abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2010 @ 08:39:07 #289
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85825411
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 08:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]
Gelukkig zijn er iig oa afspraken over onderwijs gemaakt, want dat was ook niet helemaal de bedoeling, geloof ik..
Wat voor afspraken zijn dat dan?
Want als ik het zo lees, dan krijg ik niet de indruk dat ze duidelijke doelen heeft meegekregen, maar meer van: "ach, laat ik maar eens even zo langzaam wat gaan doen"
Da's toch behoorlijk anders dan de kids op school
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_85826597
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 08:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Waarom wacht ze niet gewoon in Nederland (op school :P ) af tot het orkaanseizoen voorbij is als toch nog heel lang duurt?
Ze heeft opdrachten die ze moet inleveren en die worden beoordeeld. De scholen in midden Nederland wilm vorige week begonnen, noorden begint morgen en het zuiden pas volgende week dacht ik. Bovendien doe je de 1e week toch niks, dus als ze zegt dat ze langzaam begint kan dat prima hoor. :Y
  zondag 29 augustus 2010 @ 11:44:02 #291
124676 RobertoCarlos
pi_85827433
Ok, werkt dat zo. En men doet de eerste week kennelijk toch niets....
Maar dan nog: waarom zit ze daar ik dacht 2 maanden vakantie te vieren, terwijl ze gewoon nog naar school etc kan gaan?
pi_85831512
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar dan nog: waarom zit ze daar ik dacht 2 maanden vakantie te vieren, terwijl ze gewoon nog naar school etc kan gaan?
Je kunt, als je dat wilt, naar de wereldschool gaan. Handig voor kinderen van ouders die voortdurend reizen enzo.
En waarom zou je in NL nog een paar maanden naar school gaan, als je op de Canarische Eilanden kunt zitten?
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:08:45 #293
124676 RobertoCarlos
pi_85831546
Iedereen wil dat wel, he he 8)7
pi_85838938
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iedereen wil dat wel, he he 8)7
Het idee staat me ook niet tegen nee.. Lekker twee jaar uittrekken om met eigen boot de wereld rond te zeilen, op je gemak, in etappes, tegelijk vowassenenonderwijs/wereldschool te volgen en er nog een zak geld aan overhouden ook.
Goed geregeld, toch?
pi_85840401
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het idee staat me ook niet tegen nee.. Lekker twee jaar uittrekken om met eigen boot de wereld rond te zeilen, op je gemak, in etappes, tegelijk vowassenenonderwijs/wereldschool te volgen en er nog een zak geld aan overhouden ook.
Goed geregeld, toch?
Denk niet dat je geld overhoudt gast :')

Maar is men hier nou jaloers, dat dit zomaar kan in Nederland ofzo? :') Laat haar lekker of regel het zelf ^O^
pi_85843329
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Straks bedenkt de rechter zich, of gaat Jeugdzorg in hoger beroep. Laura heeft groot gelijk om meteen weg te gaan. De volgende rit gaat van Madeira naar Gran Canaria, vanaf daar gaat ze de Atlantische over.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:40:34 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85843437
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Straks bedenkt de rechter zich, of gaat Jeugdzorg in hoger beroep. Laura heeft groot gelijk om meteen weg te gaan. De volgende rit gaat van Madeira naar Gran Canaria, vanaf daar gaat ze de Atlantische over.
Dat is apart, wel vanaf het Portugese Madeira kunnen vertrekken maar de officiële start van de reis vanuit Gibraltar doen omdat ze in Portugal niet mocht vertrekken omdat ze geen 18 was....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85843489
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:11 schreef Rookert het volgende:

[..]

Denk niet dat je geld overhoudt gast :')

Maar is men hier nou jaloers, dat dit zomaar kan in Nederland ofzo? :') Laat haar lekker of regel het zelf ^O^
Eerlijk gezegd denk ik dat ze straks geld tekort komt. Er valt geen record meer te vestigen dus de belangstelling van de pers zal naarmate de tijd verstrijkt afnemen. Laura ontloopt de pers zoveel mogelijk, en dat is iets wat sponsoren waarschijnlijk ook niet echt leuk zullen vinden. Die willen nu eenmaal, en terecht, waar voor hun geld.
Het zou zo maar eens kunnen denk ik dat ze haar reis voortijdig af moet breken door geldgebrek.
pi_85843648
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is apart, wel vanaf het Portugese Madeira kunnen vertrekken maar de officiële start van de reis vanuit Gibraltar doen omdat ze in Portugal niet mocht vertrekken omdat ze geen 18 was....
Tja... Ik heb met Google Earth gekeken, maar de haven waar ze nu zit is nog kleiner dan die van Urk, het lijkt me sterk dat de Portugese Kustwacht onze Laura hier gaat oppakken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:54:19 #300
124676 RobertoCarlos
pi_85843931
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Straks bedenkt de rechter zich, of gaat Jeugdzorg in hoger beroep. Laura heeft groot gelijk om meteen weg te gaan.
De rechter bedenkt zich mogelijk pas als Jeugdzorg in beroep gaat, en die hebben direct na de uitspraak van de rechter dat ze mocht gaan, gezegd dat ze niet in beroep gaan.
Dat is dus niet de reden dat onze Laura 2 maanden op de Canarische eilanden gaat wachten...
pi_85843962
Madeira was geschrapt. Is ze niet geweest en gaat ze niet naar toe. Ze is van Gibraltar rechtstreeks naar de canarische eilanden gevaren. En daar is ze nu. Over een paar maanden vervolgt ze de reis naar de KaapVerdische eilanden, en vandaaruit steekt ze over naar de Caraiben, waarschijnlijk Barbados.

De stop bij de Kaapverdische eilanden is ook handig als ze op de terugweg om Z.Afrika moet varen als de piraterij situatie dat eist. Dan is ze bij KaapVerdie weer rond.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')