HUGO IS EEN HELD HIJ IS MIJN VOORBEELDquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef Uitlaat het volgende:
hugo borst is toch een mongool, zo erg is het nou ook weer niet
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Zou Sjek al bekomen zijn van de 2-2 van vanmiddag ?
hoe kan dit:quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
HUGO IS EEN HELD HIJ IS MIJN VOORBEELD
enquote:Hugo Borst was woensdag tafelheer in De Wereld Draait Door, dat het humoristische item 'De TV Draait Door' had geschrapt. "Als het daar nou 62 Engelsen waren geweest die waren omgekomen, dan hadden we hier wel een TV Draait Door gehad", zei Borst. "Ik ben overgegaan tot de orde van de dag. Het is natuurlijk tragisch, zonder meer, maar vliegtuigongelukken gebeuren."
quote:Borst schreef in januari 2009 dat hij zich niet beledigd voelt door de term 'kakkerlak': "Integendeel. De kakkerlak is een indrukwekkend beest. De Jood onder de insecten. Want; Onuitroeibaar."
Ik vind het wel een lekker dingquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:48 schreef Ritmo het volgende:
Wat lijkt die Alex Pastoor jong zeg.Zou hem nog geen 30 geven.
Ik mag zijn manier van doen gewoon erg graagquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
hoe kan dit:
[ afbeelding ]
jou voorbeeld zijn?
met uitspraken als:
[..]
en
[..]
Was dat maar waarquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef wolferl het volgende:
Flirt ie met VI (vervanger van Hansie) de transfer van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
vraag ik me ook af, is hij gewoon op vakantie?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar is Hugo dan? Ik volg alleen alles rondom VI
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef Paul het volgende:
TOIVOONUUUUUUUUUUUUUUH
ENGELAAAAAAAAAAAAARKippenvelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vond ik ook niet zo handig van Hugo en hij heeft wel meer van die 'kleine kutdingetjes' , maar ik wil hem wel bij SVquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
hoe kan dit:
[ afbeelding ]
jou voorbeeld zijn?
met uitspraken als:
[..]
en
[..]
Waar moet je anders over pratenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef Type-R het volgende:
Altijd dat gezeik hier over Jack/Hugo/Jan/Ronald/Youri
Beunenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:02 schreef Majkool het volgende:
Wtf doet die Molenaar nou altijd aan die tafels?! Zie je de laatste tijd ook overal, maar waarom?
Inderdaad inhoudelijks gaat daar aan tafel niks gebeuren hoor.quote:
De ergste aan tafel vanavond is Molenaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef Type-R het volgende:
Altijd dat gezeik hier over Jack/Hugo/Jan/Ronald/Youri
misschien loopt z'n advocaten praktijk niet zo goed momenteelquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:02 schreef Majkool het volgende:
Wtf doet die Molenaar nou altijd aan die tafels?! Zie je de laatste tijd ook overal, maar waarom, vind 'm echt zwaar irritant en betweterig?
Ik hoop het, anders is Studio Voetbal niet meer het bekijken waard.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
vraag ik me ook af, is hij gewoon op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |