
Wie knijpt er dan ook in ze telefoon
[..]
Gelukkig had je voor de ipod nog yamipod
[..]
Weet ik niet, want moet nog steeds echt aan die game beginnen. ME1 kon ik wel aan 1 ruk spelen
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Snijden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Er zijn bepaalde activiteiten die met rechts gebeuren ja. Maar daar is géén iPhone bij betrokken
De s(t)ig rijd ook weleens op een andere baanquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Klopt.
Oh en Sig, weet je dat zeker? Nooit met je rechter?
Nope. Dat gebeurt ook met linksquote:
Daar hebben we het nou al zo vaak over gehad man! Je zou mijn grote geheim nooit verklappenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
De s(t)ig rijd ook weleens op een andere baan
Dat je kan multitasken is geen groot geheim, dat andere wel van die 4 vrouwen en 1 g-spot wel oepsquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daar hebben we het nou al zo vaak over gehad man! Je zou mijn grote geheim nooit verklappen![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Er zijn bepaalde activiteiten die met rechts gebeuren ja. Maar daar is géén iPhone bij betrokkenHoe kan dat? Jij bent puur linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik stem PVDD (Marianne Thiemequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Jij bent puur links
ik vreet ook elke dag vlees, maar als ik aan Marianne Thieme denken dan ben ik extreem links.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik stem PVDD (Marianne Thieme![]()
![]()
![]()
) verbouw mijn eigen biologische groenten en vind vlees moord. Hoe links kan ik nou nog zijn?
Maar de iPhone heeft toffe applicaties zoals een poesje dat je napraat in een piepstemmetje en transform dingen waardoor je als je van iemand een foto maakt diegene eruit kan laten zien als een zombie of heel dik!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef errrbek het volgende:
[..]
Klopt en het is best een tof design, maar ik was mijn iPhone 3G na drie maanden al zatApple bepaalt wat er wel en niet op jouw toestel mag staan, ik kan geen mp3 of ander bestand op mijn telefoon zetten zonder iTunes... Sterker nog: ik had niet eens kunnen bellen zonder eerst iTunes te installeren op mijn pc. Iets met antitrust en dat in sterkere mate dan Microsoft in het verleden deed
Waarom vreet je vlees eigenlijk? Zit je huis soms vol met roofvogels die vlees van je bord afpikken als je thuiskomt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik vreet ook elke dag vlees, maar als ik aan Marianne Thieme denken dan ben ik extreem links.
Jij bent enigskind ofzo? Iedereen die met broers en zussen is opgegroeid weet dat je het lekkerste altijd zo snel mogelijk op moet eten voordat iemand anders het doet! Zeker met gourmetten moet je proberen zo onopvallend mogelijk alle stukjes vlees die klaar zijn toe te eigenen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waarom vreet je vlees eigenlijk? Zit je huis soms vol met roofvogels die vlees van je bord afpikken als je thuiskomt?
Ik ben grotendeels enigskind geweest ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef koei het volgende:
[..]
Jij bent enigskind ofzo? Iedereen die met broers en zussen is opgegroeid weet dat je het lekkerste altijd zo snel mogelijk op moet eten voordat iemand anders het doet! Zeker met gourmetten moet je proberen zo onopvallend mogelijk alle stukjes vlees die klaar zijn toe te eigenen.
En precies om die reden hadden we altijd ons eigen pannetje en in de gemeenschappelijke pannetjes gingen altijd champignonsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef koei het volgende:
[..]
Jij bent enigskind ofzo? Iedereen die met broers en zussen is opgegroeid weet dat je het lekkerste altijd zo snel mogelijk op moet eten voordat iemand anders het doet! Zeker met gourmetten moet je proberen zo onopvallend mogelijk alle stukjes vlees die klaar zijn toe te eigenen.
Vroeger gebruikten wij die pannetjes ook netjes, maar tegenwoordig zijn de pannetjes voor de groente en eieren en gaat het vlees bovenop. Gaat veel sneller en je krijgt een lekkere kruidenlaag op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
En precies om die reden hadden we altijd ons eigen pannetje en in de gemeenschappelijke pannetjes gingen altijd champignons
Ik krijg er honger van. Nou ja, ik ga toch zo slapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef koei het volgende:
[..]
Vroeger gebruikten wij die pannetjes ook netjes, maar tegenwoordig zijn de pannetjes voor de groente en eieren en gaat het vlees bovenop. Gaat veel sneller en je krijgt een lekkere kruidenlaag op een gegeven moment.
Wij gebruiken nog altijd de pannetjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef koei het volgende:
[..]
Vroeger gebruikten wij die pannetjes ook netjes, maar tegenwoordig zijn de pannetjes voor de groente en eieren en gaat het vlees bovenop. Gaat veel sneller en je krijgt een lekkere kruidenlaag op een gegeven moment.
Bij ons was het altijd dat de mannen zich gewoon helemaal te pletter aten aan vlees terwijl de vrouwen uren deden met een balletje gehakt, drie stukjes brood en saladesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ik bewaar vlees voor het laatst, en ja ben enigskindquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef koei het volgende:
[..]
Dude... ga eerst ontbijten ofzoquote:
Soms is het lekker om gewoon wakker te worden, je console aan te zetten en de wereld een dagje te negerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude... ga eerst ontbijten ofzo
Mijn baas is het met je eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Soms is het lekker om gewoon wakker te worden, je console aan te zetten en de wereld een dagje te negeren
Vandaag is niet zo'n dag.
die Nigel de Jong hadden ze ook echt moeten schorsen voor het levenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:12 schreef Morthill het volgende:
Iemand heeft goed gekeken naar Nigel de Jong
pfffquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:14 schreef errrbek het volgende:
[..]
die Nigel de Jong hadden ze ook echt moeten schorsen voor het leven
HELD !!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiemorgen. Voor de fanaten: Kuifje en het Haaienmeer op Ketnet
Chauffeur is onderwegquote:
Probleemwijken?quote:
Vooral die van eindhoven was tof, kankerkachel...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Vieze joden
FC-Groningen sjaal
Afgeragde brommer
Probleemwijken
(Hilarisch om de enorm droge types die er in Nederland blijkbaar rondlopen)
Wat dacht je van de familie Tokkie die het huis van de buren maar ff in brand wilde steken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vooral die van eindhoven was tof, kankerkachel...
Is toch al weer 4 jaar oud dat programma?
Usenetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:38 schreef errrbek het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar die serie op DVD
6 jaar inmiddelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vooral die van eindhoven was tof, kankerkachel...
Is toch al weer 4 jaar oud dat programma?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
6 jaar inmiddels
Kees Kankerkachel is een halfgod met zijn onsterfelijke uitspraak.
http://video.google.com/v(...)17&q=probleemwijken#
Stervende hoeren kanker kachel!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
6 jaar inmiddels
Kees Kankerkachel is een halfgod met zijn onsterfelijke uitspraak.
http://video.google.com/v(...)17&q=probleemwijken#
Dat dusquote:
aeg12pquote:
dankuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.binsearch.info(...)&adv_age=730&server=
Allemaal, die 48 dagen zijn ze allemaal
Ik probeer sinds zaterdag elke dag te sporten of actief te zijn en dan pak ik meestal de hometrainer. Zaterdag ook weer 30 min op de hometrainer en ondertussen racen met Forza 3quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef errrbek het volgende:
[..]
danku
heb ik weer wat nieuws te kijken tijdens het sporten
Jij zit dan serieus op zo'n fiets met een controller in je handen? Dat is zowaar een goed ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik probeer sinds zaterdag elke dag te sporten of actief te zijn en dan pak ik meestal de hometrainer. Zaterdag ook weer 30 min op de hometrainer en ondertussen racen met Forza 3Racen lukt wel op zo'n fiets en dus een goede motivatie. Altijd films/series kijken wordt ook vervelend als je dat elke dag doet
gamen is vrij lastig op een crosstrainerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik probeer sinds zaterdag elke dag te sporten of actief te zijn en dan pak ik meestal de hometrainer. Zaterdag ook weer 30 min op de hometrainer en ondertussen racen met Forza 3Racen lukt wel op zo'n fiets en dus een goede motivatie. Altijd films/series kijken wordt ook vervelend als je dat elke dag doet
NPquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef errrbek het volgende:
[..]
danku
heb ik weer wat nieuws te kijken tijdens het sporten
Als je je armen niet gebruikt en toch de balans kan houden, lukt dat best!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef errrbek het volgende:
[..]
gamen is vrij lastig op een crosstrainer
Soort dubbele training dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:19 schreef Rossdale het volgende:
Dat wordt moeilijker jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef errrbek het volgende:
[..]
gamen is vrij lastig op een crosstrainer
Ik denk dat het dan een stuk minder actief wordt, maar wel stukken riskanterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je je armen niet gebruikt en toch de balans kan houden, lukt dat best!
Ik wou net zeggen, ik herken datquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hey, dat is een paar straten verderop!
Ik heb het wel eens geprobeerd met fitness. Het ging me aardig af maar het voelt gewoon vreemdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:39 schreef errrbek het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan een stuk minder actief wordt, maar wel stukken riskanter
eindelijk!quote:
Hier heb je een voorbeeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
iPhone 4 binnen, nu kan ik fijn in de simkaart gaan knippen
samantha vanaf 7:54quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik herken datOosterparkwijk right?
quote:
Hij is een stuk makkelijker dan de laatste GH's ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Morthill het volgende:
Ligt het aan mij of is Rock Band erg makkelijk? Ik heb nu met de gitaar op expert meer dan 20 nummers gespeeld en alles nog 5 sterren of zelfs gold
Nog makkelijkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is een stuk makkelijker dan de laatste GH's ja.
ok, naja, ik vind GH eigenlijk echt erg makkelijk. Geloof dat 5 zelfs echt eentonig makkelijk was. Rock Band is iets pittiger tot op heden, maar ook niet echt veel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind Rock Band logischer qua noten dan GH en daarom makkelijker
Ik vind het soms zo lomp dat je bij GH een stuk van een nummer aan het spelen bent wat bestaat uit 3 akkoorden en dat je dan een solo van jewelste staat te rammen
Veel tijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik denk dat het eerder aan jou ligt Morthill, omdat jij een van de weinige mensen bent die er zo ontzettend veel tijd in wilt steken
Ik ben blij met makkelijke GHs omdat ik het alleen bij anderen op feestjes speel en dan tenminste leuk kan meespelen zonder mezelf een enorme retard te vinden. Die Beatles versie kon ik gelijk meedrummen op medium, dan is het net leuk
Tuurlijk johquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Veel tijdik speelde vandaag voor het eerst in maanden weer eens en voor de laatste keer daarvoor had ik zeker een jaar geen RB of GH gespeeld
Ik heb soms al moeite met mediumquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Morthill het volgende:
Ligt het aan mij of is Rock Band erg makkelijk? Ik heb nu met de gitaar op expert meer dan 20 nummers gespeeld en alles nog 5 sterren of zelfs gold
quote:
Verkeerd vastgegroeid dan ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Fallen het volgende:
Ik heb jaren terug met snowboarden mijn linker middenhandsbeentje van de pink gebroken, alleen nooit naar laten kijken.
Van de week dus rockband gespeeld en m'n hand doet verdomd veel pijn.... misschien toch maar foto's laten maken (na 10 jaar ofzo..)
Jij was 'r toch zoeen die GH uitspeelde op extra extreme hardcore nightmare hard?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Veel tijdik speelde vandaag voor het eerst in maanden weer eens en voor de laatste keer daarvoor had ik zeker een jaar geen RB of GH gespeeld
Dat heb ik ook al zeker een jaar niet meer aangeraaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inderdaad, 1 a 2 nummertjes en het zit er weer helemaal inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:40 schreef Morthill het volgende:
Het mooie is dat je niet slechter wordt als je niet speeltJe kunt het zo weer oppakken en verder gaan op expert als je daar was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, scheef... nooit echt last van gehad, maar nu wel dus.quote:
Ach, deels hebben ze wel gelijk... Games met vrouwen in de hoofdrol verkopen minder. Metroid is daarbij niet te vergelijken, want daarin is niet te zien dat het een vrouw is (enkel aan het eind). Mirrors Edge was een prima game maar verkocht slecht en WET was gewoon an sich een slechte game. Tombraider is de enige succesvolle game, maar die zou met een man in de hoofdrol nog beter verkocht hebben denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:11 schreef Rossdale het volgende:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=258641
Activision
Het probleem is volgens mij meer dat makers van B-games hun verkopen wat proberen te boosten door er maar een lekker wijf in te stoppen. Mirror's Edge valt hier wel buiten, aangezien dit gewoon een compleet nieuw game-concept was van EA wat zich wel of niet moest bewijzen. Dit had met een mannelijke hoofdrolspeler echt niet beter verkocht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, deels hebben ze wel gelijk... Games met vrouwen in de hoofdrol verkopen minder. Metroid is daarbij niet te vergelijken, want daarin is niet te zien dat het een vrouw is (enkel aan het eind). Mirrors Edge was een prima game maar verkocht slecht en WET was gewoon an sich een slechte game. Tombraider is de enige succesvolle game, maar die zou met een man in de hoofdrol nog beter verkocht hebben denk ik.
Echte gamers zijn nou eenmaal vooral mannen en die spelen liever met stoere mannen dan met vrouwen.
Mja, volgens mij valt het wel mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, deels hebben ze wel gelijk... Games met vrouwen in de hoofdrol verkopen minder. Metroid is daarbij niet te vergelijken, want daarin is niet te zien dat het een vrouw is (enkel aan het eind). Mirrors Edge was een prima game maar verkocht slecht en WET was gewoon an sich een slechte game. Tombraider is de enige succesvolle game, maar die zou met een man in de hoofdrol nog beter verkocht hebben denk ik.
Echte gamers zijn nou eenmaal vooral mannen en die spelen liever met stoere mannen dan met vrouwen.
Hoe weet je dan dat ie gebroken wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Fallen het volgende:
Ik heb jaren terug met snowboarden mijn linker middenhandsbeentje van de pink gebroken, alleen nooit naar laten kijken.
Van de week dus rockband gespeeld en m'n hand doet verdomd veel pijn.... misschien toch maar foto's laten maken (na 10 jaar ofzo..)
Laat ik het zo zeggen, mijn middenhandsbeentje van mijn linkerpink sluit niet goed aan op de knokkel van mijn pink zoals dat wel is aan de rechterhand. Daarnaast doet het pijn bij intensief gebruik (tillen, slaan en GH) en weersverandering. Daarnaast knakt hij (meer) bij knijpen en strekken van de vingers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ie gebroken was?
w00t, iphone 4![]()
Fototje maken, fo sho!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn middenhandsbeentje van mijn linkerpink sluit niet goed aan op de knokkel van mijn pink zoals dat wel is aan de rechterhand. Daarnaast doet het pijn bij intensief gebruik (tillen, slaan en GH) en weersverandering. Daarnaast knakt hij (meer) bij knijpen en strekken van de vingers.
Het zou een soort van reuma kunnen zijn. Krijg je ook van dat soort klachten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn middenhandsbeentje van mijn linkerpink sluit niet goed aan op de knokkel van mijn pink zoals dat wel is aan de rechterhand. Daarnaast doet het pijn bij intensief gebruik (tillen, slaan en GH) en weersverandering. Daarnaast knakt hij (meer) bij knijpen en strekken van de vingers.
Ik speel zelf veel liever als man in een game, maar ik ken genoeg die-hard gamers die het liefst als een vrouw spelen. Toch wel raar dat die gamers in games dezelfde smaak hebben als ik, maar het spel zelf toch subtiel anders ervaren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:21 schreef koei het volgende:
Alle toffe mensen hebben Rheuma!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het zou een soort van reuma kunnen zijn. Krijg je ook van dat soort klachten.
En dan wel bij Reintji natuurlijk! Dan kunnen we allemaal meegenieten!quote:
Terwijl hij een Nintendo DS vasthoudtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef koei het volgende:
[..]
En dan wel bij Reintji natuurlijk! Dan kunnen we allemaal meegenieten!
BS filmpjequote:
Morgen weer!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terwijl hij een Nintendo DS vasthoudt
ging meer om de iphone haters hierquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terwijl hij een Nintendo DS vasthoudt
Vrouwenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef Rossdale het volgende:
Kom ik na twee dagen thuis... hebben we ineens een zonnebank in huis staan
Reuma na hard op je muil gaan met snowboarden... uhu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het zou een soort van reuma kunnen zijn. Krijg je ook van dat soort klachten.
Als je Reintji hier om de hoek zat was ik al 3x geweest, al was het alleen maar voor m'n Jaguar, Atari 2600 en ST.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef koei het volgende:
[..]
En dan wel bij Reintji natuurlijk! Dan kunnen we allemaal meegenieten!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef Rossdale het volgende:
Kom ik na twee dagen thuis... hebben we ineens een zonnebank in huis staan
quote:A week ahead of European games fair Gamescom, venue Koelnmesse has been threatened with eviction by landlords of the site, Oppenheim-Esch.
The BIU, organisers of the European trade event, have told GamesIndustry.biz that the event will not be affected by the threats, the latest in a long-running dispute between the Koelnmesse, the city of Cologne and the site owners.
"We expect that the fair will open its gates and that Gamescom is not affected by provisional measures," said Olaf Wolters, BIU managing director.
"Despite all the threatening gestures, we expect that any legal skirmish will play at most off the Gamescom [venue] between the city and the site owner. The owner can't have an interest in a cancellation of the show, since he himself bears a significant risk of liability."
Oppenheim-Esch is threatening to evict Koelnmesse after it stopped paying the lease on the property, which amounts to around ¤20.7 million per year.
Koelnmesse claims the contract Oppenheim-Esch made with the city of Cologne to build the venue in 2004 did not adhere to European Union law, as there was no open tender for construction of the venue.
Oppenheim-Esch has said that its action are legitimate and it will "consider all legal options" to claim rent.
"The Board was authorised to embark on any procedural way. This includes specifically the withdrawal of the use of the halls of the Cologne fair," said Oppenheim-Esch in a letter from the company's shareholders, reported by German newspaper DIE WELT.
Maar ook veel moeilijker en toffer (op Veteran tenminste)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:31 schreef Morthill het volgende:
ik ben weer met CoD2 bezigdie game is toch echt zoveel toffer dan MW2
Ik speel op veteran, vandaag eindelijk de Britse campaign afgerondquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar ook veel moeilijker en toffer (op Veteran tenminste)
Waarin eigenlijk?quote:
Daar ben ik 2 week geleden al geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef Morthill het volgende:
Volgend jaar weer naar Leipzig?
http://www.gamesindustry.(...)nmesse-with-eviction
[..]
flexwebhosting?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Er waren hier toch ook een paar mensen die bij dezelfde webhost zaten? Welke was dat?
Rust in vrede Pettigrewquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:37 schreef Fallen het volgende:
Oud-atleet Pettigrew (42) dood gevonden
Mooie gezinswagenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:30 schreef errrbek het volgende:
[..]
oh ja
Skoda Fabia Combi Greenline ®
[ afbeelding ]
dat ding kost echt geen reet
oh daar gaat het me niet zo zeer om, voornamelijk de ruimte is relaxed... propte mijn 207 ook altijd vol en de achterbank was meer plat dan rechtopstaandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |