Mooi, kunnen we samen de film regisserenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef Holyme het volgende:
Ik heb geen (passende) bikini, dus ik ook niet hoor SQ
Ik dacht meer aan de muffins die vast niet in bad staanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we samen de film regisseren
Dubbelwin!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de muffins die vast niet in bad staanMaar combineren, win!
Naakt mag ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga ook niet in mijn badpak bij jullie
Iets zegt me dat je vast net zo ver kan spugenquote:
In dat geval kunnen we beter allemaal blijven slapenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat we beter een praatgroepsessie kunnen houden eerst over onze verslavingen, onzekerheden en dingen die we niet leuk vinden aan onszelf
Ik wou net schrijven dat we dan maar een weekendje moesten overnachten in blokhutten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we beter allemaal blijven slapen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is geen enkel probleem!
Ik raad iedereen aan om badpak/bikini mee te nemen én een warm vestje ofzo voor als het later wat afkoelt. We steken weliswaar de buitenkachel wel aan, maar daar passen we niet met 14 man omheen
We hebben ook nog heaters hoor
Dat!quote:
Mutsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
debbie is superslank, dan bedoelde ik die!
Heb je geen fietstas?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef PartyHardy het volgende:
Hee even ter zake![]()
We krijgen nog een adres enzo toegestuurd toch?![]()
Ik kom denk ik met de auto, maar neem toch wel wijn mee(en extra stash want op de fiets lukt het anders allemaal niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |