abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:44:55 #1
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85040208

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze eindbaas is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit. Heeft symptomen van OMFG, ROFL, BBQ en LOLZ. Heeft een drumstel en maakt ongelooflijk slechte woordspelingen en grappen. BADUM TSSSS!
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:45:38 #2
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85040234
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:26 schreef DJ_ het volgende:

[..]

gadverdamme, dat kan gewoon niet lekker zijn -O-
Echt wel!
Inktvis en octopus is prima te eten.
Het is dat het zo veel werk is om schoon te maken, anders ging ik straks wel even naar de markt. Heb zin om uitgebreid te koken vanavond...

:9
pi_85040284
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:45 schreef Fallen het volgende:

[..]

Echt wel!
Het is dat het zo veel werk is om schoon te maken, anders ging ik straks wel even naar de markt. Heb zin om uitgebreid te koken vanavond...
[ afbeelding ]
Tsja, het ziet er eng uit, maar zolang het goed smaakt :9

Balkenbrij bestaat ook uit hart, lever, nier en tong van het varken. Het is afval ten top. Maar zo ongelofelijk lekker :9
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_85040341
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:45 schreef Fallen het volgende:

[..]

Echt wel!
[ afbeelding ]
ik ben al geen fan van gewone vis, laat staan octopus :@

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Balkenbrij bestaat ook uit hart, lever, nier en tong van het varken. Het is afval ten top. Maar zo ongelofelijk lekker :9
dat dan weer wel :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_85040346
Die hamburger speciaal gister op het TT circuit speelt nog steeds op
pi_85040393
Is het gek als ik nog nooit van Balkenbrij gehoord heb?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_85040442
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:49 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik ben al geen fan van gewone vis, laat staan octopus :@

Dat sloeg van een tang op een varken :D Dat is zoiets als zeggen, ik houd niet van vis, dus al helemaal niet van kreeft.

Octopus is totaal niet te vergelijken met vis. Je kunt het een heerlijk vinden en het ander afschuwelijk en vice versa.
pi_85040445
ik heb het ook niet op zee voer :r
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_85040450
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Neu, ik ken het omdat mijn moeder het elke kerst maakt voor de hele familie :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:54:30 #10
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85040511
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tsja, het ziet er eng uit, maar zolang het goed smaakt :9

Die opengesneden tomaat ziet er inderdaad wel eng uit... :P

Balkenbrij heb ik nog nooit gegeten. Misschien is het wel lekker, maar persoonlijk heb ik wat moeite met orgaan-vlees.
pi_85040681
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
nee, komt uit de achterhoek en is een echt boeren gerecht.
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_85040806
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

nee, komt uit de achterhoek en is een echt boeren gerecht.
Klinkt een beetje als de Nederlandse variant op Haggis
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:14:08 #13
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85041046
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:04 schreef Tain het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als de Nederlandse variant op Haggis
Ik heb dat twee keer gegeten tijdens een bezoek aan Schotland. Moet zeggen dat ik dat prima te eten vond, maar daar ook niet te veel over moet nadenken.
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:19:53 #14
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85041218
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:21:56 #15
312694 errrbek
Rollende R en ook een harde L
pi_85041282
Spanky, binnenkort eens balkenbrij happen?
pi_85041366
Klinkt als mannenpap :X
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:26:03 #17
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85041396
Bah, al dat orgaanvlees :r
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_85041609
:W
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:36:44 #19
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_85041705
Bloedworst! :D
(Met appel en kaneel)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:37:13 #20
312694 errrbek
pi_85041728
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:26 schreef Rossdale het volgende:
Bah, al dat orgaanvlees :r
Je zou eens haggis moeten proberen _O_
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:48:22 #21
312694 errrbek
pi_85042097
Dat Balkenbrij ziet er nog best lekker uit, volgens een collega van me heeft de smaak wat weg van frikandellen ^O^
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:57:03 #22
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85042417
Het is wel redelijk maar niet super lekker.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:57:46 #23
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85042450
Niemand die de Wilde Haggis leuk vindt? }:|
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:58:09 #24
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85042468
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef Fallen het volgende:
Niemand die de Wilde Haggis leuk vindt? }:|
Sorry :@
pi_85042502
Olá! Nieuwe dag, nieuw kleurtje *O*
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_85042676
Moest wel! :D
pi_85042687
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef Wild_Haggis het volgende:
Moest wel! :D
:D
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:06:29 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85042738
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:58 schreef Nebo het volgende:
Olá! Nieuwe dag, nieuw kleurtje *O*
Kolere, er wordt flink wat geshuffled met posities binnen de crew :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:06:30 #29
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85042740
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef Tain het volgende:

[..]

;)
pi_85042832
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef Rossdale het volgende:
quote:
Server Error in '/' Application.
Object reference not set to an instance of an object.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.]
CutScene.CutScene.Page_Init(Object sender, EventArgs e) in E:\Projects\CutScene\CutScene\CutScene.Master.cs:29
System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +14
System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +35
System.Web.UI.Control.OnInit(EventArgs e) +99
System.Web.UI.UserControl.OnInit(EventArgs e) +77
System.Web.UI.Control.InitRecursive(Control namingContainer) +333
System.Web.UI.Control.InitRecursive(Control namingContainer) +210
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +378
Als ik me wil registreren voor cutscene ;(
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_85042887
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kolere, er wordt flink wat geshuffled met posities binnen de crew :P
Valt mee toch? :o
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:11:56 #32
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85042888
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:09 schreef Tain het volgende:

[..]

[..]

I know, hij is een beetje FUBAR. (Oude build enzo) De goede versie staat nog niet op de servert.

Ik had niet verwacht dat er in die tijd ook maar iemand op de site zou kijken :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:12:40 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85042921
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:11 schreef Nebo het volgende:

[..]

Valt mee toch? :o
Pheno nu alweer opvolging voor vorige PR mensjes + jij en ritse die knipperlicht ER's zijn :D
pi_85042947
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

I know, hij is een beetje FUBAR. (Oude build enzo) De goede versie staat nog niet op de servert.

Ik had niet verwacht dat er in die tijd ook maar iemand op de site zou kijken :P
Er werd gesproken over gamesites en ik wil mijn nieuws ook weer van een goede Nederlandse site halen 8-)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_85042990
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Pheno nu alweer opvolging voor vorige PR mensjes + jij en ritse die knipperlicht ER's zijn :D
Ik ben pas één keer ER-af geweest en ben nu al een knipperlicht ER?
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:15:42 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85043015
Cutscene wordt geen nieuwssite ala FOK! of een van de tientallen andere nieuwssites ;)

Cutscene wordt simpel doch doeltreffend in het vermaacken van zijn bezoekers met gamesgerelateerde, boeiende en uiterst hoogstaande lectuur........ en een hoop ongein.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:22:06 #37
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85043198
Mag ik ook naar de site Cutscene gaan als hij klaar is
pi_85043254
Nebo, wat ga je doen? Reviews, Nieuws, Specials, Columns, Polls, Ongein?
pi_85043271
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:22 schreef AQuila360 het volgende:
Mag ik ook naar de site Cutscene gaan als hij klaar is
Jij krijgt van mij een speciale useraccount met éxtra groot icon en mooie kleurtjes! *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:25:15 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85043304
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Jij krijgt van mij een speciale useraccount met éxtra groot icon en mooie kleurtjes! *O*
Een roze naam en een niet te wijzigen avatar van een my little pony+regenboog? :D
pi_85043354
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Nebo, wat ga je doen? Reviews, Nieuws, Specials, Columns, Polls, Ongein?
Columns en verder wat stuurwerk waar het nodig is en gewoon mijn gebruikelijke takenpakket :)
pi_85043407
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:26 schreef Nebo het volgende:

[..]

Columns en verder wat stuurwerk waar het nodig is en gewoon mijn gebruikelijke takenpakket :)
Ex Crew Prijsvragen *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:30:16 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85043504
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:27 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ex Crew Prijsvragen *O*
Nog meer toffe dingen bij FOK! winnen? :9
pi_85043539
het is weer maandag :(
pi_85043579
i love C(k)utscene i love it :P
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_85043720
Ik heb een dilemma :{

Ik wil een artikel herkansen omdat ik een 5 had, het is niet verplicht, maar ook niet veel moeite. Probleem is nu dat ik voor de artikel voorbeelden moet hebben, maar voorbeelden heb ik niet, want ik mocht geen opname maken van de rechtszaak waar ik verslag van moet doen.

Hoe de neuk moet ik dit oplossen :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:37:41 #47
187674 Sigmund666
pi_85043798
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Morthill het volgende:
Ik heb een dilemma :{

Ik wil een artikel herkansen omdat ik een 5 had, het is niet verplicht, maar ook niet veel moeite. Probleem is nu dat ik voor de artikel voorbeelden moet hebben, maar voorbeelden heb ik niet, want ik mocht geen opname maken van de rechtszaak waar ik verslag van moet doen.

Hoe de neuk moet ik dit oplossen :')
Laten varen jongen, en meedoen met de zesjesmentaliteit!

pi_85043827
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:37 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Laten varen jongen, en meedoen met de zesjesmentaliteit!

[ afbeelding ]
Kan ik niet maken :') ik heb speciaal om die herkansing gevraagd _O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:54:40 #49
187674 Sigmund666
pi_85044525
Toch een opname maken en daaruit het verslag schrijven :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:01:50 #50
312694 errrbek
pi_85044807
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:09 schreef Tain het volgende:

[..]

[..]

jij bent al geregistreerd toch?
pi_85044854
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef errrbek het volgende:

[..]

jij bent al geregistreerd toch?
Kreeg net wel het bevestigingsmailtje, dus nu wel ieder geval :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_85044866
Heb de afgelopen 3 dagen, 29 uur gewerkt..
En dan noemen ze een bijbaan/zomerbaan :')

Maja tikt wel goed aan zo :)
pi_85044964
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef SoldMayor het volgende:

Ach gossie, drie dagen full-time werken. Awww.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:06:58 #54
312694 errrbek
pi_85045017
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Kreeg net wel het bevestigingsmailtje, dus nu wel ieder geval :)
ah, dacht dat ik je al eens eerder had zien staan :D
pi_85045041
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ach gossie, drie dagen full-time werken. Awww.
Ja maakt mij ook niet uit..
ben al wel wat gewen(d) of (t)? :+

Horeca dus altijd wel redelijk veel werken :)
pi_85045057
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:06 schreef errrbek het volgende:

[..]

ah, dacht dat ik je al eens eerder had zien staan :D
Dit is het eerste mailtje van CutScene ieder geval :D
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:09:33 #57
187674 Sigmund666
pi_85045111
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ja maakt mij ook niet uit..
ben al wel wat gewen(d) of (t)? :+

Horeca dus altijd wel redelijk veel werken :)
Jep. Maar het betaald goed, en dan heb je nog niet eens het ergste gezien. Er zijn echt wel mensen te vinden die 6 dagen per week van 12 uur s middags tot 2 uur s ochtends in de keuken staan :P
(Waarvan ik er een zou kunnen zijn en dat ook vaak heb gedaan in de zomer zodat ik 9 maanden kon studeren/relaxen)
pi_85045264
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef SoldMayor het volgende:

Is normaal toch? :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:14:00 #59
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85045291
Ik was al bang dat ik CutScene gesloopt had. Wilde me registreren en toen ging de frontpage op z'n muil. Maar dat blijkt dus niet aan mij te liggen.
Overigens heb ik ook mijn bevestigingsmail al gehad.

Is er iets van een termijn bekend waarop CutScene open gaat?
pi_85045349
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:13 schreef Nebo het volgende:

[..]

Is normaal toch? :D
De meeste mensen die ik ken met een zomerbaatje doen daar ongeveer 1 week over :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:18:27 #61
187674 Sigmund666
pi_85045459
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:15 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

De meeste mensen die ik ken met een zomerbaatje doen daar ongeveer 1 week over :P
Maar die zijn dan ook verschrikkelijk lui. "Want ik heb toch vakantie, dan ga je toch niet werken?!"
:')
pi_85045488
Ik werkte voor zomerbaantjes ook altijd full-time. Zo'n halve dag werken is vervelend, ik heb vakantie, of geen vakantie, niet dat halve gekut.

Daarom is thuiswerken voor mij ook niet te doen, de grens tussen werk en vrije tijd vervaagt en dan zit ik gewoon te stressen in m'n vrije tijd en tijd te verdoen in m'n werktijd. :N
pi_85045500
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Maar die zijn dan ook verschrikkelijk lui. "Want ik heb toch vakantie, dan ga je toch niet werken?!"
Ja zo gaat het bij sommige wel :D
Ook iemand die ik ken die werkt helemaal niet en zit nu hele tijd te zeuren dat hij geen geld heeft en zo :') _O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:24:50 #64
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85045684
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Fallen het volgende:
Ik was al bang dat ik CutScene gesloopt had.
Is mij ook al 3 keer gelukt in het verleden :')

quote:
Wilde me registreren en toen ging de frontpage op z'n muil. Maar dat blijkt dus niet aan mij te liggen.
Overigens heb ik ook mijn bevestigingsmail al gehad.
Je bent idd geregistreerd, dat werkte nog wel gewoon. Alleen de bevestigingspagina gaf een dikke error. Komt wel weer goed wanneer de goede versie online komt :)

quote:
Is er iets van een termijn bekend waarop CutScene open gaat?
Intern wel, of dat ook haalbaar is is een tweede :P
pi_85045740
Maar ik ben weer weg, moet om 2 uur beginnen. Zal niet druk worden vandaag denk ik dus rond een uur of 9/half 10 weer thuis denk ik :)
pi_85046035
Dit is zo zielig, ik kan dit gewoon niet afkijken...

fap
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:34:00 #67
312694 errrbek
pi_85046042
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook elke vakantie, scheelt dat ik gewoon wel een contract heb van 40u/w :+
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:35:45 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85046127
Ik ben blij met mijn 38u p/w :) Zijn wel relaxte dagen eigenlijk :D
pi_85046170
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:

fap
:D het is écht te pijnlijk voor woorden, echt verschrikkelijk! En dat op die leeftijd!!
pi_85046621
quote:

fap
:') Hoe kom je op die shit?
pi_85046764
Weblog. :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:52:20 #72
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85046882
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Weblog. :)
Deze is wel tof!
Hoe een redneck z'n heg snoeit
pi_85047044
quote:

fap
wat een verrekte ......., alle 5 :')
pi_85047073
Ik heb wel eens balkenbrij gegeten (brabants vriendje gehad...) en ik kan het niemand aanraden. Het smaakt naar het randje van de leverworst en dan wat compacter en met hardere stukjes erin. Een ieder die er niet mee opgegroeid kan het alleen maar ranzig vinden volgens mij... En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe het eruit ziet...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_85048137
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef koei het volgende:
Ik heb wel eens balkenbrij gegeten (brabants vriendje gehad...) en ik kan het niemand aanraden. Het smaakt naar het randje van de leverworst en dan wat compacter en met hardere stukjes erin. Een ieder die er niet mee opgegroeid kan het alleen maar ranzig vinden volgens mij... En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe het eruit ziet...
Harde stukjes erin :{ welke kneus heeft dat klaargemaakt. Het hoort juist volledig boterzacht te zijn :9
pi_85048260
Klinkt goed Koei :X
pi_85048373
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Harde stukjes erin :{ welke kneus heeft dat klaargemaakt. Het hoort juist volledig boterzacht te zijn :9
Ik zeg geen harde, maar hardere stukjes erin. Het is niet helemaal één geheel.

maandag 9 augustus 2010 @ 14:25:03 #78
312694 errrbek
pi_85048467
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

kraakbeen wordt er ook in verwerkt lees ik op veel websites
pi_85048555
Waarschijnlijk gewoon alles wat ze nog van de botten kunnen afspuiten. :D
De ingredienten in dit soort mixvlees zijn altijd vreselijk, gaat erom hoe het smaakt, maar dat klinkt niet al te best :x
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:33:46 #80
312694 errrbek
pi_85048902
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Waarschijnlijk gewoon alles wat ze nog van de botten kunnen afspuiten. :D
De ingredienten in dit soort mixvlees zijn altijd vreselijk, gaat erom hoe het smaakt, maar dat klinkt niet al te best :x
er staat ook overal dat er restvlees en slachtafval in verwerkt wordt :D
Maargoed, de moeder van Morthill zal vast geen slachtafval bij de slager kopen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:35:09 #81
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85048973
Waarom vinden jullie dit vies als je wel gewoon frikandellen eet? De ingredienten zijn niet veel anders hoor :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:37:46 #82
312694 errrbek
pi_85049097
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Waarom vinden jullie dit vies als je wel gewoon frikandellen eet? De ingredienten zijn niet veel anders hoor :')
geheel niet idd, alleen de bereidingswijze :P
waarschijnlijk proef je ook gewoon frikandellen als je die meuk in de frituur pleurt en er Mmm... op zet
pi_85049152
quote:
quote:
Er werd wel eens gesuggereerd dat er van alles en nog wat in een frikandel zou zitten: slachtafval, uiers, koeienogen en vet. Industriële producenten moeten daar echter niets van weten. In de moderne frikandel vindt men kippenvlees dat achterbleef op het karkas na het fileren (40 %), ook wel separatorvlees genoemd, 25% is varkensvlees; sommige producenten voegen nog circa 5% paardenvlees toe. De rest is water, paneermeel, bindmiddel, kruiden, uien en smaakversterkers. Ook bestaan speciale kipfrikandellen die tot wel 80% kippenvlees bevatten en geen varkensvlees.
Geen orgaanvlees dus, alleen van dat vieze spuitvlees. En verder maakt het niet uit, veel mensen zijn opgegroeid met frikandellen en vinden het per definitie minder snel vies :D

Ik vind ze iig erg lekker :@
pi_85049344
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef koei het volgende:
oh jakkes :r

en hoi trouwens

geef mij maar ne goeie Belgische friet
Werewolf
pi_85049414
Hey een toetsenist op de SC *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:45:49 #86
312694 errrbek
pi_85049493
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef sararaats het volgende:

[..]

oh jakkes :r

en hoi trouwens

geef mij maar ne goeie Belgische friet
ik heb nog wel een adresje in Amsterdam voor je voor goeie Belgische friet als je wilt
pi_85049596
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef errrbek het volgende:

[..]

ik heb nog wel een adresje in Amsterdam voor je voor goeie Belgische friet als je wilt
dank je maar ik ben een Belgische dame ;)

en vanaf 20 september heb ik weer pianoles. nu komt er samenspel bij. ik zit in een speciale groep omdat ik NLD heb. ik werk met de kleurenmethode.
Werewolf
pi_85049728
quote:
Alles is afhankelijk van de kruiding en de bereidingswijze. Knakworstjes worden ook gemaakt van sepparatorvlees (het laatste wat ze nog van de botjes af kunnen schrapen) en smaken mij prima. Hetzelfde geldt voor frikandellen, kroketten en worst, maar daar zit een lekkere smaak aan die ik hier niet aan vond zitten. Wellicht dat als je het bij de slager koopt dat het dan wel smakelijker is, dat weet ik niet. En sowieso hou je van de dingen waar je mee opgegroeid bent. Mijn favoriete toetje is griesmeelpap en daar gruwelen ook heel veel mensen van. Ik drink liever houdbare magere melk dan verse halfvolle (of magere) melk en vind de goedkoopste chocopasta lekkerder dan nutella. Dat komt gewoon doordat ik daarmee opgegroeid ben en zo zijn andere mensen met balkenbrij, haggis of kippenmaagjes opgegroeid. Dat laatste moet ik ook absoluut niet aan denken, maar een Chineze uitwisselingsstudent zat een keer tijdens de lunch een bakje met warme kippenmaagjes op te smullen als lekkernij...
pi_85049893
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef sararaats het volgende:

[..]

dank je maar ik ben een Belgische dame ;)

en vanaf 20 september heb ik weer pianoles. nu komt er samenspel bij. ik zit in een speciale groep omdat ik NLD heb. ik werk met de kleurenmethode.
Kleuren? Klinkt heel groovy >:O Ik heb geen idee welke methode ik ooit heb gebruikt. De saaie-chinees-blijft-zeuren-dat-ik-moet-oefenen-methode.
pi_85049903
Kroket=vleeskroket?

ik beklaag me soms dat ik een Belg ben
Werewolf
pi_85049972
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Kleuren? Klinkt heel groovy >:O
Piano Hero :Y
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_85049977
Deze man legt het allemaal uit, Sararaats:
pi_85049989
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Kleuren? Klinkt heel groovy >:O
kleuren ipv de notennamen.

bv. de C is rood.

http://www.kleurmuziek.com/index.html
Werewolf
pi_85050337
hehe wat grappig ik ga dat thuis eens uitproberen als ik achter de piano zit. :D
pi_85050773
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:21:04 #96
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85051172
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome! *)
pi_85051220
Ik geloof dat ik na vijf(?) jaar echt helemaal Barney-moe ben.
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:23:01 #98
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85051279
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik geloof dat ik na vijf(?) jaar echt helemaal Barney-moe ben.
Volgens mij is het gewoon tijd voor een "Get Psyched Mix" !! ^O^
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:26:12 #99
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85051421
Ik ben sowieso wel een beetje HIMYM moe eigenlijk, vond het laatste seizoen ook eigenlijk helemaal niet zo boeiend meer. Het was dat ik hem mee keek met Two and a half men en Big Bang Theory, maar meestal als laatste en gewoon omdat ik hem er maar meteen bijgekuikt had...
pi_85051427
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_85052209
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben sowieso wel een beetje HIMYM moe eigenlijk, vond het laatste seizoen ook eigenlijk helemaal niet zo boeiend meer. Het was dat ik hem mee keek met Two and a half men en Big Bang Theory, maar meestal als laatste en gewoon omdat ik hem er maar meteen bijgekuikt had...
Eerste twee seizoenen waren het beste, daarna was het nog wel vermakelijk, maar lang niet meer zo gaaf.
pi_85052684
:D ik zeurde laatst dat oorloggames altijd zo propagandistisch voor het westen zijn. MoH laat je met de Talibaan spelen :o *O* Terecht natuurlijk, het is maar een game en het is niet alsof je er terroristen mee traint of zo :')
pi_85052992
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Morthill het volgende:
:D ik zeurde laatst dat oorloggames altijd zo propagandistisch voor het westen zijn. MoH laat je met de Talibaan spelen :o *O* Terecht natuurlijk, het is maar een game en het is niet alsof je er terroristen mee traint of zo :')
Er zijn toch wel meer games waar dat kan?
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:09:10 #104
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85053360
Terrorists win!
pi_85053999
Voor vrienden van Spanky en/of Rossdale:

[GRATIS] 2 kaarten Monster Magnet in de Melkweg vanavond
pi_85054086
Als ik niet al was had was ik misschien gegaan :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:29:53 #107
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85054198
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef koei het volgende:

Ze staan op naam, dus dat gaat sowieso niet werken als degene wiens naam aan de melkweg is doorgegeven niet mee kan gaan :P 1 op naam +1 extra.
pi_85054275
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze staan op naam, dus dat gaat sowieso niet werken als degene wiens naam aan de melkweg is doorgegeven niet mee kan gaan :P 1 op naam +1 extra.
Je kan gewoon de naam opgeven en doorlopen. Gewoon vragen of ze kaartjes hebben voor <insert naam>
Dat ging bij Step Up 3D iig prima
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:32:56 #109
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85054379
Oh, ik heb me elke keer dat ik op een gastenlijst stond nog gewoon moeten legitimeren...
pi_85054401
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Oh, ik heb me elke keer dat ik op een gastenlijst stond nog gewoon moeten legitimeren...
Kon mij Guus Meeuwis toen ook gewoon doorlopen
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:34:33 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85054467
Misschien doen ze alleen bij de 013 en de Effenaar moeilijk dan... of zie ik er gewoon heel onbetrouwbaar uit
pi_85054523
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:34 schreef Rossdale het volgende:
Misschien doen ze alleen bij de 013 en de Effenaar moeilijk dan... of zie ik er gewoon heel onbetrouwbaar uit
Niet eens een beetje leuk om in te koppen :{
pi_85054541
Ja je hebt echt zo'n bajessmoel, Ross! :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:37:16 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85054619
Oh Spank, ik ben rond een uurtje of 6 bij jou denk ik. Volgens mij staat er geen file iig
pi_85054644
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

Niet eens een beetje leuk om in te koppen :{
Hij is inderdaad wat te makkelijk.....

Is wel tof, een vriend van me (Flosje gaat m vnv zien, hij gaat mee) heeft een heel normaal hoofd, helemaal niet onguur of een gluiperd oid, maar toch, iedere keer als we uit gaan of naar een concert wordt hij echt half uitgekleed omdat ze naar drugs zoeken. Portemonee open, 2x zo lang doen over fouilleren, echt apart... Hij heeft dus toch stiekempjes een drugshoofd!
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:37:54 #116
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85054651
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja je hebt echt zo'n bajessmoel, Ross! :D
Heb wel een fel oranje T-shirt aan vandaag, net zo fel als zo'n gevangenenoverall :D
pi_85054691
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef Rossdale het volgende:
Oh Spank, ik ben rond een uurtje of 6 bij jou denk ik. Volgens mij staat er geen file iig
Cool, ik zet de bloedworst vast in de oven!
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:41:20 #118
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85054844
Vet :D Kunnen we met bloed druipend van onze tanden naar Monster Magnet :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:34:40 #119
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_85057119

Goedenavond SC'ers!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:36:42 #120
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85057199
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Cool, ik zet de bloedworst vast in de oven!
wtf is dat voor iets?
pi_85057772
Wat een baas blijft Dr Dre toch :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:58:58 #122
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85058144
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een baas blijft Dr Dre toch :D
Dre wel

Dr Dre vin ik niej tof
pi_85058570
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:34 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]

Goedenavond SC'ers!
Giant enemy crab *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:10:34 #124
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_85058641
Stop....

It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_85058660
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hij is inderdaad wat te makkelijk.....

Is wel tof, een vriend van me (Flosje gaat m vnv zien, hij gaat mee) heeft een heel normaal hoofd, helemaal niet onguur of een gluiperd oid, maar toch, iedere keer als we uit gaan of naar een concert wordt hij echt half uitgekleed omdat ze naar drugs zoeken. Portemonee open, 2x zo lang doen over fouilleren, echt apart... Hij heeft dus toch stiekempjes een drugshoofd!
Ik vind Flosje er anders wel uitzien als een jongen die te vertrouwen is, maar misschien ben ik een naief meisje.

En inktvistentakels waren op zich prima te eten, maar dat gevoel van die zuignappen op de tong is wel nasty... maar sowieso heb ik nog steeds moeite met de structuur van vis na het 12 jaar niet gegeten te hebben. De structuur is eigenlijk ook wat me er het meest van weerhoudt om af en toe een stukje goed-voor-beestjes-en-milieu vlees te eten...
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_85058785
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
Stop....

[ afbeelding ]
:') _O-
pi_85062449
ps3 met een semi ylod (na 30 á 40 minuten) met 4 games(mw 1+2, gata 4, bad company 1) en toebehoren 150 euro :) . ps3 ff flink afgekoeld en hy werkt een stuk langer (tot hij weer te warm word).
morgen maar eens de koel pasta vervangen, en het stof eruit zuigen.

p.s

Wireless voor de xbox is ook binnen voor 30 euro.
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:56:08 #128
187674 Sigmund666
pi_85062921
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
Stop....

[ afbeelding ]
You can't touch that!
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:57:14 #129
258885 Solique
I Kill You !
pi_85062961
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef koei het volgende:

Had leuk geweest, maar gaat mij nu niet meer lukken om daar op tijd te komen. :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:05:01 #130
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85063322
Morgen maar eens aan Mass Effect 2 beginnen!

Geloof dat ik alleen geen Cereberus code heb. Is dat wel de moeite waard? Omdat ik dacht dat je voor veel als nog moest betalen?
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:06:54 #131
187674 Sigmund666
pi_85063397
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen maar eens aan Mass Effect 2 beginnen!

Geloof dat ik alleen geen Cereberus code heb. Is dat wel de moeite waard? Omdat ik dacht dat je voor veel als nog moest betalen?
Je kunt elke code gewoon nog eens gebruiken als ik me Ross kan herinneren. Die schreef dat laatst ergens.
pi_85065355
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Je kunt elke code gewoon nog eens gebruiken als ik me Ross kan herinneren. Die schreef dat laatst ergens.
En weer heb je niet opgelet ;). Ross had hem 2de hands, maar die gast had nooit die Cereberus code gebruikt.

Anders kost ie 1200 punten AQ :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nick-GizMo op 09-08-2010 20:45:42 (Cereberus ipv Cerburus, anders zeikt Sigmund weer) ]
pi_85065536
En morgen komt de iPhone 4 binnen :D :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:52:00 #134
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_85065787
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat erg voor je. Misschien kan je net doen alsof je niet thuis bent?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:52:33 #135
312694 errrbek
pi_85065814
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
een toestel dat al stuk is :+
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:54:50 #136
187674 Sigmund666
pi_85065927
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef errrbek het volgende:

[..]

Maar je krijgt er wel een gratis hoesje bij hoor!
(van 20 cent)
pi_85067264
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Wat erg voor je. Misschien kan je net doen alsof je niet thuis bent?

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef errrbek het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Maar je krijgt er wel een gratis hoesje bij hoor!
(van 20 cent)
Zat jij niet in een V&A topic van een iphone :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:42:47 #138
187674 Sigmund666
pi_85068859
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zat jij niet in een V&A topic van een iphone :')
Jep. Maar dat is een 3G. Ik zal het je nog beter vertellen: Ik zou niet eens een 4G kunnen hebben. Guess what? Ik ben één van die linkshandige mensen die ook met links belt. En waar zou ik dan met mijn handpalm uitkomen? Juist, op de zwakke plek van het toestel.
Ik vind het bovendien een vrij lelijk toestel.
pi_85069066
Het is allang uitgewezen dat die Iphone lefty-verhalen enorm overdreven zijn, en dat er veel meer foons last hebben van dezelfde problemen, maar dan nog erger.
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:59:04 #140
312694 errrbek
pi_85069861
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het is allang uitgewezen dat die Iphone lefty-verhalen enorm overdreven zijn, en dat er veel meer foons last hebben van dezelfde problemen, maar dan nog erger.
Klopt en het is best een tof design, maar ik was mijn iPhone 3G na drie maanden al zat :') Apple bepaalt wat er wel en niet op jouw toestel mag staan, ik kan geen mp3 of ander bestand op mijn telefoon zetten zonder iTunes... Sterker nog: ik had niet eens kunnen bellen zonder eerst iTunes te installeren op mijn pc. Iets met antitrust en dat in sterkere mate dan Microsoft in het verleden deed :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:09:11 #141
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85070510
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

Anders kost ie 1200 punten AQ :)
Dat had ik idd gezien maar mijn vraag was meer of dat zijn geld waard was? Of krijg ik dan een paar stomme dingen en moet ik de rest alsnog kopen? :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:10:10 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85070599
En Nick je iPhone4 is tof!

Al blijf ik toch bij HTC :9
pi_85071052
Voyager ook weer afgekeken. Toch jammer dat het laatste seizoen zo matig in elkaar zit en ook het einde is zo anticlimactisch. Was vaste kost op zaterdagavond met het hele gezin samen met Oppassen en Unit 13 ;(
pi_85071054
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
En Nick je iPhone4 is tof!

Al blijf ik toch bij HTC :9
bitch, en mijn ps3 deal dan :+

Ook gij zal vidzone geweldig vinden :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:21:53 #145
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85071448
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef badboynova het volgende:

[..]

bitch, en mijn ps3 deal dan :+

Ook gij zal vidzone geweldig vinden :P
Wat zeg je allemaal :?
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:22:45 #146
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85071509

Mooiste toestel EVER!

Bijna alleen maar scherm :9~ :9~ ):O
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:31:39 #147
312694 errrbek
pi_85072039
When Chuck Norris holds a new iPhone the signal increases.
pi_85072065
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat zeg je allemaal :?
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:44 schreef badboynova het volgende:
ps3 met een semi ylod (na 30 á 40 minuten) met 4 games(mw 1+2, gata 4, bad company 1) en toebehoren 150 euro :) . ps3 ff flink afgekoeld en hy werkt een stuk langer (tot hij weer te warm word).
morgen maar eens de koel pasta vervangen, en het stof eruit zuigen.

p.s

Wireless voor de xbox is ook binnen voor 30 euro.

Die.

Vidzone (als ik het goed zeg) is een muziek dienst op de ps3 die wel vet is, en dat mist de xbox hier in ned nog.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:34:22 #149
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85072186
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef badboynova het volgende:

[..]

[..]

Die.

Vidzone (als ik het goed zeg) is een muziek dienst op de ps3 die wel vet is, en dat mist de xbox hier in ned nog.
Heb je een bitch kapotte ps3 gekocht?
pi_85072208
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef errrbek het volgende:
When Chuck Norris holds a new iPhone the signal increases.
wie?
pi_85072507
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb je een bitch kapotte ps3 gekocht?
Ja mijn jong.

kan ik hem niet fixen, dan heb ik het geld er zo weer eruit door de games en onderdelen te verkopen.
Dat ding is gewoon een stofbaal met uitgedroogde koel pasta, voor mij is dat zo verholpen omdat ik al eerder xb's en ps3 heb gefixt.

en anders kan ik goedkoop dat vidzone misbruiken ~O>
pi_85072591
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:40 schreef badboynova het volgende:

[..]

Ja mijn jong.

kan ik hem niet fixen, dan heb ik het geld er zo weer eruit door de games en onderdelen te verkopen.
Dat ding is gewoon een stofbaal met uitgedroogde koel pasta, voor mij is dat zo verholpen omdat ik al eerder xb's en ps3 heb gefixt
PS3 fiksen stelt niks voor, ga maar eens een 40D uit elkaar halen en weer in elkaar zetten :X

reminds me, ik moet de pics ophalen
pi_85072981
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

PS3 fiksen stelt niks voor, ga maar eens een 40D uit elkaar halen en weer in elkaar zetten :X

reminds me, ik moet de pics ophalen
En daarom heb ik een goeie deal gesloten.

Als de ps3 de freeze test niet had gehaald, dan had ik het niet gedaan.

Maar 1 troost dat joch gaat nu wel aan de xbox *O*

p.s

hij noemde mij meneer.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:53:17 #154
187674 Sigmund666
pi_85073178
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:49 schreef badboynova het volgende:

[..]

En daarom heb ik een goeie deal gesloten.

Als de ps3 de freeze test niet had gehaald, dan had ik het niet gedaan.

Maar 1 troost dat joch gaat nu wel aan de xbox *O*

p.s

hij noemde mij meneer.
Gokje: Hij is vast 16, jij bent 31. Dan ben je toch een 'meneer'? :P
pi_85073620
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Gokje: Hij is vast 16, jij bent 31. Dan ben je toch een 'meneer'? :P
Hij was 20 en kwam uit dordt, maar was in rotterdam en ze bed slaap ook hier in papendrecht :')

ze kwamen gewoon in een polo aan, en 4 van de vijf hadden een petje op waarvan ik er 6 verdachte dat ze een bont kraagje hadden :')
pi_85074283
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Jep. Maar dat is een 3G. Ik zal het je nog beter vertellen: Ik zou niet eens een 4G kunnen hebben. Guess what? Ik ben één van die linkshandige mensen die ook met links belt. En waar zou ik dan met mijn handpalm uitkomen? Juist, op de zwakke plek van het toestel.
Ik vind het bovendien een vrij lelijk toestel.
Want je rechtse hand is altijd bezet?

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wie knijpt er dan ook in ze telefoon :')

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef errrbek het volgende:

[..]

Klopt en het is best een tof design, maar ik was mijn iPhone 3G na drie maanden al zat :') Apple bepaalt wat er wel en niet op jouw toestel mag staan, ik kan geen mp3 of ander bestand op mijn telefoon zetten zonder iTunes... Sterker nog: ik had niet eens kunnen bellen zonder eerst iTunes te installeren op mijn pc. Iets met antitrust en dat in sterkere mate dan Microsoft in het verleden deed :)
Gelukkig had je voor de ipod nog yamipod :D

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat had ik idd gezien maar mijn vraag was meer of dat zijn geld waard was? Of krijg ik dan een paar stomme dingen en moet ik de rest alsnog kopen? :P
Weet ik niet, want moet nog steeds echt aan die game beginnen :). ME1 kon ik wel aan 1 ruk spelen :)
pi_85074301
En nu bed tijd :D!
pi_85075114
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nu bed tijd :D!
NEE :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:28:31 #159
187674 Sigmund666
pi_85075178
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Want je rechtse hand is altijd bezet?
[..]

Wie knijpt er dan ook in ze telefoon :')
[..]

Gelukkig had je voor de ipod nog yamipod :D
[..]

Weet ik niet, want moet nog steeds echt aan die game beginnen :). ME1 kon ik wel aan 1 ruk spelen :)
Met mijn rechterhand houd ik gewoon nooit een telefoon vast. Dat is net zo'n gewoonte als met links of rechts schrijven of een mes vasthouden met links of rechts
pi_85075321
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef badboynova het volgende:

[..]

NEE :P
Klopt ;).
Oh en Sig, weet je dat zeker? Nooit met je rechter?
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:36:30 #161
187674 Sigmund666
pi_85075603
Er zijn bepaalde activiteiten die met rechts gebeuren ja. Maar daar is géén iPhone bij betrokken :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85075634
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Er zijn bepaalde activiteiten die met rechts gebeuren ja. Maar daar is géén iPhone bij betrokken :@
Snijden?
pi_85075667
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Klopt ;).
Oh en Sig, weet je dat zeker? Nooit met je rechter?
De s(t)ig rijd ook weleens op een andere baan :Y)
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:38:11 #164
187674 Sigmund666
pi_85075688
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Snijden?
Nope. Dat gebeurt ook met links :)
(net als schrijven, boksen (VOORDEEL! :D ) en dat soort dingen)
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:38:57 #165
187674 Sigmund666
pi_85075730
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:37 schreef badboynova het volgende:

[..]

De s(t)ig rijd ook weleens op een andere baan :Y)
Daar hebben we het nou al zo vaak over gehad man! Je zou mijn grote geheim nooit verklappen :( :(
Moeten ze wéér een ander gaan zoeken, en moet ik vast van een pier rijden ofzo.
pi_85075916
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Daar hebben we het nou al zo vaak over gehad man! Je zou mijn grote geheim nooit verklappen :( :(
Dat je kan multitasken is geen groot geheim, dat andere wel van die 4 vrouwen en 1 g-spot wel oeps :@
pi_85076059
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan dat? Jij bent puur links :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:53:58 #168
187674 Sigmund666
pi_85076457
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Jij bent puur links :D
Ik stem PVDD (Marianne Thieme :D :D :D :D ) verbouw mijn eigen biologische groenten en vind vlees moord. Hoe links kan ik nou nog zijn? :o
pi_85076820
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:53 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik stem PVDD (Marianne Thieme :D :D :D :D ) verbouw mijn eigen biologische groenten en vind vlees moord. Hoe links kan ik nou nog zijn? :o
ik vreet ook elke dag vlees, maar als ik aan Marianne Thieme denken dan ben ik extreem links.
pi_85077146
Monster Magnet was toffig!!
pi_85077781
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef errrbek het volgende:

[..]

Maar de iPhone heeft toffe applicaties zoals een poesje dat je napraat in een piepstemmetje en transform dingen waardoor je als je van iemand een foto maakt diegene eruit kan laten zien als een zombie of heel dik!

En ja, dat is de reden dat ik een iPhone overweeg :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:21:18 #172
187674 Sigmund666
pi_85077835
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:01 schreef badboynova het volgende:

[..]

ik vreet ook elke dag vlees, maar als ik aan Marianne Thieme denken dan ben ik extreem links.
Waarom vreet je vlees eigenlijk? Zit je huis soms vol met roofvogels die vlees van je bord afpikken als je thuiskomt? :')
pi_85077922
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Waarom vreet je vlees eigenlijk? Zit je huis soms vol met roofvogels die vlees van je bord afpikken als je thuiskomt? :')
Jij bent enigskind ofzo? Iedereen die met broers en zussen is opgegroeid weet dat je het lekkerste altijd zo snel mogelijk op moet eten voordat iemand anders het doet! Zeker met gourmetten moet je proberen zo onopvallend mogelijk alle stukjes vlees die klaar zijn toe te eigenen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:23:42 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85077935
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Monster Magnet was toffig!!
Eens!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:24:34 #175
187674 Sigmund666
pi_85077962
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef koei het volgende:

[..]

Jij bent enigskind ofzo? Iedereen die met broers en zussen is opgegroeid weet dat je het lekkerste altijd zo snel mogelijk op moet eten voordat iemand anders het doet! Zeker met gourmetten moet je proberen zo onopvallend mogelijk alle stukjes vlees die klaar zijn toe te eigenen.
Ik ben grotendeels enigskind geweest ja.
pi_85077986
quote:

[..]

En precies om die reden hadden we altijd ons eigen pannetje en in de gemeenschappelijke pannetjes gingen altijd champignons :Y
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:28:12 #177
187674 Sigmund666
pi_85078102
Ja hahahahaha! En ik heb weer een fijn Orange weapon gevonden :D
(Tediore revolver met eindeloze revolver ammo :D )
pi_85078146
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef Nebo het volgende:

[..]

En precies om die reden hadden we altijd ons eigen pannetje en in de gemeenschappelijke pannetjes gingen altijd champignons :Y
Vroeger gebruikten wij die pannetjes ook netjes, maar tegenwoordig zijn de pannetjes voor de groente en eieren en gaat het vlees bovenop. Gaat veel sneller en je krijgt een lekkere kruidenlaag op een gegeven moment.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:33:38 #179
187674 Sigmund666
pi_85078319
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef koei het volgende:

[..]

Vroeger gebruikten wij die pannetjes ook netjes, maar tegenwoordig zijn de pannetjes voor de groente en eieren en gaat het vlees bovenop. Gaat veel sneller en je krijgt een lekkere kruidenlaag op een gegeven moment.
Ik krijg er honger van. Nou ja, ik ga toch zo slapen :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 06:45:44 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85082625
mogguh!
pi_85083018
mogguh!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:11:50 #182
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85083079
Goedemorgen!

Nu Mass Effect 2 :9
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:11:57 #183
258885 Solique
I Kill You !
pi_85083081
Mogguh :O
pi_85083282
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef koei het volgende:

[..]

Wij gebruiken nog altijd de pannetjes :) gezamenlijk koken is voor communisten :{w
pi_85083338
quote:

[..]

Bij ons was het altijd dat de mannen zich gewoon helemaal te pletter aten aan vlees terwijl de vrouwen uren deden met een balletje gehakt, drie stukjes brood en salades :D
pi_85083445
quote:

[..]

Ik bewaar vlees voor het laatst, en ja ben enigskind
pi_85083457
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:11 schreef AQuila360 het volgende:
Goedemorgen!

Dude... ga eerst ontbijten ofzo :P
pi_85083542
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dude... ga eerst ontbijten ofzo :P
Soms is het lekker om gewoon wakker te worden, je console aan te zetten en de wereld een dagje te negeren :Y

Vandaag is niet zo'n dag.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:56:54 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85083575
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Soms is het lekker om gewoon wakker te worden, je console aan te zetten en de wereld een dagje te negeren :Y

Vandaag is niet zo'n dag.
Mijn baas is het met je eens :(
pi_85083836
Iemand heeft goed gekeken naar Nigel de Jong :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:14:33 #191
312694 errrbek
pi_85083877
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:12 schreef Morthill het volgende:
Iemand heeft goed gekeken naar Nigel de Jong :')
die Nigel de Jong hadden ze ook echt moeten schorsen voor het leven :r
pi_85083889
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:14 schreef errrbek het volgende:

[..]

die Nigel de Jong hadden ze ook echt moeten schorsen voor het leven :r
pfff

dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:22:01 #193
187674 Sigmund666
pi_85084035
Goeiemorgen. Voor de fanaten: Kuifje en het Haaienmeer op Ketnet _O_
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:24:21 #194
312694 errrbek
pi_85084091
Mogge trouwens :)
pi_85084183
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiemorgen. Voor de fanaten: Kuifje en het Haaienmeer op Ketnet _O_
HELD !!
pi_85084274
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:28 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

HELD !!
je iPhone al binnen? :P
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:33:11 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85084287
pi_85084300
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:33 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
:') BrEeZaH!
pi_85084341
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:32 schreef Tain het volgende:

[..]

je iPhone al binnen? :P
Chauffeur is onderweg :D

quote:
[ afbeelding ]
Probleemwijken?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:35:48 #200
187674 Sigmund666
pi_85084345
Vieze joden :')
FC-Groningen sjaal :')
Afgeragde brommer :')
Probleemwijken _O_
(Hilarisch om de enorm droge types die er in Nederland blijkbaar rondlopen)
pi_85084379
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Vieze joden :')
FC-Groningen sjaal :')
Afgeragde brommer :')
Probleemwijken _O_
(Hilarisch om de enorm droge types die er in Nederland blijkbaar rondlopen)
Vooral die van eindhoven was tof, kankerkachel...
Is toch al weer 4 jaar oud dat programma?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:38:12 #202
312694 errrbek
pi_85084395
quote:
[ afbeelding ]
_O-

Ik ben nog steeds op zoek naar die serie op DVD ;(
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:38:52 #203
312694 errrbek
pi_85084406
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat dacht je van de familie Tokkie die het huis van de buren maar ff in brand wilde steken? ;) :')
pi_85084437
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:38 schreef errrbek het volgende:

[..]

_O-

Ik ben nog steeds op zoek naar die serie op DVD ;(
Usenet
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:44:17 #205
187674 Sigmund666
pi_85084520
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

6 jaar inmiddels :D

Kees Kankerkachel is een halfgod met zijn onsterfelijke uitspraak. :D

http://video.google.com/v(...)17&q=probleemwijken#
pi_85084538
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:44 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_85084565
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:44 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Stervende hoeren kanker kachel!
pi_85084573
pi_85084647
quote:
aeg12p
1 maand geleden @Huib1992 Ga de gij nou slapen, dan ga ik douchen denk ik, even op fok!forum kijke.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:51:24 #210
312694 errrbek
pi_85084662
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Usenet
heb je de NZB voor me?
pi_85084681
pi_85084704
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:51 schreef errrbek het volgende:

[..]

heb je de NZB voor me?
http://www.binsearch.info(...)&adv_age=730&server=

Allemaal, die 48 dagen zijn ze allemaal :)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:55:31 #213
187674 Sigmund666
pi_85084747
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:09:13 #214
312694 errrbek
pi_85085017
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

http://www.binsearch.info(...)&adv_age=730&server=

Allemaal, die 48 dagen zijn ze allemaal :)
danku :*

heb ik weer wat nieuws te kijken tijdens het sporten :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:19:10 #215
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85085252
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef errrbek het volgende:

[..]

Ik probeer sinds zaterdag elke dag te sporten of actief te zijn en dan pak ik meestal de hometrainer. Zaterdag ook weer 30 min op de hometrainer en ondertussen racen met Forza 3 :D Racen lukt wel op zo'n fiets en dus een goede motivatie. Altijd films/series kijken wordt ook vervelend als je dat elke dag doet :P
pi_85085289
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik probeer sinds zaterdag elke dag te sporten of actief te zijn en dan pak ik meestal de hometrainer. Zaterdag ook weer 30 min op de hometrainer en ondertussen racen met Forza 3 :D Racen lukt wel op zo'n fiets en dus een goede motivatie. Altijd films/series kijken wordt ook vervelend als je dat elke dag doet :P
Jij zit dan serieus op zo'n fiets met een controller in je handen? Dat is zowaar een goed idee :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:24:02 #217
312694 errrbek
pi_85085389
quote:

[..]

gamen is vrij lastig op een crosstrainer :P
pi_85085400
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef errrbek het volgende:

[..]

NP :)
pi_85085414
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef errrbek het volgende:

[..]

Als je je armen niet gebruikt en toch de balans kan houden, lukt dat best!
pi_85085444
quote:

Hey, dat is een paar straten verderop!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:28:50 #221
258885 Solique
I Kill You !
pi_85085483
quote:
Soort dubbele training dus. :)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:31:25 #222
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85085538
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef errrbek het volgende:

[..]

Dat wordt moeilijker ja :D

En ja Nebo dat werkt perfect :Y Racen iig dan toch, een FPS ofzo is wel onmogelijk als je zoveel beweegt. Voordeel is dan ook wel van de meeste recente racegames dat als je dan echt even een ontzettend stomme move maakt je nog kan terugspoelen en niet meteen je complete race verneukt is :P
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:39:50 #223
312694 errrbek
pi_85085751
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef Nebo het volgende:

[..]

Als je je armen niet gebruikt en toch de balans kan houden, lukt dat best!
Ik denk dat het dan een stuk minder actief wordt, maar wel stukken riskanter :P
pi_85086502
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:26 schreef Reintji het volgende:

[..]

Hey, dat is een paar straten verderop!
Ik wou net zeggen, ik herken dat :D Oosterparkwijk right?
pi_85086552
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:39 schreef errrbek het volgende:

[..]

Ik denk dat het dan een stuk minder actief wordt, maar wel stukken riskanter :P
Ik heb het wel eens geprobeerd met fitness. Het ging me aardig af maar het voelt gewoon vreemd :D
pi_85086907
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:11 schreef AQuila360 het volgende:
Goedemorgen!

eindelijk!

goed bezig jong
pi_85087917
iPhone 4 binnen :D, nu kan ik fijn in de simkaart gaan knippen :)
pi_85088328
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
iPhone 4 binnen :D, nu kan ik fijn in de simkaart gaan knippen :)
Hier heb je een voorbeeld :P
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:23:21 #229
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85089138

pi_85089497
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_85089574
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, ik herken dat :D Oosterparkwijk right?
samantha vanaf 7:54 :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:49:01 #232
187674 Sigmund666
pi_85090068
quote:
[ afbeelding ]

:D Dat is even briljant als die gozer in de Wielenpolle:

""Maar als ze de uitkeringen wat hoger maakten, dan hoef je ook niet zoveel te doen."

_O-
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:52:12 #233
312694 errrbek
pi_85090190
quote:
[ afbeelding ]

_O-
pi_85090520
quote:
[ afbeelding ]

:D ^O^
pi_85092688
Ligt het aan mij of is Rock Band erg makkelijk? Ik heb nu met de gitaar op expert meer dan 20 nummers gespeeld en alles nog 5 sterren of zelfs gold :{
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:58:05 #236
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85092844
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Morthill het volgende:
Ligt het aan mij of is Rock Band erg makkelijk? Ik heb nu met de gitaar op expert meer dan 20 nummers gespeeld en alles nog 5 sterren of zelfs gold :{
Hij is een stuk makkelijker dan de laatste GH's ja.
pi_85092867
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij is een stuk makkelijker dan de laatste GH's ja.
Nog makkelijker :') de laatste GH's waren al zo makkelijk op de laatste nummers na dan :)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:00:43 #238
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85092985
Ik vind Rock Band logischer qua noten dan GH en daarom makkelijker :P

Ik vind het soms zo lomp dat je bij GH een stuk van een nummer aan het spelen bent wat bestaat uit 3 akkoorden en dat je dan een solo van jewelste staat te rammen :')
pi_85093040
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind Rock Band logischer qua noten dan GH en daarom makkelijker :P

Ik vind het soms zo lomp dat je bij GH een stuk van een nummer aan het spelen bent wat bestaat uit 3 akkoorden en dat je dan een solo van jewelste staat te rammen :')
ok, naja, ik vind GH eigenlijk echt erg makkelijk. Geloof dat 5 zelfs echt eentonig makkelijk was. Rock Band is iets pittiger tot op heden, maar ook niet echt veel.

GH6 zou weer echt extreem moeilijk moeten worden omdat met deel 5 zo'n 40% expert zat te spelen :')
pi_85093132
Ik denk dat het eerder aan jou ligt Morthill, omdat jij een van de weinige mensen bent die er zo ontzettend veel tijd in wilt steken :D
Ik ben blij met makkelijke GHs omdat ik het alleen bij anderen op feestjes speel en dan tenminste leuk kan meespelen zonder mezelf een enorme retard te vinden. Die Beatles versie kon ik gelijk meedrummen op medium, dan is het net leuk :Y
pi_85093411
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik denk dat het eerder aan jou ligt Morthill, omdat jij een van de weinige mensen bent die er zo ontzettend veel tijd in wilt steken :D
Ik ben blij met makkelijke GHs omdat ik het alleen bij anderen op feestjes speel en dan tenminste leuk kan meespelen zonder mezelf een enorme retard te vinden. Die Beatles versie kon ik gelijk meedrummen op medium, dan is het net leuk :Y
Veel tijd :') ik speelde vandaag voor het eerst in maanden weer eens en voor de laatste keer daarvoor had ik zeker een jaar geen RB of GH gespeeld :D
pi_85093576
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef Morthill het volgende:

[..]

Veel tijd :') ik speelde vandaag voor het eerst in maanden weer eens en voor de laatste keer daarvoor had ik zeker een jaar geen RB of GH gespeeld :D
Tuurlijk joh :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:14:04 #243
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_85093608
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Morthill het volgende:
Ik heb soms al moeite met medium :') Ja ik faal bikkelhard I know
pi_85093693
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Tuurlijk joh :D
:') kan ik er wat aan doen dat ik een leven heb
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:19:09 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85093813
Ik hou het ook bij medium omdat het me nog steeds niet lukt om met 4 vinger een nummer lang 5 knoppen te moeten indrukken. Ik verschuif mijn hand altijd wel een keer verkeerd en sla ik een lange trits verkeerde noten aan.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:19:26 #246
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85093823
Ik heb jaren terug met snowboarden mijn linker middenhandsbeentje van de pink gebroken, alleen nooit naar laten kijken. :@

Van de week dus rockband gespeeld en m'n hand doet verdomd veel pijn.... misschien toch maar foto's laten maken (na 10 jaar ofzo..) :o
pi_85093982
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_85093996
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Fallen het volgende:
Ik heb jaren terug met snowboarden mijn linker middenhandsbeentje van de pink gebroken, alleen nooit naar laten kijken. :@

Van de week dus rockband gespeeld en m'n hand doet verdomd veel pijn.... misschien toch maar foto's laten maken (na 10 jaar ofzo..) :o
Verkeerd vastgegroeid dan ofzo?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_85094327
crap, teveel zero punctuation kijken zorgt dat je niet meer normaal kunt lezen :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:34:51 #250
312694 errrbek
pi_85094488
quote:

[..]

Jij was 'r toch zoeen die GH uitspeelde op extra extreme hardcore nightmare hard? :+
pi_85094640
quote:

[..]

Dat heb ik ook al zeker een jaar niet meer aangeraakt :o Behalve een paar nummertjes een aantal maanden geleden :o
pi_85094745
Het mooie is dat je niet slechter wordt als je niet speelt :D Je kunt het zo weer oppakken en verder gaan op expert als je daar was
pi_85094770
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:40 schreef Morthill het volgende:
Het mooie is dat je niet slechter wordt als je niet speelt :D Je kunt het zo weer oppakken en verder gaan op expert als je daar was
Inderdaad, 1 a 2 nummertjes en het zit er weer helemaal in :9
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:44:25 #254
312694 errrbek
pi_85094912
Het is dus net als fietsen ^) _O_

Tijd voor tieten:
SPOILER
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:48:59 #255
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85095151
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:23 schreef Tain het volgende:

[..]

Verkeerd vastgegroeid dan ofzo?
Ja, scheef... nooit echt last van gehad, maar nu wel dus.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:11:00 #256
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85096235
pi_85096650
quote:
Ach, deels hebben ze wel gelijk... Games met vrouwen in de hoofdrol verkopen minder. Metroid is daarbij niet te vergelijken, want daarin is niet te zien dat het een vrouw is (enkel aan het eind). Mirrors Edge was een prima game maar verkocht slecht en WET was gewoon an sich een slechte game. Tombraider is de enige succesvolle game, maar die zou met een man in de hoofdrol nog beter verkocht hebben denk ik.

Echte gamers zijn nou eenmaal vooral mannen en die spelen liever met stoere mannen dan met vrouwen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:23:12 #258
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85096721
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:21 schreef koei het volgende:

[..]

Ach, deels hebben ze wel gelijk... Games met vrouwen in de hoofdrol verkopen minder. Metroid is daarbij niet te vergelijken, want daarin is niet te zien dat het een vrouw is (enkel aan het eind). Mirrors Edge was een prima game maar verkocht slecht en WET was gewoon an sich een slechte game. Tombraider is de enige succesvolle game, maar die zou met een man in de hoofdrol nog beter verkocht hebben denk ik.

Echte gamers zijn nou eenmaal vooral mannen en die spelen liever met stoere mannen dan met vrouwen.
Het probleem is volgens mij meer dat makers van B-games hun verkopen wat proberen te boosten door er maar een lekker wijf in te stoppen. Mirror's Edge valt hier wel buiten, aangezien dit gewoon een compleet nieuw game-concept was van EA wat zich wel of niet moest bewijzen. Dit had met een mannelijke hoofdrolspeler echt niet beter verkocht.

Het is gewoon de kortzichtigheid van Kotick die me stoort. "Even de statistiekjes bekijken" Hey games met vrouwen als hoofdrolspeler verkopen minder exemplaren als totaal andere games met mannen. "Jongens! Vanaf nu af aan alleen mannen!"
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:32:33 #259
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85097020
Echt tof dat Mass Effect 2 :9
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:34:26 #260
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85097086
quote:

[..]

Mja, volgens mij valt het wel mee.
Primal was ook een prima game met een vrouw in de hoofdrol, Diablo met de verschillende classes ook, The Longest Journey was ook een prima adventure en Heavenly Sword verkocht er volgens mij ook niet minder om. Oni was toch ook nog wel een redelijk succes en dan vergeten we nog even Bayonetta, Cate uit NOLF en die dame uit Portal.

Als ik dan toch een lange tijd naar het achterwerk van een personage moet kijken, dan vind ik het meer dan prima dat dat van een vrouw is. :P
pi_85097141
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Fallen het volgende:

Hoe weet je dan dat ie gebroken was :P?

w00t, iphone 4 O+ O+
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:41:04 #262
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85097331
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat ie gebroken was :P?

w00t, iphone 4 O+ O+
Laat ik het zo zeggen, mijn middenhandsbeentje van mijn linkerpink sluit niet goed aan op de knokkel van mijn pink zoals dat wel is aan de rechterhand. Daarnaast doet het pijn bij intensief gebruik (tillen, slaan en GH) en weersverandering. Daarnaast knakt hij (meer) bij knijpen en strekken van de vingers.
pi_85097385
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:41 schreef Fallen het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, mijn middenhandsbeentje van mijn linkerpink sluit niet goed aan op de knokkel van mijn pink zoals dat wel is aan de rechterhand. Daarnaast doet het pijn bij intensief gebruik (tillen, slaan en GH) en weersverandering. Daarnaast knakt hij (meer) bij knijpen en strekken van de vingers.
Fototje maken, fo sho!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:46:10 #264
187674 Sigmund666
pi_85097523
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:41 schreef Fallen het volgende:

[..]

Het zou een soort van reuma kunnen zijn. Krijg je ook van dat soort klachten.
pi_85097898
quote:
Ik speel zelf veel liever als man in een game, maar ik ken genoeg die-hard gamers die het liefst als een vrouw spelen. Toch wel raar dat die gamers in games dezelfde smaak hebben als ik, maar het spel zelf toch subtiel anders ervaren.
pi_85097967
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Alle toffe mensen hebben Rheuma! w/
pi_85097977
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Fototje maken, fo sho!
En dan wel bij Reintji natuurlijk! Dan kunnen we allemaal meegenieten!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:09:56 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85098701
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef koei het volgende:

[..]

Terwijl hij een Nintendo DS vasthoudt :Y
pi_85099081
pi_85099491
quote:
BS filmpje :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_85101178
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Fototje maken, fo sho!
Present!
pi_85101235
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Morgen weer!
pi_85102393
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Tain het volgende:

[..]

BS filmpje :)
ging meer om de iphone haters hier
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:31:15 #274
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85102595
HATEN = VERLATEN
pi_85102605
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

:Y

Ik geloof mezelf niet, maar ik heb echt al pagina's aan mijn scriptie geschreven vandaag *O*
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:33:59 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_85102704
Kom ik na twee dagen thuis... hebben we ineens een zonnebank in huis staan :')
pi_85102751
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef Rossdale het volgende:
Vrouwen :N
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:02:44 #278
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85104032
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Reuma na hard op je muil gaan met snowboarden... uhu.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:03:31 #279
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85104063
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef koei het volgende:

[..]

Als je Reintji hier om de hoek zat was ik al 3x geweest, al was het alleen maar voor m'n Jaguar, Atari 2600 en ST. ;)
pi_85105225
ik ben weer met CoD2 bezig :') die game is toch echt zoveel toffer dan MW2 _O-
pi_85105576
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef Rossdale het volgende:
:D haha, je kan ze ook niet alleen laten!
pi_85105784
ik noem me tegenwoordig Kabouter Sara ;)

http://www.humo.be/tws/uitlaat/index.html

ik sta erin *O* *O*
Werewolf
pi_85105910
Volgend jaar weer naar Leipzig?

http://www.gamesindustry.(...)nmesse-with-eviction

quote:
A week ahead of European games fair Gamescom, venue Koelnmesse has been threatened with eviction by landlords of the site, Oppenheim-Esch.

The BIU, organisers of the European trade event, have told GamesIndustry.biz that the event will not be affected by the threats, the latest in a long-running dispute between the Koelnmesse, the city of Cologne and the site owners.

"We expect that the fair will open its gates and that Gamescom is not affected by provisional measures," said Olaf Wolters, BIU managing director.

"Despite all the threatening gestures, we expect that any legal skirmish will play at most off the Gamescom [venue] between the city and the site owner. The owner can't have an interest in a cancellation of the show, since he himself bears a significant risk of liability."

Oppenheim-Esch is threatening to evict Koelnmesse after it stopped paying the lease on the property, which amounts to around ¤20.7 million per year.

Koelnmesse claims the contract Oppenheim-Esch made with the city of Cologne to build the venue in 2004 did not adhere to European Union law, as there was no open tender for construction of the venue.

Oppenheim-Esch has said that its action are legitimate and it will "consider all legal options" to claim rent.

"The Board was authorised to embark on any procedural way. This includes specifically the withdrawal of the use of the halls of the Cologne fair," said Oppenheim-Esch in a letter from the company's shareholders, reported by German newspaper DIE WELT.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:50:12 #284
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_85105931
:W
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:00:57 #285
312694 errrbek
pi_85106384
Proefrit aangevraagd! *O*
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:08:12 #286
187674 Sigmund666
pi_85106681
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:31 schreef Morthill het volgende:
ik ben weer met CoD2 bezig :') die game is toch echt zoveel toffer dan MW2 _O-
Maar ook veel moeilijker en toffer (op Veteran tenminste)
pi_85106727
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Maar ook veel moeilijker en toffer (op Veteran tenminste)
Ik speel op veteran, vandaag eindelijk de Britse campaign afgerond *O* nu door met de Amerikaanse, was bij deel 3 van de eerste missie. Had die ooit bijna gehaald en toen bleek dat ik veel te weinig ammo had :')
pi_85106747
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:00 schreef errrbek het volgende:
Proefrit aangevraagd! *O*
Waarin eigenlijk?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:30:50 #289
312694 errrbek
pi_85107621
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:09 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Waarin eigenlijk?
oh ja :')

Skoda Fabia Combi Greenline ®

dat ding kost echt geen reet :7
pi_85108156
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef Morthill het volgende:
Volgend jaar weer naar Leipzig?

http://www.gamesindustry.(...)nmesse-with-eviction
[..]

Daar ben ik 2 week geleden al geweest :P
pi_85108870
Er waren hier toch ook een paar mensen die bij dezelfde webhost zaten? Welke was dat?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:06:53 #292
312694 errrbek
pi_85109101
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Er waren hier toch ook een paar mensen die bij dezelfde webhost zaten? Welke was dat?
flexwebhosting?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:37:39 #293
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85110282
pi_85110376
Eerst z'n halve leven als rat doorbrengen, en nu dood in z'n auto gevonden :N
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:49:20 #295
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_85110774
quote:
Rust in vrede Pettigrew
pi_85110941
Hoe kun je zien wat voor itunes account je hebt??

store --> laat account zien --> u kunt alleen in de Nederlandse store dingen kopen :)
Heb het dus :P
pi_85111004
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:30 schreef errrbek het volgende:

[..]

oh ja :')

Skoda Fabia Combi Greenline ®
[ afbeelding ]

dat ding kost echt geen reet :7
Mooie gezinswagen ;)
pi_85111101
Wie gaat hem dichtgooien??
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:57:39 #299
312694 errrbek
pi_85111168
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef koei het volgende:

[..]

Mooie gezinswagen ;)
oh daar gaat het me niet zo zeer om, voornamelijk de ruimte is relaxed... propte mijn 207 ook altijd vol en de achterbank was meer plat dan rechtopstaand ;)
pi_85111318
Ikke!
pi_85111342
bam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')