Zodra ik hem heb gooi ik mijn AH sim-kaartje erin van een ¤15 euro dure Alcatel tijdelijk telefoontje.quote:
Ja hoor, bij deze is de volgende voor jouquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef Maitje het volgende:
De sc's gaan wel heel snel... nu alweer bijna vol deze.. mag ik een nieuwe TT verzinnen bij de volgende?![]()
halloquote:
Dacht dat dit topic wel tot donderdag zou lopen maar maar dat zit er niet meer in. Mn plundertocht is donderdagochtendquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Kom op mensen, help Maitje ff om dit topic vol te krijgen
De eer is aan haar een mooie TT te maken over 69 posts.
Ook een bijzonder goedemorgen Sine_Pari.quote:
Soms gaat het rapper dan je denkt ja. Maakt ook niet uit, maken we, nu ja straks Maitje, gewoon een nieuwe aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dacht dat dit topic wel tot donderdag zou lopen maar maar dat zit er niet meer in. Mn plundertocht is donderdagochtend
Denk dat je dan weinig tijd hebt om hier aanwezig te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef hoogvlieger het volgende:
wil ik m voor volgende week woensdag weer, mijn D-Day bij MinDef
Dat weet ik ook niet, maar reken er maar niet opquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef hoogvlieger het volgende:
eerste weekend zit ik zoiso intern, waarschijnlijk ivm intro bivak. Daarna weet ik t niet. Maar mischien kan ik het zo ver krijgen dat ik fok goed op mijn HTC kan krijgen zodat ik ook doordeweeks kan lezen/posten. Maar ik weet zoiso niet hoe het op de KMA met wifi is geregeld.
Welke HTC heb je? Ik zelf heb de HD2 en daar kun je prima op fokkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef hoogvlieger het volgende:
eerste weekend zit ik zoiso intern, waarschijnlijk ivm intro bivak. Daarna weet ik t niet. Maar mischien kan ik het zo ver krijgen dat ik fok goed op mijn HTC kan krijgen zodat ik ook doordeweeks kan lezen/posten. Maar ik weet zoiso niet hoe het op de KMA met wifi is geregeld.
Mooi en aardig, maar als je daar geen gelegenheid toe krijgt dan heb je er verder nog geen donder aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Welke HTC heb je? Ik zelf heb de HD2 en daar kun je prima op fokken
Wifi hebben ze wel, de toegangscode ga je alleen niet krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef hoogvlieger het volgende:
hehehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:40 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Wifi hebben ze wel, de toegangscode ga je alleen niet krijgen
9-Ya Rota, goeie film!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo!!!
Nog 2 minuten en weer een film binnen. 9th Company.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |