De klassieker der klassiekers blijft natuurlijk:quote:
Basgitaar, vandaar dat ik het een gitaarsolo noemde.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet dat Mark King gitaar speelt maar ach![]()
Maar inderdaad, hij is wel de koning der Slappen!
Tomato tomatoquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef Braddie het volgende:
Ben ik eens.
Maar een Gitaar Solo op een bas?
Bas Solo klinkt prima hoor!
Lekker hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:06 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
De klassieker der klassiekers blijft natuurlijk:
Dan heb je het wel over het uitschot van de elektronische muziek.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Splutje het volgende:
Ook een echte baas is natuurlijk BennyBenassi
Beetje te loungerig naar mijn meningquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:19 schreef Dubby het volgende:
[..]
Dan heb je het wel over het uitschot van de elektronische muziek.
Wat dan wel goed is?
Apart.. eerste vind ik een beetje melig, tweede zou ik op zo'n rustgevende cd willen hebben met zeegeluiden erbij, lekker chillquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:19 schreef Dubby het volgende:
[..]
Wat dan wel goed is?
DIT.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:19 schreef Dubby het volgende:
[..]
Wat dan wel goed is?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat wil je nou, dat ik oprot of dat ik uitleg![]()
Maar speciaal voor jou; fokkers zijn hokjesdenkers die het niet aan kunnen als iemand er buiten valt.
Laat mij lekker raven, moshpitten en chillen op de muziek.
quote:
Mooi nummer , kende hem nog niet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef Dubby het volgende:
[..]
Idd wel 1 vd betere tracks van Mathew Jonson.
Over het algemeen wel goed ja, zoals zijn album vorig jaar @ Freude am Tanzen. Gemini staat toevallig ook op dat album.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:38 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Mooi nummer , kende hem nog niet!
Wat vind je van Marek Hemmann?
Bedoel je die waar Swarm en Yvette ook opstaan? Die vind ik idd ook erg goed! Heb hem op Time Warp gezet toen was ie wat minder.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef Dubby het volgende:
[..]
Over het algemeen wel goed ja, zoals zijn album vorig jaar @ Freude am Tanzen. Gemini staat toevallig ook op dat album.
Geniaal nummerquote:
Terechte klacht.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:44 schreef Fapperdefap het volgende:
"Zomg maar er zit totaal geen diepgang of ziel in!@*$*$@@!@"
Luister dan eens wat verder als de "DJ's" (tevens DJ's) die hun muziek afstemmen op het gemiddelde vmbo publiek, zoals Vato Gonzales of Afrojack. Nee, zet dan eens de CD's op van bazen zoals OceanLab of Kaskade.
Metallica!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:56 schreef Chuck-_-Norris het volgende:
Iron Maiden, das nog eens muziek
Tijdje terug in Eindhoven gezienquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:47 schreef zquing het volgende:
[..]
hem moet ik echt wel een keertje live gaan zien
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef Nikmans het volgende:
Samen met Aphex Twin, Squarepusher enCeephax
Die tracks staan er o.a. ook op ja. Het is dit album:quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Bedoel je die waar Swarm en Yvette ook opstaan? Die vind ik idd ook erg goed! Heb hem op Time Warp gezet toen was ie wat minder.
Succes! Post je het resultaat morgen even als je dit zo in elkaar gezet hebt met je computer ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Repeat het volgende:
Kom op
Dit draai je toch zo in elkaar met je computer
Dat zeker, maar Jean Michel Jarre is zeker koning!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
![]()
Sowieso is er veel goede elektronische muziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |