dat gaat vanzelf, trust mequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:15 schreef Juud- het volgende:![]()
weet je wat ik me nou afvraag? Hoe spreken we elkaar aan? Kijk, bij mij is het makkelijk..ik heet Judith maar zo noemen alleen mn ouders me. Maar bijv.. ik zie mezelf al zitten: "zo, holyme, vertel es". Da's toch..raar
Gewoon roepen, en bij sommige zal de nick makkelijker zijn en sommigen de naamquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:15 schreef Juud- het volgende:
![]()
weet je wat ik me nou afvraag? Hoe spreken we elkaar aan? Kijk, bij mij is het makkelijk..ik heet Judith maar zo noemen alleen mn ouders me. Maar bijv.. ik zie mezelf al zitten: "zo, holyme, vertel es". Da's toch..raar
dat durven ze echt niet meer als ze me zienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon roepen, en bij sommige zal de nick makkelijker zijn en sommigen de naam. Ik mijn geval is het ook makkelijk ja, maar Stormqueen mag je bijvoorbeeld ook gewoon kutje noemen
.
*rent snel weg voordat ze boos wordt*
Ach maakt toch niet uit? Ennnn hoe laat ga jij heen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik kom met de bus. Mijn ouders hebben zelf de auto nodig
hoe laat Puckz ons wil hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach maakt toch niet uit? Ennnn hoe laat ga jij heen dan?
Ok, fair enough;)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken mijn vriend zelfs van fok
Ohhhh soesjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:38 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ok, fair enough;)
Oh, ik dacht trouwens om (chocolade) soesjes mee te nemen. Want die heb ik nog niet zien langskomen en soesjes zijn. Vind ik. En als ik de enige ben dan eet ik ze zelf wel op
Ik neem voor jou wel een extra doos mee ja?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohhhh soesjesword nog leuk in de auto, voordat wij aankomen is alles al op
Ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ik neem voor jou wel een extra doos mee ja?Trouwens, neem jij wat cd's mee voor in de auto? Ik heb alleen maar van die foute hardcore-cd's (uit mijn gabberperiode, ach ja). Ik PM je trouwens morgen of vrijdag nog wel ff om een tijd af te spreken!
Heb gelijk een beeld vanuit die film nemo, met al die haaienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:01 schreef Mss het volgende:
Dat we om de beurt opstaan en zeggen van 'Hallo, ik ben Moniek en ik ben nagellakverslaafd'. En dat jullie dan allemaal klappen en in koor zeggen 'hallo Moniek'.
Uurtje of half 2 / 2?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe laat Puckz ons wil hebben
klopt, ik heb niet achter de laptop gezeten vanavondquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uurtje of half 2 / 2?
en jij hebt nog steeds je msn niet aangezwengeld en nu ben je te laat want nu ga ik slapen!![]()
Sure Tootsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, ik heb niet achter de laptop gezeten vanavondmorgen herkansing?
Gelukkig stralen onze persoonlijkheden allemaal als warme zonnetjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:03 schreef Puckzzz het volgende:
De weersvoorspellingen zijn maar matig
qftquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:58 schreef Loqi het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik niet kan komen
Preciesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig stralen onze persoonlijkheden allemaal als warme zonnetjes![]()
![]()
Is geen enkel probleem!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Precies
Gaan we nog in de jacuzzi trouwens?
Oh wat leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is geen enkel probleem!
Ik raad iedereen aan om badpak/bikini mee te nemen én een warm vestje ofzo voor als het later wat afkoelt. We steken weliswaar de buitenkachel wel aan, maar daar passen we niet met 14 man omheen
We hebben ook nog heaters hoor
Mooi, kunnen we samen de film regisserenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef Holyme het volgende:
Ik heb geen (passende) bikini, dus ik ook niet hoor SQ
Ik dacht meer aan de muffins die vast niet in bad staanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we samen de film regisseren
Dubbelwin!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de muffins die vast niet in bad staanMaar combineren, win!
Naakt mag ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga ook niet in mijn badpak bij jullie
Iets zegt me dat je vast net zo ver kan spugenquote:
In dat geval kunnen we beter allemaal blijven slapenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat we beter een praatgroepsessie kunnen houden eerst over onze verslavingen, onzekerheden en dingen die we niet leuk vinden aan onszelf
Ik wou net schrijven dat we dan maar een weekendje moesten overnachten in blokhutten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we beter allemaal blijven slapen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is geen enkel probleem!
Ik raad iedereen aan om badpak/bikini mee te nemen én een warm vestje ofzo voor als het later wat afkoelt. We steken weliswaar de buitenkachel wel aan, maar daar passen we niet met 14 man omheen
We hebben ook nog heaters hoor
Dat!quote:
Mutsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
debbie is superslank, dan bedoelde ik die!
Heb je geen fietstas?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef PartyHardy het volgende:
Hee even ter zake![]()
We krijgen nog een adres enzo toegestuurd toch?![]()
Ik kom denk ik met de auto, maar neem toch wel wijn mee(en extra stash want op de fiets lukt het anders allemaal niet)
Waarom heb ik dan broekmaat 38/40quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
debbie is superslank, dan bedoelde ik die!
Ja en onderwijdte 65 van je BH. Die broekmaat komt door je vrouwelijke heupjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan broekmaat 38/40? Maar ik geef toe, ik ben slank ja. Wel met vormen gelukkig.
Spreken we om 13 uur ofzo af op 't station?
vanwege je JLo assquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan broekmaat 38/40? Maar ik geef toe, ik ben slank ja. Wel met vormen gelukkig.
Spreken we om 13 uur ofzo af op 't station?
70quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en onderwijdte 65 van je BH. Die broekmaat komt door je vrouwelijke heupjes
Het is nog geen tien minuutjes lopen. Als ik al mensen oppik zal ik dat op de fiets gaan doen. Met de auto doe je er langer over ivm het verkeer dan op de fiets of lopend.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:31 schreef PartyHardy het volgende:
Ik kan eventueel ook mensen bij het busstation oppikken daar kom ik langs met de auto. want vanaf daar is het nog best een eind lopen (Veghel zuid toch?)
Of wil jij een paar keer op en neer gaan rijden Puckzz?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:36 schreef PartyHardy het volgende:
Oohh nee het is best te lopen, ff google maps erbij gepakt
Dat moet toch wel lukken met de stash of niet? beetje die dikke konten trainen dan
Heb ik, ik zal Lindy even pmmen over hoe laat ik bij haar moet zijn zaterdagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef Puckzzz het volgende:
Als het goed is heeft iedereen nu een PM behalve Bubs, die kon ik niet vinden in de adreslijst. Maar Bubs heeft mijn adres als het goed is.
Dzjonka heb ik nog ff niets gestuurd ik heb niets meer gehoord of gezien van haar in dit topic dus ik weet niet of die nog komt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Net even geteld, 6 nieuwe maisjes meeten
PartyHardy, Holyme, Juud, Puckzzz, Bubseltje en Mss
Oh, dat valt reuze mee!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is nog geen tien minuutjes lopen. Als ik al mensen oppik zal ik dat op de fiets gaan doen. Met de auto doe je er langer over ivm het verkeer dan op de fiets of lopend.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
De Nagelsalon staat op Code Red...ik heb ze net gebeldze zijn tot half 5 open, dus als iedereen een beetje op tijd is gaan we dat nog wel halen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
De Nagelsalon staat op Code Red...ik heb ze net gebeldze zijn tot half 5 open, dus als iedereen een beetje op tijd is gaan we dat nog wel halen.
Goed dat je 't zegt, gebruiken ze in die regio die ovchip al eens? Anders moet ik ook nog even een strippenkaart ofzo regelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:03 schreef Holyme het volgende:
[..]Ik zou d'r rond 15.15 ofzo moeten zijn geloof ik (ga nooit met de bus, moet ook nog even uitzoeken waar ze strippenkaarten verkopen
![]()
ik neem aan NS kantoortje of bij de appie postbalie?)
Ik ben maar een stomme Hollanderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
"In die regio"![]()
ik zou het niet weten, ik koop altijd een dagkaartje voor drie euro![]()
Haha jaa in de meeste bussen hebben ze al wel zo'n ding inderdaad, en zo niet dan kan je het beste een dagkaartje kopen dat is het goedkoopste. Volgens mij is dat sowieso goedkoper ( of heb je een weekend ov ?)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt, gebruiken ze in die regio die ovchip al eens? Anders moet ik ook nog even een strippenkaart ofzo regelen.
En die verkopen ze idd gewoon in de supermarkt bij die balies ja.
Iets van 10 euro ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Holyme het volgende:
Wait wut, wat is een dagkaartje?Wa kost dat?
Nee, week.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:11 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha jaa in de meeste bussen hebben ze al wel zo'n ding inderdaad, en zo niet dan kan je het beste een dagkaartje kopen dat is het goedkoopste. Volgens mij is dat sowieso goedkoper ( of heb je een weekend ov ?)
Volgens Puckzzz d'r post 3 euro, dus dat klinkt wel goed in m'n oren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Holyme het volgende:
Wait wut, wat is een dagkaartje?Wa kost dat?
Heb in totaal 14 strippen nodig dus dacht gewoon zo'n 15strippen kaartje kopen.
Toen ik een paar maanden geleden die kant op was kon dat anders nog niet heurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
In die regio kan je óók met chip reizen ja
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben student en zal het eens vertellen hoe het zit:
-Een dagkaartje kost 3 euro en kan je in de bus bij de chauffeur kopen. daarmee kun je door heen brabant reizen en is dus ideaal voor bijvoorbeeld ehv-veghel en terug.
-Die regio strippenkaarten zijn er niet meer sinds de invoering van de ov-chipkaartje(dat waren die groene strippen voor 0,30 cent en dan had je er maar max 2 nodig) dus dat gaat helaas niet meer.
-Je kunt nog wel gewone strippenkaarten kopen maar dan ben je echt veel duurder uit volgens mij.
-Een dagkaartje is altijd goedkoper behalve als je een ov-weekendpas hebt, dan kan je geloof ik in het weekend en vakanties gratis reizen. Met een weekkaart zit je nog net in de vakantieperiode, deze duurt namelijk tot zondag
Dank!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben student en zal het eens vertellen hoe het zit:
-Een dagkaartje kost 3 euro en kan je in de bus bij de chauffeur kopen. daarmee kun je door heen brabant reizen en is dus ideaal voor bijvoorbeeld ehv-veghel en terug.
-Die regio strippenkaarten zijn er niet meer sinds de invoering van de ov-chipkaartje(dat waren die groene strippen voor 0,30 cent en dan had je er maar max 2 nodig) dus dat gaat helaas niet meer.
-Je kunt nog wel gewone strippenkaarten kopen maar dan ben je echt veel duurder uit volgens mij.
-Een dagkaartje is altijd goedkoper behalve als je een ov-weekendpas hebt, dan kan je geloof ik in het weekend en vakanties gratis reizen. Met een weekkaart zit je nog net in de vakantieperiode, deze duurt namelijk tot zondag
Ja maar volgens mij is dat een actie van Brabants OV. De hele dag onbeperkt reizen in brabant met een dagkaartje van 3 euro.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, week.
[..]
Volgens Puckzzz d'r post 3 euro, dus dat klinkt wel goed in m'n oren.
En wij op school maar leren dat het de zuurgraad aangeeft..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is dat een actie van Brabants OV. De hele dag onbeperkt reizen in brabant met een dagkaartje van 3 euro.
Oh ...spuit 11
Thnx PH....
hihi PH...dat staat voor PijpHoogte![]()
![]()
Ramsey jr.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef buzzwheedle het volgende:
oeeh heb er zin in, hier mijn voorbereidsels thuis met behulp van mijn chefkok
ga ze morgen zelf even testen, de empanada's
[ afbeelding ]
Och wat een heerlijk ventje!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef buzzwheedle het volgende:
oeeh heb er zin in, hier mijn voorbereidsels thuis met behulp van mijn chefkok
ga ze morgen zelf even testen, de empanada's
[ afbeelding ]
Je hebt PMquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef Juud- het volgende:
Daantje![]()
Nou, ik heb er zin inBen wel een beetje (erg) nerveus, want ik heb niemand van jullie ooit gezien, maar het zal wel loslopen
Overigens heb ik ook niks meer van Dzjonka gehoord (behalve 1 PM over waar ze woont), dus ik denk dat Diconnected en moi samen komen. Oja, Di: wil je me ff nog een x toevoegen op msn? Ik ben nogal een sukkel, want klikte ergens verkeerd op en toen was het 'toevoegverzoek' weg
om de vette hap te compenseren?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Diconnected het volgende:
Ohja, en ik neem nog een fles cola light mee, voor de extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |