De klinkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:18 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb vandaag gegeten bij de Klinker. Een soort rommelige huiskamer waar het linkse werkschuwe tuig van Nijmegen komt eten.
Ze koken alleen veganistisch. Is altijd wel een uitdaging voor mij om veganistisch eten lekker te vinden maar dit keer was het zeer goed te doen. Gewoon wat lekkere groenteprutjes, couscoussalade en kruidige rijst. Vind alleen tofu niet echt lekker.
Maar het kost maar 3 euro, de biertjes 1,30 en het is er heel gezellig. De moeite waard als je geen zin hebt in koken en blut bent
vind t jammer dat de Engelse koks overal citroen doorheen gooien. Verpest voor mij het verder heerlijk klinkende gerecht. Vind het zure zo overheersenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:58 schreef DarkElf het volgende:
kommetje all bran met yoghurt (lokale yoghurt van een kaasboerderij hier in de buurt!) met aardbeien.
vanavond maak ik kip (gemarineerd in knoflook, citroen, honing en koriander) en gegaard in de oven, met erbij wat kruidige couscous(leve ainsley)
Heerlijk juist bij kip. Turken doen het ook trouwens. Hele kip in de oven met een bol knoflook en een citroen in zijn reet. En als het klaar is het vocht over plakrijst druppelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind t jammer dat de Engelse koks overal citroen doorheen gooien. Verpest voor mij het verder heerlijk klinkende gerecht. Vind het zure zo overheersen
waaromquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef MissHobje het volgende:
3witte boterhammen met dikke klodder roomboter en dikke laag pure hagelslag![]()
En een heerlijke kom macciato
Citroen is juist heerlijk bij kip .quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind t jammer dat de Engelse koks overal citroen doorheen gooien. Verpest voor mij het verder heerlijk klinkende gerecht. Vind het zure zo overheersen
iets met elke maand gedoequote:
thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Enfermera het volgende:
En als je geen citroen wilt, kan je ook limoen doen, is net wat zachter![]()
Ik vind het ook, het maakt de kip lekker zacht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Citroen is juist heerlijk bij kip .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |