HUGO IS EEN HELD HIJ IS MIJN VOORBEELDquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef Uitlaat het volgende:
hugo borst is toch een mongool, zo erg is het nou ook weer niet
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Zou Sjek al bekomen zijn van de 2-2 van vanmiddag ?
hoe kan dit:quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
HUGO IS EEN HELD HIJ IS MIJN VOORBEELD
enquote:Hugo Borst was woensdag tafelheer in De Wereld Draait Door, dat het humoristische item 'De TV Draait Door' had geschrapt. "Als het daar nou 62 Engelsen waren geweest die waren omgekomen, dan hadden we hier wel een TV Draait Door gehad", zei Borst. "Ik ben overgegaan tot de orde van de dag. Het is natuurlijk tragisch, zonder meer, maar vliegtuigongelukken gebeuren."
quote:Borst schreef in januari 2009 dat hij zich niet beledigd voelt door de term 'kakkerlak': "Integendeel. De kakkerlak is een indrukwekkend beest. De Jood onder de insecten. Want; Onuitroeibaar."
Ik vind het wel een lekker dingquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:48 schreef Ritmo het volgende:
Wat lijkt die Alex Pastoor jong zeg.Zou hem nog geen 30 geven.
Ik mag zijn manier van doen gewoon erg graagquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
hoe kan dit:
[ afbeelding ]
jou voorbeeld zijn?
met uitspraken als:
[..]
en
[..]
Was dat maar waarquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef wolferl het volgende:
Flirt ie met VI (vervanger van Hansie) de transfer van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
vraag ik me ook af, is hij gewoon op vakantie?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar is Hugo dan? Ik volg alleen alles rondom VI
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef Paul het volgende:
TOIVOONUUUUUUUUUUUUUUH
ENGELAAAAAAAAAAAAARKippenvelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vond ik ook niet zo handig van Hugo en hij heeft wel meer van die 'kleine kutdingetjes' , maar ik wil hem wel bij SVquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
hoe kan dit:
[ afbeelding ]
jou voorbeeld zijn?
met uitspraken als:
[..]
en
[..]
Waar moet je anders over pratenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef Type-R het volgende:
Altijd dat gezeik hier over Jack/Hugo/Jan/Ronald/Youri
Beunenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:02 schreef Majkool het volgende:
Wtf doet die Molenaar nou altijd aan die tafels?! Zie je de laatste tijd ook overal, maar waarom?
Inderdaad inhoudelijks gaat daar aan tafel niks gebeuren hoor.quote:
De ergste aan tafel vanavond is Molenaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef Type-R het volgende:
Altijd dat gezeik hier over Jack/Hugo/Jan/Ronald/Youri
misschien loopt z'n advocaten praktijk niet zo goed momenteelquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:02 schreef Majkool het volgende:
Wtf doet die Molenaar nou altijd aan die tafels?! Zie je de laatste tijd ook overal, maar waarom, vind 'm echt zwaar irritant en betweterig?
Ik hoop het, anders is Studio Voetbal niet meer het bekijken waard.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
vraag ik me ook af, is hij gewoon op vakantie?
Maar toch scoort Studio Voetbal omdat heel wat mensen maar één knop van hun TV-toestel/afstandsbediening gebruiken...quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad inhoudelijks gaat daar aan tafel niks gebeuren hoor.
Of zoals Johan D. Zou zeggen : 'Ze draaien maar wat om de hete brij heen.'
Goed opgemerkt, Captain Obvious.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef Paul het volgende:
Hugo was er nou tussen gekomen om iets scherps te zeggen, dit is maar saaie borrelpraat
Je verwart 2 dingen. Zijn zoon is een autist.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef Uitlaat het volgende:
hugo borst is toch een mongool, zo erg is het nou ook weer niet
Wilde het net postenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:48 schreef Ritmo het volgende:
Wat lijkt die Alex Pastoor jong zeg.Zou hem nog geen 30 geven.
ik kwam hem al op voetbalzone tegen. wat een team zeg.quote:
Leuk 3e helft team.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
ik kwam hem al op voetbalzone tegen. wat een team zeg.
Dat is ook de reden dat Molenaar er zit. Kunnen ze samen de hele tijd Ajax als onderwerp naar voren halen.quote:
Hugo had hier een stokje voor gestokenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Molenaar er zit. Kunnen ze samen de hele tijd Ajax als onderwerp naar voren halen.
Straks lekker weer in de nazit, sigaartje, lekker praten over de gloriejaren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Molenaar er zit. Kunnen ze samen de hele tijd Ajax als onderwerp naar voren halen.
Mulder en Watterreus kunnen ook hun kans grijpen om over Twente te praten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Intelligenter zou ik het niet noemen, irritanter is het goede woord.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mulder en Watterreus kunnen ook hun kans grijpen om over Twente te praten.
Molenaar is nu éénmaal intelligenter.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef alors het volgende:
Ik zie dat pak van Sjek nu pas, had ie zeker speciaal voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe gekocht
Waarschijnlijk wel. Benieuwd Of wesley weer op schoot bij Sjek mocht zitten met die witte jasquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef alors het volgende:
Ik zie dat pak van Sjek nu pas, had ie zeker speciaal voor de bruiloft van Wesley en Yolanthe gekocht
quote:
Beide waarheid!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef Paul het volgende:
Ik kies voor Toivonen omdat Evert ten Napel
Idd, zo sneu!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef Albertoooo het volgende:
Molenaar kiest uiteraard die Ajaxgoal
Eens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef Paul het volgende:
Ik kies voor Toivonen omdat Evert ten Napel
Mijn pleeborstel heeft ook zo'n model ongeveer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Youri heeft zijn haren netjes laten knippen ..staat hem mooi.
Ik denk dat hij te dichtbij stond toen Pa Mulder de coniferen aan het bijknippen was.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Youri heeft zijn haren netjes laten knippen ..staat hem mooi.
Die was ook prachtig, veruit de mooiste goal. Die van El Hamdaoi was echt niet mooi ofzo..quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gelukkig kiest die psv kneus, voor een andere goal
Om aan te geven dat Sjek een Ajax man is uit het hart.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die was ook prachtig, veruit de mooiste goal. Die van El Hamdaoi was echt niet mooi ofzo..
Ja Jack staat gelijk te druipenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef leolinedance het volgende:
He een Ajax logo op de achtergrond!
Dit is echt wel heel erg ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ja weer langzaam sluipen richting Ajax.![]()
Top programma.
Blatter? is dat niet die man die viel bij zijn aanstelling?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Paul-89 het volgende:
Nee dat WK hoeft niet naar NL, kost alleen maar geld optiefen met Blatter zijn circus.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Blatter? is dat niet die man die viel bij zijn aanstelling?
Terwijl Pastoor juist wel wat te vertellen heeft!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
En ook zwak dat het werk van Pastoor niet aanbod kwam door dat Ajax geneuzel, hij heeft toch Excelsior weer de eredivisie in geholpen en moest nu maar wat meepraten over Ajax terwijl je als gast daar toch ook gewoon bent om het over je eigen werk te hebben ?
De waarheid is hardquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
hoe kan dit:
[ afbeelding ]
jou voorbeeld zijn?
met uitspraken als:
[..]
en
[..]
http://nos.nl/video/177259-studio-voetbal-8-augustus.htmlquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef nelisb het volgende:
Iemand die mij kan vertellen waar ik op internet de herhaling van gisteren kan bekijken?
Ben het wel met hem eens, overigens lijkt het me dat ajax hier niets mee te maken heeftquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef Albertoooo het volgende:
Nee, Molenaar. het was niet om aan te gluren...
Gelukkig speelt jou clubje prachtvoetbal met 100+ doelpunten en is het alweer jaren terug dat ze voor het laatst kampioen zijn geworden. Heb je dus ook geen ruk.
Dank je. Helaas zonder de beelden van de wedstrijden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/177259-studio-voetbal-8-augustus.html
Je hebt helemaal niets gemist van deze grote Ajax show. Dus wees blij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:09 schreef Niels1568 het volgende:
En op het allerlaatst, bij het europese voetbal ook alleen Ajax en Utrecht noemenIk kon gelukkig alleen de laatste 10 minuten zien, blij toe!
Niet altijd. Als het over Feyenoord of PSV gaat kappen ze het onderwerp direct af om naar hoofdonderwerp Ajax te gaan, dus ze kunnen het wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef TC03 het volgende:
Wat een slechte redactie heeft dit programma toch ook. Bij VI wordt er altijd op toegezien dat men niet te lang bij één onderwerp blijft hangen, maar SV vinden ze het blijkbaar de moeite waard om bij één onderwerp te blijven hangen, vermoedelijk omdat dat 'journalsitiek' is ofzo.
Zo kunnen we concluderen dat Studio Voetbal pas het bekijken waard is als de derde keus, Toine van Peperstraten het presenteert.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet altijd. Als het over Feyenoord of PSV gaat kappen ze het onderwerp direct af om naar hoofdonderwerp Ajax te gaan, dus ze kunnen het wel.
Niet zo vreemd hoor, als je nagaat dat het programma voor SV meer als een miljoen kijkers trekt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Pedroso het volgende:
Haha, de frusti's are back in town. Allergisch voor het woord Ajax.
Toch vreemd dat ze toch altijd weer het dubbel aantal kijkers trekken t.o.v. VI (dat nogal verheerlijkt wordt hier).
en terecht, want bijna iedereen hier vindt VI gewoon veel leuker, spannender, beter, gezelliger en levendiger...dus tja......quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Pedroso het volgende:
Toch vreemd dat ze toch altijd weer het dubbel aantal kijkers trekken t.o.v. VI (dat nogal verheerlijkt wordt hier).
Die presentator van het WK journaal kon er ook wel wat vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo kunnen we concluderen dat Studio Voetbal pas het bekijken waard is als de derde keus, Toine van Peperstraten het presenteert.
De tweede keus, Tom Egbers, weet zich geen raad als hij niet op den autocue kan kijken...
het is meer het slaapverwekkende geneuzel tijdens SV dat irritant isquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Pedroso het volgende:
Hugo , eindelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:28 schreef stefan-WoW het volgende:
Vanavond met Hugo Borst, Ronald Watereus en Giavanni van Bronckhorst.
Ja Derksen gaat bij de concurrent zittenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:38 schreef fioooon het volgende:
Hugo is Baas! Wanneer komt Derksen daar een keer zitten? Zou een leuk gebaar zijn naar elkaar ( Derksen <--> Sjek )
RTL en NOS concurrenten van elkaar ? SV op Zondagavond en VI op Maandagavond. Ik zie de concurrentie niet ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ja Derksen gaat bij de concurrent zitten
En ik maar denken dat het een grapje van je was vanmiddag met dat blote bovenlijf van Walcottquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een grapje van je was vanmiddag met dat blote bovenlijf van Walcott
Check ik je profiel ben je gewoon een vrouw
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef Ritmo het volgende:
- Jack: "Giovanni, fijn dat je er bent. Zeg eens, Ajax - Vitesse: wat is jouw mening over Ajax dit seizoen?"
-Gio: "Uh... de defensie oogt niet zo sterk als vorig jaar maar ze zijn wel titelkandidaat, want alle spelers scoren makkelijk"
- Jack: "Over Ajax gesproken: vertel eens, wat voor gevoel heb je nou als je tegen in de Arena?"
- Gio: "Tsja, dat blijven de mooiste confrontaties natuurlijk, vooral in de Kuip."
- Hugo: "Jack, volgens mij praat Giovanni vanavond liever over z'n eigen club, hij komt uit Rotterdam weet je wel?"
- Jack: "Natuurlijk Hugo, je hebt gelijk. Gio, over Feyenoord dan maar. Over een paar weekjes is alweer de Klassieker, denk je dat Feyenoord kans maakt?"
Ja dat was inderdaad echt een wereld grap.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Haha, Hugo: Excelsior is nu de club van Rotterdam
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef Ritmo het volgende:
- Jack: "Giovanni, fijn dat je er bent. Zeg eens, Ajax - Vitesse: wat is jouw mening over Ajax dit seizoen?"
-Gio: "Uh... de defensie oogt niet zo sterk als vorig jaar maar ze zijn wel titelkandidaat, want alle spelers scoren makkelijk"
- Jack: "Over Ajax gesproken: vertel eens, wat voor gevoel heb je nou als je tegen in de Arena?"
- Gio: "Tsja, dat blijven de mooiste confrontaties natuurlijk, vooral in de Kuip."
- Hugo: "Jack, volgens mij praat Giovanni vanavond liever over z'n eigen club, hij komt uit Rotterdam weet je wel?"
- Jack: "Natuurlijk Hugo, je hebt gelijk. Gio, over Feyenoord dan maar. Over een paar weekjes is alweer de Klassieker, denk je dat Feyenoord kans maakt?"
Nee, morgen pas.quote:
Paupers.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, morgen pas.Ben bij m'n ouders thuis en de tv boven is kapot.
Die voice-over is echt te flauw...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:57 schreef Doublepain het volgende:
'Berg aan kansen'![]()
Hoevaak word die wel niet gebruikt
Wtf kan je gewoon live kijken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Paupers.![]()
![]()
http://nos.nl/dossier/130029-studio-voetbal/tab/45/live/
3x raden wie het aankondigdequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf kan je gewoon live kijken?thx.
Ah, Ajax in beeld.Dat duurde nog lang.
Je had mijn post gemist:quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf kan je gewoon live kijken?thx.
Ah, Ajax in beeld.Dat duurde nog lang.
quote:
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar voor jou zijn het op een andere manier mooie beelden dan voor mij.
Prachtige voetballer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:10 schreef Paul het volgende:
BLIJF VAN MERTENS AF HIJ BLIJFT IN UTRECHT
Ik hoop het niet, en voor hem is het ook gewoon goed om eens 2 jaar bij Utrecht te blijven en dan de stap hoger te maken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij zal wel weer weggaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat maakt het ook uit hequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Die schuld van Real wordt ook steeds hoger volgens Jan. 200 miljoen, 500 miljoen, nu al een miljard.
die gast kan overal uit de voeten iddquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:23 schreef Nuchterheid het volgende:
Waterreus die het spel van Nederland op het WK niet fraai vond maar wel vrijwillig elke week bij PSV op de tribune gaat zitten!
Wat een lamzak eerste klas is dat ook.
Goh, Gio als gast, en ze hebben het even over het WK, wat een dramaquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:23 schreef TC03 het volgende:
Gaan we het nu echt weer over het WK hebben?
Als je Gio als gast hebt net nadat hij gestopt is ga je zijn carrière doorlopen van begin tot einde en niet weer terugvallen op het WK.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Goh, Gio als gast, en ze hebben het even over het WK, wat een drama
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je Gio als gast hebt net nadat hij gestopt is ga je zijn carrière doorlopen van begin tot einde en niet weer terugvallen op het WK.
2e helft was prima voetbalquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:31 schreef Doublepain het volgende:
Als NL mooi voetbal speelde, lagen we er uit tegen Brazilië..
Maak dat die Brabantse dorpsgek aan die tafel even wijsquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:31 schreef Doublepain het volgende:
Als NL mooi voetbal speelde, lagen we er uit tegen Brazilië..
Het is wachten op het moment dat hij het weer over van Nistelrooij gaat hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maak dat die Brabantse dorpsgek aan die tafel even wijs
Het is in ieder geval duidelijk dat jij het niet kuntquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:37 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan je nou uitrekenen of je in 2018 winst maakt of nietMisschien gaat het dan heel anders met NL en is het de rijkste land van de hele wereld
in ieder geval beter dan de ridderquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:37 schreef Type-R het volgende:
Beerens naar Ajax, you heard it first van Jack
Dat willen ze ja, maar wie zegt dat het gebeurt? Beerens wil zelf graag volgend jaar naar het buitenland.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:37 schreef Type-R het volgende:
Beerens naar Ajax, you heard it first van Jack
Huntelaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:39 schreef Type-R het volgende:
Ajax aast graag op te licht bevonden (ex) PSV'ers: Aisatti, Ooijer en nu Beerens?
En PSV haalt op haar beurt weer oude Ajacieden die over the hill zijn als Kluivert, Van der Meyde en Sibon binnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:39 schreef Type-R het volgende:
Ajax aast graag op te licht bevonden (ex) PSV'ers, Aisatti, Ooijer en nu Beerens?
Zijn droom is nog steeds PSV.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat willen ze ja, maar wie zegt dat het gebeurt? Beerens wil zelf graag volgend jaar naar het buitenland.
Reiziger.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En PSV haalt op haar beurt weer oude Ajacieden die over the hill zijn als Kluivert, Van der Meyde en Sibon binnen.
Misschien is Sulejmani toch weg?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax had toch geen geld meer, lijkt me dan sterk dat ze een bod hebben gedaan op Beerens.
Ach kom, het nieuws gaat over Beerens. Er wordt hier wel erg met het idee van 'studio Ajax' naar het programma gekeken en elke vermelding van Ajax wordt weer aangehaald om te claimen dat het voornamelijk over Ajax gaat. Eigenlijk kwam Ajax nauwelijks aan bod in deze uitzending.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:37 schreef Doublepain het volgende:
Jahoor, het laatste nieuws gaat over Ajax
Lijkt me logisch als je als gast Gio hebt. Wees maar niet bang, volgende week zal het weer de hele uitzending over Ajax gaan. Wellicht nodigen ze Keje Molenaar dan ook weer uit, die raakt maar niet uitgepraat over Ajax.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach kom, het nieuws gaat over Beerens. Er wordt hier wel erg met het idee van 'studio Ajax' naar het programma gekeken en elke vermelding van Ajax wordt weer aangehaald om te claimen dat het voornamelijk over Ajax gaat. Eigenlijk kwam Ajax nauwelijks aan bod in deze uitzending.
60 minuten vorige week was dan ook wel voldoende voor een tijdje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach kom, het nieuws gaat over Beerens. Er wordt hier wel erg met het idee van 'studio Ajax' naar het programma gekeken en elke vermelding van Ajax wordt weer aangehaald om te claimen dat het voornamelijk over Ajax gaat. Eigenlijk kwam Ajax nauwelijks aan bod in deze uitzending.
Net of dat zo raar is. Belangrijkste wedstrijd uit zijn leven geweest denk ik zo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
Nodigen ze Gio uit (die net zijn geweldige carriere heeft afgesloten) en hebben ze het alleen maar over de verloren finale gehad.
Klopt, maar ik had wel verwacht dat ze iets meer gingen laten zien van zijn carrière, beelden van toen hij bij Feyenoord nog jong was en van zijn tijd bij :Rangers, Arsenal en Barca. Maar nee het moet weer over het WK gaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:48 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Net of dat zo raar is. Belangrijkste wedstrijd uit zijn leven geweest denk ik zo.
Waterreus raakt niet uitgepraat over PSV en Youri niet over Twente. Hugo is meestal de enige aan die tafel die wat onderwerpen betreft vrij neutraal is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als je als gast GIo hebt. Wees maar niet bang, volgende week zal het weer de hele uitzending over Ajax gaan. Wellicht nodigen ze Keje Molenaar dan ook weer uit, die raakt maar niet uitgepraat over Ajax.
Hij begon niet eens over PSV deze uitzendingquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waterreus raakt niet uitgepraat over PSV en Youri niet over Twente. Hugo is meestal de enige aan die tafel die wat onderwerpen betreft vrij neutraal is.
Waterreus heeft vrijwel niets over PSV gezegd in de afgelopen 2 afleveringen. Lijkt me ook moeilijk want ze hebben het er bijna niet over gehad. Toen ze het net even over Toivonen hadden ging Jack alweer door naar het volgende onderwerp. Maarja, gelukkig is er morgen weer VI.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waterreus raakt niet uitgepraat over PSV en Youri niet over Twente. Hugo is meestal de enige aan die tafel die wat onderwerpen betreft vrij neutraal is.
Het was inderdaad die verschrikkelijke Ajax-fan die PSV aanhaalde. Hij leek trouwens haast moeite te doen om Ajax - Vitesse niet te bespreken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij begon niet eens over PSV deze uitzending
Hij was best irritant over het WK..quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was inderdaad die verschrikkelijke Ajax-fan die PSV aanhaalde. Hij leek trouwens haast moeite te doen om Ajax - Vitesse niet te bespreken.
Ik weet het niet, qua prijzen wel. Dit was echter wel de belangrijkste wedstrijd van zijn leven, gespeeld naar de voor hem mooiste wedstrijd in zn leven(NL-Uruguay). Dusja, het zou juist raar zijn als ze het over Glasgow enzo gaan hebben, daar hebben ze het al zo vaak met hem over kunnen hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij de Champions League met Barcelona als hoogtepunt van z'n carrière ziet.
Ik ergerde me vooral aan Jan Mulder. Nederland had die finale gewoon kunnen winnen met een beetje meer mazzel. Om dan te doen of ze met hun speelwijze het WK überhaupt niet hadden kunnen winnen is gewoon onzin.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij was best irritant over het WK..
Ben ik bijna van die trauma af, beginnen ze erover
Zonder Hugo zou je al na 5 min in slaap vallen, hij geeft tenminste een beetje tegengas aan jack.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:10 schreef Paracelsus het volgende:
Wat is die Hugo Borst toch ook een zeikerd.
Midden in de roosquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder Hugo zou je al na 5 min in slaap vallen, hij geeft tenminste een beetje tegengas aan jack.
voor Studio Ajax welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef BB-King het volgende:
Kees Jansma is een aanwinst maar die andere gasten niet bepaald.
Zeg maar dag tegen de kijkcijfersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:49 schreef Chatman. het volgende:
Jansma, Van 't Hek en Molenaar 'vast' bij Studio Voetbal
HILVERSUM - Kees Jansma, Tom van 't Hek en Keje Molenaar worden vaste gasten bij het televisieprogramma Studio Voetbal. De NOS maakte dat vrijdag bekend. Ook Ronald Koeman keert in deze rol terug.
Jansma is perschef van het Nederlandse elftal bij de KNVB en het gezicht van abonneezender Sport 1. In het verleden was hij ook werkzaam bij de NOS. Van 't Hek is oud-hockeyinternational, voormalig bondscoach van de hockeyvrouwen en nu actief bij NOS radio. Molenaar is oud-voetballer bij onder meer Ajax.
Studio Voetbal wordt vanaf zondag vervroegd en begint om 22.15 uur. (ANP)
Molenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |