Ligt denk ik aan mij, ik hou van fabriekskip. Die echte kip van KFC vind ik niet te nassen. Kipnuggets van McD daarentegenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou ben ik het erg vaak met je eens mijn waarde skylark, maar hier moet ik het toch gedeeltelijk oneens zijn (maarja dat is smaak hé?); Mcchicken vind ik juist een van de weinige burgers die ik matig vind, net zoals de mckroket btw![]()
![]()
Neemt niet weg dat ik de bigmac nog steeds gruwelijk lekker vind
Jawel hoor, alles behalve de McDonald's was prima geweest.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:54 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Bij elke plek is het nooit goed bij Fokkers. Dus opbokken met jullie 'meningen'
Gast, wat maakt dat nou uit!quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jawel hoor, alles behalve de McDonald's was prima geweest.
Eens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Elke horeca gelegenheid krijgt het personeel vaak goed en gezond te eten. Maar de Mac heeft het lef geld te vragen van hun eigen personeel voor slechte voeding
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:43 schreef Penisbaard het volgende:
Werken bij de McDonald's![]()
Eten bij de McDonald's
Zeker. Wel duur, maar deze man heeft papier in zijn zakken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:52 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die hier doen alsof McDonalds goor is. McChicken is gewoon keihard baas.
die heb ik nog nooit gezien bij de Macquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer jij hier maar eens van af te blijven als het voor je neus staat..
Elke dag MCflurryquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef .ZilveR. het volgende:
Hoezo zou je elke dag die zooi willen eten
De eerste big mac die er zo uitziet moet ik nog tegenkomenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat moet ook wel anders overleef je het daar nooit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:40 schreef jonkeau het volgende:
McDonaldsHet gemiddelde IQ schommelt daar rond de 80
als je al de hele dag in die lucht hangt heb je er volgens mij weinig trek meer in..quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 rondjes restafvalvlees met verlepte sla, rubberkaas en oud brood... nee, dat sla ik niet snel af.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je duidelijk niet in Scandinavië geweestquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
Met 50 procent korting is het eigenlijk nog te duur. de Mc Donalds in nederland is zwaar overprijsd
Lekker hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:03 schreef PP. het volgende:
[..]
2 rondjes restafvalvlees met verlepte sla, rubberkaas en oud brood... nee, dat sla ik niet snel af.
Ze mogen ook eten van thuis meenemen, ze hoeven het niet, willen ze het wel, krijgen ze het met korting!quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Elke horeca gelegenheid krijgt het personeel vaak goed en gezond te eten. Maar de Mac heeft het lef geld te vragen van hun eigen personeel voor slechte voeding
Uhm, je mag gewoon overal eten waar jij wilt, als je aan het werk bent en je krijgt pauze mag het niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:49 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het vaak ook niet toegestaan is om ergens anders te gaan eten. Met andere woorden: met wordt gedwongen die ranzige aderverstoppende troep in hun bek te schuiven. En blijkbaar moet je er nog voor betalen ook
Kortingsbonnen komen als er geen duidelijke tijdelijke actie is, momenteel is er een actie dus geen kortingsbonnen, binnenkort weer waarschijnlijk, anders hou je het McDonalds Medewerkers topic in de gaten of het algemene McDonalds topic, daar wordt het meestal wel aangekondigdquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:54 schreef RickoKun het volgende:
Waar de fuck kan je überhaupt die kortingsbonnen vinden!? Ik zie ze nooit ook maar ergens staan.
Bovendien mogen ze van mij de cheeseburger wel omruilen voor de hamburger kwa euroknallers
McDonalds heeft richtprijzen, Franchise McDonalds doen daar meestal 50+ cent meer bij, waardoor het al een stuk duurder wordt..quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
Met 50 procent korting is het eigenlijk nog te duur. de Mc Donalds in nederland is zwaar overprijsd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |