Durf je de Waterkampioen niet te kopen?quote:
En het orkaanseizoen duurt officieel tot 30 november ? Blijft ze nou drie maanden daar dan?quote:Zeilmeisje zeeziek
AMSTERDAM - Laura Dekker, die zaterdag vanaf Gibraltar aan haar soloreis begon, is al zeeziek geweest.
"Door het rollen van Guppy heb ik een beetje last gehad van zeeziekte", aldus Dekker op haar blog. "Gelukkig gaat dat nu beter."
Verder is ze tevreden over de reis, die 'lekker vlot' gaat. "Nu lig ik op de Canarische eilanden met de eerste ettape van mijn reis achter de rug." Daar wacht Laura het einde van het orkaanseizoen af
Orkaanseizoen voor haar route misschien, weet niet precies hoe het werkt. Kennissen van ons hebben een rondje Atlantic gedaan en zijn pas eind november naar Suriname overgestoken ja, deden ze 2 weken over.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En het orkaanseizoen duurt officieel tot 30 november ? Blijft ze nou drie maanden daar dan?
Dat lijkt me sterk.. De sponsor gaat niet 3 maanden zitten wachten tot ze een keer uitvaart.. Die wil de aandacht van het publiek vasthouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En het orkaanseizoen duurt officieel tot 30 november ? Blijft ze nou drie maanden daar dan?
Een ondernemende stoere meid!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef barthol het volgende:
Was toch al lang bekend dat ze daar op de Canarische eilanden een paar maanden zou blijven.
Daarna vaart ze eerst naar de Kaapverdische eilanden, en waarschijnlijk begin december doet ze vandaaruit de oversteek naar Barbados.
Het was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet echt, maar als ie dat al leuk vindt ()..
Ik scan ze nu wel ff in
Ze mag de wereld rondzeilen in haar uppie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat haar ouders zo'n 'glamour/sexploitation'-fotoshoot toelaten zeg
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef trolololo het volgende:
Hier is ze nog best knap
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:08 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de liefhebbbers
[ afbeelding ]
Het Laura Dekker-adoratie topicquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
Dat zeg ik al vanaf het begin!
Helaas krijg ik geen toestemming om een adoratietopic over haar te openen.quote:
En terechtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Helaas krijg ik geen toestemming om een adoratietopic over haar te openen.
Je kan haar toch ook adoreren als zeilster? Ik adoreer Miley als zangeres!quote:
Hoe oud ben je zelf?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je kan haar toch ook adoreren als zeilster? Ik adoreer Miley als zangeres!
serieuze pedo issuesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Moet je even naar haar fotoboek kijken
Haar pa stemt met alles in wat aandacht oplevert.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat haar ouders zo'n 'glamour/sexploitation'-fotoshoot toelaten zeg
Eensch is, dan ben je echt ueberbaas. Alhoewel mij het ultieme vaaravontuur lijkt, om zo rond de Kerst de Southern Ocean vanuit Auckland over te steken op een degelijk schip, en dan uiteindelijk aan te meren in McMurdo Sound op het vasteland van Antarctica, de meest zuidelijke ankerplaats ter wereld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een echte bazenroute is in de winter (in de zomer hier dus) de wereld rond zeilen via Kaap de Goede Hoop naar Tasmanie en dan ten zuiden van Nieuw-Zeeland langs naar Kaap Hoorn. Ook wel de Roaring Forties en de Furious Fifties genoemd.![]()
Onderbouw verwend, bekakt en arrogant eens?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:27 schreef MantaGSi het volgende:
C.J. Jones, 14, is believed to have killed his sisters and then set fire that killed his mom and brother, before cutting his own throat.
Daar heb ik bijna meer respect voor dan Laura.
Heeft trouwens ook meer nieuwswaarde.
Sorry, heb iets tegen die verwende,bekakte en arrogante snol.
Als ze die boot nou zelf gemaakt had of eeeh zelf betaald.
Het in 7 maanden doet ofzo zoals de "normale" kindertjes.
Zou ik zeggen: "Chapeau!!" Maar nu even niet. ok
Verwend: Mooie tweede boot,creditcards van pa gebruiken,lekker zelf op het vliegtuig stappen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Onderbouw verwend, bekakt en arrogant eens?
Okee je bent dom, just checkingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:15 schreef MantaGSi het volgende:
[..]
Verwend: Mooie tweede boot,creditcards van pa gebruiken,lekker zelf op het vliegtuig stappen.
Bekakt: Der mooie bloesje en der RRRRR misschien.
Arrogant: Kijk mij is een aandacht hebben en poseren voor alle journalisten die maar opdraven.
En kan me geen reet schelen wat iedereen er van vind : ik wil een koekje eeeh varen..
Zo goed?
Dat je niet zo veel met haar hebt ok, maar hoe kun je nu 'bijna meer respect' hebben voor iemand die zijn hele familie uitmoord...?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:27 schreef MantaGSi het volgende:
C.J. Jones, 14, is believed to have killed his sisters and then set fire that killed his mom and brother, before cutting his own throat.
Daar heb ik bijna meer respect voor dan Laura.
Heeft trouwens ook meer nieuwswaarde.
Sorry, heb iets tegen die verwende,bekakte en arrogante snol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |