abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:27:27 #1
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85026639
:W
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:27:41 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_85026654
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Maar je bent toch niet zwak als je 1x zuipt??
Juist wel! :D
disclaimer
pi_85026658
:W
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_85026669
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:22 schreef vamperotica het volgende:

[..]

iphones ook al?
Vriendin van dochterlief kwam met een adidasvestje die dochterlief wil.. waren daar 35 euro hier nog steeds 70.

Ik wil ook een iphone btw
Rijd jij naar frankrijk? :9
Ik ga wel mee :D
pi_85026674
nail central
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85026677
TT :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_85026685
_O- @ topictitel
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:29:17 #8
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85026732
:D De naam móest er in :')
pi_85026743
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef mirannie het volgende:
_O- @ topictitel
Jij was toch naar Moviepark geweest? Of vergis ik me?
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:29:46 #10
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85026758
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Juist wel! :D
:N
Dan ben je gewoon té streng voor jezelf :Y
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:30:10 #11
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85026777
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef Mirjam het volgende:
nail central
^O^
pi_85026789
alexxx heeft een foto van m'n tetten gemaakt :o
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:31:42 #13
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85026846
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Mirjam het volgende:
alexxx heeft een foto van m'n tetten gemaakt :o
:D Laat zien!!
pi_85026871
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat!! :Y
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:33:01 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_85026900
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:N
Dan ben je gewoon té streng voor jezelf :Y
Onzin. Zeggen dat het best kan voor 1 keertje terwijl je best een probleem hebt is ongezonder :P
disclaimer
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:33:05 #16
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85026904
Nog 1 biertje, en dan naar bed! Weekend weer voorbij, jammer is dat!
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:33:47 #17
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85026933
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Onzin. Zeggen dat het best kan voor 1 keertje terwijl je best een probleem hebt is ongezonder :P
Over het probleem kan ik niet oordelen... :N
pi_85026954
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:

[..]

ja, week veel, hij heeft hem op zijn camera :D
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:35:33 #19
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85027023
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja, week veel, hij heeft hem op zijn camera :D
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx!!! Laat die foto zien!! :D
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:36:01 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_85027043
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Over het probleem kan ik niet oordelen... :N
naja, je hebt me een keer eerder met alcohol meegemaakt... :Y)
disclaimer
pi_85027055
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Jij was toch naar Moviepark geweest? Of vergis ik me?
:Y gister. Was leuk!!
pi_85027104
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef mirannie het volgende:

[..]

:Y gister. Was leuk!!
is het een beetje te doen in 1 dag?
Wij willen dus volgend weekeind en las over dat kaartje van de tweede dag gratieieieies... Maar brandstof of overnachten is toch een behoorlijke extra post
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:37:55 #23
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85027132
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

naja, je hebt me een keer eerder met alcohol meegemaakt... :Y)
Tja, ach, jij mij ook. Heb ik dan ook een probleem?
(dit klinkt stommer dan ik bedoel..)
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:39:31 #24
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85027201
Oh, en ik wil je niet koste wat kost overhalen hoor!! Zonder drank vind ik je ook tof :D
:*
pi_85027243
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef vamperotica het volgende:

[..]

is het een beetje te doen in 1 dag?
Wij willen dus volgend weekeind en las over dat kaartje van de tweede dag gratieieieies... Maar brandstof of overnachten is toch een behoorlijke extra post
Ja, is zeker goed te doen hoor!! Maar of dat in het weekend ook lukt, weet ik niet, dan zal het namelijk een stuk drukker nog zijn ben ik bang. Ik had inderdaad ook 2de kaartje gratis. Overnachten was het goedkoopste wat ik kon vinden 59 euro per nacht voor een tweepersoonskamer. Benzine is te doen, ongeveer 30 euro aan kwijt. Parkeren daar kost 5 euro. Eten en drinken is minder duur dan wat je ziet in bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland. Souvenirs zijn ook echt goedkoper.

Ik ben trouwens een beetje in de war, haha, ik was er eergister.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:46:11 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_85027501
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Tja, ach, jij mij ook. Heb ik dan ook een probleem?
(dit klinkt stommer dan ik bedoel..)
Dat weet ik niet, maar je weet ook wel dat ik die conclusie niet baseer op 1 avond.
Ik kan geen maat houden. Ik kan het gewoon niet. En dan wil ik weer roken. En dan voel ik me drie dagen depressief daarna. Ik drink niet vaak (hoogstens 1 avond per week) maar als ik drink, drink ik echt een fust leeg als je me de kans geeft ;(
disclaimer
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:47:04 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_85027537
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik wil je niet koste wat kost overhalen hoor!! Zonder drank vind ik je ook tof :D
Ik durf best te beweren dat ik zonder drank leuker ben dan met drank. Ik moet het alleen zelf nog gaan geloven :')
disclaimer
pi_85027576
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:40 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ja, is zeker goed te doen hoor!! Maar of dat in het weekend ook lukt, weet ik niet, dan zal het namelijk een stuk drukker nog zijn ben ik bang. Ik had inderdaad ook 2de kaartje gratis. Overnachten was het goedkoopste wat ik kon vinden 59 euro per nacht voor een tweepersoonskamer. Benzine is te doen, ongeveer 30 euro aan kwijt. Parkeren daar kost 5 euro. Eten en drinken is minder duur dan wat je ziet in bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland. Souvenirs zijn ook echt goedkoper.

Ik ben trouwens een beetje in de war, haha, ik was er eergister.
hihi ja.. wij gaan met mn zusje. die zit in een rolstoel dus die mag gratis, haar man voor de helft en voor de rest hebben we een zooi kaartjes ( tweede gratis) van de bp...
Zitten ook met een groot leeftijdsverschil ( de jongste is van mei ;) en de oudste is dus 14... daar tussen hebben we er nog 1 van 2, 1 van 4, 1 van 7 en 1 van 12 bij zitten.... )
Zusje woont in apeldoorn ( wij in tilburg, dus meer benzine) misschien dat we bij haar blijven pitten en erdan een tweede dag aan vast plakken!
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:48:41 #29
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85027622
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar je weet ook wel dat ik die conclusie niet baseer op 1 avond.
Ik kan geen maat houden. Ik kan het gewoon niet. En dan wil ik weer roken. En dan voel ik me drie dagen depressief daarna. Ik drink niet vaak (hoogstens 1 avond per week) maar als ik drink, drink ik echt een fust leeg als je me de kans geeft ;(
Ja, oke.. dan snap ik het wel. Helemaal als je je 3 dagen daarna nog kut voelt.
Ik kan ook wel drinken zonder een fust leeg te drinken (biertje 3 van vanavond), maar als het altijd té is, snap ik dat je er niet om staat te springen om te drinken als je weet dat je het ook kunt laten.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:49:34 #30
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85027672
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik durf best te beweren dat ik zonder drank leuker ben dan met drank. Ik moet het alleen zelf nog gaan geloven :')
Dat komt vast goed!!
Ik weet het eigenlijk niet van mezelf :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:49:49 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_85027683
SQ kan er niet mee omgaan :')
disclaimer
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:50:28 #32
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85027717
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
SQ kan er niet mee omgaan :')
Lindy soms ook niet :')
pi_85027805
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]

hihi ja.. wij gaan met mn zusje. die zit in een rolstoel dus die mag gratis, haar man voor de helft en voor de rest hebben we een zooi kaartjes ( tweede gratis) van de bp...
Zitten ook met een groot leeftijdsverschil ( de jongste is van mei ;) en de oudste is dus 14... daar tussen hebben we er nog 1 van 2, 1 van 4, 1 van 7 en 1 van 12 bij zitten.... )
Zusje woont in apeldoorn ( wij in tilburg, dus meer benzine) misschien dat we bij haar blijven pitten en erdan een tweede dag aan vast plakken!
Die van 0 heeft er sowieso niks aan :P maar dat had je zelf ook wel bedacht.
Voor die van 2 is er ook een gewone speeltuin, maar verder niks. Al zou hij/zij het misschien wel heel leuk vinden om Dora te zien enzo :D
Voor die van 4 is er al wat meer als hij/zij niet angstig is. Die van mij ging op die leeftijd al in grote achtbanen en dat vond ze geweldig, maar niet alle kinderen vinden dat al leuk op die leeftijd. Voor die van 7 is er al veel! En die van 12 en 14 mogen natuurlijk gewoon overal in. Dus op zich moet het met al die verschillende leeftijden wel lukken :Y
pi_85027825
Ik ga bankhangen :W :*
pi_85027838
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef mirannie het volgende:

[..]

Die van 0 heeft er sowieso niks aan :P maar dat had je zelf ook wel bedacht.
Voor die van 2 is er ook een gewone speeltuin, maar verder niks. Al zou hij/zij het misschien wel heel leuk vinden om Dora te zien enzo :D
Voor die van 4 is er al wat meer als hij/zij niet angstig is. Die van mij ging op die leeftijd al in grote achtbanen en dat vond ze geweldig, maar niet alle kinderen vinden dat al leuk op die leeftijd. Voor die van 7 is er al veel! En die van 12 en 14 mogen natuurlijk gewoon overal in. Dus op zich moet het met al die verschillende leeftijden wel lukken :Y
da hadden wij ook zo ongveer bedacht!
Hopen dat t weer een ebetje mee werkt! heb er zin an! *O*
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:53:49 #36
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85027883
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef Joysa het volgende:
Ik ga bankhangen :W :*
Hang-ze!! :* :W
pi_85028039
Ik ben nou echt benieuwd welke topic titels jullie nou weer allemaal gaan verzinnen _O-

ik ga slapen dames, welterusten allemaal :*
pi_85028066
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef vamperotica het volgende:

[..]

da hadden wij ook zo ongveer bedacht!
Hopen dat t weer een ebetje mee werkt! heb er zin an! *O*
Ik was er dus vrijdag en dat was gewoon de eerste mooie dag in mijn vakantie. Heb nu nog kaartjes voor Duinrell, dus moet nog even gaan zoeken naar nog een mooie dag. Maar het lijkt bijna wel zoeken naar een speld in een hooiberg. Voor het eerst sinds jaren blijf ik een keer thuis in de zomer vakantie en dan is het gewoon bout weer. Wil ook nog wel een dagje strand doen enzo, maar of dat nog gaat lukken, betwijfel ik.

Ik wens jou in ieder geval vast heel veel plezier!!
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:57:09 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_85028081
naja, ik moet iets bekennen. Ik weet al langer dat ik een beetje moeite heb met alcohol en maat houden. Maar er is iets anders wat me de ogen beter heeft doen openen en dat is mijn moeder. Ik zie de laatste tijd dat die haar grenzen steeds verder oprekt. En steeds meer drinkt, elke avond, en steeds minder met d'r leven doet. Ze zegt zelf dat ze geen probleem heeft, maar ik vind dat ze haar kop in het zand steekt.

Ik kom uit een familie van levensgenieters en bij ons thuis stond / staat altijd wel een borrel op tafel, maar het gaat er nu om: kun je nog nee zeggen? Ik heb mijn moeder al in geen tijden zonder alcohol meegemaakt. En dat baart me zorgen. Want ze wordt vervelend als ze drinkt, je kan geen leuk gesprek meer voeren en ze gaat zeuren. Ik wil niet zo zijn, ik wil niet zo worden, ik wil aan mezelf en aan de rest van de wereld bewijzen dat ik wel grenzen kan stellen aan "wat je nodig hebt" om een tof leven te hebben. En ik denk, dat mijn leven an sich veel toffer is zonder alcohol. En ik denk dat de avonden dat ik ga balen van het alcoholvrij zijn, uiteindelijk niet zullen opwegen tegen de energie en de positiviteit die ik bereik als ik het laat staan. Ik weet dat het werkt, pas geleden heb ik nog 40 dagen Ik moet nu alleen nog het gevoel van me afschudden dat mensen die niet drinken, dooie burgerkutten zijn en ongezellig zijn en suf en stom. Want dat zit er nog wel een beetje ingebakken bij mij :@ :')

sorry voor de shitload aan tekst :')
disclaimer
pi_85028133
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik moet iets bekennen. Ik weet al langer dat ik een beetje moeite heb met alcohol en maat houden. Maar er is iets anders wat me de ogen beter heeft doen openen en dat is mijn moeder. Ik zie de laatste tijd dat die haar grenzen steeds verder oprekt. En steeds meer drinkt, elke avond, en steeds minder met d'r leven doet. Ze zegt zelf dat ze geen probleem heeft, maar ik vind dat ze haar kop in het zand steekt.

Ik kom uit een familie van levensgenieters en bij ons thuis stond / staat altijd wel een borrel op tafel, maar het gaat er nu om: kun je nog nee zeggen? Ik heb mijn moeder al in geen tijden zonder alcohol meegemaakt. En dat baart me zorgen. Want ze wordt vervelend als ze drinkt, je kan geen leuk gesprek meer voeren en ze gaat zeuren. Ik wil niet zo zijn, ik wil niet zo worden, ik wil aan mezelf en aan de rest van de wereld bewijzen dat ik wel grenzen kan stellen aan "wat je nodig hebt" om een tof leven te hebben. En ik denk, dat mijn leven an sich veel toffer is zonder alcohol. En ik denk dat de avonden dat ik ga balen van het alcoholvrij zijn, uiteindelijk niet zullen opwegen tegen de energie en de positiviteit die ik bereik als ik het laat staan. Ik weet dat het werkt, pas geleden heb ik nog 40 dagen Ik moet nu alleen nog het gevoel van me afschudden dat mensen die niet drinken, dooie burgerkutten zijn en ongezellig zijn en suf en stom. Want dat zit er nog wel een beetje ingebakken bij mij :@ :')

heb je wel eens met je moeder over gepraat? ;(

pi_85028182
ow alles wordt hier afgesloten .... ik lees morgen weer bij!

zondag 8 augustus 2010 @ 23:00:19 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_85028262
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

heb je wel eens met je moeder over gepraat? ;(

Ja, en dan verzint ze excuzen enzo. Ze WEET het wel. Ze WIL het alleen niet weten. Lastig :')
disclaimer
pi_85028280
ik vind het knap van je SQ ^O^

en hey, de tijd dat ik je zonder alcohol zag, was je ook heel leuk, tof, welbespraakt en gezellig.
dus je bent zeker geen saaie burgerkut als je niet drinkt.
echt niet.

zondag 8 augustus 2010 @ 23:00:53 #44
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85028298
quote:

SQ, JE BENT EEN TOF WIJF. ALTIJD :*. Zo!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85028395
Hoi O+
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:03:03 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_85028436
jullie zijn zo lief O+ :'( O+
En misschien ben ik over een jaar ofzo ook wel zo ver dat ik gewoon 2 biertjes kan pakken, en geen 2 sixpacks :')
disclaimer
pi_85028455
quote:

zondag 8 augustus 2010 @ 23:05:23 #48
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85028562
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
jullie zijn zo lief O+ :'( O+
En misschien ben ik over een jaar ofzo ook wel zo ver dat ik gewoon 2 biertjes kan pakken, en geen 2 sixpacks :')
Alles op z'n tijd :Y. Tot die tijd compenseren met lakjes!

Trusten ladies :*.
pi_85028633
quote:

Weet je hoe geweldig het is dat je zelf tot zulke inzichten komt en dat je er vervolgens ook daadwerkelijk iets mee doet!
Ik vind dat heel erg veel over je zeggen O+
En ik kan je alleen beoordelen op je posts op Fok, maar uit niks blijkt dat je saai, ongezellig of suf bent hoor.
pi_85028670
quote:

herkenbaar... ietwat...
Mijn vader is schijnbaar vroeger alcoholist geweest... Niet veel vanmeegekregen, alleen dat ik een tijdje met mn moeder bij mn oma heb " gelogeerd" sinds dien hefet ie geen druppel aaneraakt. Toen ik 16 was is mn moeder overleden...Ook toen geen druppel....
Toen mn zusje en ik uit huis waren is ie langzaam aan weer " voor de gezelligheid" gaan drinken.... Hij kreeg een vriendin ( nog meer drama, maar da's een adner verhaal) en op een gegeven moment stonden de fleesen wijn al standaard klaar en zaten ze samen heerlijk aangeschoten op een sinterklaasfeest ( wat in mijn ogen toch echt een kinderfeest is)

Zelf kan ik niet goed tegen alchol, vind een wijntje op zn tijd best lekker, maar als ik 2 glazen op heb ben ik al zat en ziek... ik sla heel dat aangeschoten stuk over,dus er is ook geen lol aan voor mij
pi_85028682
Trusten voor alle mensen die naar bed gaan :W
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:07:48 #52
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85028692
Respect voor je tekst SQ!!
Klote als je dat zo ziet gebeuren bij je moeder... helemaal als ze het dan zelf ook nog eens ontkent.
Extra stoer van je dat jij er wél iets mee wil doen! En ik vind je echt wel tof, met of zonder drank! (middagje dichte groothandel was ook keigezellig, en in de auto naar Leiden ook, en daar ook!)
O+ :*
pi_85028738
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef kieskleurig het volgende:
Trusten voor alle mensen die naar bed gaan :W
Dat :W
pi_85028775
quote:

Jij bent ALTIJD een tof wijf! En soms is niet drinken in mijn ogen veel stoerder dan veel te veel drinken. Als het voor jou het ene of het andere uiterste is, vind ik het stoer van je dat je voor het uiterste kunt gaan wat voor jouzelf het beste voelt. Het gaat om hoe jij je voelt SQtje en niet om hoe een ander daarover denkt want het is jouw avond, jouw leven en jouw plezier. Daarnaast ben jij degene die de volgende ochtend met het gevoel moet dealen.
Kun je er met je mama over praten?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:15:11 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_85029134
Wow, ik ben echt overwhelmed, bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet me echt veel en sterkt mij enorm. O+ Op mijn moeder zal ik nog wel een keer nader ingaan... dat is een heel verhaal en ik ben keimoe en morgen gaat de wekker om 6 uur weer. Maar echt... tnx.. :* O+

Welterusten!
disclaimer
pi_85029293
@ SQ
Vind het super van je!!! Heel goed dat je dit doet! En echt, mensen zijn niet saai als ze niet drinken en jij (denk ik) al helemaal niet!!
Bij mij is het mijn vader die een hele stevige drinker is. Ook elke dag en altijd minimaal 10 glazen bier, in het weekend nog veel meer. Het baart me ernstige zorgen, maar mijn vader zegt geen probleem te hebben. En ik moet zeggen dat ie verder ook gewoon prima functioneert.
Maar dit is voor mij wel een reden om niet standaard altijd op elk feestje maar te drinken. Ik wil gewoon niet zo worden en altijd maar moeten drinken. Met uitzondering van gisteravond heb ik in het afgelopen half jaar misschien 12 flesjes bier gedronken.
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:18:50 #57
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85029332
Slaap lekker SQ! :*
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:20:43 #58
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85029431
De hond is weer eens kwijt... -O-

Sien is al weer binnen afgeleverd, maar Dikkie is pleite :{ Dus O+ is nog een rondje hond-zoeken.
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:22:37 #59
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85029513
Oh, en ze zijn terug! :D

Kunnen wij ook een slaapje gaan maken. Trusten allemaal :W :*
pi_85029596
Kom ik met mijn mutsenkop tussendoor hoi-en :') Succes SQ! Lijkt me best zwaar
pi_85029821
Ik ga mn mandje ook opzoeken....

slaap lekekr allemaal! :W :*
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:36:11 #62
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_85030203
SQ super knap van je dat je dit zo op inet durft te zeggen. ^O^

Veel succes!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_85030601
SQ, ik ken je (nog) niet persoonlijk, maar je komt op mij over als zo'n ontzettend tof wijf. Een heerlijke flapuit die zegt wat ze denkt en er altijd wel een stemming in brengt. Ik zit soms echt hardop te lachen om je posts. Dus het laatste waar jij bang voor hoeft te zijn is dat je zonder drank niet gezellig bent. Het is ontzettend moedig van je dat je hier op het forum zet wat je dwars zit, en dat je dat zelf ook onder ogen ziet. Ik wens je dus ontzettend veel succes, en niemand zal er een punt van maken dat jij niet drinkt op de meet :)
Aids.
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:50:37 #64
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_85030988
Oh, een nieuw topic :o
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_85032591
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wow, ik ben echt overwhelmed, bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet me echt veel en sterkt mij enorm. O+ Op mijn moeder zal ik nog wel een keer nader ingaan... dat is een heel verhaal en ik ben keimoe en morgen gaat de wekker om 6 uur weer. Maar echt... tnx.. :* O+

Welterusten!
Schrijf dat maar lekker een keer op wanneer jij er 'zin' in hebt, of de behoefte voelt om je verhaal even te doen :)
Slaap lekker SQtje, slaap lekker allemaal, ik ga weer eens 'vroeg' slapen na 8 nachten op rij stappen :*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85037689
Sq, tof wijf ben je!!! :*
en mogge allemaal!
En verder komt er geen zinnig woord uit mn strot, ben moe :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 07:22:46 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_85037693
Goedemorgen :O
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 07:39:33 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_85037768
En bedankt voor alle veren in mijn reet O+ Ik wil wel graag benadrukken dat ik daar bepaald niet op uit was en gewoon mijn onzekerheid over drankgebruik even wilde spuien (voordat mensen misschien denken dat ik een ordinaire complimentenvisser ben :') ) maar ik ben wel geroerd O+
disclaimer
pi_85037774
Op die manier kwam het ook echt niet over SQ! :*
pi_85037887
Goeiemorgen allemaal!

@SQ, ik vind het bewonderenswaardig dat je er zo bewust mee bezig bent. Het is nl zo makkelijk om je kop in het zand te steken. Je komt op mij over als een tof mens :*
pi_85037924
quote:

Het is juist hartstikke goed dat jij zoiets inziet. En ik kan niet geloven dat jij een dooie burgerkut bent, dat komt er bij mij niet in. Want ik vind je hier al hartstikke gezellig en tof! Ik heb op dit moment hetzelfde probleem met mijn paps. En het gebeurd nog steeds alleen in het weekend, maar wel steeds meer en het voelt niet goed. En als ik er wat van probeer te zeggen krijg ik als antwoord dat hij nu eindelijk alle problemen een plekje heeft kunnen geven en gewoon wilt genieten van zijn leven. Tja, wat zeg je daar tegen?
All good things are wild and free.
  maandag 9 augustus 2010 @ 09:09:27 #72
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85038571
:W Morning!! Op naar weer een weekje werken :)
pi_85038709
Wel een heel uur gewerkt vanochtend. :') Nu weer aan het leren voor mijn hertentamens.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85038765
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 07:39 schreef Stormqueen het volgende:
En bedankt voor alle veren in mijn reet O+ Ik wil wel graag benadrukken dat ik daar bepaald niet op uit was en gewoon mijn onzekerheid over drankgebruik even wilde spuien (voordat mensen misschien denken dat ik een ordinaire complimentenvisser ben :') ) maar ik ben wel geroerd O+
_O- ja dat dachten we eeeeeeeeecht over je hoor!

Je bent tof, zonder drank ook :*
pi_85038778
helleeuuww
pi_85038892
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 07:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wijffie....
Als er iemand ook maar 1 seconde gedacht had dat je op complimentjes en veren in je reet dan had je heus wel heul andere reacties gehad!

Misschien is he tjuist wel een compliment oor t clubbie mensen wat hier komt... Dat je je vertrouwd genoeg voelt omhet jier te spuien :*
  maandag 9 augustus 2010 @ 09:34:35 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_85038899
ZO EN NU KLAAR MET DIE STRELERIJ, nu wil ik weer gewoon afgezeken worden O+
disclaimer
pi_85038906
Ow en goeie morgen trouwens c_/
Ik heb uit mogen slapen maar oel me juist enorm brak!
Was opvouwen... dat helpt vast!
pi_85038978
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
KUTWIJF!
pi_85038996
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik vond het zo lekker om jou te strelen ;(
pi_85039016
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Tis maar goed dat m'n yoghurt dik is, anders was ie tegen m'n scherm gespetterd nu
  maandag 9 augustus 2010 @ 09:43:39 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_85039036
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:39 schreef tliciouz het volgende:

[..]

KUTWIJF!
O+
quote:

[..]

:@ :9
disclaimer
pi_85039085
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]

:@ :9
*;

ik ben mijn fobo maar eens aan t aanpassen, jullie mooie creaties staan er ook in :')
pi_85039097
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:39 schreef tliciouz het volgende:

[..]

KUTWIJF!
Dat was ook t eerste wat er bij mij op kwam... Maar ik vond de overgang zo groot O-)
pi_85039104
quote:

[..]

_O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 09:52:13 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_85039166
Sharanatopics O+
disclaimer
pi_85039199
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Sharanatopics O+
ik zal ze allemaal onder elkaar plakken, volgens mij gaan ze steeds debieler worden _O-

mmmm bij likes kan ik sq strelen in mijn fobo zetten! *tikt verder*
pi_85039201
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Sharanatopics O+
Sharana is lievvv O+
pi_85039216
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik zal ze allemaal onder elkaar plakken, volgens mij gaan ze steeds debieler worden _O-

mmmm bij likes kan ik sq strelen in mijn fobo zetten! *tikt verder*
_O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:04:54 #90
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85039367
Pfff, wat een weekend!
2x ikea geweest voor ideeën
Vloer gehaald, structuurverf gehaald, tex gehaald
en een aantal meubels besteld! *O*
Knoei
pi_85039465
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:48 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat was ook t eerste wat er bij mij op kwam... Maar ik vond de overgang zo groot O-)
_O-
pi_85039476
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef Loqi het volgende:
Pfff, wat een weekend!
Leuk zeg! :Y
pi_85039538
quote:
Pfff, wat een weekend!
"aantal nieuwe meubels"

lees: helmer ...
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:16:05 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_85039561
quote:
Pfff, wat een weekend!
Ooohh wat heb je allemaal besteld?
disclaimer
pi_85039569
SQ :* Je bent altijd tof, vind ik.

EN dames, gaan we naar Kruidvat? De kassa doet het wss al wel verrekenen!
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:16:17 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_85039571
meubels kopen is te gek O+
disclaimer
pi_85039649
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:16 schreef DeltaCephei het volgende:

Ja, ik ga vanmiddag even denk ik :Y
pi_85039668
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:16 schreef DeltaCephei het volgende:

Ik ga na mijn werk *O* gelijk ff 10 flesjes nagellakremover halen
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:20:07 #99
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85039671
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

"aantal nieuwe meubels"

lees: helmer ...
Haha, nee, die had ik zien staan bij ikea.. wat een godsgruwelijk lelijke dingen zijn dan :D boah
nee, we hebben nog niks van ikea gehaald omdat we dat atm niet op kunnen slaan (zo met de pakketten met vloer en verf kunnen we niks meer kwijt, want we hebben de sleutel nog niet)

We hebben een hoekbank, een eetkamer tafel, 5 eetkamer stoelen en een fauteul besteld

Meubels kopen is idd te gek O+
Knoei
pi_85039735
quote:
Pfff, wat een weekend!
O+ Ikea. Jammer dat je er niet zo makkelijk kan komen zonder auto.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85039770
quote:
Pfff, wat een weekend!
Oh.. heerlijk!!
Ik kan ook haast niet wachten.. al zegt mn portomonee dat t allemaal nog heel lang gaat duren ( en de woningbouwdinges ook)
pi_85039786
Helmers zijn ook echt lelijk! Maar wel praktisch.
Zag eens een foto van iemand die 2 rode helmers had en er een bureau blad overheen had gelegd. Dat zag er dan wel weer super leuk uit! Handig bureau met veel bergruimte
pi_85039834
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:25 schreef mirannie het volgende:
Helmers zijn ook echt lelijk! Maar wel praktisch.
Zag eens een foto van iemand die 2 rode helmers had en er een bureau blad overheen had gelegd. Dat zag er dan wel weer super leuk uit! Handig bureau met veel bergruimte
Das wel een tof idee ja
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:29:56 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_85039873
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:20 schreef Loqi het volgende:

[..]

Haha, nee, die had ik zien staan bij ikea.. wat een godsgruwelijk lelijke dingen zijn dan :D boah
nee, we hebben nog niks van ikea gehaald omdat we dat atm niet op kunnen slaan (zo met de pakketten met vloer en verf kunnen we niks meer kwijt, want we hebben de sleutel nog niet)

We hebben een hoekbank, een eetkamer tafel, 5 eetkamer stoelen en een fauteul besteld

Meubels kopen is idd te gek O+
Waffer dan? Zwart, wit, eiken, groen gelakt?
* Stormqueen is een beetje meubelfiel :')
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:42:53 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_85040154
Mijn teamlead zou vandaag terug komen van vakantie, maar volgens mij heeft ze er nog een dag achteraan geplakt. Betrekkelijk zaad, omdat ik er op had gerekend, er nu geen uren zijn goedgekeurd en ik derhalve geen loon krijg deze week -O-
disclaimer
pi_85040173
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn teamlead zou vandaag terug komen van vakantie, maar volgens mij heeft ze er nog een dag achteraan geplakt. Betrekkelijk zaad, omdat ik er op had gerekend, er nu geen uren zijn goedgekeurd en ik derhalve geen loon krijg deze week -O-
Das klote
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:44:13 #107
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85040183
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waffer dan? Zwart, wit, eiken, groen gelakt?
* Stormqueen is een beetje meubelfiel :')
Als je lief bent zoek ik straks als ik tijd heb foto's op :*

Van de ikea komt er ook nog zat hoor, waarschijnlijk: bed, nachtkastjes, kledingkast (pax O+ ) badkamermeubels, bureaus + stoelen, buffetkast, boekenkast... uhm.. en vast nog wel wat :')
Knoei
pi_85040187
quote:
WAWT!!!! geen loon 8)7 is er geen vervanger die kan tekenen?
pi_85040263
quote:
Nou ja, dat is ook idioot!! Zij op vakantie, dus jij geen geld :o
Er is toch wel iemand die voor haar kan tekenen?
pi_85040271
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dat dus
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:47:44 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_85040294
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef Loqi het volgende:

[..]

Als je lief bent zoek ik straks als ik tijd heb foto's op :*

Van de ikea komt er ook nog zat hoor, waarschijnlijk: bed, nachtkastjes, kledingkast (pax O+ ) badkamermeubels, bureaus + stoelen, buffetkast, boekenkast... uhm.. en vast nog wel wat :')
:D _O-
PAX is hemels!
* Stormqueen heeft 150x236 cm PAX helemaal voor zichzelf, O+

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dat had voor 10:00 gemoeten :')
Ach, volgende week dubbele pot :9
disclaimer
pi_85040400
SHIT!

Ik dacht gister laatste pakketje voorlopig .... totdat alle nieuwe lakjes weer uitkomen ....

is het over 3 weken al september :'(
pi_85040534
HAHAHAHHHAHA

dat bericht in mijn fobo onder die van bubsel :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:56:08 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_85040544
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
SHIT!

Ik dacht gister laatste pakketje voorlopig .... totdat alle nieuwe lakjes weer uitkomen ....

is het over 3 weken al september :'(
_O-
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:57:09 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_85040585

Mijn PAX O+
Hij is in het echt wel zwartbruin, maar als ik daar een screenshot van maak zie je alleen een zwarte vlek. In het echt trouwens ook. Staat 100 watt aan spotjes op om te kunnen zien wat er in m'n kast ligt :') !!
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:57:19 #116
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85040594
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D _O-
PAX is hemels!
* Stormqueen heeft 150x236 cm PAX helemaal voor zichzelf, O+
Als t even wil, ik dadelijk ook ~O>

Wat prut van je loon zeg :{
Knoei
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:58:00 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_85040618
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
HAHAHAHHHAHA

dat bericht in mijn fobo onder die van bubsel :')
Oh, da's een troll, die doet dat al zolang ik op Fok kom geloof ik. Elke vrouw heeft wel een technojunk in d'r fobo :7
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:58:14 #118
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85040627
Nog even in reactie op SQ haar verhaal: Wij drinken ook eigenlijk wel teveel. Elke avond in ieder geval en voor mij stelt een fles wijn eigenlijk niet zoveel voor. Dat moet dus anders! Maar we zitten al zo vastgeroest in de gewoonte dat het erg lastig is die te doorbreken. Gebrek aan wilskracht, drukke dag op kantoor dus even lekker ontspannen met een glaasje wijn of een biertje. En ja 1 smaakt naar meer, met als gevolg dat aan het eind van de avond weer een fles wijn leeg is (ik dan he, lief drinkt bier). Regelmatig stappen we op de rem en dan gaat het een tijdje beter, maar het blijft een golfbeweging. Op zich is het geen probleem. We doen allebei ons werk goed, zijn er altijd, nooit ziek e.d. Eigenlijk bijna nooit met een houten kop op het werk maar het gebeurt af en toe wel eens. Je weet gewoon dat het niet goed voor je is, dat is gewoon wat het gevoel geeft dat wat je doet verkeerd is.

Dus ook wij hebben weer eens besloten wat strenger te zijn voor onszelf. Minder drinken en goed eten. Dat eten schiet er wel eens bij in omdat we allebei meer dan 40 uur per week werken en dus ’s avonds van alles te doen hebben met als gevolg dat we meestal rond een uur of tien pas eten of helemaal niet meer. Eerst eten en dan die klusjes doen werkt op 1 of andere manier niet. Dan zijn we zo moe en vol van het eten dat we er geen zin meer in hebben. Maar toch gaan we dat proberen vanaf nu. Ik ben eerder thuis dan lief, en in plaats van meteen met een glas wijn ATWT te gaan kijken begin ik met koken. In de keuken heb ik ook TV dus dan maar tussen het koken door ATWT kijken. Dan eten en onszelf ertoe zetten om toch wat te gaan doen.

Ik denk dat wij er ook zo makkelijk mee omgaan omdat we geen kinderen thuis hebben wonen die een bepaalde regelmaat eisen.

Anyway, ook een shitload aan tekst van mij dus. Ik wil alleen maar zeggen dat ik SQ volledig begrijp en het heel erg knap vind van d’r :*

Vanavond op het menu:
Moussaka!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_85040661
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh, da's een troll, die doet dat al zolang ik op Fok kom geloof ik. Elke vrouw heeft wel een technojunk in d'r fobo :7
ja ik zag het ook al toen ik in zijn fobo keek _O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:01:41 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_85040725
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
Nog even in reactie op SQ haar verhaal: Wij drinken ook eigenlijk wel teveel. Elke avond in ieder geval en voor mij stelt een fles wijn eigenlijk niet zoveel voor. Dat moet dus anders! Maar we zitten al zo vastgeroest in de gewoonte dat het erg lastig is die te doorbreken. Gebrek aan wilskracht, drukke dag op kantoor dus even lekker ontspannen met een glaasje wijn of een biertje. En ja 1 smaakt naar meer, met als gevolg dat aan het eind van de avond weer een fles wijn leeg is (ik dan he, lief drinkt bier). Regelmatig stappen we op de rem en dan gaat het een tijdje beter, maar het blijft een golfbeweging. Op zich is het geen probleem. We doen allebei ons werk goed, zijn er altijd, nooit ziek e.d. Eigenlijk bijna nooit met een houten kop op het werk maar het gebeurt af en toe wel eens. Je weet gewoon dat het niet goed voor je is, dat is gewoon wat het gevoel geeft dat wat je doet verkeerd is.

Dus ook wij hebben weer eens besloten wat strenger te zijn voor onszelf. Minder drinken en goed eten. Dat eten schiet er wel eens bij in omdat we allebei meer dan 40 uur per week werken en dus ’s avonds van alles te doen hebben met als gevolg dat we meestal rond een uur of tien pas eten of helemaal niet meer. Eerst eten en dan die klusjes doen werkt op 1 of andere manier niet. Dan zijn we zo moe en vol van het eten dat we er geen zin meer in hebben. Maar toch gaan we dat proberen vanaf nu. Ik ben eerder thuis dan lief, en in plaats van meteen met een glas wijn ATWT te gaan kijken begin ik met koken. In de keuken heb ik ook TV dus dan maar tussen het koken door ATWT kijken. Dan eten en onszelf ertoe zetten om toch wat te gaan doen.

Ik denk dat wij er ook zo makkelijk mee omgaan omdat we geen kinderen thuis hebben wonen die een bepaalde regelmaat eisen.

Anyway, ook een shitload aan tekst van mij dus. Ik wil alleen maar zeggen dat ik SQ volledig begrijp en het heel erg knap vind van d’r :*

Vanavond op het menu:
Moussaka!!
_O_
Jij ook heel veel succes Puckzie!
Niets is zo lastig als het doorbreken van vastgeroeste patronen!
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:08:38 #121
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85040893
Meubelspam voor SQ, sorry grote foto voor de moois

De tafel van linksboven, de stoelen van linksonder en de bank in zwart/grijs ipv deze grijs en de fauteul in zwart leer :9
Knoei
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:10:29 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_85040938
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:08 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]

De tafel van linksboven, de stoelen van linksonder en de bank in zwart/grijs ipv deze grijs en de fauteul in zwart leer :9
Stelletje zwartgezinde alto's!!!!
Wel mooi O+
disclaimer
pi_85040960
quote:
[ afbeelding ]

O+
pi_85041011
quote:
[ afbeelding ]

moooooooooiiii!!!
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:13:19 #125
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85041016
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Stelletje zwartgezinde alto's!!!!
Wel mooi O+
Lol, dat lijkt net zo omdat dit alle gestoffeerde meubels in 1 keer zijn... verder is alles in licht en donker hout O+
Knoei
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:13:38 #126
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85041029
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O_
Jij ook heel veel succes Puckzie!
Niets is zo lastig als het doorbreken van vastgeroeste patronen!
best wel confronterend als je het zo opschrijft voor jezelf :@

mooie meubels hierboven! behalve de fauteuil, die vind ik wat ouwig :@
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:14:26 #127
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85041053
Dank u dank u :*
we hebben gister trouwens wel wat bij ikea gehaald.. vloerkleed.. dode koe _O- een donkerbruine
Knoei
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:14:52 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_85041071
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:13 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

best wel confronterend als je het zo opschrijft voor jezelf :@

mooie meubels hierboven!
Ja, ik weet hoe het voelt :o Normaal sta je er niet zo bij stil eigenlijk.
Stomme bourgondiërs :')
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:15:02 #129
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85041080
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Loqi het volgende:
we hebben gister trouwens wel wat bij ikea gehaald.. vloerkleed.. dode koe _O- een donkerbruine
OMG die had ik nog wel voor je gehad...zwartwit weliswaar....
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:15:27 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_85041094
quote:
Nog meer metalpraktijken! Dode koeien!
nu nog een fontein met rattenbloed!
disclaimer
pi_85041095
@ Puckzzz
Zo lang je het zelf nog inziet, is het nog geen groot probleem. Feit blijft wel dat het ongezond is natuurlijk. Sterkte in ieder geval!!

@ Loqi
Mooie meubels!!!
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:16:10 #132
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85041117
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik weet hoe het voelt :o Normaal sta je er niet zo bij stil eigenlijk.
Stomme bourgondiërs :')
ja want nou moet ik weer elke avond gaan koken en kom ik weer aan -O- neehoor, ik eet wel goed, alleen het avondeten schiet er soms bij in
pi_85041169
quote:
ook gaaf!!
Hahah vroeger zei ik altijd dat mn huis er uit zou gaan zien als een combi van een kleuterschool en spookhuis!

Nou moet ik straks gewoon mn portomonee heul lief aankijken en op hongerdieet... !
Maar ik heb er wel veel zin in! Gewoon weer mn eigen plekkie! O+
pi_85041183
Crap, het is al kwart over 11 geweest en heb nog niet gedoucht. Waarom ben ik toch zo waanzinnig lui en traag in de vakantie? Dit moet echt anders, anders duurt het straks weer 6 weken voor ik in mijn werkritme zit.
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:19:21 #135
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85041202
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nog meer metalpraktijken! Dode koeien!
nu nog een fontein met rattenbloed!
Trut :') we hebben ook 2 rendiervellen voor op de bank O+ zo warm en harig (net mr. Loqi :D )
En uiteraard de hamster, echt een metal-huisdier ^O^
Knoei
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:20:20 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_85041231
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:17 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ook gaaf!!
Hahah vroeger zei ik altijd dat mn huis er uit zou gaan zien als een combi van een kleuterschool en spookhuis!

Nou moet ik straks gewoon mn portomonee heul lief aankijken en op hongerdieet... !
Maar ik heb er wel veel zin in! Gewoon weer mn eigen plekkie! O+
Heb je dat nu niet dan? :o
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:20:34 #137
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85041239
Suc6 allebei het is erg moeilijk :*

Wat een dag en ik ben net 1,5 uur uit bed :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:22:27 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_85041296
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:16 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ja want nou moet ik weer elke avond gaan koken en kom ik weer aan -O- neehoor, ik eet wel goed, alleen het avondeten schiet er soms bij in
je kan ook elke avond worteltjes koken :Y :P

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:18 schreef mirannie het volgende:
Crap, het is al kwart over 11 geweest en heb nog niet gedoucht. Waarom ben ik toch zo waanzinnig lui en traag in de vakantie? Dit moet echt anders, anders duurt het straks weer 6 weken voor ik in mijn werkritme zit.
Omdat het vakansie is O+
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:23:03 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_85041313
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:19 schreef Loqi het volgende:

[..]

Trut :') we hebben ook 2 rendiervellen voor op de bank O+ zo warm en harig (net mr. Loqi :D )
En uiteraard de hamster, echt een metal-huisdier ^O^
Hamsters zijn extreem metal. Heb je ook nog een reptiel toevallig?
disclaimer
pi_85041340
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je dat nu niet dan? :o
Jawel. maar kan hier niet blijven wonen. (8> enik gaan uit elkaar enik kan in mn uppie de hypotheek niet betalen :'(
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:24:39 #141
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85041355
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hamsters zijn extreem metal. Heb je ook nog een reptiel toevallig?
Neen, geen schubbenbeesten, misschien een herder over een tijdje O+
Knoei
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:24:47 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_85041360
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Jawel. maar kan hier niet blijven wonen. (8> enik gaan uit elkaar enik kan in mn uppie de hypotheek niet betalen :'(
omg damn ;( :*
Na hoeveel jaar?
disclaimer
pi_85041364
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suc6 allebei het is erg moeilijk :*

Wat een dag en ik ben net 1,5 uur uit bed :')
o|O luiwammes!
pi_85041372
quote:

[..]

oef meis toch ;( :*
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:26:17 #145
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85041401
quote:

[..]

jeetje :*
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:27:33 #146
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_85041440
quote:

[..]

Oh ;( sterkte :*
Knoei
pi_85041490
Alles bij elkaar zo'n 7 a 8 jaar. Maar heul turbulent...
Nu eik eindelijk knopen aan t doorhakken...
En straks lekker een eigen plekkie om overnieuw te beginnen!
Maar tot dat t " straks" is, is t allemaal wel een beetje klote ja!
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:32:46 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_85041599
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Hebben jullie ook kinderen samen?
disclaimer
pi_85041707
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ze had 3 kindjes toch vampie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2010 11:36:55 ]
pi_85041734
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:29 schreef vamperotica het volgende:
wat balen zeg ;( hoop wel dat je als al het gedoe achter de rug is een stuk blijer zal zijn :)
pi_85041879
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Samen 3 en ik heb er nog 2 uit een eerder huwelijk.
pi_85041898
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:41 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Samen 3 en ik heb er nog 2 uit een eerder huwelijk.
5 kids! :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:44:57 #153
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85041972
Dat had je toch al eens verteld Vampie?

Veel succes ermee. :* Een eigen plekje is ook heel tof hoor!
waar woonde je nog maar weer ergens?
pi_85041977
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wat balen zeg ;( hoop wel dat je als al het gedoe achter de rug is een stuk blijer zal zijn :)
Dat gaat zeker lukken...!
Baal aan de ene kant wel enorm dat ik t huis niet alleen kan blijvne betalen. T is toch mijn ouderlijk huis.
Alleen is er gewoon al sinds mijn jeugd heulemaal neits aan gedaan enzo.
Da's meteen weer t makkelijke van een huurhuis.. Je hoeft alleen maar te bellen als je dak lekt, zonder meteen diep je portomonee in te duiken!

Maar verder...
denk dat t voor iedereen wel fijn is.. rust!

En ik kan gewoon mn eigen fouten maken en dan kwaad op mezelf worden als ik t verkloot en niet van een ander meer afhankelijk zijn! *O*
pi_85042054
O+ Op naar Veldhoven, tot straks!
pi_85042082
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Dat had je toch al eens verteld Vampie?

Veel succes ermee. :* Een eigen plekje is ook heel tof hoor!
waar woonde je nog maar weer ergens?
Had ik ook geloof ik ghehe mar mijn geheugen werkt net zo goed als een zeef...

Ik woon in Tilburg en daar wil ik wel blijven, hoewel mijn hele familie in Apeldoorn wont.. Maar de oudste twee zitten hier op de middelbare school en vinnut zielig om dat leven helemaal om te gooien... van de 3 kleintjes is de oudste 7 en dat is allemaal nog wat makkelijker aan te passen... Maar die hebben het ook goed naar hun zin in Tilburg, dus waarom alles omgooien als t niet persee hoeft... haha ja, met oppas is t makkelijker n Apeldorn! :P
pi_85042086
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef RenRen- het volgende:
O+ Op naar Veldhoven, tot straks!
faal ze!
pi_85042128
ik kom steeds weer mensen tegen die ik nog vergeten was in mijn fobo, ik ben nog niet wakker _O-
pi_85042203
Stertke Vamp!!
Echt dik respect voor jou, straks in je eentje 5 kids opvoeden!!
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:00:53 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_85042565
ik ben geboren in Apeldoorn O+

Maar wat al is gezegd, dik respect dat je durft om alleen verder te gaan met vijf! kinderen _O_ Hopelijk is het all for the better! :*
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:03:02 #161
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85042632
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Had ik ook geloof ik ghehe mar mijn geheugen werkt net zo goed als een zeef...

Ik woon in Tilburg en daar wil ik wel blijven, hoewel mijn hele familie in Apeldoorn wont.. Maar de oudste twee zitten hier op de middelbare school en vinnut zielig om dat leven helemaal om te gooien... van de 3 kleintjes is de oudste 7 en dat is allemaal nog wat makkelijker aan te passen... Maar die hebben het ook goed naar hun zin in Tilburg, dus waarom alles omgooien als t niet persee hoeft... haha ja, met oppas is t makkelijker n Apeldorn! :P
't is goed dat je eerst aan de kids denkt. Daarom zijn die van mij na de scheiding bij paps blijven wonen (naja niet de eerste paar weken maar ik had al gauw door dat het niet ging werken op die manier). Ik werkte en hij was de huisvader en ik trok ze zo uit hun vertrouwde omgeving, vriendjes, school etc. Dus toen zijn ze bij papa gebleven. Was heel erg moeilijk, voor mij ook, maar vooral voor de jongste, die was nog maar net 2, de oudste was altijd heel erg boos op mij (kwade tong van vaders) en de middelste voelde dat hij moest kiezen en dat kon die niet dus die was verdrietig ;(
Maar nu ze allemaal ouder zijn begrijpen ze het gelukkig beter. De oudste helemaal, die snapt nu wel dat ik juist voor hun welzijn koos.

jeetje is het Dramaandag ofzo? :P
pi_85042639
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef mirannie het volgende:
Stertke Vamp!!
what she said.

Kun je nog wel met hun vader normaal omgaan (geen ruzie meer enzo) en de kids zijn dan soms bij jullie soms bij hem?
pi_85042693
een :* voor Puckzzzzzz
en :* :* O+ O+ voor vampie

Ik drink niet.. ik vind het niet lekker (behalve passoa/safari jus) maar ik krijg na 1 glas al maag/buikpijn plus ben ik dan al aangeschoten. En ik mag het niet met mijn medicatie.
pi_85042809
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

't is goed dat je eerst aan de kids denkt. Daarom zijn die van mij na de scheiding bij paps blijven wonen (naja niet de eerste paar weken maar ik had al gauw door dat het niet ging werken op die manier). Ik werkte en hij was de huisvader en ik trok ze zo uit hun vertrouwde omgeving, vriendjes, school etc. Dus toen zijn ze bij papa gebleven. Was heel erg moeilijk, voor mij ook, maar vooral voor de jongste, die was nog maar net 2, de oudste was altijd heel erg boos op mij (kwade tong van vaders) en de middelste voelde dat hij moest kiezen en dat kon die niet dus die was verdrietig ;(
Maar nu ze allemaal ouder zijn begrijpen ze het gelukkig beter. De oudste helemaal, die snapt nu wel dat ik juist voor hun welzijn koos.

dat lijkt me ook zo moeilijk ;( wel blij dat het nu beter gaat puckzzz :*
pi_85043520
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef mirannie het volgende:
Stertke Vamp!!
:X F*ck... Daar hak nog heul nie aan gedacht! :P

Nee hoor de papa's spelen en blijvne een grote rol spelen! Dus helemaal alleen doe ik t nie.. Maar ja.. de meeste tijd zullen ze wel bij mij zijn... De kleintjes dan! Oudste twee gaan iig een tijdje naar paps toe ( ja... nu ze ouder zijn kan het wel... boel veel oud zeer van mij, maar ja.. dat stoppen we maar even weg, of spuien we hier hahaha) En hoe t straks allemaal gaat lopen zien we wel.
pi_85043562
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben geboren in Apeldoorn O+

Maar wat al is gezegd, dik respect dat je durft om alleen verder te gaan met vijf! kinderen _O_ Hopelijk is het all for the better! :*
Iike dus oook!!
In t ziekenhuis aant sppor, wat later afgebroken is ofzo...
Mijn opa en oma hadden een chinees restaurant op t stationsplein!
pi_85043646
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Pfff... heftig allemaal.... Ontzettend knap van je hoor! Ik weet niet of ik zo onegoistisch kan zijn... :@
Tja.. oudste twee zijn bijna 13 en dus net 14 dus daar is de situatie sowieso anders voor...
al voel ik me wel zoooo kut en verdrietig dat ik gewoon weeeer eengezin uit elkaar trek.. Maar ik weet gewoon dat iedereener gelukkiger van wordt en dat t eik al jaaaren eerder had moeten gebeuren.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:34:05 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_85043653
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:31 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Iike dus oook!!
In t ziekenhuis aant sppor, wat later afgebroken is ofzo...
Mijn opa en oma hadden een chinees restaurant op t stationsplein!
Ik ben verhuisd na 6 jaar, dus het zou heel goed kunnen :') Ben zelf thuis geboren, aan de Gruttersdreef in de Maten :Y heb op peuterschool Hobbel de Bobbel en op basisschool de Poort gezeten :') (waarom weet ik dat nog ;( )
disclaimer
pi_85043659
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nee hoor de papa's spelen en blijvne een grote rol spelen! Dus helemaal alleen doe ik t nie.. Maar ja.. de meeste tijd zullen ze wel bij mij zijn... De kleintjes dan! Oudste twee gaan iig een tijdje naar paps toe ( ja... nu ze ouder zijn kan het wel... boel veel oud zeer van mij, maar ja.. dat stoppen we maar even weg, of spuien we hier hahaha) En hoe t straks allemaal gaat lopen zien we wel.
hier mag je alles spuien. iedereen trouwens!
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:35:07 #170
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85043693
de advertentie onderaan deze pagina _O-

maandag 9 augustus 2010 @ 12:35:25 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_85043702
Puckzzje je bent zo stoer! Je kids "achterlaten"... ik weet dat het je zwaar valt, gelukkig kun je er altijd terecht!
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:36:44 #172
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85043764
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Pfff... heftig allemaal.... Ontzettend knap van je hoor! Ik weet niet of ik zo onegoistisch kan zijn... :@
Tja.. oudste twee zijn bijna 13 en dus net 14 dus daar is de situatie sowieso anders voor...
al voel ik me wel zoooo kut en verdrietig dat ik gewoon weeeer eengezin uit elkaar trek.. Maar ik weet gewoon dat iedereener gelukkiger van wordt en dat t eik al jaaaren eerder had moeten gebeuren.
HO HO!! Ik takes two to tango hoor!! Het is niet alleen jouw schuld!
pi_85043769
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

what she said.

Kun je nog wel met hun vader normaal omgaan (geen ruzie meer enzo) en de kids zijn dan soms bij jullie soms bij hem?
Tja... met de papa van de oudste twee kan ik niet door 1 deur eik, ( of beter gezegd...andersom..ik ist niet zo moeilijk,alleen hij vindt dat wel omdat ik zo af en toe eens voor mezelf en de kids op kom) maar voor de kids kunnen we best normaal en volwassen doen.

Oudste twee gingen tot voor kort al om de week naar papa en dochterlief eentijdje alleen in de weekeinde en nu aansluitend aan hun vakantie daar gaan ze daar wonen en komen ze omn de weekeinden bij mij...
Hoe we t met de kleintjes pcies gaan doen moeten we nog goed uitzoeken.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:37:16 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_85043785
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
de advertentie onderaan deze pagina _O-

[ afbeelding ]
:') !!!
disclaimer
pi_85043821
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:36 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

HO HO!! Ik takes two to tango hoor!! Het is niet alleen jouw schuld!
Weet ik... maar toch
pi_85043852
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Weet ik... maar toch
nee niets te maren o|O naar puckzzz luisteren!
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:41:11 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_85043925
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Weet ik... maar toch
Die onzekerheid is heel begrijpelijk en normaal denk ik :Y Als het straks allemaal wat beter is neergedaald en je kan zien dat het de beste beslissing was, wordt dat vast minder :)
disclaimer
pi_85043988
;o over dat alcoholgebeuren.. ik vind het altijd heel lastig als mensen me uitmaken voor sufkut of partpooper als ik niet drink. Zo voel ik me nu eigenlijk ook altijd. Ik weiger namelijk te 'leren drinkn' omdat ik het vaak gewoon vies vind. :') maar ik wil ook niet buiten de groep vallen, wat vaak zat gebeurt, ga ik uit met vrienden, zij gaan zuipen, ik niet, zij gaan hun eigen dronken gang en vergeten mij
Nah. Niets voor mij allemaal.
pi_85044087
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:42 schreef RenRen- het volgende:
;o over dat alcoholgebeuren.. ik vind het altijd heel lastig als mensen me uitmaken voor sufkut of partpooper als ik niet drink. Zo voel ik me nu eigenlijk ook altijd. Ik weiger namelijk te 'leren drinkn' omdat ik het vaak gewoon vies vind. :') maar ik wil ook niet buiten de groep vallen, wat vaak zat gebeurt, ga ik uit met vrienden, zij gaan zuipen, ik niet, zij gaan hun eigen dronken gang en vergeten mij
Nah. Niets voor mij allemaal.
herken dit heel goed, ik vind verschillende drankjes maar vaak proppen ze mij zo vol met medicijnen dat ik geen drank mag. Ik kan mij heerlijk vermaken zonder drank maar vaak is het dan wel leuker als je niet met mensen gaat die zich helemaal lampzuipen want dan wordt het irritant
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:50:02 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_85044321
Het is ook meestal helemaal niet leuk om als nuchter mens met een dronken mens te converseren. Net als dat het vaak niet leuk is om nuchtere mensen in je groep te hebben als je zelf keidronken bent. Dat werkt gewoon niet :N
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:52:36 #181
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85044444
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ook meestal helemaal niet leuk om als nuchter mens met een dronken mens te converseren. Net als dat het vaak niet leuk is om nuchtere mensen in je groep te hebben als je zelf keidronken bent. Dat werkt gewoon niet :N
Nou dat wordt gezellig dan zaterdag }:|
pi_85044448
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
wat ik dan wel vind, is dat als je een vriendin mee uitneemt waarvan je weeet dat.ze niet drinkt omdat niet lekker of meds, dat.je daar rekening mee kan houden em je inhouden. Of vraag ze gewoon niet mee. Mijn mening hoor, maar.lijkt.me niet.onlogisch.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:53:49 #183
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85044494
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef RenRen- het volgende:

[..]

wat ik dan wel vind, is dat als je een vriendin mee uitneemt waarvan je weeet dat.ze niet drinkt omdat niet lekker of meds, dat.je daar rekening mee kan houden em je inhouden. Of vraag ze gewoon niet mee. Mijn mening hoor, maar.lijkt.me niet.onlogisch.
wat is er met je puntje? :P
pi_85044600
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

herken dit heel goed, ik vind verschillende drankjes maar vaak proppen ze mij zo vol met medicijnen dat ik geen drank mag. Ik kan mij heerlijk vermaken zonder drank maar vaak is het dan wel leuker als je niet met mensen gaat die zich helemaal lampzuipen want dan wordt het irritant
Precies! Ik lust om een scheitreden helemaal niets (althans,
sommige dingen. :') ), dat zit iets dieper dan principes. Maar goed, ik vind het niet erg dat ik niet drink. Kan me net.als jij prima zonder vermaken. O+
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:56:57 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_85044604
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja dat weet ik niet. Men moet altijd maar rekening houden met de niet-drinker. Ik vind dat niet vanzelfsprekend.
Ik vind vooral dat je rekening moet houden met elkaar. Een beetje tegemoet komen op beide fronten. als dat niet werkt, moet je idd niet samen gaan stappen.
Ik ben ook al vaak zat de niet-drinker geweest overigens, dus ik weet van beide kanten hoe het voelt :P
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:57:54 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_85044643
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Als jullie schijtzat zijn ga ik gewoon confronterende filmpjes van jullie maken :Y)
disclaimer
pi_85044651
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

wat is er met je puntje? :P
telefoontoetsenbord met een punt naast de spatie. Ben al zo pang bezig :+ verbeteren duurt ook zo lang
pi_85044718
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als jullie schijtzat zijn ga ik gewoon confronterende filmpjes van jullie maken :Y)
Heb al extra batterijen klaarliggen voor m'n camera :Y
pi_85044726
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

_O-
pi_85044774
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dat weet ik niet. Men moet altijd maar rekening houden met de niet-drinker. Ik vind dat niet vanzelfsprekend.
Ik vind vooral dat je rekening moet houden met elkaar. Een beetje tegemoet komen op beide fronten. als dat niet werkt, moet je idd niet samen gaan stappen.
Ik ben ook al vaak zat de niet-drinker geweest overigens, dus ik weet van beide kanten hoe het voelt :P
Maar ik vind niet dat er alleen rekening gehouden moet worden met een nietdrinker, dat je nooooit moet drinken als iemand mee is die nirt drinkt, maar. Niet altijd zo zuipen als die mensen toen zou tof zijn, weet je? Ik was 1 keer in schotland bij mn beste vriendin, die werd stomdronken, kreeg ruzie met haar vriendje en vergat.mij. 3 avonden op rij.
pi_85044899
Sorry dames, voor de typfouten, maar het tikt niet zo lekker. :') net als de gekke verwarring met punten en kommas, deze keer zonder.opzet
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:05:05 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_85044949
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Maar ik vind niet dat er alleen rekening gehouden moet worden met een nietdrinker, dat je nooooit moet drinken als iemand mee is die nirt drinkt, maar. Niet altijd zo zuipen als die mensen toen zou tof zijn, weet je? Ik was 1 keer in schotland bij mn beste vriendin, die werd stomdronken, kreeg ruzie met haar vriendje en vergat.mij. 3 avonden op rij.
Ja, maar ik zeg toch ook dat DAT ook niet tof is ;) :*
disclaimer
pi_85045086
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, maar ik zeg toch ook dat DAT ook niet tof is ;) :*
Neee, ik bedoel alleen dat er een middenweg is bij het Alleen rekening moeten houden met niet drinkers en wel drinken. :o O+

Wat is het groen hier! :+ en ik ruik uien
pi_85045133
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja, ik moest er meteen aan denken. In je uppie 5 kids is niet niks. En ik moest er ook aan denken omdat wij vroeger toen we met 5 kids waren al de grootste moeite hadden om een passend huis te vinden. Echt onvoorstelbaar weinig huizen met zoveel slaapkamers.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:10:17 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_85045142
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Neee, ik bedoel alleen dat er een middenweg is bij het Alleen rekening moeten houden met niet drinkers en wel drinken. :o O+

Wat is het groen hier! :+ en ik ruik uien
zit je in de trein of in de auto? :D
disclaimer
pi_85045206
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zit je in de trein of in de auto? :D
Oto, fiets rijdt 8)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:12:43 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_85045241
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ja, ik moest er meteen aan denken. In je uppie 5 kids is niet niks. En ik moest er ook aan denken omdat wij vroeger toen we met 5 kids waren al de grootste moeite hadden om een passend huis te vinden. Echt onvoorstelbaar weinig huizen met zoveel slaapkamers.
Nee maar goed, de consequentie van een groot gezin is natuurlijk dat je meestal geen eigen slaapkamer hebt.
Onze oude buren hadden er 8, iedereen deelde een kamer met een broer of zus en de jongste lag steevast bij de ouders op de kamer tot er weer een vers kind was :')
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:13:36 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_85045278
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Oto, fiets rijdt 8)
Maareh, je vindt veghel te ver rijen?
Veldhoven is namelijk net zo ver :@ _O-
Ter hoogte van waar zitten jullie?
disclaimer
pi_85045359
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maareh, je vindt veghel te ver rijen?
Veldhoven is namelijk net zo ver :@ _O-
Ter hoogte van waar zitten jullie?
Met het ov.is het langer. Dat weekend is mijn moeder met de oto naar haar vriend namelijk. :o bijna bij Tilburg? denk ik
pi_85045415
ren, heb je deze hele week nog ferkansie?
ik heb vrijdag volgens mij niks te doen?
pi_85045486
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:17 schreef Mirjam het volgende:
ren, heb je deze hele week nog ferkansie?
ik heb vrijdag volgens mij niks te doen?
Ik wel, ik ga.naar drenthe, tot donderdag in de namiddag heb ik niets, jij bent de hele week druk? Volgende week heb ik vrijdag niets! En wil ik best vrijhouden voor een middagje! :+
pi_85045501
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee maar goed, de consequentie van een groot gezin is natuurlijk dat je meestal geen eigen slaapkamer hebt.
Onze oude buren hadden er 8, iedereen deelde een kamer met een broer of zus en de jongste lag steevast bij de ouders op de kamer tot er weer een vers kind was :')
Ja, dat zou kunnen, maar dat was bij ons niet aan de orde. Had er ook mee te maken dat we een samengevoegd gezin waren en ik als 16 jarige puber toch echt niet ineens zat te wachten op een room mate (mijn broer trouwens ook niet) Alleen de jongste 2 sliepen in ons eerste gezamelijke huis op 1 kamer. Nou heeft mijn vader het gelukkig financieel goed, dus hij kon ook een groot huis betalen, maar zelfs de grote huizen hebben vaak een gebrek aan slaapkamers. Iedere keer als we verhuisden, moest de zolder omgebouwd worden tot 2 slaapkamers.
pi_85045596
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ja zag er van de week 1! 4 op de verdieping ( 1 boven een poort, dus die was extra) alleen wel een vlizo trap naar de zolder...
Ach.. kleinste slaapt al vanaf zn geboorte bij mij :@ (echt ..ik geloof dat dat jong in heel zn leven 2 x zn eigen bed heeft gezien) de 2 volgende willen t liefst ook alleen maar bij elkaar in bed ( nu gaat dat ook nog wel, maar ja.. 1 van de twee gaat nu voor t eerst naar de kleuters en de ander naar groep 3 dus voldoende nachtrust is echt wel aan de orde.

Ach... wie weet word ik binnen nu en een paar weken wel gewoon heul rijk!
probleem opgelost! *O*
pi_85045739
Nu heb ik t ook zo hoor...
Oudste twee delen de zolder, daar waren al 2 kamers en 1 washokkie toen we dit tig jaar geleden kochten...
de volgende 2 liggen bij elkaar de jongste bij mij en dan heb ik nog 1 rommelkamertje...
Maar zoiets vindt je niet makkelijk in de sociale huursector :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:26:31 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_85045745
_O-
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:27:22 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_85045772
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:19 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik wel, ik ga.naar drenthe, tot donderdag in de namiddag heb ik niets, jij bent de hele week druk? Volgende week heb ik vrijdag niets! En wil ik best vrijhouden voor een middagje! :+
Hebben jij en Fiets een relatie?
disclaimer
pi_85045925
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hebben jij en Fiets een relatie?
de vriend van mn moeder woont ook in drenthe. :o
pi_85045932
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef RenRen- het volgende:

[..]

ontwijk de vraag maar! ~O>
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:32:10 #209
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85045955
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dus Fiets is de vriend van je moeder? :D
pi_85045994
_O_ ik ga soms echt stuk in ONZ!
pi_85046105
Mijn collega en ik hebben net zo zitten lachen. Staat hier een jongen voor het raam die op zn zachtst gezegd een beetje gek is. In zn onderbroek, verder niks dus, staat hij het uit te gieren van het lachen. In zn eentje. Om niks! Dus wij horen de hele tijd haaaaaaaaaaa hahahahha hiiiii hihihi (ja, hij giechelt) en wij hadden het niet meer!

De klanten gelukkig ook niet dus dat scheelt :P

De zin van "oto, fiets rijdt" moest ik trouwens 3 keer lezen voor ik hem snapte :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:35:37 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_85046123
Drenthe is overigens gewoon keihip 8-)
disclaimer
pi_85046166
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:32 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Dus Fiets is de vriend van je moeder? :D
Mijn moeder is een cougar. :+
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:37:21 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_85046205
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:36 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Mijn moeder is een cougar. :+
Dan is dit wel een topic voor haar:

Ouder of jonger in relatie
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:37:48 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_85046222
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef princess-a het volgende:
Mijn collega en ik hebben net zo zitten lachen. Staat hier een jongen voor het raam die op zn zachtst gezegd een beetje gek is. In zn onderbroek, verder niks dus, staat hij het uit te gieren van het lachen. In zn eentje. Om niks! Dus wij horen de hele tijd haaaaaaaaaaa hahahahha hiiiii hihihi (ja, hij giechelt) en wij hadden het niet meer!

De klanten gelukkig ook niet dus dat scheelt :P

De zin van "oto, fiets rijdt" moest ik trouwens 3 keer lezen voor ik hem snapte :P
_O-
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:38:03 #216
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85046229
Ik ben een Photoshopograp ;(

maandag 9 augustus 2010 @ 13:42:05 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_85046379

Trànen _O-
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:42:20 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_85046386
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een Photoshopograp ;(

[ afbeelding ]
:') _O-
disclaimer
pi_85046480
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Trànen _O-
Dat topic is geweldig. _O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:44:41 #220
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85046497
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Trànen _O-
_O- _O- _O-
pi_85046537
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Trànen _O-
ja daar ging ik dus ook heeeeelemaal stuk om in onz _O-
pi_85046570
* mirannie rent snel naar ONZ om te kijken of er nog meer van dat soort dingetjes te vinden is
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:46:57 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_85046580
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja daar ging ik dus ook heeeeelemaal stuk om in onz _O-
Ja, ik ging even in je posthistorie toen je dat zei _O- heerlijk!
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:47:13 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_85046594
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:46 schreef mirannie het volgende:
* mirannie rent snel naar ONZ om te kijken of er nog meer van dat soort dingetjes te vinden is
Dingen met PAINT doen het altijd goed :D
disclaimer
pi_85046642
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

slimmerd!!! _O- ik heb echt tranen hier van dat topic, ik zit nu de topics ervoor te lezen :') :') :') :') :') :')
pi_85046788
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maandag 9 augustus 2010 @ 13:50:56 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_85046792
Eentje uit de oude doos waar ik zelf echt hysterisch om heb moeten lachen toen :')

[Paint] Obama strip!
disclaimer
pi_85046816
* Naar ONZ rent
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:52:07 #229
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85046865
Jullie houden me ernstig van mijn werk af!! o|O

* Puckzzz pakt haar laptoppie op en gaat lekker thuis werken, kan ik tenminste tussendoor wat Fok!en zonder over mijn schouders te moeten kijken :+
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:52:35 #230
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85046893
_O- _O- _O- geweldig ik ga ook lezen O-)
pi_85046913

Ik vind deze zo leuk. Weet alleen niet of sommige het snappen. :@
pi_85046979
En dan deze :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:55:16 #233
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85047033
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Eentje uit de oude doos waar ik zelf echt hysterisch om heb moeten lachen toen :')

[Paint] Obama strip!
_O- _O-
pi_85047081

:')
pi_85047138
echt heerlijk die topics :D ik ga altijd dood in die nutteloze ONZ topics :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:01:30 #236
262674 Graseter
pi_85047333
Oh, ik dacht dat ik al. "Ik ging toch niet naar het [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #4 topic" :')
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_85047856
en gelijk is het hier stil _O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:14:05 #238
262674 Graseter
pi_85047937
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
en gelijk is het hier stil _O-
Graag gedaan.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:16:53 #239
262674 Graseter
pi_85048071
Ik ga eventjes naar de stad toe. :W
Als ik 200 meter doorfiets kom ik bij Lindytje uit. :@
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_85048762
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:14 schreef Graseter het volgende:

[..]

Graag gedaan.
wat heb jij dan gedaan? 8)7
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:44:48 #241
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85049447
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wat heb jij dan gedaan? 8)7
Het topic gekilled.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:46:02 #242
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_85049507
Dooie topics ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_85049534
*reanimeert topic*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85049559
Is er iemand die binnenkort nog bij TD gaat bestellen en 3 plekjes overheeft? Of andersom, iemand die nog 6 lakken van TD wil die dan met mij mee kan bestellen...
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:48:07 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_85049576
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef mirannie het volgende:
Is er iemand die binnenkort nog bij TD gaat bestellen en 3 plekjes overheeft? Of andersom, iemand die nog 6 lakken van TD wil die dan met mij mee kan bestellen...
_O- _O-
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:48:49 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_85049617
het leuke van beginnen om half acht: ik hoef nog maar iets meer dan een uur :D
disclaimer
pi_85049640
quote:
ik zeg niets :X
pi_85049656
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
het leuke van beginnen om half acht: ik hoef nog maar iets meer dan een uur :D
ik begin om 8 en moet tot 5 :(
pi_85049668
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O- _O-
Je zit me toch niet uit te lachen he :P :D

Om nou weer mijn hele mand te gaan vullen met spullen die ik eigenlijk niet per se wil, schiet gewoon niet op.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:50:23 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_85049695
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef mirannie het volgende:

[..]

Je zit me toch niet uit te lachen he :P :D

Om nou weer mijn hele mand te gaan vullen met spullen die ik eigenlijk niet per se wil, schiet gewoon niet op.
ik dacht dat Debsterr nog wat cosmixjes wilde ;)
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:50:48 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_85049722
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik begin om 8 en moet tot 5 :(
Heb je een uur pauze, of werk je meer dan 8 uur?
disclaimer
pi_85049724
quote:
misschien morgen
pi_85049735
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je een uur pauze, of werk je meer dan 8 uur?
Ik werk 9 uur op een dag, en dan 1 dag in de week vrij :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:51:28 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_85049749
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik werk 9 uur op een dag, en dan 1 dag in de week vrij :D
Zonder pauze?
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:51:29 #255
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85049751
OMG Traaaaaaaaanen!!! _O- _O- _O-

maandag 9 augustus 2010 @ 14:51:32 #256
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_85049755
Ik begin nu eindelijk actief te worden. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85049763
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik dacht dat Debsterr nog wat cosmixjes wilde ;)
Ah gunstig!!
Heb zitten zoeken hoe ik het goedkoopst aan die 3 lakjes kan komen, maar kom toch echt bij TD uit...

Nu even een lijstje in het ruiltopic zetten, misschien heeft iemand die 3 lakken wel voor mij :D
pi_85049804
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ah gunstig!!
Heb zitten zoeken hoe ik het goedkoopst aan die 3 lakjes kan komen, maar kom toch echt bij TD uit...

Nu even een lijstje in het ruiltopic zetten, misschien heeft iemand die 3 lakken wel voor mij :D
yay ruillakjes!
pi_85049821
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zonder pauze?
neem wel elke dag wat pauze, maar eet ook vaak genoeg niet/achter mijn bureau ;(
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:53:45 #260
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85049868
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ah gunstig!!

I'm sorry ;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:53:54 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_85049875
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
OMG Traaaaaaaaanen!!! _O- _O- _O-

[ afbeelding ]
Obama strips O+
Wij hebben toen nog 2 hele SC's gevuld met obamastrips :')

Uit de tijd dat ik WEER was ontslagen:
disclaimer
pi_85049905
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Obama strips O+
Wij hebben toen nog 2 hele SC's gevuld met obamastrips :')

Uit de tijd dat ik WEER was ontslagen:
[ afbeelding ]
sorry maar .... _O- _O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:54:45 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_85049910
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

neem wel elke dag wat pauze, maar eet ook vaak genoeg niet/achter mijn bureau ;(
Maar dan werk je dus minder dan 9 uur per dag, eigenlijk :P
(niet dat het mij wat aan gaat verder, maar toch :@ )
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:55:04 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_85049928
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

sorry maar .... _O- _O-
mag best, ik heb 'm tenslotte zelf gepaint 8-)
disclaimer
pi_85049945
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar dan werk je dus minder dan 9 uur per dag, eigenlijk :P
(niet dat het mij wat aan gaat verder, maar toch :@ )
..... je gaat me toch niet vertellen dat je wat anders had verwacht?

ik ben ambtenaar hoor 8)7
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:57:14 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_85050013
ooh, ambtenaar! Zeg dat dan meteen!
disclaimer
pi_85050046
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
ooh, ambtenaar! Zeg dat dan meteen!
je luistert verdorie ook nooit als ik wat vertel ;(
pi_85050062
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

I'm sorry ;)
_O- Jij zag vast dat ik al ingelogd was op je site :D
Als er niemand mee wil met TD of ik ze niet kan ruilen, kom ik alsnog bij je terug.
pi_85050074
ik heb buikpijn van het lachen! :D
pi_85050159
Ik kan niet lachen want au ;(

Ik heb op onverklaarbare wijze al dagen (spier)pijn (gekneusde ribben?) in mijn middenrif :?
pi_85050213
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef DeltaCephei het volgende:

Ik heb op onverklaarbare wijze al dagen (spier)pijn (gekneusde ribben?) in mijn middenrif :?
niet gesport ofzo? echt gekneusd?

ik heb straks ook gekneusde ribben van het lachen |:(
pi_85050291
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

misschien morgen
Niet eens vandaag? Je kan toch niet een dag overslaan :o

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

yay ruillakjes!
Ze staan er hoor *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:03:39 #273
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85050342
quote:

veel moeten hoesten toevallig? Vriendin van mij heeft zich wel eens een gebroken rob gehoest tijdens een bronchitis.
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:03:48 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_85050356

Nog zoeen uit de oude doos :D :'( :D
disclaimer
pi_85050403
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

veel moeten hoesten toevallig? Vriendin van mij heeft zich wel eens een gebroken rob gehoest tijdens een bronchitis.
nee helemaal niet :? Snap er niets van..
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:04:45 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_85050412
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

je luistert verdorie ook nooit als ik wat vertel ;(
Klopt ;( :@

quote:

Kan zomaar een spier overbelast hebben, dat kun je daaagen voelen :X
disclaimer
pi_85050478
Ik heb al een week enorme pijn in mijn schouder ;(
Aids.
pi_85050706
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klopt ;( :@

whyyyyyhyyyyyyy ;( ;( ;( ;(
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:14:14 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_85050840
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

whyyyyyhyyyyyyy ;( ;( ;( ;(
ik ben doof :'(
disclaimer
pi_85050913
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ben doof :'(
je hoeft alleen maar te lezen ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

benieuwd of morgen mijn nagellakrekje komt, en nieuwe lakjes O+ O+ O+ O+ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

vanmiddag even naar de kruidvat om te falen!!!
pi_85050926

De remover die ik wilde hadden ze niet..
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:18:49 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_85051069
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

je hoeft alleen maar te lezen ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

benieuwd of morgen mijn nagellakrekje komt, en nieuwe lakjes O+ O+ O+ O+ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

vanmiddag even naar de kruidvat om te falen!!!
in deze SC mis je nogal makkelijk iets !!
disclaimer
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:19:09 #283
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85051084
Kan je kaasfonduekaas met een houdbaarheidsdatum van 6-2007 nog gebruiken? :')

Ik moet mijn kelder opruimen -O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:19:54 #284
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85051114
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]

wat zijn die twee witte potjes met Essence Nailart erop?
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:19:55 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_85051117
quote:
[ afbeelding ]

Falert!

Ik koop geen essence meer, de ervaring is inmiddels dat ik het toch nooit gebruik en dat vind ik zonde :@
disclaimer
pi_85051128
Ik wil ook weer falen bij TD :9
Aids.
pi_85051200
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

in deze SC mis je nogal makkelijk iets !!
zijn je smoesjes al op? }:| als je me niet liev vind zeg het dan gewoon! ;(
pi_85051206
NOG ANDERHALF UUR TOT WEER FALEN!!! *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:21:51 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_85051212
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
Kan je kaasfonduekaas met een houdbaarheidsdatum van 6-2007 nog gebruiken? :')

Ik moet mijn kelder opruimen -O-
Dat klinkt bekend. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:22:23 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_85051235
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

zijn je smoesjes al op? }:| als je me niet liev vind zeg het dan gewoon! ;(
nouwh ;(
disclaimer
pi_85051294
quote:
[ afbeelding ]

:? de actie start toch morgen pas?? anders ga ik toch ook nog maar even gauw naar het kruidvat. dacht eerst ook dat het vandaag was, maar zag ineens 10 augustus staan.
pi_85051332
Bij mij kruidvat(ten) hing(en) er nog geen actiedingen in ieder geval.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85051380
* Uit de buurt van kruidvat blijft
pi_85051402
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

wat zijn die twee witte potjes met Essence Nailart erop?

In Etten-Leur waren ze de bordjes aan 't ophangen en de medewerker kwam nog even melden dat alle nagelspullen 1+1 gratis waren want het schap waar ik stond hing er nog geen bordje! Kassa verrekende het ook al :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:29:33 #295
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85051559
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

In Etten-Leur waren ze de bordjes aan 't ophangen en de medewerker kwam nog even melden dat alle nagelspullen 1+1 gratis waren want het schap waar ik stond hing er nog geen bordje! Kassa verrekende het ook al :D
Oh ik dacht dat het leuke nailart dingetjes waren -O-
pi_85051752
Ja ik ga straks ook echt even goed inkopen doen!!!! :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:33:16 #297
262674 Graseter
pi_85051756
Hoi :W
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:33:39 #298
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85051774
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Beetje de Kruidvat leegkopen }:|
pi_85051780
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nouwh ;(
is de liefde over? ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:35:33 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85051856
Die linker (geloof ik) is een nieuwe van de kerstcollectie: Peace on Earth