0-1,5quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
maakt dit dan de 0-2?
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
maakt dit dan de 0-2?
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontopic:![]() Two guys and a Duck: #1 #2
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.

Het gaat om het geluid van die krekel, voor als iemand een grap maakt die totaal niet aanslaat..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet met die krekel?

Even geheel off-topic. Wat kreeg Wilders in vredesnaam te horen dat hij zo kijkt?quote:

Dat de lunch verzorgd zou worden door Shoarmazaak Ahkbar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even geheel off-topic. Wat kreeg Wilders in vredesnaam te horen dat hij zo kijkt?

http://www.depers.nl/binnenland/278868/Wilders-aangeslagen.htmlquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even geheel off-topic. Wat kreeg Wilders in vredesnaam te horen dat hij zo kijkt?

Oeh, ja dan kan ik mij zijn reactie goed voorstellenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:58 schreef Hyundai het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binnenland/278868/Wilders-aangeslagen.html

is lastigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:05 schreef Holy_Goat het volgende:
kan iemand een leeroy jenkins variant maken van iemand die na doordachte onderhandelingen vooraf binnen no time de mogelijke formatie weer om zeep helpt?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |