KLEINE VROUWEN
Definitie van kleine vrouwen ten behoeve van dit topic: Dames met een lengte van 1m50 tot 1m60, een gewicht van onder de 60kg, voetmaat 36-38.
Achtergrond:
Ik ben een man van 28, mijn lengte is 1m91, ik weeg rond de 90kg.
Reden van topic:
Sinds een jaar heb ik (verkering) een relatie met een fantastische vrouw. Ze is bloedmooi, lief, leuk, schattig, stoer en bijzonder KLEIN.
Nee, géén lilliputter of andere dwerggroei. Voor alle helderheid, er is niets waar ik méér op afknap dan op dwergjes.
Zij is 24 jaar oud, 1m50, ze weegt 50kg, haar schoenmaat is (schrik niet) 36, ja, volgens de Nederlandse geldende norm. Haar ouders zijn Colombiaanse immigranten. Dus ze is nogal donker, met een soort 'spaans' uiterlijk en uitstraling, met natuurlijk gitzwart haar en donkere ogen.
Los van dat ik haar er mooi uit vind zien, vond ik haar persoonlijkheid en karakter (speels, direct, initiatief tonent, maar rustig en geduldig) nog veel geweldiger. Ik vond haar meteen leuk. Ik ben met haar in contact gekomen via wederzijdse vrienden (een stel) die ons koppelde, zonder verder te weten dat ik kleinere vrouwen wel leuk vind, door een soort blind date. Na één ontmoeting wist ik al dat ik wel iets met haar wilde beginnen. Dat was van haar kant blijjkbaar ook zo. Ik weet vrijwel zeker dat zij de moeder van mijn kinderen gaat worden. Zij verzekert mij dat zij er net zo over denkt. Tof dus...
Nou ja... de relatie wel, sommige andere dingen niet... mijn kameraden...
Niets heftigs hoor. Mijn vrienden vinden haar aardig, haar qua persoon ook uitstekend bij mij passen, maar ze snappen niet dat ik val op kleine types. Ze hebben in het begin zelfs een paar keer gezegd, dat ik beter een "normale" Nederlandse meid moest zoeken. Zij hebben het steeds over langbenige, rondborstige (al zit dat beiden wel goed bij mijn meisje - qua benen kloppen de verhoudingen prima; en ze mag met het andere er ook aardig wezen) Zweedse types.
Ook niets mis mee natuurlijk...
Nu stel ik mijzelf en natuurlijk FOK (jullie) de vraag:
Valt u, geachte lezer, óók op het Zweedse voorbeeld (1m75 of langer), of neigt u, beste heren, eerder op een wat kleinere vrouw (1m60 of kleiner), zoals ondergetekende?
NB: de categorie 1m65 - 1m75 laat ik even voor wat het is omdat het een meer gemiddelde soort vrouw betreft en die past even niet binnen de vraagstelling.
?
Wat ik trouwens lichamelijk zo geweldig vind aan haar en dan eigenlijk meer aan de verschillen tussen ons beiden: Zij voelt zich veilig bij mij, omdat ik "zo groot en sterk" ben. Ik kan haar makkelijk optillen en mee de trap opnemen. Ik moet iets bukken om haar een kus te geven en ze legt als we samen wandelen of ergens zitten zo lief haar hoofd tegen mijn schouder. Ja, lach me niet uit zeg, ik ben verliefd, en pas sinds ik haar ken ben ik een zoetsappige, sentimentele, zachte, gevoelige man... allemaal voor haar... tja.
Cold as Ice...
...fiery at heart.