Juist wel!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet zwak als je 1x zuipt??
Rijd jij naar frankrijk?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
iphones ook al?
Vriendin van dochterlief kwam met een adidasvestje die dochterlief wil.. waren daar 35 euro hier nog steeds 70.
Ik wil ook een iphone btw
Jij was toch naar Moviepark geweest? Of vergis ik me?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Mirjam het volgende:
alexxx heeft een foto van m'n tetten gemaakt
Onzin. Zeggen dat het best kan voor 1 keertje terwijl je best een probleem hebt is ongezonderquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Dan ben je gewoon té streng voor jezelf
Over het probleem kan ik niet oordelen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin. Zeggen dat het best kan voor 1 keertje terwijl je best een probleem hebt is ongezonder
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx!!! Laat die foto zien!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, week veel, hij heeft hem op zijn camera
naja, je hebt me een keer eerder met alcohol meegemaakt...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Over het probleem kan ik niet oordelen...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jij was toch naar Moviepark geweest? Of vergis ik me?
is het een beetje te doen in 1 dag?quote:
Tja, ach, jij mij ook. Heb ik dan ook een probleem?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, je hebt me een keer eerder met alcohol meegemaakt...
Ja, is zeker goed te doen hoor!! Maar of dat in het weekend ook lukt, weet ik niet, dan zal het namelijk een stuk drukker nog zijn ben ik bang. Ik had inderdaad ook 2de kaartje gratis. Overnachten was het goedkoopste wat ik kon vinden 59 euro per nacht voor een tweepersoonskamer. Benzine is te doen, ongeveer 30 euro aan kwijt. Parkeren daar kost 5 euro. Eten en drinken is minder duur dan wat je ziet in bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland. Souvenirs zijn ook echt goedkoper.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
is het een beetje te doen in 1 dag?
Wij willen dus volgend weekeind en las over dat kaartje van de tweede dag gratieieieies... Maar brandstof of overnachten is toch een behoorlijke extra post
Dat weet ik niet, maar je weet ook wel dat ik die conclusie niet baseer op 1 avond.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tja, ach, jij mij ook. Heb ik dan ook een probleem?
(dit klinkt stommer dan ik bedoel..)
Ik durf best te beweren dat ik zonder drank leuker ben dan met drank. Ik moet het alleen zelf nog gaan gelovenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik wil je niet koste wat kost overhalen hoor!! Zonder drank vind ik je ook tof![]()
hihi ja.. wij gaan met mn zusje. die zit in een rolstoel dus die mag gratis, haar man voor de helft en voor de rest hebben we een zooi kaartjes ( tweede gratis) van de bp...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, is zeker goed te doen hoor!! Maar of dat in het weekend ook lukt, weet ik niet, dan zal het namelijk een stuk drukker nog zijn ben ik bang. Ik had inderdaad ook 2de kaartje gratis. Overnachten was het goedkoopste wat ik kon vinden 59 euro per nacht voor een tweepersoonskamer. Benzine is te doen, ongeveer 30 euro aan kwijt. Parkeren daar kost 5 euro. Eten en drinken is minder duur dan wat je ziet in bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland. Souvenirs zijn ook echt goedkoper.
Ik ben trouwens een beetje in de war, haha, ik was er eergister.
Ja, oke.. dan snap ik het wel. Helemaal als je je 3 dagen daarna nog kut voelt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar je weet ook wel dat ik die conclusie niet baseer op 1 avond.
Ik kan geen maat houden. Ik kan het gewoon niet. En dan wil ik weer roken. En dan voel ik me drie dagen depressief daarna. Ik drink niet vaak (hoogstens 1 avond per week) maar als ik drink, drink ik echt een fust leeg als je me de kans geeft
Dat komt vast goed!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik durf best te beweren dat ik zonder drank leuker ben dan met drank. Ik moet het alleen zelf nog gaan geloven
Die van 0 heeft er sowieso niks aanquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hihi ja.. wij gaan met mn zusje. die zit in een rolstoel dus die mag gratis, haar man voor de helft en voor de rest hebben we een zooi kaartjes ( tweede gratis) van de bp...
Zitten ook met een groot leeftijdsverschil ( de jongste is van meien de oudste is dus 14... daar tussen hebben we er nog 1 van 2, 1 van 4, 1 van 7 en 1 van 12 bij zitten.... )
Zusje woont in apeldoorn ( wij in tilburg, dus meer benzine) misschien dat we bij haar blijven pitten en erdan een tweede dag aan vast plakken!
da hadden wij ook zo ongveer bedacht!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die van 0 heeft er sowieso niks aanmaar dat had je zelf ook wel bedacht.
Voor die van 2 is er ook een gewone speeltuin, maar verder niks. Al zou hij/zij het misschien wel heel leuk vinden om Dora te zien enzo
Voor die van 4 is er al wat meer als hij/zij niet angstig is. Die van mij ging op die leeftijd al in grote achtbanen en dat vond ze geweldig, maar niet alle kinderen vinden dat al leuk op die leeftijd. Voor die van 7 is er al veel! En die van 12 en 14 mogen natuurlijk gewoon overal in. Dus op zich moet het met al die verschillende leeftijden wel lukken
Ik was er dus vrijdag en dat was gewoon de eerste mooie dag in mijn vakantie. Heb nu nog kaartjes voor Duinrell, dus moet nog even gaan zoeken naar nog een mooie dag. Maar het lijkt bijna wel zoeken naar een speld in een hooiberg. Voor het eerst sinds jaren blijf ik een keer thuis in de zomer vakantie en dan is het gewoon bout weer. Wil ook nog wel een dagje strand doen enzo, maar of dat nog gaat lukken, betwijfel ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
da hadden wij ook zo ongveer bedacht!
Hopen dat t weer een ebetje mee werkt! heb er zin an!
heb je wel eens met je moeder over gepraat?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik moet iets bekennen. Ik weet al langer dat ik een beetje moeite heb met alcohol en maat houden. Maar er is iets anders wat me de ogen beter heeft doen openen en dat is mijn moeder. Ik zie de laatste tijd dat die haar grenzen steeds verder oprekt. En steeds meer drinkt, elke avond, en steeds minder met d'r leven doet. Ze zegt zelf dat ze geen probleem heeft, maar ik vind dat ze haar kop in het zand steekt.
Ik kom uit een familie van levensgenieters en bij ons thuis stond / staat altijd wel een borrel op tafel, maar het gaat er nu om: kun je nog nee zeggen? Ik heb mijn moeder al in geen tijden zonder alcohol meegemaakt. En dat baart me zorgen. Want ze wordt vervelend als ze drinkt, je kan geen leuk gesprek meer voeren en ze gaat zeuren. Ik wil niet zo zijn, ik wil niet zo worden, ik wil aan mezelf en aan de rest van de wereld bewijzen dat ik wel grenzen kan stellen aan "wat je nodig hebt" om een tof leven te hebben. En ik denk, dat mijn leven an sich veel toffer is zonder alcohol. En ik denk dat de avonden dat ik ga balen van het alcoholvrij zijn, uiteindelijk niet zullen opwegen tegen de energie en de positiviteit die ik bereik als ik het laat staan. Ik weet dat het werkt, pas geleden heb ik nog 40 dagen Ik moet nu alleen nog het gevoel van me afschudden dat mensen die niet drinken, dooie burgerkutten zijn en ongezellig zijn en suf en stom. Want dat zit er nog wel een beetje ingebakken bij mij![]()
sorry voor de shitload aan tekst
Ja, en dan verzint ze excuzen enzo. Ze WEET het wel. Ze WIL het alleen niet weten. Lastigquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je wel eens met je moeder over gepraat?![]()
SQ, JE BENT EEN TOF WIJF. ALTIJDquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik moet iets bekennen. Ik weet al langer dat ik een beetje moeite heb met alcohol en maat houden. Maar er is iets anders wat me de ogen beter heeft doen openen en dat is mijn moeder. Ik zie de laatste tijd dat die haar grenzen steeds verder oprekt. En steeds meer drinkt, elke avond, en steeds minder met d'r leven doet. Ze zegt zelf dat ze geen probleem heeft, maar ik vind dat ze haar kop in het zand steekt.
Ik kom uit een familie van levensgenieters en bij ons thuis stond / staat altijd wel een borrel op tafel, maar het gaat er nu om: kun je nog nee zeggen? Ik heb mijn moeder al in geen tijden zonder alcohol meegemaakt. En dat baart me zorgen. Want ze wordt vervelend als ze drinkt, je kan geen leuk gesprek meer voeren en ze gaat zeuren. Ik wil niet zo zijn, ik wil niet zo worden, ik wil aan mezelf en aan de rest van de wereld bewijzen dat ik wel grenzen kan stellen aan "wat je nodig hebt" om een tof leven te hebben. En ik denk, dat mijn leven an sich veel toffer is zonder alcohol. En ik denk dat de avonden dat ik ga balen van het alcoholvrij zijn, uiteindelijk niet zullen opwegen tegen de energie en de positiviteit die ik bereik als ik het laat staan. Ik weet dat het werkt, pas geleden heb ik nog 40 dagen Ik moet nu alleen nog het gevoel van me afschudden dat mensen die niet drinken, dooie burgerkutten zijn en ongezellig zijn en suf en stom. Want dat zit er nog wel een beetje ingebakken bij mij![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Alles op z'n tijdquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
jullie zijn zo lief![]()
![]()
En misschien ben ik over een jaar ofzo ook wel zo ver dat ik gewoon 2 biertjes kan pakken, en geen 2 sixpacks
Weet je hoe geweldig het is dat je zelf tot zulke inzichten komt en dat je er vervolgens ook daadwerkelijk iets mee doet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
herkenbaar... ietwat...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Datquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef kieskleurig het volgende:
Trusten voor alle mensen die naar bed gaan
Jij bent ALTIJD een tof wijf! En soms is niet drinken in mijn ogen veel stoerder dan veel te veel drinken. Als het voor jou het ene of het andere uiterste is, vind ik het stoer van je dat je voor het uiterste kunt gaan wat voor jouzelf het beste voelt. Het gaat om hoe jij je voelt SQtje en niet om hoe een ander daarover denkt want het is jouw avond, jouw leven en jouw plezier. Daarnaast ben jij degene die de volgende ochtend met het gevoel moet dealen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Schrijf dat maar lekker een keer op wanneer jij er 'zin' in hebt, of de behoefte voelt om je verhaal even te doenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wow, ik ben echt overwhelmed, bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet me echt veel en sterkt mij enorm.Op mijn moeder zal ik nog wel een keer nader ingaan... dat is een heel verhaal en ik ben keimoe en morgen gaat de wekker om 6 uur weer. Maar echt... tnx..
![]()
Welterusten!
Het is juist hartstikke goed dat jij zoiets inziet. En ik kan niet geloven dat jij een dooie burgerkut bent, dat komt er bij mij niet in. Want ik vind je hier al hartstikke gezellig en tof! Ik heb op dit moment hetzelfde probleem met mijn paps. En het gebeurd nog steeds alleen in het weekend, maar wel steeds meer en het voelt niet goed. En als ik er wat van probeer te zeggen krijg ik als antwoord dat hij nu eindelijk alle problemen een plekje heeft kunnen geven en gewoon wilt genieten van zijn leven. Tja, wat zeg je daar tegen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 07:39 schreef Stormqueen het volgende:
En bedankt voor alle veren in mijn reetIk wil wel graag benadrukken dat ik daar bepaald niet op uit was en gewoon mijn onzekerheid over drankgebruik even wilde spuien (voordat mensen misschien denken dat ik een ordinaire complimentenvisser ben
) maar ik ben wel geroerd
Wijffie....quote:Op maandag 9 augustus 2010 07:39 schreef Stormqueen het volgende:
En bedankt voor alle veren in mijn reetIk wil wel graag benadrukken dat ik daar bepaald niet op uit was en gewoon mijn onzekerheid over drankgebruik even wilde spuien (voordat mensen misschien denken dat ik een ordinaire complimentenvisser ben
) maar ik ben wel geroerd
KUTWIJF!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
ZO EN NU KLAAR MET DIE STRELERIJ, nu wil ik weer gewoon afgezeken worden
maar ik vond het zo lekker om jou te strelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
ZO EN NU KLAAR MET DIE STRELERIJ, nu wil ik weer gewoon afgezeken worden
Tis maar goed dat m'n yoghurt dik is, anders was ie tegen m'n scherm gespetterd nuquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar ik vond het zo lekker om jou te strelen
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat was ook t eerste wat er bij mij op kwam... Maar ik vond de overgang zo grootquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal ze allemaal onder elkaar plakken, volgens mij gaan ze steeds debieler wordenquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal ze allemaal onder elkaar plakken, volgens mij gaan ze steeds debieler worden![]()
mmmm bij likes kan ik sq strelen in mijn fobo zetten! *tikt verder*
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat was ook t eerste wat er bij mij op kwam... Maar ik vond de overgang zo groot
Leuk zeg!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef Loqi het volgende:
Pfff, wat een weekend!
2x ikea geweest voor ideeën
Vloer gehaald, structuurverf gehaald, tex gehaald
en een aantal meubels besteld!
"aantal nieuwe meubels"quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef Loqi het volgende:
Pfff, wat een weekend!
Ooohh wat heb je allemaal besteld?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef Loqi het volgende:
Pfff, wat een weekend!
Ja, ik ga vanmiddag even denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:16 schreef DeltaCephei het volgende:
SQJe bent altijd tof, vind ik.
EN dames, gaan we naar Kruidvat? De kassa doet het wss al wel verrekenen!
Ik ga na mijn werkquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:16 schreef DeltaCephei het volgende:
SQJe bent altijd tof, vind ik.
EN dames, gaan we naar Kruidvat? De kassa doet het wss al wel verrekenen!
Haha, nee, die had ik zien staan bij ikea.. wat een godsgruwelijk lelijke dingen zijn danquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
"aantal nieuwe meubels"
lees: helmer ...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef Loqi het volgende:
Pfff, wat een weekend!
Oh.. heerlijk!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef Loqi het volgende:
Pfff, wat een weekend!
Das wel een tof idee jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:25 schreef mirannie het volgende:
Helmers zijn ook echt lelijk! Maar wel praktisch.
Zag eens een foto van iemand die 2 rode helmers had en er een bureau blad overheen had gelegd. Dat zag er dan wel weer super leuk uit! Handig bureau met veel bergruimte
Waffer dan? Zwart, wit, eiken, groen gelakt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
Haha, nee, die had ik zien staan bij ikea.. wat een godsgruwelijk lelijke dingen zijn danboah
nee, we hebben nog niks van ikea gehaald omdat we dat atm niet op kunnen slaan (zo met de pakketten met vloer en verf kunnen we niks meer kwijt, want we hebben de sleutel nog niet)
We hebben een hoekbank, een eetkamer tafel, 5 eetkamer stoelen en een fauteul besteld
Meubels kopen is idd te gek
Das klotequote:Op maandag 9 augustus 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn teamlead zou vandaag terug komen van vakantie, maar volgens mij heeft ze er nog een dag achteraan geplakt. Betrekkelijk zaad, omdat ik er op had gerekend, er nu geen uren zijn goedgekeurd en ik derhalve geen loon krijg deze week
Als je lief bent zoek ik straks als ik tijd heb foto's opquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waffer dan? Zwart, wit, eiken, groen gelakt?
* Stormqueen is een beetje meubelfiel
WAWT!!!! geen loonquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn teamlead zou vandaag terug komen van vakantie, maar volgens mij heeft ze er nog een dag achteraan geplakt. Betrekkelijk zaad, omdat ik er op had gerekend, er nu geen uren zijn goedgekeurd en ik derhalve geen loon krijg deze week
Nou ja, dat is ook idioot!! Zij op vakantie, dus jij geen geldquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAWT!!!! geen loonis er geen vervanger die kan tekenen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Als je lief bent zoek ik straks als ik tijd heb foto's op![]()
Van de ikea komt er ook nog zat hoor, waarschijnlijk: bed, nachtkastjes, kledingkast (pax) badkamermeubels, bureaus + stoelen, buffetkast, boekenkast... uhm.. en vast nog wel wat
Dat had voor 10:00 gemoetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAWT!!!! geen loonis er geen vervanger die kan tekenen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
SHIT!
Ik dacht gister laatste pakketje voorlopig .... totdat alle nieuwe lakjes weer uitkomen ....
is het over 3 weken al september
Als t even wil, ik dadelijk ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
PAX is hemels!
* Stormqueen heeft 150x236 cm PAX helemaal voor zichzelf,
Oh, da's een troll, die doet dat al zolang ik op Fok kom geloof ik. Elke vrouw heeft wel een technojunk in d'r foboquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
HAHAHAHHHAHA
dat bericht in mijn fobo onder die van bubsel
ja ik zag het ook al toen ik in zijn fobo keekquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, da's een troll, die doet dat al zolang ik op Fok kom geloof ik. Elke vrouw heeft wel een technojunk in d'r fobo
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
Nog even in reactie op SQ haar verhaal: Wij drinken ook eigenlijk wel teveel. Elke avond in ieder geval en voor mij stelt een fles wijn eigenlijk niet zoveel voor. Dat moet dus anders! Maar we zitten al zo vastgeroest in de gewoonte dat het erg lastig is die te doorbreken. Gebrek aan wilskracht, drukke dag op kantoor dus even lekker ontspannen met een glaasje wijn of een biertje. En ja 1 smaakt naar meer, met als gevolg dat aan het eind van de avond weer een fles wijn leeg is (ik dan he, lief drinkt bier). Regelmatig stappen we op de rem en dan gaat het een tijdje beter, maar het blijft een golfbeweging. Op zich is het geen probleem. We doen allebei ons werk goed, zijn er altijd, nooit ziek e.d. Eigenlijk bijna nooit met een houten kop op het werk maar het gebeurt af en toe wel eens. Je weet gewoon dat het niet goed voor je is, dat is gewoon wat het gevoel geeft dat wat je doet verkeerd is.
Dus ook wij hebben weer eens besloten wat strenger te zijn voor onszelf. Minder drinken en goed eten. Dat eten schiet er wel eens bij in omdat we allebei meer dan 40 uur per week werken en dus ’s avonds van alles te doen hebben met als gevolg dat we meestal rond een uur of tien pas eten of helemaal niet meer. Eerst eten en dan die klusjes doen werkt op 1 of andere manier niet. Dan zijn we zo moe en vol van het eten dat we er geen zin meer in hebben. Maar toch gaan we dat proberen vanaf nu. Ik ben eerder thuis dan lief, en in plaats van meteen met een glas wijn ATWT te gaan kijken begin ik met koken. In de keuken heb ik ook TV dus dan maar tussen het koken door ATWT kijken. Dan eten en onszelf ertoe zetten om toch wat te gaan doen.
Ik denk dat wij er ook zo makkelijk mee omgaan omdat we geen kinderen thuis hebben wonen die een bepaalde regelmaat eisen.
Anyway, ook een shitload aan tekst van mij dus. Ik wil alleen maar zeggen dat ik SQ volledig begrijp en het heel erg knap vind van d’r
Vanavond op het menu:
Moussaka!!
Stelletje zwartgezinde alto's!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:08 schreef Loqi het volgende:
Meubelspam voor SQ, sorry grote foto voor de moois
[ afbeelding ]
De tafel van linksboven, de stoelen van linksonder en de bank in zwart/grijs ipv deze grijs en de fauteul in zwart leer
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:08 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
De tafel van linksboven, de stoelen van linksonder en de bank in zwart/grijs ipv deze grijs en de fauteul in zwart leer
moooooooooiiii!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:08 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, dat lijkt net zo omdat dit alle gestoffeerde meubels in 1 keer zijn... verder is alles in licht en donker houtquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stelletje zwartgezinde alto's!!!!
Wel mooi
best wel confronterend als je het zo opschrijft voor jezelfquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij ook heel veel succes Puckzie!
Niets is zo lastig als het doorbreken van vastgeroeste patronen!
Ja, ik weet hoe het voeltquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
best wel confronterend als je het zo opschrijft voor jezelf
mooie meubels hierboven!
OMG die had ik nog wel voor je gehad...zwartwit weliswaar....quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Loqi het volgende:
Dank u dank u![]()
we hebben gister trouwens wel wat bij ikea gehaald.. vloerkleed.. dode koeeen donkerbruine
Nog meer metalpraktijken! Dode koeien!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Loqi het volgende:
Dank u dank u![]()
we hebben gister trouwens wel wat bij ikea gehaald.. vloerkleed.. dode koeeen donkerbruine
ja want nou moet ik weer elke avond gaan koken en kom ik weer aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe het voeltNormaal sta je er niet zo bij stil eigenlijk.
Stomme bourgondiërs
ook gaaf!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Loqi het volgende:
Dank u dank u![]()
Trutquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog meer metalpraktijken! Dode koeien!
nu nog een fontein met rattenbloed!
Heb je dat nu niet dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ook gaaf!!
Hahah vroeger zei ik altijd dat mn huis er uit zou gaan zien als een combi van een kleuterschool en spookhuis!
Nou moet ik straks gewoon mn portomonee heul lief aankijken en op hongerdieet... !
Maar ik heb er wel veel zin in! Gewoon weer mn eigen plekkie!
je kan ook elke avond worteltjes kokenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja want nou moet ik weer elke avond gaan koken en kom ik weer aanneehoor, ik eet wel goed, alleen het avondeten schiet er soms bij in
Omdat het vakansie isquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:18 schreef mirannie het volgende:
Crap, het is al kwart over 11 geweest en heb nog niet gedoucht. Waarom ben ik toch zo waanzinnig lui en traag in de vakantie? Dit moet echt anders, anders duurt het straks weer 6 weken voor ik in mijn werkritme zit.
Hamsters zijn extreem metal. Heb je ook nog een reptiel toevallig?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
Trutwe hebben ook 2 rendiervellen voor op de bank
zo warm en harig (net mr. Loqi
)
En uiteraard de hamster, echt een metal-huisdier
Jawel. maar kan hier niet blijven wonen.quote:
Neen, geen schubbenbeesten, misschien een herder over een tijdjequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hamsters zijn extreem metal. Heb je ook nog een reptiel toevallig?
omg damnquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jawel. maar kan hier niet blijven wonen.enik gaan uit elkaar enik kan in mn uppie de hypotheek niet betalen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suc6 allebei het is erg moeilijk![]()
Wat een dag en ik ben net 1,5 uur uit bed
oef meis tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jawel. maar kan hier niet blijven wonen.enik gaan uit elkaar enik kan in mn uppie de hypotheek niet betalen
jeetjequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hebben jullie ook kinderen samen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Alles bij elkaar zo'n 7 a 8 jaar. Maar heul turbulent...
Nu eik eindelijk knopen aan t doorhakken...
En straks lekker een eigen plekkie om overnieuw te beginnen!
Maar tot dat t " straks" is, is t allemaal wel een beetje klote ja!
Ze had 3 kindjes toch vampie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jullie ook kinderen samen?
wat balen zegquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Alles bij elkaar zo'n 7 a 8 jaar. Maar heul turbulent...
Nu eik eindelijk knopen aan t doorhakken...
En straks lekker een eigen plekkie om overnieuw te beginnen!
Maar tot dat t " straks" is, is t allemaal wel een beetje klote ja!
Samen 3 en ik heb er nog 2 uit een eerder huwelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jullie ook kinderen samen?
5 kids!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Samen 3 en ik heb er nog 2 uit een eerder huwelijk.
Dat gaat zeker lukken...!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat balen zeghoop wel dat je als al het gedoe achter de rug is een stuk blijer zal zijn
Had ik ook geloof ik ghehe mar mijn geheugen werkt net zo goed als een zeef...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
Dat had je toch al eens verteld Vampie?
Veel succes ermee.Een eigen plekje is ook heel tof hoor!
waar woonde je nog maar weer ergens?
't is goed dat je eerst aan de kids denkt. Daarom zijn die van mij na de scheiding bij paps blijven wonen (naja niet de eerste paar weken maar ik had al gauw door dat het niet ging werken op die manier). Ik werkte en hij was de huisvader en ik trok ze zo uit hun vertrouwde omgeving, vriendjes, school etc. Dus toen zijn ze bij papa gebleven. Was heel erg moeilijk, voor mij ook, maar vooral voor de jongste, die was nog maar net 2, de oudste was altijd heel erg boos op mij (kwade tong van vaders) en de middelste voelde dat hij moest kiezen en dat kon die niet dus die was verdrietigquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Had ik ook geloof ik ghehe mar mijn geheugen werkt net zo goed als een zeef...
Ik woon in Tilburg en daar wil ik wel blijven, hoewel mijn hele familie in Apeldoorn wont.. Maar de oudste twee zitten hier op de middelbare school en vinnut zielig om dat leven helemaal om te gooien... van de 3 kleintjes is de oudste 7 en dat is allemaal nog wat makkelijker aan te passen... Maar die hebben het ook goed naar hun zin in Tilburg, dus waarom alles omgooien als t niet persee hoeft... haha ja, met oppas is t makkelijker n Apeldorn!
what she said.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef mirannie het volgende:
Stertke Vamp!!
Echt dik respect voor jou, straks in je eentje 5 kids opvoeden!!
dat lijkt me ook zo moeilijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
't is goed dat je eerst aan de kids denkt. Daarom zijn die van mij na de scheiding bij paps blijven wonen (naja niet de eerste paar weken maar ik had al gauw door dat het niet ging werken op die manier). Ik werkte en hij was de huisvader en ik trok ze zo uit hun vertrouwde omgeving, vriendjes, school etc. Dus toen zijn ze bij papa gebleven. Was heel erg moeilijk, voor mij ook, maar vooral voor de jongste, die was nog maar net 2, de oudste was altijd heel erg boos op mij (kwade tong van vaders) en de middelste voelde dat hij moest kiezen en dat kon die niet dus die was verdrietig
Maar nu ze allemaal ouder zijn begrijpen ze het gelukkig beter. De oudste helemaal, die snapt nu wel dat ik juist voor hun welzijn koos.
jeetje is het Dramaandag ofzo?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef mirannie het volgende:
Stertke Vamp!!
Echt dik respect voor jou, straks in je eentje 5 kids opvoeden!!
Iike dus oook!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben geboren in Apeldoorn
Maar wat al is gezegd, dik respect dat je durft om alleen verder te gaan met vijf! kinderenHopelijk is het all for the better!
Pfff... heftig allemaal.... Ontzettend knap van je hoor! Ik weet niet of ik zo onegoistisch kan zijn...quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
't is goed dat je eerst aan de kids denkt. Daarom zijn die van mij na de scheiding bij paps blijven wonen (naja niet de eerste paar weken maar ik had al gauw door dat het niet ging werken op die manier). Ik werkte en hij was de huisvader en ik trok ze zo uit hun vertrouwde omgeving, vriendjes, school etc. Dus toen zijn ze bij papa gebleven. Was heel erg moeilijk, voor mij ook, maar vooral voor de jongste, die was nog maar net 2, de oudste was altijd heel erg boos op mij (kwade tong van vaders) en de middelste voelde dat hij moest kiezen en dat kon die niet dus die was verdrietig
Maar nu ze allemaal ouder zijn begrijpen ze het gelukkig beter. De oudste helemaal, die snapt nu wel dat ik juist voor hun welzijn koos.
jeetje is het Dramaandag ofzo?
Ik ben verhuisd na 6 jaar, dus het zou heel goed kunnenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Iike dus oook!!
In t ziekenhuis aant sppor, wat later afgebroken is ofzo...
Mijn opa en oma hadden een chinees restaurant op t stationsplein!
hier mag je alles spuien. iedereen trouwens!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
F*ck... Daar hak nog heul nie aan gedacht!
![]()
Nee hoor de papa's spelen en blijvne een grote rol spelen! Dus helemaal alleen doe ik t nie.. Maar ja.. de meeste tijd zullen ze wel bij mij zijn... De kleintjes dan! Oudste twee gaan iig een tijdje naar paps toe ( ja... nu ze ouder zijn kan het wel... boel veel oud zeer van mij, maar ja.. dat stoppen we maar even weg, of spuien we hier hahaha) En hoe t straks allemaal gaat lopen zien we wel.
HO HO!! Ik takes two to tango hoor!! Het is niet alleen jouw schuld!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff... heftig allemaal.... Ontzettend knap van je hoor! Ik weet niet of ik zo onegoistisch kan zijn...![]()
Tja.. oudste twee zijn bijna 13 en dus net 14 dus daar is de situatie sowieso anders voor...
al voel ik me wel zoooo kut en verdrietig dat ik gewoon weeeer eengezin uit elkaar trek.. Maar ik weet gewoon dat iedereener gelukkiger van wordt en dat t eik al jaaaren eerder had moeten gebeuren.
Tja... met de papa van de oudste twee kan ik niet door 1 deur eik, ( of beter gezegd...andersom..ik ist niet zo moeilijk,alleen hij vindt dat wel omdat ik zo af en toe eens voor mezelf en de kids op kom) maar voor de kids kunnen we best normaal en volwassen doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
what she said.
Kun je nog wel met hun vader normaal omgaan (geen ruzie meer enzo) en de kids zijn dan soms bij jullie soms bij hem?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
de advertentie onderaan deze pagina
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HO HO!! Ik takes two to tango hoor!! Het is niet alleen jouw schuld!
Die onzekerheid is heel begrijpelijk en normaal denk ikquote:
herken dit heel goed, ik vind verschillende drankjes maar vaak proppen ze mij zo vol met medicijnen dat ik geen drank mag. Ik kan mij heerlijk vermaken zonder drank maar vaak is het dan wel leuker als je niet met mensen gaat die zich helemaal lampzuipen want dan wordt het irritantquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:42 schreef RenRen- het volgende:
;o over dat alcoholgebeuren.. ik vind het altijd heel lastig als mensen me uitmaken voor sufkut of partpooper als ik niet drink. Zo voel ik me nu eigenlijk ook altijd. Ik weiger namelijk te 'leren drinkn' omdat ik het vaak gewoon vies vind.maar ik wil ook niet buiten de groep vallen, wat vaak zat gebeurt, ga ik uit met vrienden, zij gaan zuipen, ik niet, zij gaan hun eigen dronken gang en vergeten mij
Nah. Niets voor mij allemaal.
Nou dat wordt gezellig dan zaterdagquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ook meestal helemaal niet leuk om als nuchter mens met een dronken mens te converseren. Net als dat het vaak niet leuk is om nuchtere mensen in je groep te hebben als je zelf keidronken bent. Dat werkt gewoon niet
wat ik dan wel vind, is dat als je een vriendin mee uitneemt waarvan je weeet dat.ze niet drinkt omdat niet lekker of meds, dat.je daar rekening mee kan houden em je inhouden. Of vraag ze gewoon niet mee. Mijn mening hoor, maar.lijkt.me niet.onlogisch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ook meestal helemaal niet leuk om als nuchter mens met een dronken mens te converseren. Net als dat het vaak niet leuk is om nuchtere mensen in je groep te hebben als je zelf keidronken bent. Dat werkt gewoon niet
wat is er met je puntje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
wat ik dan wel vind, is dat als je een vriendin mee uitneemt waarvan je weeet dat.ze niet drinkt omdat niet lekker of meds, dat.je daar rekening mee kan houden em je inhouden. Of vraag ze gewoon niet mee. Mijn mening hoor, maar.lijkt.me niet.onlogisch.
Precies! Ik lust om een scheitreden helemaal niets (althans,quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
herken dit heel goed, ik vind verschillende drankjes maar vaak proppen ze mij zo vol met medicijnen dat ik geen drank mag. Ik kan mij heerlijk vermaken zonder drank maar vaak is het dan wel leuker als je niet met mensen gaat die zich helemaal lampzuipen want dan wordt het irritant
Ja dat weet ik niet. Men moet altijd maar rekening houden met de niet-drinker. Ik vind dat niet vanzelfsprekend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
wat ik dan wel vind, is dat als je een vriendin mee uitneemt waarvan je weeet dat.ze niet drinkt omdat niet lekker of meds, dat.je daar rekening mee kan houden em je inhouden. Of vraag ze gewoon niet mee. Mijn mening hoor, maar.lijkt.me niet.onlogisch.
Als jullie schijtzat zijn ga ik gewoon confronterende filmpjes van jullie makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou dat wordt gezellig dan zaterdag
telefoontoetsenbord met een punt naast de spatie. Ben al zo pang bezigquote:
Heb al extra batterijen klaarliggen voor m'n cameraquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jullie schijtzat zijn ga ik gewoon confronterende filmpjes van jullie maken
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou dat wordt gezellig dan zaterdag
Maar ik vind niet dat er alleen rekening gehouden moet worden met een nietdrinker, dat je nooooit moet drinken als iemand mee is die nirt drinkt, maar. Niet altijd zo zuipen als die mensen toen zou tof zijn, weet je? Ik was 1 keer in schotland bij mn beste vriendin, die werd stomdronken, kreeg ruzie met haar vriendje en vergat.mij. 3 avonden op rij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. Men moet altijd maar rekening houden met de niet-drinker. Ik vind dat niet vanzelfsprekend.
Ik vind vooral dat je rekening moet houden met elkaar. Een beetje tegemoet komen op beide fronten. als dat niet werkt, moet je idd niet samen gaan stappen.
Ik ben ook al vaak zat de niet-drinker geweest overigens, dus ik weet van beide kanten hoe het voelt
Ja, maar ik zeg toch ook dat DAT ook niet tof isquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ik vind niet dat er alleen rekening gehouden moet worden met een nietdrinker, dat je nooooit moet drinken als iemand mee is die nirt drinkt, maar. Niet altijd zo zuipen als die mensen toen zou tof zijn, weet je? Ik was 1 keer in schotland bij mn beste vriendin, die werd stomdronken, kreeg ruzie met haar vriendje en vergat.mij. 3 avonden op rij.
Neee, ik bedoel alleen dat er een middenweg is bij het Alleen rekening moeten houden met niet drinkers en wel drinken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg toch ook dat DAT ook niet tof is![]()
Ja, ik moest er meteen aan denken. In je uppie 5 kids is niet niks. En ik moest er ook aan denken omdat wij vroeger toen we met 5 kids waren al de grootste moeite hadden om een passend huis te vinden. Echt onvoorstelbaar weinig huizen met zoveel slaapkamers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
F*ck... Daar hak nog heul nie aan gedacht!
![]()
Nee hoor de papa's spelen en blijvne een grote rol spelen! Dus helemaal alleen doe ik t nie.. Maar ja.. de meeste tijd zullen ze wel bij mij zijn... De kleintjes dan! Oudste twee gaan iig een tijdje naar paps toe ( ja... nu ze ouder zijn kan het wel... boel veel oud zeer van mij, maar ja.. dat stoppen we maar even weg, of spuien we hier hahaha) En hoe t straks allemaal gaat lopen zien we wel.
zit je in de trein of in de auto?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, ik bedoel alleen dat er een middenweg is bij het Alleen rekening moeten houden met niet drinkers en wel drinken.![]()
![]()
Wat is het groen hier!en ik ruik uien
Oto, fiets rijdt 8)quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je in de trein of in de auto?
Nee maar goed, de consequentie van een groot gezin is natuurlijk dat je meestal geen eigen slaapkamer hebt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ik moest er meteen aan denken. In je uppie 5 kids is niet niks. En ik moest er ook aan denken omdat wij vroeger toen we met 5 kids waren al de grootste moeite hadden om een passend huis te vinden. Echt onvoorstelbaar weinig huizen met zoveel slaapkamers.
Maareh, je vindt veghel te ver rijen?quote:
Met het ov.is het langer. Dat weekend is mijn moeder met de oto naar haar vriend namelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maareh, je vindt veghel te ver rijen?
Veldhoven is namelijk net zo ver![]()
Ter hoogte van waar zitten jullie?
Ik wel, ik ga.naar drenthe, tot donderdag in de namiddag heb ik niets, jij bent de hele week druk? Volgende week heb ik vrijdag niets! En wil ik best vrijhouden voor een middagje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:17 schreef Mirjam het volgende:
ren, heb je deze hele week nog ferkansie?
ik heb vrijdag volgens mij niks te doen?
Ja, dat zou kunnen, maar dat was bij ons niet aan de orde. Had er ook mee te maken dat we een samengevoegd gezin waren en ik als 16 jarige puber toch echt niet ineens zat te wachten op een room mate (mijn broer trouwens ook niet) Alleen de jongste 2 sliepen in ons eerste gezamelijke huis op 1 kamer. Nou heeft mijn vader het gelukkig financieel goed, dus hij kon ook een groot huis betalen, maar zelfs de grote huizen hebben vaak een gebrek aan slaapkamers. Iedere keer als we verhuisden, moest de zolder omgebouwd worden tot 2 slaapkamers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar goed, de consequentie van een groot gezin is natuurlijk dat je meestal geen eigen slaapkamer hebt.
Onze oude buren hadden er 8, iedereen deelde een kamer met een broer of zus en de jongste lag steevast bij de ouders op de kamer tot er weer een vers kind was
Ja zag er van de week 1! 4 op de verdieping ( 1 boven een poort, dus die was extra) alleen wel een vlizo trap naar de zolder...quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ik moest er meteen aan denken. In je uppie 5 kids is niet niks. En ik moest er ook aan denken omdat wij vroeger toen we met 5 kids waren al de grootste moeite hadden om een passend huis te vinden. Echt onvoorstelbaar weinig huizen met zoveel slaapkamers.
Hebben jij en Fiets een relatie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wel, ik ga.naar drenthe, tot donderdag in de namiddag heb ik niets, jij bent de hele week druk? Volgende week heb ik vrijdag niets! En wil ik best vrijhouden voor een middagje!
de vriend van mn moeder woont ook in drenthe.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jij en Fiets een relatie?
ontwijk de vraag maar!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
de vriend van mn moeder woont ook in drenthe.
Dus Fiets is de vriend van je moeder?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
de vriend van mn moeder woont ook in drenthe.
Mijn moeder is een cougar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus Fiets is de vriend van je moeder?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef princess-a het volgende:
Mijn collega en ik hebben net zo zitten lachen. Staat hier een jongen voor het raam die op zn zachtst gezegd een beetje gek is. In zn onderbroek, verder niks dus, staat hij het uit te gieren van het lachen. In zn eentje. Om niks! Dus wij horen de hele tijd haaaaaaaaaaa hahahahha hiiiii hihihi (ja, hij giechelt) en wij hadden het niet meer!
De klanten gelukkig ook niet dus dat scheelt![]()
De zin van "oto, fiets rijdt" moest ik trouwens 3 keer lezen voor ik hem snapte
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een Photoshopograp
[ afbeelding ]
quote:
Ja, ik ging even in je posthistorie toen je dat zeiquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daar ging ik dus ook heeeeelemaal stuk om in onz
Dingen met PAINT doen het altijd goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:46 schreef mirannie het volgende:
* mirannie rent snel naar ONZ om te kijken of er nog meer van dat soort dingetjes te vinden is
slimmerd!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ging even in je posthistorie toen je dat zeiheerlijk!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ging even in je posthistorie toen je dat zeiheerlijk!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Eentje uit de oude doos waar ik zelf echt hysterisch om heb moeten lachen toen
[Paint] Obama strip!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef mirannie het volgende:
Is er iemand die binnenkort nog bij TD gaat bestellen en 3 plekjes overheeft? Of andersom, iemand die nog 6 lakken van TD wil die dan met mij mee kan bestellen...
ik zeg nietsquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef mirannie het volgende:
Is er iemand die binnenkort nog bij TD gaat bestellen en 3 plekjes overheeft? Of andersom, iemand die nog 6 lakken van TD wil die dan met mij mee kan bestellen...
ik begin om 8 en moet tot 5quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
het leuke van beginnen om half acht: ik hoef nog maar iets meer dan een uur
Je zit me toch niet uit te lachen hequote:
ik dacht dat Debsterr nog wat cosmixjes wildequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je zit me toch niet uit te lachen he![]()
Om nou weer mijn hele mand te gaan vullen met spullen die ik eigenlijk niet per se wil, schiet gewoon niet op.
misschien morgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:47 schreef mirannie het volgende:
Ik werk 9 uur op een dag, en dan 1 dag in de week vrijquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je een uur pauze, of werk je meer dan 8 uur?
Zonder pauze?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik werk 9 uur op een dag, en dan 1 dag in de week vrij
Ah gunstig!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat Debsterr nog wat cosmixjes wilde
yay ruillakjes!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah gunstig!!
Heb zitten zoeken hoe ik het goedkoopst aan die 3 lakjes kan komen, maar kom toch echt bij TD uit...
Nu even een lijstje in het ruiltopic zetten, misschien heeft iemand die 3 lakken wel voor mij
I'm sorryquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah gunstig!!
Heb zitten zoeken hoe ik het goedkoopst aan die 3 lakjes kan komen, maar kom toch echt bij TD uit...
Nu even een lijstje in het ruiltopic zetten, misschien heeft iemand die 3 lakken wel voor mij
Obama stripsquote:
sorry maar ....quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Obama strips
Wij hebben toen nog 2 hele SC's gevuld met obamastrips
Uit de tijd dat ik WEER was ontslagen:
[ afbeelding ]
Maar dan werk je dus minder dan 9 uur per dag, eigenlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neem wel elke dag wat pauze, maar eet ook vaak genoeg niet/achter mijn bureau
..... je gaat me toch niet vertellen dat je wat anders had verwacht?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan werk je dus minder dan 9 uur per dag, eigenlijk
(niet dat het mij wat aan gaat verder, maar toch)
je luistert verdorie ook nooit als ik wat vertelquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
ooh, ambtenaar! Zeg dat dan meteen!
quote:
niet gesport ofzo? echt gekneusd?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik kan niet lachen want au
Ik heb op onverklaarbare wijze al dagen (spier)pijn (gekneusde ribben?) in mijn middenrif
veel moeten hoesten toevallig? Vriendin van mij heeft zich wel eens een gebroken rob gehoest tijdens een bronchitis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb op onverklaarbare wijze al dagen (spier)pijn (gekneusde ribben?) in mijn middenrif
nee helemaal nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
veel moeten hoesten toevallig? Vriendin van mij heeft zich wel eens een gebroken rob gehoest tijdens een bronchitis.
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je luistert verdorie ook nooit als ik wat vertel
Kan zomaar een spier overbelast hebben, dat kun je daaagen voelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef DeltaCephei het volgende:
je hoeft alleen maar te lezenquote:
in deze SC mis je nogal makkelijk iets !!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar te lezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
benieuwd of morgen mijn nagellakrekje komt, en nieuwe lakjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vanmiddag even naar de kruidvat om te falen!!!
wat zijn die twee witte potjes met Essence Nailart erop?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
De remover die ik wilde hadden ze niet..
Falert!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
zijn je smoesjes al op?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in deze SC mis je nogal makkelijk iets !!
Dat klinkt bekend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
Kan je kaasfonduekaas met een houdbaarheidsdatum van 6-2007 nog gebruiken?
Ik moet mijn kelder opruimen
nouwhquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zijn je smoesjes al op?als je me niet liev vind zeg het dan gewoon!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat zijn die twee witte potjes met Essence Nailart erop?
Oh ik dacht dat het leuke nailart dingetjes warenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Etten-Leur waren ze de bordjes aan 't ophangen en de medewerker kwam nog even melden dat alle nagelspullen 1+1 gratis waren want het schap waar ik stond hing er nog geen bordje! Kassa verrekende het ook al
Beetje de Kruidvat leegkopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Etten-Leur waren ze de bordjes aan 't ophangen en de medewerker kwam nog even melden dat alle nagelspullen 1+1 gratis waren want het schap waar ik stond hing er nog geen bordje! Kassa verrekende het ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |