Draait het dan om kinderen krijgen alleen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is logisch dat mannen naar een jongere partner zoeken. Die heeft nog meer vruchtbare jaren te gaan.
En je kunt ze gemakkelijker laten struikelen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:55 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
Vrouwen willen graag een rijke man. Oudere mannen zijn vaak rijker.
Als je het zelf maar accepteert..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Beetje vreemd wel, de redenatie, waarin mannen die een oudere vrouw hebben als partner vaak wat scheef worden aangekeken, de vrouw zeker.
Maar een oudere man met een jongere vrouw is ineens iets waar men respect voor heeft.
Toevallig heb ik homofiele buren, en ineens bedacht ik mij dat het bij hen totaal niet uitmaakt of er een ouder is of jonger.
Wat zijn wij mensen toch geconditioneerd eigenlijk.
Best vreemd.
Waarom accepteerd men nu eigenlijk minder gemakkelijk een relatie tussen een oudere vrouw en een jongere man....
Dan ben jij een snoepertquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:43 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dan ben jij een snoepert![]()
![]()
zeg wat vind je van iemand van 1988, ik heb namelijk wel een moeder complex![]()
![]()
Maar die gehele logica valt in het niet als je het hebt over homofiele medemensen...best apart welquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:45 schreef Debsterr het volgende:
Omdat het biologisch gezien niet logisch is. Daar zijn we nog steeds van doordrongen blijkbaar.
Ja, biologisch gezien is homofiliteit al afwijkend.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:46 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Maar die gehele logica valt in het niet als je het hebt over homofiele medemensen...best apart wel
Owh volgens jou profiel kun je daadwerkelijk mijn Moeder zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou aangezien ik schijnbaar geen complex heb....ik wil alleen een man die 5 jaar ouder of jonger is
he gets vieziequote:Op zondag 8 augustus 2010 00:50 schreef Brerius het volgende:
[..]
Owh volgens jou profiel kun je daadwerkelijk mijn Moeder zijn![]()
21 jaar ouder hoe sexy is dat. Dat noem ik nou eens een rijp vrouwtje
Hoezo, je kunt nog veel leren hoor ( Modern style )quote:
Ik vind een rollator wel spannend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:55 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
ik denk zelf dat het komt, omdat er meer mannen dan vrouwen zijn onder de 55 jaar of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:55 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
Klopt, van de week bij Spuiten en slikken op reis gingen ze ook naar een of ander land waar alle (echt alle) vrouwen iets aan hun borsten lieten doen door een chirurg. De reden was dat mannen dat mooi vinden en er minder mannen als vrouwen waren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik denk zelf dat het komt, omdat er meer mannen dan vrouwen zijn onder de 55 jaar of iets dergelijks.
en meisjes dus gewoon sneller bezet raken. door de oudere mannen die 'over 'zijn. omdat vrouwen van hun eigen leeftijd, al bezet zijn.
gaat niet over erg veel oudere mannen, of jongere meisjes. maar 1:1,05 verdeling dat er meer jongens worden geboren, en niet veel mannen doodgaan tijdens goede tijden, speelt naar mijn idee een rol.
Biologisch gezien... ja, denk het wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:55 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Draait het dan om kinderen krijgen alleen?
Ben jij een buurman van mij???:oquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Beetje vreemd wel, de redenatie, waarin mannen die een oudere vrouw hebben als partner vaak wat scheef worden aangekeken, de vrouw zeker.
Maar een oudere man met een jongere vrouw is ineens iets waar men respect voor heeft.
Toevallig heb ik homofiele buren, en ineens bedacht ik mij dat het bij hen totaal niet uitmaakt of er een ouder is of jonger.
Wat zijn wij mensen toch geconditioneerd eigenlijk.
Best vreemd.
Waarom accepteerd men nu eigenlijk minder gemakkelijk een relatie tussen een oudere vrouw en een jongere man....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |