Verzin jij maar lekker een #9 dan, verrekte bosaapquote:Op zondag 4 juli 2010 01:13 schreef Yannick567 het volgende:
#8, waarbij die stomme voetbalactie bijna afgelopen is en BOGO niet meer doorgaat
En niet te vergeten de zomercampagnes voor de deur staan![]()
Hey, het was maar een aanvulling op hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 01:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Verzin jij maar lekker een #9 dan, verrekte bosaap
Het rechtstreekse nummer van de vestiging bellen? Zou wel slecht zijn als ze alsmaar de antwoordapparaat instellen...quote:Op zondag 4 juli 2010 17:40 schreef Heartbone het volgende:
Gister heb ik met mijn teamleider de afspraak gemaakt om morgen te werken, (2e keer), maar ik wist niet zeker of ik kon en zou vandaag dus bellen. Ik kan morgen dus niet werken, ik geprobeerd te bellen maar krijg alleen het antwoordapparaat. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen? Want ik heb ook geen ander nummer gekregen.
Ik probeer vanaf 15:00 al te bellen naar het rechtstreekse nummer van de vestiging (ook het enige nummer wat ik heb gekregen) en krijg alsmaar het antwoordapparaat.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het rechtstreekse nummer van de vestiging bellen? Zou wel slecht zijn als ze alsmaar de antwoordapparaat instellen...
Trouwens, probeerde je het na 17:00 pas om te bellen? Aangezien het bij ons zo is dat tussen 17:00 en 19:00 (of 19:30) de telefoon niet wordt opgepakt aangezien het dan te druk is?!
Wel heel raar, misschien er maar langs gaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:50 schreef Heartbone het volgende:
[..]
Ik probeer vanaf 15:00 al te bellen naar het rechtstreekse nummer van de vestiging (ook het enige nummer wat ik heb gekregen) en krijg alsmaar het antwoordapparaat.
Heb echt geen idee wat ik moet doen nu.
Succesquote:Op zondag 4 juli 2010 17:47 schreef tennismania het volgende:
Heb van 2008 tot 2009 bij de MC gewerkt. Toen ben ik daar weggegaan, kon een tijdje als tennisleraar bijverdienen (20 euro netto per uur). Nu heb ik geen werk meer en wil ik weer terug naar de zelfde vestiging! Morgen even bellen!
Da's ook geen optie want ik woon er een half uur vandaan met de auto.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wel heel raar, misschien er maar langs gaan?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |