Dan is het goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn filiaalmanager is wat dat betreft heel relaxx, ik kan veel maken en heb wel door wanneer het echt nee is
[..]![]()
Jouw geld gaat op aan etenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben een arme sloeber, dus ik niet
Hahahah, dat zag ik ook toen ik m zag nadat ik m ge-upload had!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef Juud- het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen en kijken wat de reacties op je werk zijn. Je loopt ook rond met superfunky nagels, dan moet een mooi aangebracht oogmake-upje ook kunnen toch![]()
(Ik zag trouwens net pas dat de onderste 2 plaatjes losse foto's van beide ogen waren. De eerste keer dacht ik dat het een scheelkijkfoto was)
Best triest dat ik daardoor ook heel blij ben met mijn nieuwe baanquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahah, dat zag ik ook toen ik m zag nadat ik m ge-upload had!
Op mijn werk heb ik helemaal geen lak: baantje in de keuken, in de vakantie elke dag, dus geen lakjes door de week hier
Nou, dat snap ik eerlijk gezegd welquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Best triest dat ik daardoor ook heel blij ben met mijn nieuwe baanik kan elke dag gewoon nagellak op
![]()
Dat klopt dus 100%quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens mijn opi ds Signature blijft wel lang goed zittennog maar 1 klein chipje
Dat is prettig!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens mijn opi ds Signature blijft wel lang goed zittennog maar 1 klein chipje
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders kruipt zielig in een hoekje
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:04 schreef Lindytje het volgende:
Leuk, make-uppen!!![]()
[ afbeelding ]
(gewoon een probeersel, niet iets dat ik zo naar mijn werk zou dragen)
ook alquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat staat die kleur mooi bij je ogen!
Ik heb meestal mijn make up zo.
[ afbeelding ]
Dit is met oogschaduw dat draag ik eigenlijk maar zelden. En soms een oogpotlood.
quote:
Mijn nagels zelf splitsen bijna niet meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Is het trouwens alleen je nagellak die chipt of ook je nagels die laagjes los laten zeg maar?
Dat is toch juist goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn nagels zelf splitsen bijna niet meer
iphones ook al?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
vriend zit op iPhone forum en mensen halen ze met 20 tegelijk in Frankrijk om ze heir door te verkopen
ik wil aan de ene kant wel zuipen, maar aan de andere kant wil ik niet zwak zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ok, maar die smilies gaan wel verloren he? Moet ik dan [NOT!!] ofzo erachter zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |