Grappig, ik ben 1.81 en val louter op lange vrouwen (als in 1.83+ en schoenmaat 42+). Ben er overigens van overtuigd dat als ik 1.90 zou zijn, ik op de kleintjes zou geilen. Hou van contrastquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:16 schreef 1ce het volgende:
Nu stel ik mijzelf en natuurlijk FOK (jullie) de vraag:
Valt u, geachte lezer, óók op het Zweedse voorbeeld (1m75 of langer), of neigt u, beste heren, eerder op een wat kleinere vrouw (1m60 of kleiner), zoals ondergetekende?
Hij is al bezetquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben 1.60 en schoenmaat 35/36
Nederlands btw.
Ik ook, is daar mis mee?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Andyy het volgende:
Je kijkt naar de schoenmaat van een mogelijke relatie?
Ok tijdens wandelen tegen mijn borstkas. en als we ergens zitten tegen mijn schouder...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef mazaru het volgende:
Hoe laag zit jouw schouder, als een vrouw van 1.50 tijdens het lopen haar hoofd op de schouder van iemand van 1.91 kan leggen?
Nee, ik kijk er niet naar... niet zozeer...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Andyy het volgende:
Je kijkt naar de schoenmaat van een mogelijke relatie?
En ik heb wel eens kleinere gehad, vond ze wel iets hebben (oke, maar niet zoo klein.
Leuk...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben 1.60 en schoenmaat 35/36
Nederlands btw.
Als je het meteen vraagt is het ook prima hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef 1ce het volgende:
[..]
Nee, ik kijk er niet naar... niet zozeer...
het viel me op dat ze lieve kleine voetjes heeft, maar ik vroeg haar pas d'r schoenmaat toen we al een weekje wat hadden...
Nou als zij bovenop mij ligt... (meestal het geval) dan kunnen we vrijen én zoenen tegelijk. Verder kunnen we beiden overal bij. Op de één of andere manier maakt lengte in bed niet enorm verschil... is in ieder geval onze ervaring.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:25 schreef Flashwin het volgende:
Hoe is de seks? Vertel daar eens in detail over.
Na zo'n Latina wil je nooit meer iets anders, geloof mij maar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:36 schreef 1ce het volgende:
[..]
Nou als zij bovenop mij ligt... (meestal het geval) dan kunnen we vrijen én zoenen tegelijk. Verder kunnen we beiden overal bij. Op de één of andere manier maakt lengte in bed niet enorm verschil... is in ieder geval onze ervaring.
Verder is zo'n 'spaanse' (eigenlijk Colombiaanse) retegeil... iedere dag! Soms twee keer en 's zondags VAKER, VEEL VAKER (allebei vrij).
Vandaag 6 (ZES) keer...
Record... toen we drie weken hadden... 7 (ZEVEN) keer...
Je hebt dus nogal lange benen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:36 schreef 1ce het volgende:
[..]
Nou als zij bovenop mij ligt... (meestal het geval) dan kunnen we vrijen én zoenen tegelijk. Verder kunnen we beiden overal bij. Op de één of andere manier maakt lengte in bed niet enorm verschil... is in ieder geval onze ervaring.
Verder is zo'n 'spaanse' (eigenlijk Colombiaanse) retegeil... iedere dag! Soms twee keer en 's zondags VAKER, VEEL VAKER (allebei vrij).
Vandaag 6 (ZES) keer...
Record... toen we drie weken hadden... 7 (ZEVEN) keer...
Ben helemaal niet jaloers. Het lijkt me kut om zo klein te zijn. Je kan geen leuke kleren kopen behalve in kindermaten of heel soms xs, mensen nemen je minder serieus omdat ze denken dat je nog een pubertje bent, etc.quote:
Weet ik het, ik ken haar niet, vond haar foto met google op valtaf.nl. Lijkt me dat die mensen daar eerder hun gewicht omlaag liegen dan omhoogquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Ze draagt zeker hakken en weegt 50kg met kleren aan.
Nice try. [ afbeelding ]
Wat is je lengte en gewicht?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Zabka het volgende:
Ik heb trouwens ook maat 36/38/ Heb zelfs een jurkje van 34 liggen. Is gewoon een maat voor slanke vrouwen, niet perse voor kleine vrouwen.
170, 55 kilo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Wat is je lengte en gewicht?
http://img44.imagevenue.com/img.php?image=th_94149_eva_122_109lo.jpgquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:17 schreef drumminggod het volgende:
Pics van je vriendin.
Ik zie nou een klein mollig meisje voor me namelijk![]()
Van zijn hobby zijn werk gemaakt!quote:
Das toch geen 1m50 bij 50 kilo! Je bent een reus volgens TS!quote:
ze zou 40 moeten wegen op haar perfecte gewicht. Ik ben 5 kilo te licht. Dan vind ik mijn lichaam mooier hoor, want ik heb rondingen maar lijk niet op een propje. Maargoed, ieder zo zijn smaak.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van zijn hobby zijn werk gemaakt!![]()
[..]
Das toch geen 1m50 bij 50 kilo! Je bent een reus volgens TS!
Nee, je bent helemaal niet 5kg te licht. Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Zabka het volgende:
[..]
ze zou 40 moeten wegen op haar perfecte gewicht. Ik ben 5 kilo te licht. Dan vind ik mijn lichaam mooier hoor, want ik heb rondingen maar lijk niet op een propje. Maargoed, ieder zo zijn smaak.
ideale gewicht is je lengte in cm - 110. Bij mij is dat dus 60 kilo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Nee, je bent helemaal niet 5kg te licht. Hoe kom je daarbij?
Dit gaat voor mij ook op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:18 schreef mirved het volgende:
ik ben 1m93 en merk dat ik toch eerder naar een vrouw kijk die ook wat langer is.
Misschien is dat niet op jou van toepassing? Italiaanse vrouwen hebben dus allemaal ondergewicht.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Zabka het volgende:
[..]
ideale gewicht is je lengte in cm - 110. Bij mij is dat dus 60 kilo.
ik heb nog niet gezegd dat ze lelijk isquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef 1ce het volgende:
[..]
http://img44.imagevenue.com/img.php?image=th_94149_eva_122_109lo.jpg
en als je d'r lelijk vind...
jammer voor je... maar dan houdt je dat maar voor je
Dat is toch niet gek.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef Karammel het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij ook op.
Al merk ik dat veel van mijn vrienden juist een voorkeur lijken te hebben voor kleine meisjes.
Een jaar blijft 365 of 366 dagen hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:17 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek.
Een zwaardere dikke vrouw zweet meer, stinkt dus meer, eet meer, en laat daardoor ook veel scheten. Doordat ze meer eet wordt ze ook sneller ouder.
Kleine slanke meisjes zijn gewoon ideaal. Die zweten ook bijna nooit. Je kunt er alles mee doen.
Nee joh. Bij gemiddelde lengtes en daarboven is dat een redelijke richtlijn, maar iemand van 1m40 zou dan maar 30 kilo mogen wegen? 45 is een goed gewicht voor zo iemand. Voor iemand van 1m50 is 40 kilo ondergewicht, 55kg bij 1m70 is dat niet. Wel op het randje, maar niet zo erg als 1m50 en 40kg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Zabka het volgende:
[..]
ideale gewicht is je lengte in cm - 110. Bij mij is dat dus 60 kilo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |