Grappig, ik ben 1.81 en val louter op lange vrouwen (als in 1.83+ en schoenmaat 42+). Ben er overigens van overtuigd dat als ik 1.90 zou zijn, ik op de kleintjes zou geilen. Hou van contrastquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:16 schreef 1ce het volgende:
Nu stel ik mijzelf en natuurlijk FOK (jullie) de vraag:
Valt u, geachte lezer, óók op het Zweedse voorbeeld (1m75 of langer), of neigt u, beste heren, eerder op een wat kleinere vrouw (1m60 of kleiner), zoals ondergetekende?
Hij is al bezetquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben 1.60 en schoenmaat 35/36
Nederlands btw.
Ik ook, is daar mis mee?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Andyy het volgende:
Je kijkt naar de schoenmaat van een mogelijke relatie?
Ok tijdens wandelen tegen mijn borstkas. en als we ergens zitten tegen mijn schouder...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef mazaru het volgende:
Hoe laag zit jouw schouder, als een vrouw van 1.50 tijdens het lopen haar hoofd op de schouder van iemand van 1.91 kan leggen?
Nee, ik kijk er niet naar... niet zozeer...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Andyy het volgende:
Je kijkt naar de schoenmaat van een mogelijke relatie?
En ik heb wel eens kleinere gehad, vond ze wel iets hebben (oke, maar niet zoo klein.
Leuk...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben 1.60 en schoenmaat 35/36
Nederlands btw.
Als je het meteen vraagt is het ook prima hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef 1ce het volgende:
[..]
Nee, ik kijk er niet naar... niet zozeer...
het viel me op dat ze lieve kleine voetjes heeft, maar ik vroeg haar pas d'r schoenmaat toen we al een weekje wat hadden...
Nou als zij bovenop mij ligt... (meestal het geval) dan kunnen we vrijen én zoenen tegelijk. Verder kunnen we beiden overal bij. Op de één of andere manier maakt lengte in bed niet enorm verschil... is in ieder geval onze ervaring.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:25 schreef Flashwin het volgende:
Hoe is de seks? Vertel daar eens in detail over.
Na zo'n Latina wil je nooit meer iets anders, geloof mij maar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:36 schreef 1ce het volgende:
[..]
Nou als zij bovenop mij ligt... (meestal het geval) dan kunnen we vrijen én zoenen tegelijk. Verder kunnen we beiden overal bij. Op de één of andere manier maakt lengte in bed niet enorm verschil... is in ieder geval onze ervaring.
Verder is zo'n 'spaanse' (eigenlijk Colombiaanse) retegeil... iedere dag! Soms twee keer en 's zondags VAKER, VEEL VAKER (allebei vrij).
Vandaag 6 (ZES) keer...
Record... toen we drie weken hadden... 7 (ZEVEN) keer...
Je hebt dus nogal lange benen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:36 schreef 1ce het volgende:
[..]
Nou als zij bovenop mij ligt... (meestal het geval) dan kunnen we vrijen én zoenen tegelijk. Verder kunnen we beiden overal bij. Op de één of andere manier maakt lengte in bed niet enorm verschil... is in ieder geval onze ervaring.
Verder is zo'n 'spaanse' (eigenlijk Colombiaanse) retegeil... iedere dag! Soms twee keer en 's zondags VAKER, VEEL VAKER (allebei vrij).
Vandaag 6 (ZES) keer...
Record... toen we drie weken hadden... 7 (ZEVEN) keer...
Ben helemaal niet jaloers. Het lijkt me kut om zo klein te zijn. Je kan geen leuke kleren kopen behalve in kindermaten of heel soms xs, mensen nemen je minder serieus omdat ze denken dat je nog een pubertje bent, etc.quote:
Weet ik het, ik ken haar niet, vond haar foto met google op valtaf.nl. Lijkt me dat die mensen daar eerder hun gewicht omlaag liegen dan omhoogquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Ze draagt zeker hakken en weegt 50kg met kleren aan.
Nice try. [ afbeelding ]
Wat is je lengte en gewicht?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Zabka het volgende:
Ik heb trouwens ook maat 36/38/ Heb zelfs een jurkje van 34 liggen. Is gewoon een maat voor slanke vrouwen, niet perse voor kleine vrouwen.
170, 55 kilo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Wat is je lengte en gewicht?
http://img44.imagevenue.com/img.php?image=th_94149_eva_122_109lo.jpgquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:17 schreef drumminggod het volgende:
Pics van je vriendin.
Ik zie nou een klein mollig meisje voor me namelijk![]()
Van zijn hobby zijn werk gemaakt!quote:
Das toch geen 1m50 bij 50 kilo! Je bent een reus volgens TS!quote:
ze zou 40 moeten wegen op haar perfecte gewicht. Ik ben 5 kilo te licht. Dan vind ik mijn lichaam mooier hoor, want ik heb rondingen maar lijk niet op een propje. Maargoed, ieder zo zijn smaak.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van zijn hobby zijn werk gemaakt!![]()
[..]
Das toch geen 1m50 bij 50 kilo! Je bent een reus volgens TS!
Nee, je bent helemaal niet 5kg te licht. Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:06 schreef Zabka het volgende:
[..]
ze zou 40 moeten wegen op haar perfecte gewicht. Ik ben 5 kilo te licht. Dan vind ik mijn lichaam mooier hoor, want ik heb rondingen maar lijk niet op een propje. Maargoed, ieder zo zijn smaak.
ideale gewicht is je lengte in cm - 110. Bij mij is dat dus 60 kilo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Nee, je bent helemaal niet 5kg te licht. Hoe kom je daarbij?
Dit gaat voor mij ook op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:18 schreef mirved het volgende:
ik ben 1m93 en merk dat ik toch eerder naar een vrouw kijk die ook wat langer is.
Misschien is dat niet op jou van toepassing? Italiaanse vrouwen hebben dus allemaal ondergewicht.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Zabka het volgende:
[..]
ideale gewicht is je lengte in cm - 110. Bij mij is dat dus 60 kilo.
ik heb nog niet gezegd dat ze lelijk isquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef 1ce het volgende:
[..]
http://img44.imagevenue.com/img.php?image=th_94149_eva_122_109lo.jpg
en als je d'r lelijk vind...
jammer voor je... maar dan houdt je dat maar voor je
Dat is toch niet gek.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef Karammel het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij ook op.
Al merk ik dat veel van mijn vrienden juist een voorkeur lijken te hebben voor kleine meisjes.
Een jaar blijft 365 of 366 dagen hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:17 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek.
Een zwaardere dikke vrouw zweet meer, stinkt dus meer, eet meer, en laat daardoor ook veel scheten. Doordat ze meer eet wordt ze ook sneller ouder.
Kleine slanke meisjes zijn gewoon ideaal. Die zweten ook bijna nooit. Je kunt er alles mee doen.
Nee joh. Bij gemiddelde lengtes en daarboven is dat een redelijke richtlijn, maar iemand van 1m40 zou dan maar 30 kilo mogen wegen? 45 is een goed gewicht voor zo iemand. Voor iemand van 1m50 is 40 kilo ondergewicht, 55kg bij 1m70 is dat niet. Wel op het randje, maar niet zo erg als 1m50 en 40kg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Zabka het volgende:
[..]
ideale gewicht is je lengte in cm - 110. Bij mij is dat dus 60 kilo.
Mja 150 is ook een kinderlengte, bij kinderen reken je ook anders idd. Ik heb een licht buikje, dus echt zien dat het ondergewicht doe je niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee joh. Bij gemiddelde lengtes en daarboven is dat een redelijke richtlijn, maar iemand van 1m40 zou dan maar 30 kilo mogen wegen? 45 is een goed gewicht voor zo iemand. Voor iemand van 1m50 is 40 kilo ondergewicht, 55kg bij 1m70 is dat niet. Wel op het randje, maar niet zo erg als 1m50 en 40kg.
Arme jij...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Rebubbled het volgende:
Mijn categorie wordt gewoon keihard gediscrimineerd.
ook europese vrouwen kunnen klein en donker zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:32 schreef heiden6 het volgende:
Colombiaanse vrouwen pwnen die 13-in-een-dozijn blonde Zweedse sletjes any day.
Zuid-Amerikaanse vrouwen.![]()
Kleine vrouwen.![]()
![]()
![]()
(Dat laatste zit in de familie, mijn moeder is 1.63 meter ofzo.)
Kan ik allemaal niet mee zitten, maar zo'n chick van 1.60 heeft al 2 punten voorsprong op eentje van 1.80.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef haarmand het volgende:
[..]
ook europese vrouwen kunnen klein en donker zijn.
van mijn ex werd altijd gedacht dat ze geadopteerd was en italiaans was![]()
ze hoeven trouwens niet klein te zijn als ze maar rank zijn gebouwd.
tegenwoordig zijn vrouwen zonder spekbuik en flinke neukteugels een uitzondering
Jaloers? Ik ben 1.68 en dat vind ik een prima lengtequote:
1,93 m3?quote:
En ik maar denken dat Italiaanse vrouwen ook Europees waren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef haarmand het volgende:
[..]
ook europese vrouwen kunnen klein en donker zijn.
van mijn ex werd altijd gedacht dat ze geadopteerd was en italiaans was![]()
ze hoeven trouwens niet klein te zijn als ze maar rank zijn gebouwd.
tegenwoordig zijn vrouwen zonder spekbuik en flinke neukteugels een uitzondering
Dit topic heeft mij doen beseffen dat als mannen zeggen dat ze me klein vinden, ze niet per se m'n lengte bedoelenquote:
ja sorry, maar bedoel het verschil tussen blanke nederlandse meisjes en zuid-Europese mediterraanse damesquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:43 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Italiaanse vrouwen ook Europees waren.
Oost-Europese vrouwen kunnen toch alleen maar poetsen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef Zabka het volgende:
Oosteuropese vrouwen zijn ook wild hoor, blond is niet alleen Hollands of Zweeds.
Dat zijn van die dingen die zo vanzelfsprekend zijn dat het feit dat je dat zegt een beetje twijfelachtig is.quote:
Haha, gayer dan een lekker wijf afwijzen omdat ze 17 is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ik val op dunne meiden (géén Anorexia, en zeker niet onder de 18!)
Ik post hier al een tijdje rond op FOK!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die zo vanzelfsprekend zijn dat het feit dat je dat zegt een beetje twijfelachtig is.
Point taken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik post hier al een tijdje rond op FOK!Weet inmiddels hoe sommige pubers hier kunnen reageren
Je kunt ze ook bestellen als piemelpoetsersquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oost-Europese vrouwen kunnen toch alleen maar poetsen?
50 kilo is toch niet zoveel, zelfs niet bij zo'n lengte?quote:
Ik ben 15 cm langer en weeg maar drie kilo meer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
50 kilo is toch niet zoveel, zelfs niet bij zo'n lengte?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben 15 cm langer en weeg maar drie kilo meer.
Denk dat zij wel gezet is ja
Of dat jij gewoon een andere bouw hebt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben 15 cm langer en weeg maar drie kilo meer.
Denk dat zij wel gezet is ja
Misschien niet als ze gespierd is. Dat is de enige verklaring die ik kan geven. 50 Kilo is echt niet weinig voor iemand van zo'n korte lengte.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Echt totale onzin. Een meisje van 1.50 meter en 50 kg. kan onmogelijk gezet zijn.
De wattes?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Of dat jij gewoon een andere bouw hebt?
Ik ben slank en ik voldoe niet aan de "-110 regel".
Raakt kant noch wal. Het is niet weinig maar ook niet veel, ik denk precies een gezond gewicht en een normaal figuur. Ik heb trouwens ook berekend wat voor BMI erbij hoort, en dat komt daar precies mee overeen (22,2).quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien niet als ze gespierd is. Dat is de enige verklaring die ik kan geven. 50 Kilo is echt niet weinig voor iemand van zo'n korte lengte.
Lengte - 110quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De wattes?
[..]
Raakt kant noch wal. Het is niet weinig maar ook niet veel, ik denk precies een gezond gewicht en een normaal figuur. Ik heb trouwens ook berekend wat voor BMI erbij hoort, en dat komt daar precies mee overeen (22,2).
Ik denk dat jullie misschien gewoon te veel foute wijventijdschriftjes lezen.
Wat zijn 'foute wijven' dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De wattes?
[..]
Raakt kant noch wal. Het is niet weinig maar ook niet veel, ik denk precies een gezond gewicht en een normaal figuur. Ik heb trouwens ook berekend wat voor BMI erbij hoort, en dat komt daar precies mee overeen (22,2).
Ik denk dat jullie misschien gewoon te veel foute wijventijdschriftjes lezen.
Nooit van gehoord en klinkt nog simplistischer dan wat ik hierboven noemde. Sowieso waarschijnlijk des te minder goed van toepassing naarmate je lengte meer afwijkt van het gemiddelde.quote:
quote:
Is die zo klein dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:51 schreef .ZilveR. het volgende:
Mijn eerste gedachte was, TS valt op Patricia Paay
Nouja, borsten en billen wegen ook watquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vraag me trouwens af of TS zelf wel weet hoeveel z'n vriendin weegt.
Foto gezien van haar hoofd en bovenlijf en ze ziet er heel rank uit, a la Silvie Meis. Als je 1.50 bent kun je dan gewoon niet 50 kilo wegen.
Jaloerse vrouw 3.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:09 schreef Peachcore het volgende:
Lange mannen van 190+ die vallen op kleine vrouwen, vind ik maar onzeker overkomen omdat ze per sé het gevoel willen dat ze hun vriendin moeten/kunnen beschermen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:09 schreef Peachcore het volgende:
Lange mannen van 190+ die vallen op kleine vrouwen, vind ik maar onzeker overkomen omdat ze per sé het gevoel willen dat ze hun vriendin moeten/kunnen beschermen.
Not succesful.quote:Beroep Troll
Plaats eens een foto van jezelf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:37 schreef Musyn het volgende:
Ik ben zelf 1m50, weeg 38kg (ik kom gewoon niet aan), heb kleding maat 32 - 34, schoenmaat 35-36 en ik ga naar belgië of in italiaanse winkels voor mijn kleding en schoenen, dus geen kinderkleding voor mij. Ik draag nu wel graag hoge hakken, met daarover een lange broek en mensen schatten je al snel een stukje groter
.
Mijn vriend lijkt hiermee blij te zijn, hij vindt het fijn dat die me zo kan oppakkenMijn ex vriend was 1m90 en zijn moeder maakte de opmerking "toch wel goed gekozen, die is iph (ideale pijp hoogte). Schat van een vrouw overigens
Vroeger kreeg ik ook bijdehande opmerkingen te horen hierover (nu nog soms), maar vaak zijn die gewoon ook grappig, dus lach ik mee XD. En anders ben ik niet op mijn mondje gevallen nee :3.
En je gewicht?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:59 schreef snakelady het volgende:
Een goede vriend van ons heeft een voorkeur voor kleine vrouwen ondanks dat hij zelf erg lang is.
Tja, geloof niet dat iemand zich er ooit negatief over heeft geuit tegen hem, als dat nou zijn smaak is laat hem lekker.
Ik ben overigens ook maar 1.63m
k woog op deze foto rond de 55 kilo en ben dus 1.63, dan ben je echt geen propje hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
[..]
Ze draagt zeker hakken en weegt 50kg met kleren aan.
Nice try. [ afbeelding ]
Heb je er foto's van.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:08 schreef paranoia het volgende:
Ik heb een paar vriendinnen van 1.60, 1.63 en 1.64 en zij wegen allemaal rond de 60 kilo. En ze zijn VERRE van dik. Ook niet mollig. Gewoon slank, met rondingen... dus ook als dat -110 niet klopt kan je een prachtig figuurtje hebben...
1,50 bij 38 kilo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:37 schreef Musyn het volgende:
Ik ben zelf 1m50, weeg 38kg (ik kom gewoon niet aan), heb kleding maat 32 - 34, schoenmaat 35-36 en ik ga naar belgië of in italiaanse winkels voor mijn kleding en schoenen, dus geen kinderkleding voor mij. Ik draag nu wel graag hoge hakken, met daarover een lange broek en mensen schatten je al snel een stukje groter
.
Mijn vriend lijkt hiermee blij te zijn, hij vindt het fijn dat die me zo kan oppakkenMijn ex vriend was 1m90 en zijn moeder maakte de opmerking "toch wel goed gekozen, die is iph (ideale pijp hoogte). Schat van een vrouw overigens
Vroeger kreeg ik ook bijdehande opmerkingen te horen hierover (nu nog soms), maar vaak zijn die gewoon ook grappig, dus lach ik mee XD. En anders ben ik niet op mijn mondje gevallen nee :3.
In Nederland klinkt het misschien heel vreemd en anorectisch in de oren, maar het ligt er maar aan wat voor bouw je hebt. Ik ken bijvoorbeeld Aziatische meisjes die diezelfde length en gewicht hebben en die zijn gewoon tenger, niet extreem mager ofzoiets. Terwijl een Nederlandse vriendin van mij hetzelfde postuur heeft, terwijl ze 1.60m lang is en 41 kg weegt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 07:51 schreef haarmand het volgende:
[..]
1,50 bij 38 kilo.
heb ik nog nooit eerder gehoord of gezien.
heb je geen foto
quote:
Dus als je een mening over mannen hebt, ben je meteen jaloers en een gefaalde troll? For the record: ik ben 1.52m en ik heb en voorkeur voor mannen van 1.70-1.75m. Hoewel laatste drie vriendjes 1.80 waren, maar dat is dan ook echt het maximum.quote:
Oh laat maar, ik zie dat jij een vrouw bentquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien niet als ze gespierd is. Dat is de enige verklaring die ik kan geven. 50 Kilo is echt niet weinig voor iemand van zo'n korte lengte.
bmi meter zegt bmi van 17, te laag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:17 schreef Peachcore het volgende:
[..]
In Nederland klinkt het misschien heel vreemd en anorectisch in de oren, maar het ligt er maar aan wat voor bouw je hebt. Ik ken bijvoorbeeld Aziatische meisjes die diezelfde length en gewicht hebben en die zijn gewoon tenger, niet extreem mager ofzoiets. Terwijl een Nederlandse vriendin van mij hetzelfde postuur heeft, terwijl ze 1.60m lang is en 41 kg weegt.
Ik zeg niet dat ze propperig of dik is. Maar met die lengte dat gewicht hebben kun je geen tenger poppetje zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:24 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Er wordt een gewicht en een lengte genoemd en er is meteen al weer een simpele die over mollige propjes begint. Echt hoor: met 50 kg te dik zijn..... Jullie lijken m'n vriendin wel!
En dat hoeft ook niet. Slank met rondingen vind ik supermooi. Ze heeft een bmi van 22,2 dus zo gezien heeft ze een perfectly normal gewicht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze propperig of dik is. Maar met die lengte dat gewicht hebben kun je geen tenger poppetje zijn. En heb je met die lengte rondingen, lijk je wel sneller al dikker zeg maar.
Verder heb ik niks tegen kleine vrouwen, vind het mooier dan die stevige Hollandse dames van 1.80.
mwah bmi zegt ook niet alles.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En dat hoeft ook niet. Slank met rondingen vind ik supermooi. Ze heeft een bmi van 22,2 dus zo gezien heeft ze een perfectly normal gewicht.
ik zeg ook dat bmi een indicatie is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:04 schreef Peachcore het volgende:
Weer mensen die denken dat het BMI een goede indicatie geeft of iemand gezond is of niet en niet denken dat er mensen zijn die van het gemiddelde afwijken.
Ik ben 1.52m en ik weeg 49 kg. De meeste mensen zouden niet zeggen dat ik dik ben, omdat ik gewoon smaller ben dan de gemiddelde Hollandse vadsige boeretrien van 1.75m Ik ben zéker niet dun, maar wel mollig. Ik draag tegenwoordig broekmaat 28/29 for fuck's sake. Mijn vriendinnen van 1.70 met een normaal tot atletisch postuur hebben dezelfde broekmaat.
Ik vind dat je meer baat hebt door naar de persoon te kijken, in plaats van de lengte en gewicht te weten. Vooral mensen die willen afvallen kijken meer naar de weegschaal dan in de spiegel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:07 schreef haarmand het volgende:
[..]
ik zeg ook dat bmi een indicatie is.
een bepaalde range zal bmi zeer goed kunnen inschatten maar mensen met een lange lengte of korte lengte zijn vaak outliers waarvoor de berekening niet helemaal opgaat.
net als dat mensen die op hoog niveau sporten niet meer geclassificeerd kunnen worden met bmi.
daarvoor zul je toch echt een vetmeting moeten doen die je niet via internet kunt doen.
alleen geld voor de gemiddelde nederlander dus wel dat BMI bij benadering redelijk nauwkeurig is
we hebben 16 miljoen mensen hier in nederland.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:13 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ik vind dat je meer baat hebt door naar de persoon te kijken, in plaats van de lengte en gewicht te weten. Vooral mensen die willen afvallen kijken meer naar de weegschaal dan in de spiegel.
Ik denk dat BMI over het algemeen wel degelijk een goede indicatie geeft of iemand een gezond gewicht heeft of niet. Uiteraard zijn er uitschieters. Jij vindt jezelf mollig, misschien ben je dat ook echt. Misschien beeld je je het jezelf in.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:04 schreef Peachcore het volgende:
Weer mensen die denken dat het BMI een goede indicatie geeft of iemand gezond is of niet en niet denken dat er mensen zijn die van het gemiddelde afwijken.
Ik ben 1.52m en ik weeg 49 kg. De meeste mensen zouden niet zeggen dat ik dik ben, omdat ik gewoon smaller ben dan de gemiddelde Hollandse vadsige boeretrien van 1.75m Ik ben zéker niet dun, maar wel mollig. Ik draag tegenwoordig broekmaat 28/29 for fuck's sake. Mijn vriendinnen van 1.70 met een normaal tot atletisch postuur hebben dezelfde broekmaat.
dat is dus ook het foute idee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:19 schreef Peachcore het volgende:
Ze hebben alleen maar wilskracht op korte termijn. Het lukt ze om een maand lang op salades te leven en vier keer per week te sporten. Maar een jaar lang gewoon gezond eten (met af en toe iets vettigs) en regelmatig bewegen? Ho maar.
toeval zegquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:16 schreef 1ce het volgende:
KLEINE VROUWEN
Definitie van kleine vrouwen ten behoeve van dit topic: Dames met een lengte van 1m50 tot 1m60, een gewicht van onder de 60kg, voetmaat 36-38.
daten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
toeval zeg![]()
ik ben: 1,57
kilogram: 55
schoenmaat; 38
![]()
![]()
saldo op je bankrekeningquote:
en kleinere vrouwen niet, oke. ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik ben zelf 1,91m en vind kleine vrouwen maar irritant. Vooral in de kroeg, dan loopt zo'n dwerg van twee turven hoog op je af en wil ze wat gaan zeggen. En dat doet ze door irritant als een sloopkogel aan je schouder te gaan hangen/sjorren waardoor jij (natuurlijke reactie, je wil je sleutelbeen niet breken) maar naar beneden moet gaan om haar versierpoging aan te horen.
Terwijl: een lange vrouw, héérlijk. Daar kun je gewoon op een normaal level mee praten, je kunt gewoon normaal zoenen zonder dat je last krijgt van je rug en lange vrouwen kunnen ook gewoon normale tieten/kont etc. hebben.
Lange vrouwen.![]()
Brunettes.
Ik zeg toch 'ook'. Aangezien lange vrouwen hier soms werden neergezet als potige akela's met korte kapsels.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
en kleinere vrouwen niet, oke. ...
heel netjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik trek 56K per jaar, goed genoeg?
sorriequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zeg toch 'ook'. Aangezien lange vrouwen hier soms werden neergezet als potige akela's met korte kapsels.
Lange vrouwen met goede tieten.![]()
Brunettes.![]()
Dwergen die niet kunnen lezen.
oke, pics van jou en dan kunnen we ff kijken hoe we verder gaanquote:
kijk vandaag in m'n fotoboek, and you will seequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oke, pics van jou en dan kunnen we ff kijken hoe we verder gaan
I'll be lurkingquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk vandaag in m'n fotoboek, and you will see
Lijkt wel een shemalequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef 1ce het volgende:
[..]
http://img44.imagevenue.com/img.php?image=th_94149_eva_122_109lo.jpg
en als je d'r lelijk vind...
jammer voor je... maar dan houdt je dat maar voor je
Een man die 48 kilo weegt? Kraakt lekker snachtsquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef haarmand het volgende:
[..]
bmi meter zegt bmi van 17, te laag.
ik weet dat dat niet altijd super betrouwbaar is en maar een indicatie maar toch lijkt mij 1.50 bij 38 kilo weinig.
mijn ex was 1.60 bij 48 kilo, bmi 19 en net "gezond".
die at wel gewoon normaal. sochtends ontbijt (1 a 2 boterhammen) smiddags boterhammen, koekjes en snacks tussendoor, 's avonds normaal avondeten en dan nog snacken savonds (die at zo een zak chips weg)
kookte toen wel vaak pasta's om der wat dikker te krijgen maar dat werkte ook niet![]()
opmerkelijk was wel dat ze tijdens de sex niet doormidden brak of de hele tijd pijn had.
volgens volslanke mensen zou dat wel moeten
Idd. Kleine mannen die op lange vrouwen vallen FTW!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:09 schreef Peachcore het volgende:
Kleine mannenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:26 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Idd. Kleine mannen die op lange vrouwen vallen FTW!
Hollandse mannen (uit Nijmegenquote:
Ik neem mannen onder de 170 sowieso niet serieusquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:04 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Hollandse mannen (uit Nijmegen) die denken dat 1.90 meter een wereldwijde standaard is
Mannen boven de 170 die neem je wel serieus? Oue leernicht dat je bent!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem mannen onder de 170 sowieso niet serieus
Jeweettoch, lekkerdingquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mannen boven de 170 die neem je wel serieus? Oue leernicht dat je bent!
Ik ben 1m69!quote:
kracht training en heel veel porties per dag etenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef Musyn het volgende:
Ben ik weer :3 Ja ik heb ondergewicht maar ik ben zwaar ziek geweest (woog 36kg en dat is echt te mager) en ik kom gewoon heel erg moeilijk aan. Ik zit nu al 2 jaar op hetzelfde gewicht en ik kan eten wat ik wil. Heb geen recente foto van mezelf waar ik volledig opsta (die ik op internet durf te zetten), maar ik ben aan de dunne kant ^^;
Heel vaak eten op een dag, beter vaker een beetje dan een paar keer niets. En dan producten met veel energie, zoals noten (die zijn erg vet en eiwitrijk doch gezond), melk, aardappels et cetera.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef Musyn het volgende:
Ben ik weer :3 Ja ik heb ondergewicht maar ik ben zwaar ziek geweest (woog 36kg en dat is echt te mager) en ik kom gewoon heel erg moeilijk aan. Ik zit nu al 2 jaar op hetzelfde gewicht en ik kan eten wat ik wil. Heb geen recente foto van mezelf waar ik volledig opsta (die ik op internet durf te zetten), maar ik ben aan de dunne kant ^^;
Ik gebruik gewoon een "imageposter", want als je een pic wilt plaatsen hier kan dat alleen als je een url plaatst. En ik wil een beetje de privacy bewaren (gebruik even geen hyves en facebook), dus ik plaats eerst de pic op een openbare site en dan een url hier. en ja je kunt imagevenue gebruiken voor porno, dus zij maken daar ook wel reclame voor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Krijg wéér een porno-webcamseks site geopend bij die foto! Vreemd....!
Heeft ze in ieder geval wel meer ballen dan jou!quote:
en laat jouw schoonheid eens zien dan?quote:
Thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:30 schreef haarmand het volgende:
[..]
en laat jouw schoonheid eens zien dan?
ik vind het een mooi meisje qua gezicht.
mogen heel wat mannen mee in hun handjes wrijven om zo'n vriendin qua uiterlijk te hebben aan hun zijde
oh ik dacht dat je het over 1.81 meter had.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem mannen onder de 170 sowieso niet serieus
ik ben zo'n zes centimeter langer dan jij maar heb alleen interesse in vrouwen die langer zijn. Is me aardig vaak gelukt ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben zelf met een lengte van 1,75 ook niet echt lang te noemen voor een jongen.Ik heb gelukkig wel nog een brede bouw. Ik heb het uiteraard altijd bij 'kleinere' dames moeten houden. Inmiddels ben ik al meer dan 6 jaren samen met mijn vriendin. Die's nét iets kleiner dan mezelf, en half Indonesisch.
Ideaal voor mij dus, want ik heb een voorkeur voor getinte dames.
![]()
Laat je niet gek maken. Als ze net zo mooi van karakter is, als dat haar gezichtje is, dan mag je je gelukkig prijzen.quote:
Ik let niet zo op lengte, als ik haar mooi vind dan is het all good.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef Karammel het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij ook op.
Al merk ik dat veel van mijn vrienden juist een voorkeur lijken te hebben voor kleine meisjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |