Ik ken niet anders. Altijd FOK!silver gebruikt. Beste layout ooit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Wat een irritante layout als je het niet gewend bent.
Jammer want je hebt hem tochquote:
Waarom? Als ik mijn hand in mijn shirt steek kan ik ze voelenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon FOK!silver layout gebruiken, heb je lekker tieten boven ieder topic.
[ afbeelding ]
Haha, geniet ervan zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom? Als ik mijn hand in mijn shirt steek kan ik ze voelen
Eens, alleen jammer van de vele bugs die niet meer gefixt worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ken niet anders. Altijd FOK!silver gebruikt. Beste layout ooit.![]()
* visualiseertquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom? Als ik mijn hand in mijn shirt steek kan ik ze voelen
Kom je die veel tegen dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef Chowi het volgende:
Eens, alleen jammer van de vele bugs die niet meer gefixt worden.
Nee hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gefipo, gelapo enzo, ben ik de enige die zich daar aan stoort?
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
blijkbaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Huppel je bent er weerquote:
Mja, ik heb heel vaak topics waarin helemaal geen inhoud weergeven wordt, alleen de TT en het Quick Reply gedeelte onderaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Kom je die veel tegen dan?
Ik misschien 1 keer per week dat posts missen in een topic. Dan open ik de URL gewoon even in een andere browser waar ik niet ingelogd ben. Verder geen probleem.
LaTrix!quote:
Bella. Ken je Elliott Smith?quote:
kut dat moet ik ook nog doen. is toch al zo'n klote klusquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer, was ff bak buitenzetten, iets te drinken pakken en Fok silver proberen
Natuurlijk ken ik hem. Mooi liedje.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bella. Ken je Elliott Smith?
Hij heeft ooit een nummer over je geschreven.
Alleen ik denk dat hij per ongeluk een typfout heeft gemaakt met die laatste E..
Gaw, wat een heldin ben jij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik hem. Mooi liedje.
Hahaha komt er zo een conclusie? Een aanbeveling?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, weet ik genoeg wat betreft m'n fipo-onderzoek.
Het is voor de mentally retarded.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha komt er zo een conclusie? Een aanbeveling?
Ja daaromquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is voor de mentally retarded.
Juist.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is voor de mentally retarded.
Ja maar je weet toch dat je het dan zwart op wit moet hebben:quote:
nee maar moest ff de bak buiten zetten en dat is meer als 200m enkele reis naar benedenquote:
Slaap lekker Koen! Fijne dag morgenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er vandaag echt maar op tijd een eind aan breien
ben moe, koppijn en nergens zin in
Kortom: ik ga afsluiten, fijne avond nog en welterusten voor straks
Oja, jij woont in de bergenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
nee maar moest ff de bak buiten zetten en dat is meer als 200m enkele reis naar beneden
met pillen kun je best nog ff verderquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er vandaag echt maar op tijd een eind aan breien
ben moe, koppijn en nergens zin in
Kortom: ik ga afsluiten, fijne avond nog en welterusten voor straks
Heeg? Dan heb je zeker ook gehegen, gisteren?quote:
Punt 1: hoeft absoluut niet, gebruik bij voorkeur woorden die ik al een tijd niet meer voorbij heb zien komen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch dat je het dan zwart op wit moet hebben:
-Jip en Janneke
-Comic Sans
-Lettergroote 14
nou heuvelquote:
quote:
En dit neem je dan wel weer serieusquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heeg? Dan heb je zeker ook gehegen, gisteren?
Nee liever nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
kom op Bos op naar de 250 moet nog kunnen
Ow, het was een garpje?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dit neem je dan wel weer serieus
Nee dat zijn de communicatieregels t.o.v. de mentally challengedquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Punt 1: hoeft absoluut niet, gebruik bij voorkeur woorden die ik al een tijd niet meer voorbij heb zien komen.
Punt 2: als het er maar duidelijk staat en rustig aan de ogen is.
Punt 3: lettertype 12 tot 14.
Ik hoop dan toch een Pluche. Die dierjtes kun je toch niet als huisdier houden hier in NL?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
Ik wil een wasbeer voor mijn verjaardag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou jou best serieus willen nemen, maar ja....quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dit neem je dan wel weer serieus
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zou jou best serieus willen nemen, maar ja....
Dat wel, maar ik weet niet of ik het nog een uur vol ga houden en MEN heb ik nu wel gezienquote:
Deze is beschikbaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent gek.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je weer thuis?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik had een keer een egeltje. Die zijn ook lievvvvv.
Zal wel niet. Ik denk ook niet dat mijn meubilair er blij mee gaat zijn. Maar toch wil ik het.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop dan toch een Pluche. Die dierjtes kun je toch niet als huisdier houden hier in NL?
ook niet buiten NLquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop dan toch een Pluche. Die dierjtes kun je toch niet als huisdier houden hier in NL?
Vertel eens iets nieuws.quote:
Das niet leuk van je broer, Heb je wraak genomen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zal wel niet. Ik denk ook niet dat mijn meubilair er blij mee gaat zijn. Maar toch wil ik het.
Ik had er vroeger een van pluche, maar mijn broer had een beetje pyromanische trekjes dus die heeft hem in vlammen op laten gaan. Leuk hoor..
Vrouw op hoofd beschoten met luchtdrukpistoolquote:
ruim 200 meter naar beneden en weer terug, is het nog pikkedonker ook onbewolkt en geen maanquote:
zal best een goede reden voor zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vrouw op hoofd beschoten met luchtdrukpistool
Een 50-jarige vrouw uit Den Haag is zondagochtend door een 48-jarige plaatsgenoot met een luchtdrukpistool beschoten. Zij hield door de schietpartij letsel aan haar hoofd over en moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Dat meldt de politie.
Na de opname van de vrouw in het ziekenhuis rond 03.45 uur kon de vermoedelijk schuttter worden aangehouden. Zij werd in haar woning in de kraag gevat. Wat de aanleiding was voor de schietpartij is onduidelijk. Het luchtdrukpistool is in beslag genomen.
ik rook wel mee, sigs zijn opquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
CRV!!! SCHUUR!!! NU!!!
EN de andere rokers mogen natuurlijk ook mee
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
CRV!!! SCHUUR!!! NU!!!
Twee vrouwen dus...quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een 50-jarige vrouw uit Den Haag is zondagochtend door een 48-jarige plaatsgenoot met een luchtdrukpistool beschoten. Zij hield door de schietpartij letsel aan haar hoofd over en moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Dat meldt de politie.
Na de opname van de vrouw in het ziekenhuis rond 03.45 uur kon de vermoedelijk schuttter worden aangehouden. Zij werd in haar woning in de kraag gevat. Wat de aanleiding was voor de schietpartij is onduidelijk. Het luchtdrukpistool is in beslag genomen.
Nee. Ik ben nogal van het leven naar clichés en zo ook deze:quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Das niet leuk van je broer, Heb je wraak genomen?
Ik ben ook zoeen rokert.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
CRV!!! SCHUUR!!! NU!!!
Jij volgt tenminste bevelen op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nogal van het leven naar clichés en zo ook deze:
Geen kwaad met kwaad vergelden.
quote:
Je grap moeten uitleggen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
Niemand snapt het fopje? Chowi zegt vertel eens iets nieuws en ik plaats een random nieuwsbericht?
![]()
![]()
Okeequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nogal van het leven naar clichés en zo ook deze:
Geen kwaad met kwaad vergelden.
probeer het nog eensquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
Niemand snapt het fopje? Chowi zegt vertel eens iets nieuws en ik plaats een random nieuwsbericht?
![]()
![]()
Dat is toch erg of niet dan.quote:
Bakkes.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
CRV!!! SCHUUR!!! NU!!!
Die smiley staat mij echt totaal niet. Ik probeerde het net nog weer ergens, maar het komt gewoon niet geloofwaardig over als ik het doe. Ik heb ook maar een stuk of 5 smileys die ik regelmatig gebruik, met de rest doe ik niets.quote:
niet ?quote:
Ik vind dat zo'n sneue smiley.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die smiley staat mij echt totaal niet. Ik probeerde het net nog weer ergens, maar het komt gewoon niet geloofwaardig over als ik het doe. Ik heb ook maar een stuk of 5 smileys die ik regelmatig gebruik, met de rest doe ik niets.
Nog één keer proberen dan..
Ik gebruik nooitquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die smiley staat mij echt totaal niet. Ik probeerde het net nog weer ergens, maar het komt gewoon niet geloofwaardig over als ik het doe. Ik heb ook maar een stuk of 5 smileys die ik regelmatig gebruik, met de rest doe ik niets.
ik kijk standaard zoquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat vind ik vanquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit, alleen als ik iemand wil jennen ofzo. Ik vind het zoeen kutsmilie, ongelofelijk. Het is een teken van zwakte.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit, alleen als ik iemand wil jennen ofzo. Ik vind het zoeen kutsmilie, ongelofelijk. Het is een teken van zwakte.
Die PI is gewoon fokking kut. Is echt zo'n smilie voor bijdehandjes.quote:
Omg dat zie ik nu pas.quote:
Op de een of andere manier doet 'ie me aan Yvonne denken.quote:
Wauw, ik wil niet weten wat jouw mening over Tong80 is, dan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan krijg jij vast heel veel voor elkaar bij mensen in je omgeving.quote:
Dat is een bazensmilie. Net zoalsquote:
inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die PI is gewoon fokking kut. Is echt zo'n smilie voor bijdehandjes.
Tong is een meester. En bij hem hoort die smilie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op de een of andere manier doet 'ie me aan Yvonne denken.
[..]
Wauw, ik wil niet weten wat jouw mening over Tong80 is, dan.
[..]
Dan krijg jij vast heel veel voor elkaar bij mensen in je omgeving..
Klaarkomen.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef Chowi het volgende:
Dan krijg jij vast heel veel voor elkaar bij mensen in je omgeving..
Ik ook :|quote:
der zijn der wel meer die ik niet snapquote:
Uhu no i didnt gurl!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
en deze... maar dat komt door de genen. Het liefst beweeg ik nog een beetje met mijn hoofd enzo
Poepenquote:
quote:
Ik ook niet, maar ik heb hem op MSNquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Helaas nog nooit in het echt mogen ontmoeten, maar ik geloof je zo
Vroegâh wel, geloof ik.quote:
dit is pas een poep smileyquote:
Dat is toch een palboom die uit het toilet groeit?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:22 schreef crv het volgende:
[..]
dit is pas een poep smiley [ afbeelding ]
Kleine MIni-meets. Zo gaat/ging hij wel eens naar concerten/voetbalwedstrijden met een beperkt gezelschapquote:
jij hebt echt een levendige fantasiequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is toch een palboom die uit het toilet groeit?
't Is nog niet eens zo gek gevonden ook.quote:
Dat hij dat durftquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kleine MIni-meets. Zo gaat/ging hij wel eens naar concerten/voetbalwedstrijden met een beperkt gezelschap
ja ik reageerde toch op jouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
nu je het zegt, het is heel normaal dat palmbomen uit toiletten groeienquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
't Is nog niet eens zo gek gevonden ook.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik reageerde toch op jouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het wel. Ik word ook nooit volwassen. Ik wil op Neverland wonen.With the stars as her umbrella
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het wel. Ik word ook nooit volwassen. Ik wil op Neverland wonen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het wel. Ik word ook nooit volwassen. Ik wil op Neverland wonen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik reageerde toch op jouwJe houdt van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Twittergesprek tussen mij en paul![]()
paulzeist
Waarom gaan al die auto's opeens zoveel toeteren?#zeist
Huppelmuts
@paulzeist Turkije heeft gewonnen![]()
paulzeist
@Huppelmuts Niet waar!
Huppelmuts
@paulzeist Je ging het googlen he :yu
paulzeist
@Huppelmuts nee :-D, maar ging wel zoeken op turkije op twitter hihiihih
Huppelmuts
@paulzeist SUKKEL!!
Ik pop chickies als Regilio Tuur.quote:
quote:
Ik vind hem heel leukquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik pop chickies als Regilio Tuur.
ik val niet op mannenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
regilio draagt hakkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar meets.. laatste keer ben ik in een hoekje gaan zitten en daar heb ik 3 uur aan 1 stulk zitten huilen. Ik wa s echt bangquote:
meegaatquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem heel leuk![]()
Maar ik ga naar bed
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Twittergesprek tussen mij en paul![]()
paulzeist
Waarom gaan al die auto's opeens zoveel toeteren?#zeist
Huppelmuts
@paulzeist Turkije heeft gewonnen![]()
paulzeist
@Huppelmuts Niet waar!
Huppelmuts
@paulzeist Je ging het googlen he :yu
paulzeist
@Huppelmuts nee :-D, maar ging wel zoeken op turkije op twitter hihiihih
Huppelmuts
@paulzeist SUKKEL!!
Niet? Je hebt zovaak gezegd dat je niet van mannen houdt, dat je bijna in een paradoxaal zwart gat terecht komt en dat je eigenlijk wel van mannen houdt.quote:
dus meer een tiep voor Patquote:
Ja best dikquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet? Je hebt zovaak gezegd dat je niet van mannen houdt, dat je bijna in een paradoxaal zwart gat terecht komt en dat je eigenlijk wel van mannen houdt.
welnee joh we zijn toch ook al met zijn allen in de schuur geweestquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan maar dat valt zo op hè
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Even een aantal van jullie toegevoegd op Twitter
Nee je praat gewoon vaak over mannen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef crv het volgende:
[..]
nou dan weet je meer als ik, volg je me zo nauw
Waarom is hier geen smiley met één opgetrokken wenkbrauw? It's what I doquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Oh, jij was datquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Hij heeft het record. Zit momenteel ver over de 2000 postsquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom is hier geen smiley met één opgetrokken wenkbrauw? It's what I do
Soep voor 52 man gemaakt en alles afgewassen.quote:
Ohhww Bel.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is die goed genoeg.
Ik Twitter niet. vind het helemaal niks.quote:
Wat voor soep?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Soep voor 52 man gemaakt en alles afgewassen.
Wat voor soep?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:
Het is belangrijk dat mensen weten dat mijn kip in de oven zit, jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef crv het volgende:
[..]
Ik Twitter niet. vind het helemaal niks.
Uiensoep, vissoep, tomatensoep, groentesoep. Ohja en nog gegratineerde mosselen.quote:
Wat voor soepquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ff pissen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat mensen weten dat mijn kip in de oven zit, ja
Ook nog vele soortenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uiensoep, vissoep, tomatensoep, groentesoep. Ohja en nog gegratineerde mosselen.
quote:
quote:
Okee, dan nog hoef je toch geen middelvinger naar me op te stekn?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef crv het volgende:
[..]
Ik Twitter niet. vind het helemaal niks.
Ja ik had geen zin om te editen.quote:
Tomatensoep is mijn favorietquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uiensoep, vissoep, tomatensoep, groentesoep. Ohja en nog gegratineerde mosselen.
Ola Zeroquote:
allemaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
nu nogquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat mensen weten dat mijn kip in de oven zit, ja
Kan ik wel gebruiken ja, ik ben opquote:
quote:
deed ik niet, en zou ik nooit doen tegen jou. i only raised the handquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan nog hoef je toch geen middelvinger naar me op te stekn?
Ik heb je al via Twitter laten weten middels een retweet met commentaar.quote:
Met verse tomaten en een toef slagroom.quote:
en wat doen ze ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nu naar een film aan het kijken over 2 jonge homo's.
Oh wacht, ik ga even kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb je al via Twitter laten weten middels een retweet met commentaar.
Slagroom bij de soep?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met verse tomaten en een toef slagroom..
Dus jij was dat die met een camera naar mij zat te loerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nu naar een film aan het kijken over 2 jonge homo's.
zonder slagroom pleasequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met verse tomaten en een toef slagroom..
Op de soep ja. Niet heel je kom volquote:
Praten.quote:
Ja, sorry homoseckzquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus jij was dat die met een camera naar mij zat te loeren.
Ik zat bijna in z'n poepert toen jij zat te kutten met die flitsquote:
Ik wil alleen wat licht geven, anders was het misschien te donker.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zat bijna in z'n poepert toen jij zat te kutten met die flits.
heb je nu zwarte kipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb het gezien. Liefquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op de soep ja. Niet heel je kom vol, gewoon zo'n toef.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil alleen wat licht geven, anders was het misschien te donker.
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op de soep ja. Niet heel je kom vol, gewoon zo'n toef.
die user ken ik helemaal nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die pak ik meestal na het sporten
gelukkig begrijpen we je meteenquote:
Is wel lekkerquote:
Delicieux!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is wel lekker. [ afbeelding ] Zoiets, alleen dan wel fatsoenlijk.
bij mij in de omgeving doen ze in veel soepen slagroomquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is wel lekker. [ afbeelding ] Zoiets, alleen dan wel fatsoenlijk.
quote:
Welke nog meer danquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:49 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij in de omgeving doen ze in veel soepen slagroom
WHAT IS LOVEquote:
misschien niet allemaalquote:
C_Aquote:
Pics van die dikbil.quote:
quote:
dat was zo'n lekker dutjequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die af en toe een dutje doet.
Ik zie het aan je neusjequote:
Ze pureren hier alles tot soep en flikkeren er slagroom door. Sorry weet niet alle vertalingen maarquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welke nog meer dan? Ohja en het is niet echt slagroom uit een spuitbus he, meer room dan slag zeg maar
.
quote:[..]
WHAT IS LOVE
Op 3 net.quote:
Hallotjes! MIJN NAAM IS CLOWNTJE EN IK VIN IJSJES LEKKAHquote:
c_aquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk redelijk bereik op mobiel
Ik kan toch geen tv betalen jongquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op 3 net.
[..]
Hallotjes! MIJN NAAM IS CLOWNTJE EN IK VIN IJSJES LEKKAH
Scharrelaar.quote:
OMG WAT LIEFquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zandberber.quote:
zie je welquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
BABY DON'T HURT ME, DON'T HURT ME. NO MORE!
Er zijn wel irritantere nummers denkbaar anders hoorquote:
Bosnegerquote:
* Zeroku aait over je bolletjequote:
Die slaapt lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rifaapquote:
Judas.quote:
Mozes.quote:
niet als die elke dag minimaal 2 keer voorbij komtquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn wel irritantere nummers denkbaar anders hoor
quote:
quote:
+1quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat haalt mijn top-50 dagen niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |