Ga jij ook naar de 11 Jaar meetquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik neem die van mij wel mee naar de meet
zag het net op MUA inderdaad, zelfs Scrangie heeft er nog nooit van gehoord. Ik vind ´m gaaf!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
http://lacquerlaine.blogspot.com/2010/08/jungle-boogie.html pwetty lakje maar niemand weet of de naam wel klopt en welke collectie die in zit.
Wat een mooie lange wimpers heb jij zegquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat staat die kleur mooi bij je ogen!
Ik heb meestal mijn make up zo.
[ afbeelding ]
Dit is met oogschaduw dat draag ik eigenlijk maar zelden. En soms een oogpotlood.
Dankje!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef Juud- het volgende:
[..]
Wat een mooie lange wimpers heb jij zeg![]()
En Lindy: leuk met dat blauw, staat je goed! Hoezo zou dat niet naar je werk kunnen? Of is het in het echt wat aanweziger dan op de foto?
Zoeper: leuk vermaak, katten
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De kittens uitlaten?? Als in: aan een riempje?
Op die fiets!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JaHet was de laatste tijd zo warm dat ik het zielig vond dat ze binnen moesten zitten. Ik ben gewend dat mijn katten altijd in een mega grote tuin kunnen rennen. Dus ze waren heerlijk in de zon buiten aan het spelen, wat dus nu zo is geworden dat ze elke dag lopen te schreeuwen voor de deur dat ze naar buiten willen.
Nog 3 weken tot castreren, daarna mogen ze los naar buiten
Nee ik blijf nuchterquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil een dronken SQ en Lindy zien![]()
Jij moet je gewoon ziekmelden en komenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Joysa het volgende:
Ik wil wel foto's zien van meet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |