SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Doen! Gaan we gezellig wat drinken ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof.Vandaag kwam ik weer door Zwolle, de volgende keer stap ik er uit.
Ik zag het.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doen! Gaan we gezellig wat drinken ofzo..
Ik had trouwens net de kortste ban in de geschiedenis van FOK!.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik plas er nooit meerik was blij dat ik teenslippers aan had, al was dat een weird gevoel
Ik postte door dat slotje heen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doen! Gaan we gezellig wat drinken ofzo..
Ik had trouwens net de kortste ban in de geschiedenis van FOK!.
Ja. Snakey is gewoon een bitch.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag het.Als fopje vanwege dat banaanvraag topic?
Ik was er kwart voor 9 al weer uit, en nergens last van ookquote:
Ik werd om 8 uur wakker en heb toen een meditatie-audiobook opgezetquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was er kwart voor 9 al weer uit, en nergens last van ook
Ik moet er 6 uur weer uit morgenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werd om 8 uur wakker en heb toen een meditatie-audiobook opgezethet was zo vreselijk saai dat ik vanzelf weer in slaap viel tot 11 uur
maar ik ben nu weer brak. Was nog wijn over en volgende week vrij dus...
Op tijd is relatief he?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond maar eens een keer op tijd naar bed iig
Ja dat zeg ik iedere dag maar dan komt er altijd iets tussenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond maar eens een keer op tijd naar bed iig
Voor crewbashen krijg je helemaal geen ban sufkut.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, kom je goed weg, meteen crewbash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |