Er staat al standaard zoiets op, op een homescreen staan bij mij apps om bluetooth, gps, mobiel internet, wifi en vliegtuig aan/uit te zetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Renesite het volgende:
Apndroid is nog een mooie app. Mobiel internet killen met een druk op de knop
Settings -> Advance -> Prefer low-bitrate files uitzetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan geen muziek afspelen met de Grooveshark app, ik krijg telkens een 'unknown mediaplayer error'.
(Op Android 2.2). Wie heeft nog meer dit probleem?
Dat heeft het probleem niet opgelost. En Spotify kan ik ook niet gebruiken omdat ik geen Premium account heb.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Settings -> Advance -> Prefer low-bitrate files uitzetten.
Welke provider?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel mag je eigenlijk maximaal per maand verbruiken? Ik zit na één dag al op 125 mb (mind you, alles uittesten, firmware updaten, apps downloaden)
Ligt aan je provider. Heb je geen wifi?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel mag je eigenlijk maximaal per maand verbruiken? Ik zit na één dag al op 125 mb (mind you, alles uittesten, firmware updaten, apps downloaden)
Praktisch onbeperkt, in andere woorden, een paar GB maand levert geen problemen op. Tethering trouwens ook niet heb ik gemerkt, of misschien als je het heel bont maakt.quote:
Ja, die ben ik nu ook maar 's aan 't proberen. Heeft ook addons zie ik, dat kan ook wel handig zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef Ireyon het volgende:
Gebruiken jullie de standaard browser? Dolphin Browser HD werkt gewoon perfect.
Niet in HQ toch?quote:Dat probleem met de Youtube app heb ik ook, maar met Flash 10.1 zijn de videos toch vloeiend in de browser zelf te bekijken..
heeel goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:16 schreef Justinn het volgende:
Nu mijn HTC Touch HD het langzaam aan begeven (constant van die freezes) is ben ik ook op zoek naar een nieuwe telefoon en de HTC Desire lijkt me erg interessant!
Mijn linker-achterkant sluit ook 'naadlozer' aan dan rechts idd.. Niet dat t echt cm's is, maar toch... ach.. Jammer dan..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:59 schreef TheGloaming het volgende:
Weet niet of dit al aan bod is gekomen in eerdere topics maar zijn er meer mensen waarbij het batterijklepje niet helemaal aasluit. Lijkt wat speling tussen te zitten en kraakt zo nu en dan.
Het is bij mij ook niet veel. Vind het nu ook niet zo erg als het klepje er op de langere termijn maar niet zomaar afvalt :pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mijn linker-achterkant sluit ook 'naadlozer' aan dan rechts idd.. Niet dat t echt cm's is, maar toch... ach.. Jammer dan..
Krijg het niet aan de praatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:53 schreef Salatrel het volgende:
zodan. die batterij is me wel een partij snel leeg sinds ik whatsapp geinstalleerd heb
ja dat had ik dus 21 keer... Werkt nog nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:52 schreef Devolution het volgende:
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Ik krijg elke keer de melding dat ik een beta tester moet zijn?
Ik probeer het als volgt:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb 2x dat sms'je laten sturen, na de tweede keer gewoon niks meer mee gedaan en een paar uur later kon ik inloggen
zo deed ik het ook. Gewoon blijven proberen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik probeer het als volgt:
Open whatsapp
nummer invullen
Sms ontvangen
Naam tiepen
verder, blabla beta user
appkiller openen
appkiller en whatsapp sluiten
Opnieuw proberen.
Maar ik probeer het later nog wel een keer...
Dan is dat sinds 2.2? Ik heb deze officiële Facebook app toch echt zelf geïnstalleerd. Staat ook als zodanig in mijn market downloads.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Het is een applicatie die standaard op de Desire zit en die kun je, mits je root hebt, niet verwijderen.
Dat is dus wat ik 2x heb gedaan, minus het afsluiten van de app. Misschien als je die gewoon 'actief' op de achtergrond laat staan .. ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Open whatsapp
nummer invullen
Sms ontvangen
Naam tiepen
verder, blabla beta user
appkiller openen
Opnieuw proberen.
Tnx, hoewel geen market toch maar geinstalleerd. En hij is echt heel erg mooi... Het duurt even voor hij de foto's heeft ingeladen maar dit is de fancy shit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://cocaman.ch/wp/2010(...)load-for-htc-desire/
Je hoeft t niet te sluiten hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Open whatsapp
nummer invullen
Sms ontvangen
Naam tiepen
verder, blabla beta user
appkiller openen
Opnieuw proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |