Nee, week.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:11 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha jaa in de meeste bussen hebben ze al wel zo'n ding inderdaad, en zo niet dan kan je het beste een dagkaartje kopen dat is het goedkoopste. Volgens mij is dat sowieso goedkoper ( of heb je een weekend ov ?)
Volgens Puckzzz d'r post 3 euro, dus dat klinkt wel goed in m'n oren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Holyme het volgende:
Wait wut, wat is een dagkaartje?Wa kost dat?
Heb in totaal 14 strippen nodig dus dacht gewoon zo'n 15strippen kaartje kopen.
Toen ik een paar maanden geleden die kant op was kon dat anders nog niet heurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
In die regio kan je ķķk met chip reizen ja
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben student en zal het eens vertellen hoe het zit:
-Een dagkaartje kost 3 euro en kan je in de bus bij de chauffeur kopen. daarmee kun je door heen brabant reizen en is dus ideaal voor bijvoorbeeld ehv-veghel en terug.
-Die regio strippenkaarten zijn er niet meer sinds de invoering van de ov-chipkaartje(dat waren die groene strippen voor 0,30 cent en dan had je er maar max 2 nodig) dus dat gaat helaas niet meer.
-Je kunt nog wel gewone strippenkaarten kopen maar dan ben je echt veel duurder uit volgens mij.
-Een dagkaartje is altijd goedkoper behalve als je een ov-weekendpas hebt, dan kan je geloof ik in het weekend en vakanties gratis reizen. Met een weekkaart zit je nog net in de vakantieperiode, deze duurt namelijk tot zondag
Dank!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben student en zal het eens vertellen hoe het zit:
-Een dagkaartje kost 3 euro en kan je in de bus bij de chauffeur kopen. daarmee kun je door heen brabant reizen en is dus ideaal voor bijvoorbeeld ehv-veghel en terug.
-Die regio strippenkaarten zijn er niet meer sinds de invoering van de ov-chipkaartje(dat waren die groene strippen voor 0,30 cent en dan had je er maar max 2 nodig) dus dat gaat helaas niet meer.
-Je kunt nog wel gewone strippenkaarten kopen maar dan ben je echt veel duurder uit volgens mij.
-Een dagkaartje is altijd goedkoper behalve als je een ov-weekendpas hebt, dan kan je geloof ik in het weekend en vakanties gratis reizen. Met een weekkaart zit je nog net in de vakantieperiode, deze duurt namelijk tot zondag
Ja maar volgens mij is dat een actie van Brabants OV. De hele dag onbeperkt reizen in brabant met een dagkaartje van 3 euro.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, week.
[..]
Volgens Puckzzz d'r post 3 euro, dus dat klinkt wel goed in m'n oren.
En wij op school maar leren dat het de zuurgraad aangeeft..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is dat een actie van Brabants OV. De hele dag onbeperkt reizen in brabant met een dagkaartje van 3 euro.
Oh ...spuit 11
Thnx PH....
hihi PH...dat staat voor PijpHoogte![]()
![]()
Ramsey jr.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef buzzwheedle het volgende:
oeeh heb er zin in, hier mijn voorbereidsels thuis met behulp van mijn chefkok
ga ze morgen zelf even testen, de empanada's
[ afbeelding ]
Och wat een heerlijk ventje!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef buzzwheedle het volgende:
oeeh heb er zin in, hier mijn voorbereidsels thuis met behulp van mijn chefkok
ga ze morgen zelf even testen, de empanada's
[ afbeelding ]
Je hebt PMquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef Juud- het volgende:
Daantje![]()
Nou, ik heb er zin inBen wel een beetje (erg) nerveus, want ik heb niemand van jullie ooit gezien, maar het zal wel loslopen
Overigens heb ik ook niks meer van Dzjonka gehoord (behalve 1 PM over waar ze woont), dus ik denk dat Diconnected en moi samen komen. Oja, Di: wil je me ff nog een x toevoegen op msn? Ik ben nogal een sukkel, want klikte ergens verkeerd op en toen was het 'toevoegverzoek' weg
om de vette hap te compenseren?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Diconnected het volgende:
Ohja, en ik neem nog een fles cola light mee, voor de extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |