ik ga toch zuipen lin.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:19 schreef Lindytje het volgende:
Internet!!!!!!
![]()
Na 3 dagen zonder , gofterdegofterkloteKPN, deed ie het een kwartier geleden ineens weer!!!!!!
![]()
Ik heb gelukkig niks gemist over de meet (dat ie ineens niet door zou gaan en ik voor lul in mijn eentje bij puckzzz zou staan ofzo:')), en ik ga nu even de rest doorlezen!
Mss: jammer dat je niet kunt komen
Doe maar morgen, ik wil dat wel zien! (ik vind acryl klote, dus ik wil wel eens kijken of gel makkelijker gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeey!!
Ik zit te twijfelen, zal ik nu mijn twee gehandicapte nagels gaan fixen met tips en gel of willen jullie dat ik dat morgen doe zodat jullie het kunnen zien (als daar behoefte aan is)
Och eigenlijk stelt het ook geen zak voor, maar zeg het maar
Nee, ik denk niet dat ik daar erg gelukkig van ga wordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Blijf je ook slapen toevallig??
Niet gelukkig van met mij op een luchtbed??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat ik daar erg gelukkig van ga worden
Snep ik!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet gelukkig van met mij op een luchtbed??![]()
nee, ik blijf bij Puckzzz slapen, want dan kan ik gewoon met de auto, ipv trein en bus, dat vind ik een stuk aangenamer
Lief van je, maar ik pak echt de busquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb slaapplaats genoeg SQ. Jullie krijgen zelfs elk een eigen plekkie. wel in de studio tho...maar daar is het goed toeven hoor
Dan snep ik jou ook helemaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snep ik!
Nee, ik ben niet zo'n logeerdert. Tenzij het niet anders kan.
M'n eigen bedje
(plus dat zeulen met slaapzakken, die ik eerst extreem moet ontharen, in de bus met eten en lakjes erbij ook niet echt bevorderlijk is voor mijn hum)
Oh, wat moet ik meenemen aan slaapzak/hoeslaken/etc?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb slaapplaats genoeg SQ. Jullie krijgen zelfs elk een eigen plekkie. wel in de studio tho...maar daar is het goed toeven hoor
een kussen is wel geneog, de rest hebben wij welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, wat moet ik meenemen aan slaapzak/hoeslaken/etc?
Euwjaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een kussen is wel geneog, de rest hebben wij wel
ik heb drie jongens die regelmatig hier slapen he?
Gezellig samen met de bus tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik pak echt de bus
Succesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Nou dames...ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld maar nu ga ik toch écht stofzuigen, WC's poetsen en dweilen
Boefjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
ik ga jullie geen plezier toewensen, want ik ben jaloers
nee hoor, have fun morgen
Ja, jammer dat je niet kunt...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
ik ga jullie geen plezier toewensen, want ik ben jaloers
nee hoor, have fun morgen
Whut!! Ik was in de veronderstelling dat jij ook kwamquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:23 schreef Loqi het volgende:
Veel plezier morgen meissies! En fijn weekend
zonder meer! Ik ben alvast aan het warmdrinkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gezellig samen met de bus toch?
That's the spirit!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder meer! Ik ben alvast aan het warmdrinken
Zeg, morgen niet met een kater aan komen zetten he!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben met drank net zo zwak als sharana met bestelknoppen
nee joh, espresso ftw!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg, morgen niet met een kater aan komen zetten he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |