Zijn ze daar zoveel goedkoper dan ja??quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
vriend zit op iPhone forum en mensen halen ze met 20 tegelijk in Frankrijk om ze heir door te verkopen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dames die naar de meet komen, er is een nieuw topic: [SHJN] Meet, 14-08 bij Puckzzz
Dat hebben ze gelijk door en dan kan ik mijn baan wel vergetenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon ziekmelden en komen
Nee, maar daar zit geen abonnement.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn ze daar zoveel goedkoper dan ja??
Hmmmzz...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat hebben ze gelijk door en dan kan ik mijn baan wel vergeten![]()
![]()
Whut?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, maar daar zit geen abonnement.
ja ok, maar die smilies gaan wel verloren he? Moet ik dan [NOT!!] ofzo erachter zetten?quote:
Ik ga deze week gewoon nog even zeuren dat ik 'eeeheeecht nieeeehieeet kaaaaahaaaan' en dat ik hem eeuwig dankbaar ben als hij me vrij geeft enzoquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmmmzz...Dat zou wel een beetje jammer zijn ja
Dan snap ik hetquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
aan vast moest nog aan die zin vast, sorry.
Jaaaaaaaaaaaaa, doen!!! Ik ben heel erg benieuwd naar jou namelijk!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga deze week gewoon nog even zeuren dat ik 'eeeheeecht nieeeehieeet kaaaaahaaaan' en dat ik hem eeuwig dankbaar ben als hij me vrij geeft enzo
bad dogs bad dogs, what you gonna do when they come for you?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
animal cops begint, ik ben kijken ;D
Ik ga mijn best doen, want ik wil heeeeeeeeel graag!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, doen!!! Ik ben heel erg benieuwd naar jou namelijk!!
Ja kom, dat is toch geen verrassing meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:
Zullen we even polletje maken wie er donderdag het meest gaat falen?
Spaceinvaders, Sharana of ik?
Maar wel je baan houden he?? Da's ook wel hendigquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, want ik wil heeeeeeeeel graag!!
Mijn filiaalmanager is wat dat betreft heel relaxx, ik kan veel maken en heb wel door wanneer het echt nee isquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wel je baan houden he?? Da's ook wel hendig
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja kom, dat is toch geen verrassing meer![]()
Gewoon een keer proberen en kijken wat de reacties op je werk zijn. Je loopt ook rond met superfunky nagels, dan moet een mooi aangebracht oogmake-upje ook kunnen tochquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje!!![]()
ja, in het echt is het nog wat feller, ik weet niet of ik dat wel durf...
Zou héél tof zijn! Maar niet ten koste van je baan!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, want ik wil heeeeeeeeel graag!!
Ik ben een arme sloeber, dus ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:
Zullen we even polletje maken wie er donderdag het meest gaat falen?
Spaceinvaders, Sharana of ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |