Juist wel!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet zwak als je 1x zuipt??
Rijd jij naar frankrijk?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
iphones ook al?
Vriendin van dochterlief kwam met een adidasvestje die dochterlief wil.. waren daar 35 euro hier nog steeds 70.
Ik wil ook een iphone btw
Jij was toch naar Moviepark geweest? Of vergis ik me?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Mirjam het volgende:
alexxx heeft een foto van m'n tetten gemaakt
Onzin. Zeggen dat het best kan voor 1 keertje terwijl je best een probleem hebt is ongezonderquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Dan ben je gewoon té streng voor jezelf
Over het probleem kan ik niet oordelen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin. Zeggen dat het best kan voor 1 keertje terwijl je best een probleem hebt is ongezonder
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx!!! Laat die foto zien!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, week veel, hij heeft hem op zijn camera
naja, je hebt me een keer eerder met alcohol meegemaakt...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Over het probleem kan ik niet oordelen...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jij was toch naar Moviepark geweest? Of vergis ik me?
is het een beetje te doen in 1 dag?quote:
Tja, ach, jij mij ook. Heb ik dan ook een probleem?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, je hebt me een keer eerder met alcohol meegemaakt...
Ja, is zeker goed te doen hoor!! Maar of dat in het weekend ook lukt, weet ik niet, dan zal het namelijk een stuk drukker nog zijn ben ik bang. Ik had inderdaad ook 2de kaartje gratis. Overnachten was het goedkoopste wat ik kon vinden 59 euro per nacht voor een tweepersoonskamer. Benzine is te doen, ongeveer 30 euro aan kwijt. Parkeren daar kost 5 euro. Eten en drinken is minder duur dan wat je ziet in bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland. Souvenirs zijn ook echt goedkoper.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
is het een beetje te doen in 1 dag?
Wij willen dus volgend weekeind en las over dat kaartje van de tweede dag gratieieieies... Maar brandstof of overnachten is toch een behoorlijke extra post
Dat weet ik niet, maar je weet ook wel dat ik die conclusie niet baseer op 1 avond.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tja, ach, jij mij ook. Heb ik dan ook een probleem?
(dit klinkt stommer dan ik bedoel..)
Ik durf best te beweren dat ik zonder drank leuker ben dan met drank. Ik moet het alleen zelf nog gaan gelovenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik wil je niet koste wat kost overhalen hoor!! Zonder drank vind ik je ook tof![]()
hihi ja.. wij gaan met mn zusje. die zit in een rolstoel dus die mag gratis, haar man voor de helft en voor de rest hebben we een zooi kaartjes ( tweede gratis) van de bp...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, is zeker goed te doen hoor!! Maar of dat in het weekend ook lukt, weet ik niet, dan zal het namelijk een stuk drukker nog zijn ben ik bang. Ik had inderdaad ook 2de kaartje gratis. Overnachten was het goedkoopste wat ik kon vinden 59 euro per nacht voor een tweepersoonskamer. Benzine is te doen, ongeveer 30 euro aan kwijt. Parkeren daar kost 5 euro. Eten en drinken is minder duur dan wat je ziet in bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland. Souvenirs zijn ook echt goedkoper.
Ik ben trouwens een beetje in de war, haha, ik was er eergister.
Ja, oke.. dan snap ik het wel. Helemaal als je je 3 dagen daarna nog kut voelt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar je weet ook wel dat ik die conclusie niet baseer op 1 avond.
Ik kan geen maat houden. Ik kan het gewoon niet. En dan wil ik weer roken. En dan voel ik me drie dagen depressief daarna. Ik drink niet vaak (hoogstens 1 avond per week) maar als ik drink, drink ik echt een fust leeg als je me de kans geeft
Dat komt vast goed!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik durf best te beweren dat ik zonder drank leuker ben dan met drank. Ik moet het alleen zelf nog gaan geloven
Die van 0 heeft er sowieso niks aanquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hihi ja.. wij gaan met mn zusje. die zit in een rolstoel dus die mag gratis, haar man voor de helft en voor de rest hebben we een zooi kaartjes ( tweede gratis) van de bp...
Zitten ook met een groot leeftijdsverschil ( de jongste is van meien de oudste is dus 14... daar tussen hebben we er nog 1 van 2, 1 van 4, 1 van 7 en 1 van 12 bij zitten.... )
Zusje woont in apeldoorn ( wij in tilburg, dus meer benzine) misschien dat we bij haar blijven pitten en erdan een tweede dag aan vast plakken!
da hadden wij ook zo ongveer bedacht!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die van 0 heeft er sowieso niks aanmaar dat had je zelf ook wel bedacht.
Voor die van 2 is er ook een gewone speeltuin, maar verder niks. Al zou hij/zij het misschien wel heel leuk vinden om Dora te zien enzo
Voor die van 4 is er al wat meer als hij/zij niet angstig is. Die van mij ging op die leeftijd al in grote achtbanen en dat vond ze geweldig, maar niet alle kinderen vinden dat al leuk op die leeftijd. Voor die van 7 is er al veel! En die van 12 en 14 mogen natuurlijk gewoon overal in. Dus op zich moet het met al die verschillende leeftijden wel lukken
Ik was er dus vrijdag en dat was gewoon de eerste mooie dag in mijn vakantie. Heb nu nog kaartjes voor Duinrell, dus moet nog even gaan zoeken naar nog een mooie dag. Maar het lijkt bijna wel zoeken naar een speld in een hooiberg. Voor het eerst sinds jaren blijf ik een keer thuis in de zomer vakantie en dan is het gewoon bout weer. Wil ook nog wel een dagje strand doen enzo, maar of dat nog gaat lukken, betwijfel ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
da hadden wij ook zo ongveer bedacht!
Hopen dat t weer een ebetje mee werkt! heb er zin an!
heb je wel eens met je moeder over gepraat?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik moet iets bekennen. Ik weet al langer dat ik een beetje moeite heb met alcohol en maat houden. Maar er is iets anders wat me de ogen beter heeft doen openen en dat is mijn moeder. Ik zie de laatste tijd dat die haar grenzen steeds verder oprekt. En steeds meer drinkt, elke avond, en steeds minder met d'r leven doet. Ze zegt zelf dat ze geen probleem heeft, maar ik vind dat ze haar kop in het zand steekt.
Ik kom uit een familie van levensgenieters en bij ons thuis stond / staat altijd wel een borrel op tafel, maar het gaat er nu om: kun je nog nee zeggen? Ik heb mijn moeder al in geen tijden zonder alcohol meegemaakt. En dat baart me zorgen. Want ze wordt vervelend als ze drinkt, je kan geen leuk gesprek meer voeren en ze gaat zeuren. Ik wil niet zo zijn, ik wil niet zo worden, ik wil aan mezelf en aan de rest van de wereld bewijzen dat ik wel grenzen kan stellen aan "wat je nodig hebt" om een tof leven te hebben. En ik denk, dat mijn leven an sich veel toffer is zonder alcohol. En ik denk dat de avonden dat ik ga balen van het alcoholvrij zijn, uiteindelijk niet zullen opwegen tegen de energie en de positiviteit die ik bereik als ik het laat staan. Ik weet dat het werkt, pas geleden heb ik nog 40 dagen Ik moet nu alleen nog het gevoel van me afschudden dat mensen die niet drinken, dooie burgerkutten zijn en ongezellig zijn en suf en stom. Want dat zit er nog wel een beetje ingebakken bij mij![]()
sorry voor de shitload aan tekst
Ja, en dan verzint ze excuzen enzo. Ze WEET het wel. Ze WIL het alleen niet weten. Lastigquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je wel eens met je moeder over gepraat?![]()
SQ, JE BENT EEN TOF WIJF. ALTIJDquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik moet iets bekennen. Ik weet al langer dat ik een beetje moeite heb met alcohol en maat houden. Maar er is iets anders wat me de ogen beter heeft doen openen en dat is mijn moeder. Ik zie de laatste tijd dat die haar grenzen steeds verder oprekt. En steeds meer drinkt, elke avond, en steeds minder met d'r leven doet. Ze zegt zelf dat ze geen probleem heeft, maar ik vind dat ze haar kop in het zand steekt.
Ik kom uit een familie van levensgenieters en bij ons thuis stond / staat altijd wel een borrel op tafel, maar het gaat er nu om: kun je nog nee zeggen? Ik heb mijn moeder al in geen tijden zonder alcohol meegemaakt. En dat baart me zorgen. Want ze wordt vervelend als ze drinkt, je kan geen leuk gesprek meer voeren en ze gaat zeuren. Ik wil niet zo zijn, ik wil niet zo worden, ik wil aan mezelf en aan de rest van de wereld bewijzen dat ik wel grenzen kan stellen aan "wat je nodig hebt" om een tof leven te hebben. En ik denk, dat mijn leven an sich veel toffer is zonder alcohol. En ik denk dat de avonden dat ik ga balen van het alcoholvrij zijn, uiteindelijk niet zullen opwegen tegen de energie en de positiviteit die ik bereik als ik het laat staan. Ik weet dat het werkt, pas geleden heb ik nog 40 dagen Ik moet nu alleen nog het gevoel van me afschudden dat mensen die niet drinken, dooie burgerkutten zijn en ongezellig zijn en suf en stom. Want dat zit er nog wel een beetje ingebakken bij mij![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Alles op z'n tijdquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
jullie zijn zo lief![]()
![]()
En misschien ben ik over een jaar ofzo ook wel zo ver dat ik gewoon 2 biertjes kan pakken, en geen 2 sixpacks
Weet je hoe geweldig het is dat je zelf tot zulke inzichten komt en dat je er vervolgens ook daadwerkelijk iets mee doet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
herkenbaar... ietwat...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |