Het was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet echt, maar als ie dat al leuk vindt ()..
Ik scan ze nu wel ff in
Ze mag de wereld rondzeilen in haar uppie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat haar ouders zo'n 'glamour/sexploitation'-fotoshoot toelaten zeg
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef trolololo het volgende:
Hier is ze nog best knap
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:08 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de liefhebbbers
[ afbeelding ]
Het Laura Dekker-adoratie topicquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
Dat zeg ik al vanaf het begin!
Helaas krijg ik geen toestemming om een adoratietopic over haar te openen.quote:
En terechtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Helaas krijg ik geen toestemming om een adoratietopic over haar te openen.
Je kan haar toch ook adoreren als zeilster? Ik adoreer Miley als zangeres!quote:
Hoe oud ben je zelf?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je kan haar toch ook adoreren als zeilster? Ik adoreer Miley als zangeres!
serieuze pedo issuesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Moet je even naar haar fotoboek kijken
Haar pa stemt met alles in wat aandacht oplevert.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat haar ouders zo'n 'glamour/sexploitation'-fotoshoot toelaten zeg
Eensch is, dan ben je echt ueberbaas. Alhoewel mij het ultieme vaaravontuur lijkt, om zo rond de Kerst de Southern Ocean vanuit Auckland over te steken op een degelijk schip, en dan uiteindelijk aan te meren in McMurdo Sound op het vasteland van Antarctica, de meest zuidelijke ankerplaats ter wereld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een echte bazenroute is in de winter (in de zomer hier dus) de wereld rond zeilen via Kaap de Goede Hoop naar Tasmanie en dan ten zuiden van Nieuw-Zeeland langs naar Kaap Hoorn. Ook wel de Roaring Forties en de Furious Fifties genoemd.![]()
Onderbouw verwend, bekakt en arrogant eens?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:27 schreef MantaGSi het volgende:
C.J. Jones, 14, is believed to have killed his sisters and then set fire that killed his mom and brother, before cutting his own throat.
Daar heb ik bijna meer respect voor dan Laura.
Heeft trouwens ook meer nieuwswaarde.
Sorry, heb iets tegen die verwende,bekakte en arrogante snol.
Als ze die boot nou zelf gemaakt had of eeeh zelf betaald.
Het in 7 maanden doet ofzo zoals de "normale" kindertjes.
Zou ik zeggen: "Chapeau!!" Maar nu even niet. ok
Verwend: Mooie tweede boot,creditcards van pa gebruiken,lekker zelf op het vliegtuig stappen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Onderbouw verwend, bekakt en arrogant eens?
Okee je bent dom, just checkingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:15 schreef MantaGSi het volgende:
[..]
Verwend: Mooie tweede boot,creditcards van pa gebruiken,lekker zelf op het vliegtuig stappen.
Bekakt: Der mooie bloesje en der RRRRR misschien.
Arrogant: Kijk mij is een aandacht hebben en poseren voor alle journalisten die maar opdraven.
En kan me geen reet schelen wat iedereen er van vind : ik wil een koekje eeeh varen..
Zo goed?
Dat je niet zo veel met haar hebt ok, maar hoe kun je nu 'bijna meer respect' hebben voor iemand die zijn hele familie uitmoord...?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:27 schreef MantaGSi het volgende:
C.J. Jones, 14, is believed to have killed his sisters and then set fire that killed his mom and brother, before cutting his own throat.
Daar heb ik bijna meer respect voor dan Laura.
Heeft trouwens ook meer nieuwswaarde.
Sorry, heb iets tegen die verwende,bekakte en arrogante snol.
Dat is meer omdat het een vage inteeltbende daar is. Het betekent niet zozeer dat je daar 's avonds niet over straat kan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:06 schreef Perico het volgende:
[..]
Overigens lees ik dat Laura wel licht denkt over het aandoen van een boel eilandjes in de Pacific. Zo is er zelfs op het meest afgelegen Pitcairn een gevangenisje neergezet omdat 6 man schuldig waren bevonden aan sexueel misbruik van jonge meisjes.
quote:Weblog van Laura
land in zicht
Na 4 dagen alleen maar water verscheen vanochtend weer een stukje land. Ik kon het land helaas eerder op de radar zien dan buiten omdat het zicht niet zo erg goed was.
Dat verbeterde gelukkig tegen de middag en alle wolken trokken zelfs weg en maakten plaats voor een lekker warm zonnetje.
Nu lig ik op de canarische eilanden met de eerste etappe van mijn reis achter de rug.
Het was een geweldige eerste etappe waar ik met een goed gevoel op terug kan kijken.
Slapen,eten navigeren en alle andere dingen aan boord gingen me goed af, en zowel het weer als mijn ritme op de boot werden met de dag beter.
Ik zal voorlopig weer even tegen land aan moeten kijken, maar met het heerlijke weer en prachtig uitzicht hier zal dat wel lukken.
Sorry dat de engelse site niet bijgewerkt werd en dat de blogs soms wat kort van informatie waren. Maar het lukte niet helemaal om op zee alles goed te krijgen.
Ik zal het nu proberen weer in orde te maken.
Laura
Het lijkt me wel de schrijfstijl van een 14 jarige.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Schrijft ze haar stukjes wel solo? Of is dat ook 'assisted'?
Dit gedeelte vind ik ook echt onverantwoordelijk van de ouders. Het klinkt een beetje wereldvreemd als je denkt dat je in alle havens rond de wereld gewoon kan aanleggen en vriendjes kan worden met iedereen die daar aanwezig isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:06 schreef Perico het volgende:
[..]
Eensch is, dan ben je echt ueberbaas. Alhoewel mij het ultieme vaaravontuur lijkt, om zo rond de Kerst de Southern Ocean vanuit Auckland over te steken op een degelijk schip, en dan uiteindelijk aan te meren in McMurdo Sound op het vasteland van Antarctica, de meest zuidelijke ankerplaats ter wereld.
77 graden Zuid, dan heb je ook meteen de sensational sixties en seventies gehad.
Overigens lees ik dat Laura wel licht denkt over het aandoen van een boel eilandjes in de Pacific. Zo is er zelfs op het meest afgelegen Pitcairn een gevangenisje neergezet omdat 6 man schuldig waren bevonden aan sexueel misbruik van jonge meisjes.
Iedere verstokte eilandbewoner zou haar echt wel willen geven! Niet alleen Somalische piraten...
Klopt, vandaar dat ze ook zoveel geld nodig heeft...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:09 schreef livelink het volgende:
Volgens mij ontmoet ze bij elke haven familie en/of crew.
Meeste zeilers zijn wel een bepaald type mensen hoor, echte aso's hebben vaak een motorboot en die doen niet aan wereldreizen, want het vliegtuig is snellerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit gedeelte vind ik ook echt onverantwoordelijk van de ouders. Het klinkt een beetje wereldvreemd als je denkt dat je in alle havens rond de wereld gewoon kan aanleggen en vriendjes kan worden met iedereen die daar aanwezig is
Wat had ik toch graag met haar meegegaan. Lekker ver weg van de CDA-crisis en wateroverlast.quote:Het weer is nog steeds prachtig hier en op een paar valwinden na is het windstil en dus bijna niet uit te houden in de volle zon.
Gelukkig heb ik een zonnezeiltje boven de kuip en daar vertoef ik dus de hele dag onder.
Het was lekker om weer een hele nacht door te slapen. Maar ik wil toch ook wel weer de zee op.
Nu ik hier toch ben wil ik graag meer eilanden zien. het duurt nog even voordat het stormseizoen over is en ik heb dus alle tijd voordat ik weer naar een ander eiland vaar.
In Nederland zijn de meest scholen alweer begonnen, en dus ben ik ook maar weer langzaam in de schoolboeken gedoken.
Want dat hoort er nu eenmaal bij, maar ik vind het niet zo erg hoor.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meeste zeilers zijn wel een bepaald type mensen hoor, echte aso's hebben vaak een motorboot en die doen niet aan wereldreizen, want het vliegtuig is sneller![]()
En hoe meer afgelegen de haven ligt, hoe hechter de band met andere zeilers zal zijn aangezien je dezelfde ervaring hebt opgedaan; ze is dan een van hen
Ik zou mijn tweeloops altijd geladen klaar hebben liggen in haar positie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jij denkt geloof ik echt dat de hele wereld eruit ziet als nederland he?
Als je al niet tegen een 'CDA-crisis' en een beetje water kunt, inderdaad wel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik zou mijn tweeloops altijd geladen klaar hebben liggen in haar positie.
Over welk punt gaat ditquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jij denkt geloof ik echt dat de hele wereld eruit ziet als nederland he?
Alleen al dat comment zegt meer over jezelf dan over mij.quote:
ok ok,verander ik het in deze.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat je niet zo veel met haar hebt ok, maar hoe kun je nu 'bijna meer respect' hebben voor iemand die zijn hele familie uitmoord...?
Waarom wacht ze niet gewoon in Nederland (op schoolquote:Weblog van Laura
Het weer is nog steeds prachtig hier en op een paar valwinden na is het windstil en dus bijna niet uit te houden in de volle zon.
Gelukkig heb ik een zonnezeiltje boven de kuip en daar vertoef ik dus de hele dag onder.
Het was lekker om weer een hele nacht door te slapen. Maar ik wil toch ook wel weer de zee op.
Nu ik hier toch ben wil ik graag meer eilanden zien. het duurt nog even voordat het stormseizoen over is en ik heb dus alle tijd voordat ik weer naar een ander eiland vaar.
In Nederland zijn de meest scholen alweer begonnen, en dus ben ik ook maar weer langzaam in de schoolboeken gedoken.
Want dat hoort er nu eenmaal bij, maar ik vind het niet zo erg hoor.
Omdat ze 'een beetje losbandig wil leven', een plezierreisje rond de wereld wil maken maar daar geen geld voor heeft. En het dus maar een recordpoging noemt zodat ze een sponsor kan krijgen. Met zulke lange onderbrekingen doe je er wel twee jaar over ja.. Gelukkig zijn er iig oa afspraken over onderwijs gemaakt, want dat was ook niet helemaal de bedoeling, geloof ik..quote:Op zondag 29 augustus 2010 08:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom wacht ze niet gewoon in Nederland (op school) af tot het orkaanseizoen voorbij is als toch nog heel lang duurt?
Wat voor afspraken zijn dat dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 08:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er iig oa afspraken over onderwijs gemaakt, want dat was ook niet helemaal de bedoeling, geloof ik..
Ze heeft opdrachten die ze moet inleveren en die worden beoordeeld. De scholen in midden Nederland wilm vorige week begonnen, noorden begint morgen en het zuiden pas volgende week dacht ik. Bovendien doe je de 1e week toch niks, dus als ze zegt dat ze langzaam begint kan dat prima hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 08:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom wacht ze niet gewoon in Nederland (op school) af tot het orkaanseizoen voorbij is als toch nog heel lang duurt?
Je kunt, als je dat wilt, naar de wereldschool gaan. Handig voor kinderen van ouders die voortdurend reizen enzo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, werkt dat zo. En men doet de eerste week kennelijk toch niets....
Maar dan nog: waarom zit ze daar ik dacht 2 maanden vakantie te vieren, terwijl ze gewoon nog naar school etc kan gaan?
Het idee staat me ook niet tegen nee.. Lekker twee jaar uittrekken om met eigen boot de wereld rond te zeilen, op je gemak, in etappes, tegelijk vowassenenonderwijs/wereldschool te volgen en er nog een zak geld aan overhouden ook.quote:
Denk niet dat je geld overhoudt gastquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het idee staat me ook niet tegen nee.. Lekker twee jaar uittrekken om met eigen boot de wereld rond te zeilen, op je gemak, in etappes, tegelijk vowassenenonderwijs/wereldschool te volgen en er nog een zak geld aan overhouden ook.
Goed geregeld, toch?
Straks bedenkt de rechter zich, of gaat Jeugdzorg in hoger beroep. Laura heeft groot gelijk om meteen weg te gaan. De volgende rit gaat van Madeira naar Gran Canaria, vanaf daar gaat ze de Atlantische over.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, werkt dat zo. En men doet de eerste week kennelijk toch niets....
Maar dan nog: waarom zit ze daar ik dacht 2 maanden vakantie te vieren, terwijl ze gewoon nog naar school etc kan gaan?
Dat is apart, wel vanaf het Portugese Madeira kunnen vertrekken maar de officiële start van de reis vanuit Gibraltar doen omdat ze in Portugal niet mocht vertrekken omdat ze geen 18 was....quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Straks bedenkt de rechter zich, of gaat Jeugdzorg in hoger beroep. Laura heeft groot gelijk om meteen weg te gaan. De volgende rit gaat van Madeira naar Gran Canaria, vanaf daar gaat ze de Atlantische over.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze straks geld tekort komt. Er valt geen record meer te vestigen dus de belangstelling van de pers zal naarmate de tijd verstrijkt afnemen. Laura ontloopt de pers zoveel mogelijk, en dat is iets wat sponsoren waarschijnlijk ook niet echt leuk zullen vinden. Die willen nu eenmaal, en terecht, waar voor hun geld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk niet dat je geld overhoudt gast
Maar is men hier nou jaloers, dat dit zomaar kan in Nederland ofzo?Laat haar lekker of regel het zelf
Tja... Ik heb met Google Earth gekeken, maar de haven waar ze nu zit is nog kleiner dan die van Urk, het lijkt me sterk dat de Portugese Kustwacht onze Laura hier gaat oppakken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is apart, wel vanaf het Portugese Madeira kunnen vertrekken maar de officiële start van de reis vanuit Gibraltar doen omdat ze in Portugal niet mocht vertrekken omdat ze geen 18 was....
De rechter bedenkt zich mogelijk pas als Jeugdzorg in beroep gaat, en die hebben direct na de uitspraak van de rechter dat ze mocht gaan, gezegd dat ze niet in beroep gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Straks bedenkt de rechter zich, of gaat Jeugdzorg in hoger beroep. Laura heeft groot gelijk om meteen weg te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |