abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:20:11 #1
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_85015730
9 augustus 2010 - 16 augustus 2010
Budapest, Hongarije

Een van de grootste festivals van Europa. Heeft een zeer gevarieerd programma. Duurt een week lang, heeft ongelooflijk veel podia (60) en acts (1000) en is dankzij de goedkope (drank) prijzen een erg interessante vakantiebestemming. De hele week is er veel te doen, muziek, film, theater, maar ook pottenbakken, kaarsen maken, een cursus Hongaars. Verschillende goede doelen hebben ook een stand op het festivalterrein en de Hare Krisna zorgt voor gratis maaltijden.

Dit jaar rijden er vanuit Nederland ook treinen met speciale wagons vanuit nederland, en uiteraard ook bussen!

Website's:
Nederlands web-log over Sziget
Filmpjes van Sziget 2006
Uitgebreid Sziget review
Officiële Nederlandse Sziget site

Prijzen (op basis van gegevens van 2008):

Tickets:
szigetweekkaart zonder kampeerplek ¤99,-
szigetweekkaart met kampeerplek ¤120,-
szigetweekkaart met hostel ¤175,-
szigetweekkaart met hotel ¤280,-

Eten/drinken:
Voor 4 euro heb je een complete maaltijd.
Voor 2 euro heb je een hotdog of een stuk pizza.
De Hara Krisna deelt bovendien gratis eten uit.
Bier, wat alleen per halve liter wordt geschonken, kost 1,20.
Een flesje water 80 cent.
Een bacardi cola 2,50.

Bevestigde namen:
Iron Maiden
Muse
Madness
Faithless
Danko Jones
Kasabian
Gwar
The Toy Dolls
Ska-P
The Hives
The Specials
Papa Roach
Gentleman and the Evolution
The Cribs
Billy Talent
Subsonica
Lyapis Trubetskoy
K.I.Z.
Thirty Seconds To Mars
Public Image Ltd.
Death Valley Screamers
Rada
The Young Punx
The Wailers
Toots & the Maytals
UB 40
The Skatalites
The Aggrolites
Gorillaz Sound System
Bad Religion
Major Lazer
Yeasayer
Nina Hagen
Charlie Winston
Foreign Beggars
Peaches
C-Mon & Kypski
Vive la Fête
Ez3kiel
Kees van Hondt
Inspector Cluzo
The Picturebook
The Blackbox Revelation
Skip The Use
zZz
Wildbirds & Peacedrums
Girls in Hawaii
Ill Niño
The 69 Eyes
Children of Bodom
Paradise Lost
Gotan Project
Infected Mushroom
Calvin Harris
Breakestra feat. Cali2na
Simian Mobile Disco
DJ Shadow
Boys Noize + Erol Alkan
Sander van Doorn, Andy Moor
Drumcode Night : Adam Beyer, Alan Fitzpatrick és Joel Mull
Deadmau5

Met dank aan het sziget topic van vorig jaar

PS: natuurlijk zijn er al veel meer namen bekend maar dit zijn toch wel de meest bekende.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_85017716
Yeaaah! Vanavond om half 12 z.v.d.k. opstappen vanaf station Eindhoven! *O*
"Somebody help me! I'm being spontaneous ! "
pi_85018315
ZIN IN!!!!!!!!
pi_85019149
TVP, over 24 uur stap ik nu ongeveer in de taxi!
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:45:29 #5
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85354350
Zo, ben weer terug. We zijn gelijk na Muse (niet dat ik die gezien heb) in de auto gestapt, de terugreis viel me niets tegen.

Hoogtepunten:
- Monster Magnet
- Drums Are For Parades
- Tamikrest and Dirtmusic: wel een erg exact voorbeeld van desert rock :D
- Fear Factory
- Toy Dolls
- Public Image Ltd
- Duitsers en drinkspelletjes
- Ambient tuin

Minder:
- Iron Maiden die veel beter had kunnen presteren (en te veel recent werk deden)
- Irritante Fransosen :r
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:31:42 #6
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_85363583
Hadden jullie ook last van stroomschokjes als je bier dronk? Ik namelijk wel :\

toppers:
Ill Nino, C'mon & Kypski, Pannonia Allstars Ska Orchestra, Infected Mushrooms.
Helaas Kees van Hondt niet kunnen zien ivm moeten vertrekken terug naar NL.. Zag wel geniaal uit, halve bos in de A38...
pi_85363709
Ook weer thuis. Eerste keer Sziget is echt goed bevallen! *O*

Hoogtepunten:
- Muse!!
- Ska-p
- Madness
- Gorillaz Sound System
- The Hives
- Calvin Harris

Minpunten:
- Drinkbekers die schokken afgeven bij de eerste slok }:|
- De ingestudeerde flashmob :')
- Thirty Seconds to Mars
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:40:46 #8
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85364051
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef broccolitaart het volgende:
Hadden jullie ook last van stroomschokjes als je bier dronk? Ik namelijk wel :\

toppers:
Ill Nino, C'mon & Kypski, Pannonia Allstars Ska Orchestra, Infected Mushrooms.
Helaas Kees van Hondt niet kunnen zien ivm moeten vertrekken terug naar NL.. Zag wel geniaal uit, halve bos in de A38...
Ah ja inderdaad, die dreher draft gaf steeds bij de 1e paar slokken schokken :D Verder geen slecht bier.

Palinka was trouwens ook best lekker. Al was de palinka op het terrein minder goed dan die ik in een 'ruin bar' in de stad heb gehad. Ruin bars zijn trouwens een dikke aanrader voor de mensen die volgend jaar ook weer gaan, erg relaxed als je even van het terrein af wil maar toch in een relaxte sfeer wil drinken.
pi_85375644
Ook weer terug en het was mooi :D

Toppunten:
- Chapelier Fou!!
- The Aggrolites
- Muse
- Andy Moor
- De broodjes hotdog met een kilo groentes er in
- Het weer

Minpunten:
- Alle oplaadpunten permanent bezet
- Stroomschokbier
- Boys Noize viel erg tegen
pi_85380325
Ik kom ook net binnen.

Top punten:
- MUSE!!
- Faithless
- Ill Nino
- Sander van Doorn
- Dat Hongaarse bandje dat maandag speelde
- Dat Hongaarse kipje waar ik mee naar huis mocht om te douchen en slapen in een écht oostblok flatje.

Minpunten
- Soundchecks om 10 uur die je wakker maken (zat niet ver van de main stage af, maar de soundcheck van Faithless was dan weer erg fijn wakker worden!)
- Kotsende ieren die aan de pillen hadden gezeten

Dat schok bier kon je verhelpen door eerst je vinger in je bier te steken ;)

Al met al was het idioot vet en ben ik nu idioot voldaan en evenredig brak.
Zucht.
pi_85382626
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 00:21 schreef ChrisVanart het volgende:

- Chapelier Fou!!

:Y _O_
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_85383713
Was weer vet. Volgend jaar wel met vliegtuig.
pi_85383766
Net thuis, en het was absoluut top!
Hoogtepunten:
- Monster magnet
- Bad religion
- Dj Shadow
- een ontbijttentje waar s'nachts ongelooflijk gave feestjes waren met als hoogtepunt de zondagnacht waar we met een maanetje of 20 he-le-maal uit ons dak gingen in de stromende regen

Verder geen uitgesproken slechte of goede dingen gezien, wat me ook niks uitmaakte. Het gebrek aan goede bands werd met gemak gecompenseerd door de heerlijke sfeer en mensen die er rondliepen. Heb ook bewust de Nederlanders een beetje gemeden, aanpappen met buitenlanders was veel leuker :P
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_85386440
Zooo mensen wat was dat een gruwelijk festival zeg D:

Mijn hoogtepunten:
- SKINDRED!!! (Everyone get down... and get HIGH letterlijk, zoo vet was dat)
- Monster magnet
- Il nino
- Kees van Hondt
- Faithless
- Fransen die tot 11 uur in de ochtend doorfeesten op tafels bij zo'n tent bij world music stage, echt wtf
- Wakker worden en meteen de Donau inspringen, beste anti-katermiddel ooit
- Blues bar 8-)

Minpunten ;
- Schokkend bier (letterlijk) bij elke eerste slok, annoyinggg
- Vroege soundchecks
- Wc's

Kees van hondt was echt geniaal.. Crowdsurfen met een opblaasboot tussen in de lucht gehouden struiken/takken en andere opblaasdingen; hoe vet is dat! Vervolgens toen het afgelopen was nog een half uur met alleen maar NL-ers in de tent liedjes lopen te zingen.. hoofd schouders knie en teen knie en teen enz :D

Volgend jaar zeker weer!
pi_85393188
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef Frostu het volgende:

Kees van hondt was echt geniaal.. Crowdsurfen met een opblaasboot tussen in de lucht gehouden struiken/takken en andere opblaasdingen; hoe vet is dat! Vervolgens toen het afgelopen was nog een half uur met alleen maar NL-ers in de tent liedjes lopen te zingen.. hoofd schouders knie en teen knie en teen enz :D

Haha ja, ik wist echt niet wat ik zag toen ik daar binnen liep. Ben gelijk buiten een boom gaan halen om mee te doen. Zelden zo'n chaos aan dansende mensen gezien, echt alles ging er de lucht in. Heb gehoord dat er later nog een Dixie mee de tent in ging, echt episch!
Zucht.
pi_85398879
Wat was dit keihard zeg.

Hoogtepunten:
Foreign beggars
Faithless
Madness
Dubstep/dnb avonden in de meduza
Alle toffe mensen
pi_85398949
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:29 schreef ValHallen het volgende:
Net thuis, en het was absoluut top!
Hoogtepunten:
- Monster magnet
- Bad religion
- Dj Shadow
- een ontbijttentje waar s'nachts ongelooflijk gave feestjes waren met als hoogtepunt de zondagnacht waar we met een maanetje of 20 he-le-maal uit ons dak gingen in de stromende regen

Verder geen uitgesproken slechte of goede dingen gezien, wat me ook niks uitmaakte. Het gebrek aan goede bands werd met gemak gecompenseerd door de heerlijke sfeer en mensen die er rondliepen. Heb ook bewust de Nederlanders een beetje gemeden, aanpappen met buitenlanders was veel leuker :P
Dat ontbijttentje was inderdaad hard. Ik neem aan dat je die bedoelt bij de Szigetfone shop?
AJAX AMSTERDAM!
pi_85401709
Waar kan ik kaarten kopen voor Sziget 2011? Wat een ontzettend vette week was dit O+ *heimwee*
pi_85402236
De after na de Drumcode night in de Ambient Tent _O_, die DJ die binnen draaide wist hoe het moest!!! Er worden plannen gemaakt deze beste man naar Nederland te halen *;

Verdere hoogtepunten:
- Tony Allen, wat een baas!
- Meduza
- Santa Diver
- Cappy Peach Juice
- Toots & the Maytals
- The Wailers
- Reggae bij de Reggae stage

Minpunten:
- Geluid stond te zacht in de Party Arena
- Het was te licht in de Party Arena
- Bizarre drukte bij Infected Mushroom
- Dancehall bij de Reggae stage

Ik wil weer terug }:| Maar eigenlijk volgend jaar gewoon naar Exit!
pi_85402622
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Dat ontbijttentje was inderdaad hard. Ik neem aan dat je die bedoelt bij de Szigetfone shop?
Ja, bij de VIP camping :s) Wat een bazentent was dat, heb daar ook een leuk meisje leren kennen uit Italie :7
pi_85402946
Net ff bijgeslapen.

Wat was dit episch zeg. Wat een geweldig geniaal festival.

Geweldig:

- Kees van Hondt: geniaal! Het ene moment lag ik nog te crowdsurfen en t andere moment moet ik ineens helpen om een dixie over het publiek te tillen :P .
- De Hongaarse the Doors tribute band _O_
- The Hives
- Wanneer we onze tent uitgebrand werden langs de oever van het eiland in het bos gaan liggen om nog een paar uurtjes nachtwinst te winnen
- De kwaliteit en keuze aan voedsel
- Badhuis
- De sfeer
- Lampionnen in de boom.

Minder:
- Muse
- Italianen bij Muse
- Asociale Nederlanders (niet allemaal)

Wat ook grappig was op de terugreis met de Sziget express: Ik ging met een vriend van me naar de bar die er was. Toen we om 12 uur terugkwamen waren onze buren in onze coupé gaan liggen. We zeiden ons geld is op dus we willen gaan pitten. Een seconde later pakt die kerel zijn beurs en vraagt ie hoeveel we per uur drinken _O_ . Uurtje erna waren we weer terug en hadden ze ons nog meer bier gegeven :P .
Ondanks dat ik de nacht ervoor geen seconde heb geslapen hebben we toch nog tot 5 in de bar coupé gezitten waar ik toen erna toch maar op de grond naast de bar in slaap ben gevallen :P .
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:34:45 #22
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85403670
Het was tof!
Wel blij dat ik weer thuis ben, lekker kan douche en in m'n eigen bed kan slapen!

Hoogtepunten:
- Muse (ookal ben ik niet helemaal weg van die zanger's stemgeluid, wat een enorme toffe show! En instrumentaal helemaal top!)
- Enter Shikari
- 't eten, vooral de internationale keuken!
- de vodka mixjes & emmertjes cocktail!
- de enorme supermarkt
- een vriend die een tepelpiercing liet zetten

Minpunten:
- dat we onze geniaalste tentenkampenplek vlak bij de Donau moesten verlaten, omdat de Donau zou stijgen, en onze tent 's avonds in het donker door de brandnetels moesten verplaatsen
- Gorillaz Sound System
- Kees van Hondt gemist omdat ik ziek was en optijd me tent in ging..
- de hitte in de tent ('s ochtends om 9uur stond de zon even op onze tent, waardoor we elke ochtend vroeg uit onze tent werden gebrand)
- het domme ingedeelde programma van sommige bands. (grote band die ik een te kleine tent speelde en andersom)
- de fucking drukte bij infected mushrooms, waardoor ik dat heb moeten missen :(

Verder goeie vlucht gehad en leuke 4 dagen in Boedapest gehad voordat Sziget begon! :)
pi_85404045
Ohja, toen ik en nog iemand One Step Beyond van Madness inzette en we na 5 minuten ineens met zo'n 20 man helemaal gek gingen op dat nummer. Haha dat was ook een een mooi momentje.
Ik mis het best wel
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:49:30 #24
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_85404212
heb het zelf afgesloten met een flink portie brak camperrijden!

met twee man wisselen en alleen stoppen voor peut of een peukje. En die ene keer dat ik mijn vertrouwen in de benzine meter hoger achtte dan die van het lampje en de dieseltank leeg was.

Heeft mijn ritme wel met 12 uur opgeschoven en kan niet Slapen!

Maar t was tof, vele hoogtepunten. Maar een hier nog niet genoemde was de show van dat straattheater met die boot en schuimparty aan het eind. Echt tof om te zien! En k heb gebungee-jumped!

minpunten:
Veel te vol/heet en dus benauwd in de party arena bij de meeste acts die ik daar zag.
uiteraarde de schokjes
lege dieseltank!
pi_85405984
Net terug! En nu ben ik dood! Mini verslagje volgt later :)
Ik ben een meisje =)
pi_85407034
wat was het vet _O_

Weet iemand wat dat 'Fény' was, wat ze uit kleine blokhutjes verkochten? Kostte 800 units, volgens mij is het een alcoholisch drankje.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_85407099
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Brammie1 het volgende:

units
_O-
Naamtopic.
pi_85407126
OMFG... wat een festival was dit!
pi_85407551
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Brammie1 het volgende:
wat was het vet _O_

Weet iemand wat dat 'Fény' was, wat ze uit kleine blokhutjes verkochten? Kostte 800 units, volgens mij is het een alcoholisch drankje.
Ik heb je niet gezien! :o
Ik ben een meisje =)
pi_85408192
Vetste festival én vakantie tot nu toe voor mij. Hoogtepunten:
Simian Mobile Disco, The Hives, Foreign Beggars, Danko Jones (dat arrogante gedrag van de frontman was zo debiel dat het grappig was :') ), de schokjes die ik van het bier kreeg

En natuurlijk alle gare shit wat je op een festival meemaakt :D
pi_85409911
Danko Jones! O+ Het was mijn jubileum op Sziget, concertje nummero 10! *O* En ik ga ook weer naar de Effenaar. Ik ben nu ziek, vet verkouden, en ik denk dat dat door het Danko concert komt :')
Ik ben een meisje =)
pi_85412558
zo ook weer thuis :) nahja vanmiddag al maar meteen me bed ingevlogen.
wat een feest wat een feest

+
maiden blijft toch altijd geniaal plus bandje van nicko gevangen :)
zwembad van de vip camping
CHUCK NORRIS BAR elke keer weer bij de zelfde gast bestellen en steeds ging er meer drank in de emmers
RED HOT CHUCK NORRIS (met veel chilipepers)
enter shikari bijna me bandjes afgepakt door een security die het niet echt tof vond dat ik 5x over kwam crowdsurfen
bungie jump gedaan

en natuurlijk KEES VAN HONDT
we stonden er al met major lazer en zagen steeds meer mensen met takken binnen komen wat opzich een apart gezicht is na major lazer naar voren gegaan en toch maar even een waarom dat toch gedaan werd een simpele omdat het kan was voldoende :D en idd wat een feest uit je dak gaan met een tak in je hand (lees halve boom) overal die beesten waarop gecrowdsurft werd zelf op een haai krokodil bootje en stoel tussen de bomen door gegaan en dan alle andere troep die ik voorbij heb zien komen.

een bankje of 5 waarvan 2 gebroken
een complete boom denk toch van wel een metertje of 4,5
een complete tent
en een dixie (daar stond zelfs kees van te kijken)

volgend jaar zeker weer aanwezig op sziget :)
nu weer slapen
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_85415378
Het was briljant! :)

Plussen:
- Faithless _O_
- The hyves
- Kees van Hondt _O- ^O^ (complete bomen werden naar binnen geloodst :D!)
- De heel relaxte sfeer
- Jack Daniels bar
- Afborrelen in de Jagermeistertent! ;)

Minnen:
- Oplaadpunten voor m'n szigetphone
- Elektrisch bier
- Soundchecks die idd (zoals gezegd) net iets te vroeg begonnen..

Ik was blij naar huis te kunnen. Want na 7 dagen ben je he-le-maal gesloopt, maar mis het na een goede nacht slapen nu al ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door kevin85 op 19-08-2010 01:36:41 ]
pi_85416126
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:18 schreef Joostfok het volgende:

Dat schok bier kon je verhelpen door eerst je vinger in je bier te steken ;)
Ik kreeg dan een schok aan m'n vinger :')
Een vriend had ook een goede, eerste met je tong. Ik kreeg een schok met m'n tong :{
pi_85416168
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Faceoff het volgende:
heb het zelf afgesloten met een flink portie brak camperrijden!

met twee man wisselen en alleen stoppen voor peut of een peukje. En die ene keer dat ik mijn vertrouwen in de benzine meter hoger achtte dan die van het lampje en de dieseltank leeg was.

Heeft mijn ritme wel met 12 uur opgeschoven en kan niet Slapen!

Maar t was tof, vele hoogtepunten. Maar een hier nog niet genoemde was de show van dat straattheater met die boot en schuimparty aan het eind. Echt tof om te zien! En k heb gebungee-jumped!

minpunten:
Veel te vol/heet en dus benauwd in de party arena bij de meeste acts die ik daar zag.
uiteraarde de schokjes
lege dieseltank!
Hier ook, brak terugrijden met de camper, was zo blij naar 16 uur eindelijk het bordje Arheim te zien :D Voor de rest een fantastisch festival. Mijn hoogtepunt was toch echt wel de Blues Bar, heb daar vele uren doorgebracht. Voor de rest een fantastische sfeer, en natuurlijk ook veel gezellige mensen.

Qua acts heb ik er niet veel gezien, was meer aan het rondlopen of lekker bij de Blues Bar. Maar de acts die ik toch gezien heb was mijn hoogtepunt toch wel Iron Maiden en Lord Bishop op de Blues stage, echt fantastisch :D

Nu nog even lekker slapen.. Beetje proberen bij te komen en volgende week maandag weer werken :(
pi_85416182
Het zit er weer op :D Dagje langer gebleven om lekker te badderen in HET badhuis :p

Top 5:
- Vive La Fête (!!)
- Enter Shikari (Meest energieke publiek, toffe sfeer en natuurlijk de muziek)
- Danko Jones (Altijd mooi om dit te zien. Al praatte hij wel een stuk minder tijdens dit concert. Gok na aanleiding van zijn optreden van het vorige Sziget festival :p Altijd lachen bij Danko en vette muziek)
- Skindred (Niets toe te voegen aan de reacties hierboven, gewoon een vette show)
- The Hives (Toffe frontman en dito optreden)

Eervolle vermelding: The Black Box Revelation, nog niet eerder naar ze geluisterd, maar man dat klonk goed.

Teleurstellingen:
Die antwoord, Charlie Winston, The Cribs en in mindere mate zZz (doordat het geluid daar TE hard stond vond ik het daar echt niet uit te houden).

En het schokjes fenomeen was blijkbaar normaal :')
Een andere teleurstelling was dat een maat met wie ik was nu voor vier dagen in het ziekenhuis aan een infuusje antibiotica hangt vanwege een bacteriele infectie (op dag 2 door een insectenbeet in zijn been). Kon op het einde ook praktisch niet meer lopen. Bij de Eerste hulp kreeg hij enkel medicinale cocktailtjes die niet werkten, dus meteen naar de eerste hulp hier in Nederland.

Toch, al met al, weer een geslaagd Sziget.
RAH RAH
pi_85418595
wauw, helemaal kapot maar toch thuis aangekomen(beetje slecht geregeld maar uiteindelijk met maar 1 chauffeur heen en terug gereden :P )

hoogtepunten:
the wailers
jimi hendrix memorial(1e bandje was echt vet)
faithless, geniale show.
franse bandje op day -1
uitbrakken bij de jazz-stage
bijna vooraan staan bij infected mushroom. op de een of andere manier was er vooraan vet veel ruimte. was helemaal verbaast toen ik iedereen over de drukte hoorde :D
compleet idiote show van gwar. de muziek was niet uit te staan en na een kwartier had ik het ook wel gezien, maar compleet over the top belachelijk dat het geniaal was.
muziek&show van muse
elke nacht doorfeesten bij party arena/meduza/axe bar/of waar je die nacht toevallig goeie muziek hoorde.

minpunten:
idioten die aan 't duwen waren bij muse
mensen die naar voren gecrowdsurft werden waardoor ik 3 keer een been tegen mn hoofd aan kreeg en om me heen 10 mensen heb zien vallen tijdens crowdsurfen (ook bij muse)
een idioot meisje die later toch een jongen bleek die bij alle muziek van muse(ook de rustigere stukken) compleet idioot stond rond te springen.
een nacht niet kunnen feesten vanwege koorts&hevige verkoudheid, die gelukkig de volgende dag wel weer over was.

super festival maar de crowd bij muse was echt :r :r , tenminste waar ik stond. later in de show wel gelukkig wat beter zodat ik ook van de muziek kon genieten.

anyway, sowieso dat ik er volgend jaar weer bij ben!

heeft iemand btw een online blokschema? helemaal vergeten zo'n boekje mee te nemen en heb geen idee meer hoe al die leuke jazz/blues bandjes heten die ik zag.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 01:51:31 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85422148
Fuck, ik bedenk me in eens dat Nina Hagen ook wel enorm gaaf was!
In plaats van haar eigen nummers te spelen deed ze alleen maar hele gare uitvoeringen van andermans nummers, prachtig! :D
  woensdag 18 augustus 2010 @ 02:14:17 #39
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_85422491
Godgloeiende........ DAMN!

Zondag middag heen gevlogen, zonder te weten wat me te wachten stond.
Toen ik op woensdag mijn tent uit kroop had ik al zo iets van "is het nou godverdomme nog niet afgelopen :r ".

De sfeer is fantastisch, ontzettend goed geregeld ondanks mijn verwachtingen, idioot veel gezopen.
Mijn ritme is helemaal kapot en ik zelf ook. Zat met koorts in het vliegtuig terug. Maar het was het meer dan waard.

's Ochtends een tripple espresso om mee wakker te worden, daarna bier bier bier om 's avonds aan de whisky te gaan. Door gaan tot je kapot aangekropen bent bij de tent. Dag in dag uit. Echt niet normaal. Ook iets te veel geld uitgegeven, maar het was het waard.

Pluspunten:

- MUSE! Wat een show, en ze hadden wat mij betreft nog wat goed te maken sinds afgelopen juli.
- Buena Vista Social Club. Relaxte sfeer met waxinelichtjes in het gras!
- Vikingburger van een kilo.
- Chuck Norris Bar
- Jack Daniels Bar
- Hangmat
- Vodafone telefoon voor praktisch gratis
- Vliegen (binnen tien uur van deur tot tent)
- .....

Minpunten:

- Irritante Franse mensen
- Teveel Nederlanders
- Mensenpoep op de plek waar ik in eerste instantie mijn tent wilde opzetten(waar later fransen gingen staan :') )
- Niet meer weten wat er uberhaupt gebeurd is de afgelopen acht dagen.
- Ziek worden.
- Norse beveiliging (waar ik nog een trap tegen mn schenen van kreeg voor (bijna) niks)

Te veel om op te noemen en dat gaat toch niemand meer lezen.
Ik weet het zelf nog amper. Ik wacht wel tot de foto's er zijn. Maar damn, onbeschrijfelijk vet.

Jammer nog dat ik Kees van Hondt heb moeten missen na alle verhalen hier. Ik kreeg nog een smsje over een dixie :') ftw :')

Dan vraag ik me echt af, hoe hebben de Hongaren en dergelijk moeten denken, even als de beveiliging daar. Dat ze alles door de lucht zien gaan? :') moet toch een fenomeen zijn.

Maar die zie ik zondag weer. Morgen Lowlands!! :D
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 02:24:44 #40
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85422611
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 02:14 schreef MOD het volgende:
- Vikingburger van een kilo.
Fucking A! _O_

Ik kreeg dat kreng amper op. en dat zegt wat!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:16:27 #41
309008 Skorka
Superawesome.
pi_85426872
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 02:14 schreef MOD het volgende:

Minpunten:

- Norse beveiliging (waar ik nog een trap tegen mn schenen van kreeg voor (bijna) niks)

Wat was dat dan? Heb zelf weinig problemen gehad met beveiliging. Niet eens één vechtpartij gezien of iets. Wel bij Kees van Hondt het dringend verzoek gehad om met mijn boom naar buiten te gaan (terwijl er naast mij 6 duizend bomen stonden :') )
Your ad here.
pi_85427694
Zo pff ben weer beetje bijgekomen, dus tijd voor mijn hoogte- en minpunten:

Hoogtepunten:
- Op de schouders bij een vriend van me bij Faithless tijdens Insomnia! O+
- Danko Jones, mijn jubileumconcert, het was de 10e keer dat ik ze zag. En genoeg contact met JC gehad, hij herkent me inmiddels :s) Ik zag er niet uit toen het concert was afgelopen, knalrood haha. Het was geweldig! Effenaar weer :9
- Gotan Project, ik ken de band van mijn vader en vind het hele mooie lounge/dance muziek.
- Bezoekjes aan het oudste badhuis van Budapest. Heerlijk om al het stof, bier en zweet van je af te spoelen.
- Laatste avond goed gekletst met een aantal lieve vrienden O+
- Drinken in flesjes! ^O^
- Jagermeister tent op de eerste zaterdag, wat een feestje (met voornamelijk Nederlanders, maar toch!)
- Szigetfoon!

Minpuntjes:
- Beveiliging en regeltjes, ineens mocht je nog maar 2 flessen water per persoon mee het terrein op nemen, jahoor, heb ik voor niks 6 flessen water lopen slepen van de Auchan naar Sziget.
- Italianen die in mijn tent vielen (al bleken het achteraf hele leuke Italianen te zijn :+ )
- De oleeeeeeee oleee oleee oleeeee megafoon om 4 uur 's nachts, trauma's!
- Lek luchtbed op dag 6, en alle luchtbedden waren overal uitverkocht.
- Nu heel erg verkouden zijn!

Overall was het O+ !! Maar ik denk dat ik toch meer gemaakt ben voor een 3 daags festival ;)
Ik ben een meisje =)
pi_85429738
Er waren veel Nederlanders, maar ik heb wel een beetje het idee dat er geen volk betere feestjes had dan wij :9

+
De sfeer, iedereen was zooo lief en spontaan
Szighettofone: fijn om later weer af te spreken met mensen die je net hebt leren kennen
Schokjes in het bier O+
Yeasayer terwijl iedereen bij Muse was
Met nieuwe mensen nachtenlang van het ene feestje naar het andere feestje struinen
Dat gele badhuis
Zwembad op Margritsziget
Hongaren in een golfslagbad
Het eten
De barmannen bij de Chuck Norrisbar
Buitenslapen en met z'n tweeen op een luchtbed in een slaapzak doorblijven dansen
Kees van Hond + afterparty
Spacende Duitse buren
Auchan + parkeerplaats aldaar
Taxichauffeurs
Die gast die anderhalve meter van een pispaal vandaan het presteerde om toch nog netjes in het bakje te pissen (met sierlijke boog)

-
Om 7 uur 's ochtends voor het slapen een dixie bezoeken. Na in 4 dixies op rij een drol buiten de pot aangetroffen te hebben, ben ik maar terug naar m'n tent gegaan.
Hongaarse bevolking buiten Sziget en het feit dat ze GEEN engels spreken.
pi_85435697
Willen de mensen die uiteindelijk door die dixie zijn gezakt zich ook even melden
pi_85436521
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Markeerstift het volgende:
Willen de mensen die uiteindelijk door die dixie zijn gezakt zich ook even melden
Meldt zich!
pi_85438721
Sziget kende voor mij eigenlijk teveel hoogtepunten die onmogelijk op te noemen zijn :)
pi_85439093
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef hydraulix het volgende:
Sziget kende voor mij eigenlijk teveel hoogtepunten die onmogelijk op te noemen zijn :)
Hear hear! Hebben jullie ook heimwee? Ik merk het echt aan mijn humeur, ik kan weinig hebben en ik heb melancholische buien. Verder zit ik de hele tijd te denken aan de stroom hoogtepunten en alle ontzettend toffe mensen die ik daar heb ontmoet waarvan ik geen contactgegevens heb.. Ik mis Sziget ;( O+
pi_85440505
ik mis de constante muziek, het wakker worden met een soundcheck en dat soort dingetjes.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_85441918
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Hear hear! Hebben jullie ook heimwee? Ik merk het echt aan mijn humeur, ik kan weinig hebben en ik heb melancholische buien. Verder zit ik de hele tijd te denken aan de stroom hoogtepunten en alle ontzettend toffe mensen die ik daar heb ontmoet waarvan ik geen contactgegevens heb.. Ik mis Sziget ;( O+
:Y ;(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:58:14 #50
25878 MOD
pi_85442139
Geen last van.. Wellicht omdat ik er ook tegen op zie om morgen weer naar Lowlands te gaan. Het was zo tof maar ook zo enorm brak tegelijkertijd, dat ik het op den duur wel mooi vond.

Eenmaal op het vliegveld in Budapest vond ik de stilte in de plee waar ik aan het pissen was zo fijn. Ik denk dat ik over een klein half jaar weer enorm zin krijg, maar wellicht dat we dan een ander festival aan doen.
pi_85445924
Geniaal festival was het weer!!!!!!!!!!!!!!!
Kees Hondt niet mee gekregen, stond buiten in die drank tent los te gaan :D
pi_85448488
Hoewel ik nog een paar dagen festival echt niet had getrokken ben ik vandaag echt wel doelloos doorgekomen. Had geen idee wat ik nu eigenlijk moest gaan doen.
pi_85449011
SZIGET WAS VETTT!! Zo, ben ondertussen wel weer bijgekomen. Me geschoren enzo, relax :P Zometeen maar ss ff reacties lezen en ook even reviewtje schrijven 8-)

OKeee:
- stroomschokjes Dreher-bier, ik was blijkbaar niet de enige met een wtf-momentje :D
- veel boooomen voor schaduw + tent = lang doorslapen en idd wakker worden met sound checks! (WMS)
- moeilijke beveiliging om fucking WATER mee het terrein op te nemen, max. 2 flessen pp (34 graden!)
- szigetfone! wat een geniaal concept, iedereen had er een = ideaal
- van-die-deeg-suiker-rollen-met-kaneel! voor 800 hufjes!(?)
- drank was echt goedkoop daar en flesjes fris waren ideaal, eten was vrij 'normaal' geprijsd vond ik
- A38 was echt niet om uit te houden zo warm (o.a. Bad Religion)
- de ventilators in de tenten waren dan wel weer tof om voor te staan, zeker die naast de bar in de Party Arena, waar het schuim gewoon van je bier waaide _O-
- de Auchan! wat een zaak, ik neem de volgende keer niets zelf meer mee, ook relaxed drinken voor de deur
- al die auto's, scooters en vrachtauto's de hele week over al die voetpaden, was ff wennen maar geniaal hoe alles daar op z'n hongaars ging
- de emmer-cocktails! en dreher-lucht-bar! en bungjeee-jump!

Het was trouwens wel irritant dat de Party Arena gewoon dicht ging, er stonden hordes mensen te wachten om naar binnen te kunnen. Uiteindelijk aan de rechterkant van de tent naar binnen gerend via het tentdoek dat ze van binnenuit hadden opgetild, rennen voor de security _O- Het was wel stampedruk daar binnen.. wel zeer geslaagd!

Toen ik maandag thuis kwam had ik echt ontwenningsverschijnselen, ik miste de constante muziek om je heen, alles weer zo clean, rustig.. en ik had echt moeite om de eerste twee dagen weer door te komen :')

[ Bericht 52% gewijzigd door wormtrein op 18-08-2010 20:40:02 ]
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_85451578
Ik heb nog niemand echte minpunten op zien noemen en ik kan ze zelf ook niet verzinnen :D (en sloom bier tappen wat ook nog schokt valt dan maar onder charme van zon festival :P)
pi_85452293
heb by the way geen "Moga chuca" of wat de naam ook is gezien. die 24 uurs tent die vlak bij de ingang zou staan... was die er dit jaar niet of ben ik gewoon een week lang blind geweest?
pi_85452585
Ohja, de Ambient tent was ook geniaal. Heerlijke tripmuziek draaide ze daar.
pi_85454058
Zo ben ook weer even bijgekomen van Sziget. We zijn nu nog even rond aan het toeren in Slowakije / Tsjechië en Polen om tot rust te komen.

De ontwenningsverschijnselen zijn niet mis; griep en waanbeelden (nog denken in je tent te liggen e.d. ) , maar het was het waard _O_

+ punten
- S'ochtends om 7 uur op het veld bij de world music stage genieten van alle kapotte en gare mensen. Leuke gesprekken gehad daar. Feest bij de Franse bar gaat daar gewoon door tot minimaal 11 uur _O-
- A.Z in de open stage. Bij toeval daar gekomen, maar wat was dat geniaal. De band was verkleed als leeuw / zebra en vis zingend over Diatshu , en allemaal gare filmpjes erbij :')
- Ontnuchteren in de Donau
- Hotdog met onwijs veel groente voor 650 shit _O_
- Wat als velen als een nadeel wordt gezien vond ik een voordeel, wakker worden van de soundchecks bij de world music stage. Heerlijke muziek om wakker mee te worden. Tevens ook om stoned mee in slaap te vallen in een hangmat en wakker te worden in een onwijs harde storm.
- Wiet was tegen verwachting in van zeer goede kwaliteit ^O^

Eigenlijk teveel + punten meegemaakt om op te noemen, maar allemaal al vergeten.

- punten

- vriend was gedrogeerd en half in elkaar geslagen. Hij was op zoek naar een prinses en heeft waarschijnlijk gewoon allemaal vrouwen aangesproken waarna hij allemaal "boze ridders" achter zich aan kreeg. Gelukkig kon ie nog wel de weg naar de tent terugvinden.
- Mijn been deed ongelofelijk veel pijn , dus een avond moeten missen.
- Infected mushroom moeten missen door enorme drukte , toen maar losgegaan bij de Axe tent.
- Teveel Nederlanders. Gok dat zo'n 60% wel nederlander was.
- De laatste ochtend, iedereen inpakken en shit, en beseffen dat je er zelf ook aan moet geloven ;(

Dit was m'n eerste keer, maar volgend jaar ga ik zeker weer :7
pi_85467794
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:28 schreef broodmonkeh het volgende:
Zo ben ook weer even bijgekomen van Sziget. We zijn nu nog even rond aan het toeren in Slowakije / Tsjechië en Polen om tot rust te komen.

De ontwenningsverschijnselen zijn niet mis; griep en waanbeelden (nog denken in je tent te liggen e.d. ) , maar het was het waard _O_
Shiiit dit heb ik ook! Werd vannacht paar keer wakker, dacht dat ik allemaal mensen in m'n tent had liggen maar dat was gewoon m'n tv en bureau enzo :S echt leipe shit, nog nooit gehad dit
pi_85467828
Hey mensen,

Weten jullie of de Szigetfoon makkelijk simlock vrij te maken is? Vind het wel een ideaal telefoontje als reserve.
pi_85468275
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:00 schreef Frostu het volgende:

[..]

Shiiit dit heb ik ook! Werd vannacht paar keer wakker, dacht dat ik allemaal mensen in m'n tent had liggen maar dat was gewoon m'n tv en bureau enzo :S echt leipe shit, nog nooit gehad dit
WTF :D

Ik dus ook al 2 nachten..
Dat ik gewoon 10 seconden de randen van m'n bed aan het aftasten was omdat ik geen flauw benul had waar ik ergens was en ik niet meer in m'n bed kon liggen omdat ik in de veronderstelling was dat er nog iemand lag.. :P
pi_85468414
ik hoorde van iemand van de organisatie dat er 11.000 Nederlanders waren dit jaar.
pi_85471567
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:17 schreef Brammie1 het volgende:
ik hoorde van iemand van de organisatie dat er 11.000 Nederlanders waren dit jaar.
_O-
pi_85478494
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:17 schreef Brammie1 het volgende:
Hoe kan je dat überhaupt meten als je dagkaarten en losse tickets van winkels zonder adresgegevens kan kopen? Mij is nooit gevraagd waar ik vandaan kom.. Denk wel dat het er wat meer dan 11.000 waren!
pi_85479363
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:13 schreef kevin85 het volgende:

[..]

WTF :D

Ik dus ook al 2 nachten..
Dat ik gewoon 10 seconden de randen van m'n bed aan het aftasten was omdat ik geen flauw benul had waar ik ergens was en ik niet meer in m'n bed kon liggen omdat ik in de veronderstelling was dat er nog iemand lag.. :P
Ben dus niet de enige die 's nachts nog loopt te trippen in bed. Cold turkey na zo'n heeeeeerlijk festival levert blijkbaar waanbeelden op :)
pi_85482160
Wat een festival. Lowlands is de afterparty van Sziget (hoewel ik toch graag wat bands die nu naar LL gaan op Sziget had willen zien).

Hoogtepunten:
- Ska-P
- Monster Magnet
- Fear Factory
- Ambient tent waar je goed kon pitten
- Gebakken uitjes bij je hotdog
- halve liter bier voor 1,80
- Pannekoeken van een halve meter als ontbijt
- Belgische friettent
- Sziget phone
- De nodige weirde gasten met maskers e.d

Dieptepunten:
-Nekken op dag 0
-Fruitsalade waarvoor ik 1500 fl heb betaald :S
- Idiote hollandse boeren als buur die het nodig vonden om continue kk dit en kk dat te roepen
- Fucking last van mijn rug na drie dagen
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:32:03 #66
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_85487357
alle plussen en minnen heb ik allemaal al gezien
ik kwam voor niets op sziget , ik wist de lineup niet :P
veel goeie bands gezien en een paar kansloze :P

mijn hoogtepunt :
ik en een maat waren ff naar de tent slippers inwisselen om naar infected mushroom te gaan, we moesten pissen en we zeden al heel sziget dat we bij onze kanker irritante duitse buren hun tent onder gingen pissen omdat ze sochtens met een luchthoorn ons wakker maakte, dus zo gezegt zo gedaan, heel hun voortent inclusief hun spullen onder gepissed. Kwammen er opeens 2 gasten aan wij dachten ooo fuck, wij snel weglopen zagen we dat ze eerst bij een luchtbed van ons gingen kijken dat leegwas en daarna onder onze partytent aan het snuffelen waren. dus toch maar ff terug gelopen geen zin dat onze gejat werd. wij vragen wat ze aan het doen waren... 'Ja we zoeken een slaap plaats' aka neuken, wij wezen naar de tent van de buren... 'Jaaa die zijn er nooit! dus zij die tent in.
kwamen we die moffe de volgende ochtend tegen, kwam die vragen of wij wisten wie de gasten waren die in hun tent lagen. hij had ze blijkbaar uit zn tent getrapt.
conclusie: niet sochtends met een lucht hoorn spelen }) })
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_85499272
Vind de tent incl. spullen van de buren onderpissen toch een redelijk matige actie.. :{
pi_85510057
ze waren by the way wel bij veel stages telkens met cameras in de weer.. gaat dat nog een keer uitgezonden worden of op internet komen ofzo? al die mobiel-filmpjes zijn lache maar kwaliteit om te huilen... :{
pi_85526826
weet trouwens iemand wat in de mojito van de chuck norris bar zat. ik vond die namelijk echt lekker ^O^ .
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_85527157
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:46 schreef WasMachinator het volgende:
weet trouwens iemand wat in de mojito van de chuck norris bar zat. ik vond die namelijk echt lekker ^O^ .
Mijn beste Mojito was van dat tentje helemaal aan het begin van het festival, in de buurt van dat zandsculptuur. De beste man deed er ook 5 minuten per glas over om het te maken :P :D
pi_85532166
ja daar, die wouden wij ook halen maar de emmers waren op 8)7 . en aangezien wij op de vip camping stonden en het dan zon pokke eind lopen is hebben wij er ook niet meer direct aan gedacht laterna terug te komen.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_85535765
Beste week van m'n leven!

Was m'n eerste keer, en heb van elke minuut genoten! Kwam niet eens zo zeer voor/door de muziek, maar vooral voor de sfeer en de gezelligheid.

Pluspunten:

-Algehele vrijheid, doen en laten wat je wil
-Allerlei soorten muziek
-Sziget phone
-Goed en goedkoop eten en drinken
-Schone WC's (had hier horrorverhalen over gehoord, maar was allemaal keurig)
-Hongaarse vrouwen
-Altijd wel ergens nog een feestje te vinden, of het nu 02.00 of 09.00 is
-Meduza tent. Echt een geniale plek was dat. Grootste deel van het festival heb ik daar gestaan.
-Etc.. Etc.. Etc..

Minpunten:

-Best veel Nederlanders.. Je moet er van houden, maar van mij hoeft het niet..
-Oplaadpunten voor je telefoon die continu bezet zijn (waarom maken ze niet gewoon een muur met 100 stopcontacten?)
-Als je in de zon staat met je tent zweet je er om 09.00 letterlijk uit, terwijl je er net in ligt..

Voor de rest was het 7 dagen paradijs op aarde..

Cheers!

[ Bericht 14% gewijzigd door AceOfDubs op 21-08-2010 03:41:23 ]
pi_85549616
Trouwens die vrouw bij Madness op het podium, wat een aandachtshoer :')
pi_85549995

[ Bericht 100% gewijzigd door AceOfDubs op 22-08-2010 08:16:54 ]
pi_85552385
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:00 schreef Reuzelbek het volgende:

- Idiote hollandse boeren als buur die het nodig vonden om continue kk dit en kk dat te roepen

Waren dat toevallig die irritante gasten met een oranje partytent met die nederlandse vlag eraan en een doodshoofd van bierblikjes? Wat een taalgebruik van de gasten...
pi_85557233
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:18 schreef wormtrein het volgende:
Trouwens die vrouw bij Madness op het podium, wat een aandachtshoer :')
Ik dacht eventjes dat het Peaches was :P
pi_85559706
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:06 schreef tesjebesje23 het volgende:

[..]

Waren dat toevallig die irritante gasten met een oranje partytent met die nederlandse vlag eraan en een doodshoofd van bierblikjes? Wat een taalgebruik van de gasten...
:Y
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_85572076
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 00:54 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

:Y
Wat een grap, die gasten waren ook mijn buren. Ongelooflijk irritant inderdaad, was wel blij met mijn oordopjes wat dat betreft.

Voor de rest vond ik het weer een prima weekje hoor, niet eens zo veel artiesten gezien maar ik dan ook vooral voor de sfeer :) Dit jaar ben ik ook voor het eerst met de sziget party expres gegaan, wat een feest xD Zou het zo volgend jaar weer doen!

En het zou inderdaad wel mooi zijn als die telefoontjes te unlocken waren...

edit: Jullie bedoelden deze tent he?

[ Bericht 7% gewijzigd door Aapenootjes op 22-08-2010 15:48:25 (plaatje toegevoegd) ]
pi_85579470
Aangezien i kvolgend jaar wellicht ook zou willen gaan heb ik een (wellicht rare) vraag :P
Hoeveel waren jullie ongeveer kwijt incl. eten, vervoer, alles dus? :P
pi_85579655
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef blckbb het volgende:
Aangezien i kvolgend jaar wellicht ook zou willen gaan heb ik een (wellicht rare) vraag :P
Hoeveel waren jullie ongeveer kwijt incl. eten, vervoer, alles dus? :P
Kaartje: 200
Reis ernaar toe: 150
Eten/drinken/vervoer/nutteloze zooi: ongeveer 10.000 florint per dag, komt neer op ongeveer 30 euro.

Dit is wat ik er aan kwijt was, maar het verschilt per persoon.
pi_85579732
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:47 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Kaartje: 200
Reis ernaar toe: 150
Eten/drinken/vervoer/nutteloze zooi: ongeveer 10.000 florint per dag, komt neer op ongeveer 30 euro.

Dit is wat ik er aan kwijt was, maar het verschilt per persoon.
P.s
Ik was er van Maandag tot Maandag, dus in totaal een ruime 250 euro aan eten/drinken/vervoer/nutteloze zooi
pi_85581775
Ik was 200 euro voor het kaartje en 190 voor de trein kwijt en verder nog iets van 350 euro, dus bijna 750 euro in totaal.
pi_85581899
Kan ik wel bevestigen ja. Alleen ik vloog, dus nog zo'n 50 euro erbij.
pi_85588084
Ik heb op Sziget voor 50.000 gepint en ik was er van zondag tot maandag.
Dat is rond de 200 euro. Ik heb alles willen eten/drinken wat ik wilde. Heb dan ook geen shirts ofzo gekocht. Dat scheelt al gelijk een hoop.
Verder heb ik gevlogen voor rond de 100 euro en het kaartje was 170 euro.
Bij elkaar veel geld voor een student like me, maar als je nu spaart kan je er volgend jaar heen ;)
pi_85590593
Hmmm flinke prijzen dat wel, maar heti s het wel waard.

Ik hoop dat ik het er erbij kan sparen naast m'n rijbewijs.. Ik vrees het helaas :P
pi_85592306
Weekticket + camping: ¤ 200
Busretour: ¤ 150
Eten/drinken: ¤ 400

Over twee weken SOA test: ¤ ?

De ervaring: Onbetaalbaar
pi_85605453
Week+campingticket: 170 euro (+10 voor de zondag ervoor)
Vliegticket: 200 euro
Eten, drinken en een keer met de kabelbaan: 350 euro

Al met al het geld zeker waard :D
pi_85606173
hahahaha, wat een briljant festival...

Net terug van Lowlands, maar Sziget heeft gewonnen qua sfeer....

enneh, die soa-test kan je het best pas over 3 maanden doen.

plussen en minnen volgen nog, maar absoluut hoogtepunt vond ik de Roma-tent - altijd :-)
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_85613149
Hoe duur was die kabelbaan eigenlijk? En die Sky bar? Twee van de vele dingen die ik nog had willen doen, maar niet meer aan toe gekomen ben...
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:46:23 #90
181478 IdealCrash
Don't believe the hype!
pi_85613307
3e en laatste keer voor mij dit jaar. ´t Was weer zwaar geniaal.

+ Medusa
+ Noodweer
+ Ouwe Britse bands
+ Jazz stage
+ Beenham
+ Maffe festival gekheid dingetjes
+ De roze konijnen flashmob
+ Alle toffe mensen die ik gesproken heb
+ Sfeer

- Geen 24uurs. Gewoon heuse stilte om 6u!
- Agressieve security. Twee keer gezien.
- Lauw tapbier
- Line-up kon beter
- Steeds meer sponsoring en advertising. Dat fukking snickers scherm bij de mainszinpad, axe, marlboro, vodaphone etc... hoeft van mij allemaal niet
- Steeds meer excessief consumerende Nederlanders. ´t Is dat je met Hufkes betaalt en de locals raar praten maar anders zou je zweren dat je op een NL festival bent.
pi_85613325
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoe duur was die kabelbaan eigenlijk? En die Sky bar? Twee van de vele dingen die ik nog had willen doen, maar niet meer aan toe gekomen ben...
die bar geen idee dij rij die daar stond was echt te lang
kbelbaan was iets van 4000 punten
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:49:37 #92
25878 MOD
pi_85613446
Bar was gratis, of naja, je moest verplicht een biertje drinken (wat een straf!) en dan zat je 20 minuten in dat ding.
pi_85613920
Heb me echt kapot gelachen (en nu nog steeds) om mensen die het over punten, credits of tokens hebben, in plaats van Hongaarse Forinten _O-..

Ook in dit topic zie je het weer, alsof je in een videospel zit.. :D

Nog zo één die ik me opeens herinner: "Dat kost negenduizend bonnetjes" :')
pi_85614939
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:00 schreef AceOfDubs het volgende:
Heb me echt kapot gelachen (en nu nog steeds) om mensen die het over punten, credits of tokens hebben, in plaats van Hongaarse Forinten _O-..

Ook in dit topic zie je het weer, alsof je in een videospel zit.. :D

Nog zo één die ik me opeens herinner: "Dat kost negenduizend bonnetjes" :')
En mijn vriendin die HUF 400 consequent bleef uitspreken als 'vierhonderd hufters!'
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_85615570
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef single_queen het volgende:

[..]

En mijn vriendin die HUF 400 consequent bleef uitspreken als 'vierhonderd hufters!'
Daar moest ik wel een beetje om lachen :D
pi_85616531
Iemand van jullie trouwens ook Baskerville in de Medusa gezien?

Dat was ook episch! _O_
pi_85616697
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:09 schreef kevin85 het volgende:
Iemand van jullie trouwens ook Baskerville in de Medusa gezien?

Dat was ook episch! _O_
Zeker weten!

Het moment dat iedereen ging zitten (wat trouwens niet zo bedoeld was, volgens een van de mannen van Baskerville) en vervolgens omhoog sprong was super.
Maar weinig keer zoveel energie in de Meduza gezien!

Die NOVAK-3D sloeg dan weer helemaal nergens op.. Veel NOVAK, weinig 3D.. :{

Heeft er iemand trouwens nog een hap genomen van dat grote ijsblok wat rondging in de Meduza? :D

Sowieso was Meduza de thuisbasis voor ons. De afspraak: Als je iedereen kwijt bent, iets nodig hebt, of alles is afgelopen, kom naar Meduza.. Daar stond altijd wel iemand :P

Ge-ni-a-le tent! _O_
pi_85623206
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:14 schreef AceOfDubs het volgende:

[..]

Zeker weten!

Het moment dat iedereen ging zitten (wat trouwens niet zo bedoeld was, volgens een van de mannen van Baskerville) en vervolgens omhoog sprong was super.
Maar weinig keer zoveel energie in de Meduza gezien!

Die NOVAK-3D sloeg dan weer helemaal nergens op.. Veel NOVAK, weinig 3D.. :{

100% mee eens. Baskerville was echt geweldig en 3d disco ging nergens over, alleen het brilletje was leuk :P
pi_85628610
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:53 schreef thettes het volgende:

[..]

100% mee eens. Baskerville was echt geweldig en 3d disco ging nergens over, alleen het brilletje was leuk :P
Dat brilletje was echt irritant. Die van Jack Daniels zat veel beter, had ook meer waarde dan in de Meduza.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:29:27 #100
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85629956
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef theclansman het volgende:

[..]

die bar geen idee dij rij die daar stond was echt te lang
kbelbaan was iets van 4000 punten
Ik was steeds te laat bij die bar. Dat ding ging na 12 uur oid al dicht, en meestal stond ik dan nog wel ergens bij een band te kijken.

Die kabelbaan was wel leuk, dat klimmuurtje er bij maakte het ook wel de moeite waard.
pi_85631165
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef single_queen het volgende:

[..]

Dat gebruikten wij ook. Of Huftertjes of units.

Baal er wel van dat ik niet in die bar ben geweest, maar elke keer was de rij zo lang en wilden we liever andere dingen doen dan wachten tot we aan de beurt waren. Die karaoketent er naast was ook vet. Veel mensen die er een hele show van maakten :') Jammer dat ik niemand zo gek kreeg voor een duet. Wel nog een paar uurtjes staan dansen en meezingen terwijl andere mensen op het podium los stonden te gaan.
pi_85632091
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:05 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Dat gebruikten wij ook. Of Huftertjes of units.

Baal er wel van dat ik niet in die bar ben geweest, maar elke keer was de rij zo lang en wilden we liever andere dingen doen dan wachten tot we aan de beurt waren. Die karaoketent er naast was ook vet. Veel mensen die er een hele show van maakten :') Jammer dat ik niemand zo gek kreeg voor een duet. Wel nog een paar uurtjes staan dansen en meezingen terwijl andere mensen op het podium los stonden te gaan.
Karaoke was leuk ja, daar hebben wij ook een aantal keer gezeten :)
Naamtopic.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:37:15 #103
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85632411
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Karaoke was leuk ja, daar hebben wij ook een aantal keer gezeten :)
}:|

Hoe heb ik het gepresteerd die 6 dagen achter elkaar te missen?
pi_85633778
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Trashcanman
''Horribly slow''

Just saying
pi_85659967
Volgens mij noemde alle Nederlanders het hufters
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:20:54 #106
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_85683591
kwam paar lui tegen die het fluffies noemden :P
pi_85687422
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je was zeker weer met vuur aan het spelen he o|O
pi_85688745
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Faceoff het volgende:
:'). Zolang ze de komende paar jaar maar geen euro introduceren in Hongarije vind ik het allemaal prima.
Wanneer gaan de tickets voor 2011 in de verkoop?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:40:25 #109
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85698550
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Je was zeker weer met vuur aan het spelen he o|O
Edit: Ik heb gvd echt de verkeerde usernaam gekozen :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Trashcanman op 26-08-2010 14:29:33 ]
pi_85730097
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Faceoff het volgende:
floppies, ook :D

bij ons waren het gewoon hufjes, klinkt wel lief.
pi_85735332
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

:'). Zolang ze de komende paar jaar maar geen euro introduceren in Hongarije vind ik het allemaal prima.
Wanneer gaan de tickets voor 2011 in de verkoop?
Volgens mij krijgt Hongarije in 2013/2014 de Euro pas
pi_86017813
Niks hufters, gewoon punten!
pi_89734472
SZIGET 2011

8-15 augustus 2011, Boedapest

bands nog niks bekend kaartverkoop gestart
evenals de sziget treinen ze rijden dit jaar weer
een sziget slaaptrein en dit jaar neemt 3fm het over van kink fm
de 3fm party trein naar sziget.
ik heb voor de laatse men kaartje al geboekt wel met slaapplaats.

wie gaan er nog meer naar sziget :D
  donderdag 9 december 2010 @ 20:23:40 #114
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_89734511
* Faceoff meldt!

Maar dan wel in de camper met maten, we bouwen ons eigen feestje wel onderweg :)
pi_89735941
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Faceoff het volgende:
* Faceoff meldt!

Maar dan wel in de camper met maten, we bouwen ons eigen feestje wel onderweg :)
eerste keer??? of ben je al vaker geweest
  donderdag 9 december 2010 @ 20:57:15 #116
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_89736013
wordt de tweede keer :)
pi_89744905
Vorige keer het vliegtuig genomen, dat is eigenlijk prima bevallen. Toch lijkt het me ook wel een avontuur om een soort van road trip te houden, al was ik wel blij ná het festival weer lekker snel thuis te zijn na zo'n vermoeiende week. Als je dan nog urenlang in de auto moet zitten, dat lijkt me wel zuur :P
pi_89754135
voor mij ook 2de keer :D
heb niet lang moeten nadenken om nog eens te gaan.

ik hoop op deadmau5 die heeft nog wat goed te maken
en kees heeft gezegt dat ie ook graag weer op sziget wil spelen
hopen dat door gaat was vorig jaar echt geniaal voor de gezichten van de security toen er een heel bos tot leven kwam :D
en major lazer was ook erg verbaasd :D
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:13:21 #119
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_89758031
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef wormtrein het volgende:
Vorige keer het vliegtuig genomen, dat is eigenlijk prima bevallen. Toch lijkt het me ook wel een avontuur om een soort van road trip te houden, al was ik wel blij ná het festival weer lekker snel thuis te zijn na zo'n vermoeiende week. Als je dan nog urenlang in de auto moet zitten, dat lijkt me wel zuur :P
Ik ben me 7 man in de camper om en om met een maat van me in 24 uur terug gereden.
We wouden ook graag naar huis :D

en idd deadmau5 heeft wat goed te maken :P
pi_89869611
Komend jaar de eerste keer maar eens meemaken. Als ik de verhalen hoor en lees dan gaat het helemaal goedkomen :)
pi_89886806
In januari vliegtickets kopen! Voor Sziget nog een weekje in Budapest hangen, iemand tips voor wat ik allemaal kan doen? Ben afgelopen zomer naar ook Sziget geweest, maar heb toen eigenlijk vrij weinig van de stad gezien, op HET badhuis en het zwembad op Margritsziget na.
pi_89900561
Dit jaar proberen om een schaduwplekje te veroveren!
pi_89905815
quote:
Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Ziewoarut het volgende:
ik had vorig jaar een heerlijke plek onder dennenboom geen last van zon en ook geen last gehD van die storm/stortbuien
pi_89907930
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Als je op zaterdag komt is er schaduwplek zat
Ik ben een meisje =)
pi_89966967
Zet the big four maar op sziget dat zou echt super zijn
pi_90057698
Heb vorige week ook al kaarten gekocht. Gaan met z'n 4en in waarschijnlijk een busje. Wordt ook de 2e keer voor mij. Eerste keer was in 2009. Heb er nu alweer zin in!
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:34:23 #127
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_90088013
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
In januari vliegtickets kopen! Voor Sziget nog een weekje in Budapest hangen, iemand tips voor wat ik allemaal kan doen? Ben afgelopen zomer naar ook Sziget geweest, maar heb toen eigenlijk vrij weinig van de stad gezien, op HET badhuis en het zwembad op Margritsziget na.
Probeer eens een 'ruin bar' te vinden. Die waar ik dit jaar was ben ik jammer genoeg de naam van vergeten, het was iig een groot pand met een soort van binnenplaats die was ingericht met meubilair gemaakt van random materiaal. Had wel een tof sfeertje, en ze schenken daar erg lekkere palenka's.
pi_90704355
Zeer waarschijnlijk ook naar Sziget dit jaar, op de motor. Daarna nog even verder toeren om ergens uit te rusten :')
pi_90972212
n het kader van de 'A Thousand Suns World Tour 2011' trekt Linkin Park deze zomer door Europa. De eerste festivals die de band bevestigen zijn het Zwitserse OpenAir St.Gallen en het Engelse iTunes Festival. Beide festivals vinden begin juli plaats, wat de kans op een Rock Werchter show voor Linkin Park ook groter maakt.

hebben we hier een eerste headliner voor sziget ????
pi_90972897
edit verkeerde topic
pi_91093783
Het wordt dit jaar de eerste keer Sziget voor mij, voordat ik ga boeken vraag ik mij nog wel het volgende af;

Ik denk dat ik op een camping daar ga staan, is dat een beetje oké, die camping? Zit 'ie direct aan het festivalterrein? Kun je er fatsoenlijk pitten? Ik vind het prima om een aantal nachten te feesten, maar een week lang vrijwel niet slapen gaat te furr.
pi_91094359
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Droplollie het volgende:
Ik denk dat ik op een camping daar ga staan, is dat een beetje oké, die camping? Zit 'ie direct aan het festivalterrein?
Festival terrein = camping. Je mag je tentje overal opslaan, zelfs naast het podium al is dat niet aan te raden

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Droplollie het volgende:
Kun je er fatsoenlijk pitten? Ik vind het prima om een aantal nachten te feesten, maar een week lang vrijwel niet slapen gaat te furr.
Na een aantal slapeloze nachten en genoeg drank val je vanzelf in slaap :+
pi_91096083
Haha, dat snap ik.
Is het een optie om een camping in de buurt van het terrein te reserveren? Of zijn die niet in de buurt/ niet leuk/ snel bezet?

Ik heb er in ieder geval zin in.
Ga er gewoon vanuit dat er een goeie line up staat, dus ga de tickets reserveren.
pi_91103005
Wij hebben vorig jaar gewoon op het eiland gecampeerd.
Was erg goed te doen geen slaap probleem gehad alleen dat je om 10 uur door de zon uit je tent word gebrand maar als je hem in de schaduw zet heb je daar ook geen last van.

Van de maand ook nog even kaartjes bestellen voor het festival de trein is alweer betaalt :D
  maandag 10 januari 2011 @ 11:49:49 #135
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_91108261
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef Droplollie het volgende:
Haha, dat snap ik.
Is het een optie om een camping in de buurt van het terrein te reserveren? Of zijn die niet in de buurt/ niet leuk/ snel bezet?

Ik heb er in ieder geval zin in.
Ga er gewoon vanuit dat er een goeie line up staat, dus ga de tickets reserveren.
Je bent een idioot als je ergens anders gaat kamperen. Gewoon op szigetterrein zelf je tentje opzetten en een keertje naar de badhuis in de stad of op de andere eiland gaan. Heerlijk slapen doe je thuis!!
pi_91113856
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Je bent een idioot als je ergens anders gaat kamperen. Gewoon op szigetterrein zelf je tentje opzetten en een keertje naar de badhuis in de stad of op de andere eiland gaan. Heerlijk slapen doe je thuis!!
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:25:44 #137
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_91208350
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef thettes het volgende:

[..]

Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.
zelfde aan het andere kant van het terrein (camper-camping), je hebt echt nergens last van. Iig niet van de muziek en de drukte er omheen.
pi_91209152
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef thettes het volgende:

[..]

En, je wordt daar dagelijks gewekt door het soundchecken :P
pi_91214418
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef wormtrein het volgende:

[..]

En, je wordt daar dagelijks gewekt door het soundchecken :P
dat deden ze wel ja, maar ik werd er niet wakker door.
pi_91237864
Oke, ik heb dus besloten op de camping van Sziget te zitten, ik zie verschillende soorten:
- Ticket + camping (170)
- Vip Camping (+90)
- Camping alternativa (+30)

Heeft iemand ervaring met de VIP-camping en de camping Alternativa? Wat is het verschil tussen die twee?
pi_91238197
Oja, ik zie het al: http://www.szigetfestival.nl/kaartverkoop/soortentickets

Is er nou ook echt verschil te zien in de campings? En wat is de fijnste camping wanneer je toch fatsoenlijk wilt slapen, maar de sfeer van het festival ook wil meekrijgen?
pi_91241431
ik heb vorig jaar op de vip camping gestaan.
was erg goed geregeld maar je mist wel een deel van het festival heb 2 nachten op het terrein zelf geslapen en dat was wel een stuk drukker maar ook heel gezellig.

vip camping had wel
internet cafe
een soort winkeltje
je kon je gsm daar laten opladen
tassen staling
zwembad ( met strenge badmeester die het kennelijk nodig vond om de zoveel tijd iedereen het zwembad uit te sturen en niemand wist waarom verder riep hij alleen maar DO NOT JUMP IN THE SWIMMING POOL
douches en toiletten die hele week goed tot redelijk schoon waren

of ik het dit jaar weer doe weet ik nog niet
nog even overleggen met de rest van de mensen die gaan
pi_91242555
Klinkt wel als een meerwaarde.
Heb geen zin om lang te wachten voor een smerige douche.
Is er ook groot verschil tussen VIP camping en camping alternativa?

Bedankt voor de info in ieder geval.
pi_91243935
de algemene douches waren niet smerig maar juist vrij aardig vond ik. Wachten was geheel afhankelijk van het moment, tussen 10 en 14 heel lang, maar als je net voor het slapen om een uur of 5 even langsgaat is het heerlijk warm zonder rij.
  donderdag 13 januari 2011 @ 01:29:21 #145
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_91248035
Ik stond dus op de campercamping, maar je kan daar met een tentje ook heel dichtbij staan.
Is achteraan op het eiland, nog verder dan de VIP-Camping.

Maar douches zijn daar schoon (als op de meeste plekken), er is stroom als je een camper hebt en best rustig, afgezien van die paar mensen die een dikke set meenemen.

Winkeltjes, telefoon opladen en dan dat soort zut zit overal op het terrein en is op de goeie tijden prima te zijn.
pi_91264521
De grote vraag is natuurlijk: wie gaat er eindelijk een degelijk 2011 topic openen!?
pi_91264889
Nou ik zou zeggen, ga je gang ;)

De douches waren trouwens over het hele terrein prima onderhouden, alleen lange wachtrijen in de ochtend/middag inderdaad. 's Avonds of 's nachts douchen = doorlopen ^O^
pi_91267944
iemand een idee hoe snel de kaarten zijn uitverkocht, en tevens die van de partytrein?
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_91272488
De treinen zijn volgens mij al een paar maanden voor vertrek uitverkocht. Festivalkaartjes zijn meestal tot aan het begin nog verkrijgbaar. Is nooit echt uitverkocht volgens mij.
pi_91272664
Ik zie dat er early bird kaartjes zijn, zijn die goedkoper ofzo?

Verder dank voor de campingvragen, ik denk dat ik voor de Camping alternativa ga.
Hoor toch te veel verhalen over gestolen goederen op de camping.
pi_91273534
Oja verdorie die treinen die verkopen natuurlijk wel uit he.
Maar snel mijn vrienden weer overtuigen om toch weer te gaan.
pi_91274160
Ik ben vorig jaar bij beiden niet in de buurt geweest, dus wat is nu eigenlijk het verschil tussen camping alternativa en de VIP camping?
pi_91277115
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef Droplollie het volgende:
Ik zie dat er early bird kaartjes zijn, zijn die goedkoper ofzo?

Verder dank voor de campingvragen, ik denk dat ik voor de Camping alternativa ga.
Hoor toch te veel verhalen over gestolen goederen op de camping.
Vorig jaar geen last gehad van diefstal. Wel een dronken gast die rond half 6 's morgens de tent in kwam lopen en vroeg of we een slaapplek voor hem hadden. Die hebben we maar snel weggestuurd.

We stonden bij een grote groep mensen, voornamelijk Hongaren, een Deen en wat Belgen. Er was vaak wel iemand van de groep bij de tenten, en we pasten wederzijds op de spullen. Ging helemaal prima. Moet je natuurlijk wel net bij de goede groep met mensen terecht komen.
pi_91278466
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:59 schreef pugehenis het volgende:
iemand een idee hoe snel de kaarten zijn uitverkocht, en tevens die van de partytrein?
treinen verkopen wel uit hoe snel ik denk ergens mei juni dat was vorig jaar zo teminste
treinen hebben tot 1 maart ook earlybird kaartjes
ik heb alweer geboekt de 3fm trein met slaapplaatsen dat is echt de meest relaxte manier van reizen heerlijk liggen raampje open beetje naar buiten kijken biertje erbij en geweldige feestjes in de trein :D
pi_91425905
berichtje op twitter over de treinen
szigetfest szigetfest
Sziget train news: 80% of the seats and 50% of the couchettes of the 3FM Sziget Express are sold out!
  zondag 16 januari 2011 @ 20:06:46 #156
189520 Coiler
Monument van een vent
pi_91426395
Wanneer wordt er eens iets bekendgemaakt?!
pi_91431524
dat was vorig jaar begin maart geloof ik
  zondag 16 januari 2011 @ 22:55:23 #158
189520 Coiler
Monument van een vent
pi_91440695
Damn ;(
pi_91446222
Loop ik net nog te vertellen dat het maart word is met de eerste naam bekend geworden shaking godspeed zal op sziget 2011 staan volgens de nederpopshow
  maandag 17 januari 2011 @ 02:17:33 #160
230345 conobram
is neit lam
pi_91447996
Waarom posten jullie nog steeds in het 2010 topic? -O-
pi_91448229
Waar is het 2011 topic dan? ;(
pi_91451265
Dezr komt vast wel vol en dan komt er vanzelf een 2011 versie
pi_91453840
Staat in UVT al een 2011 topic, moet denk nog even verplaatst worden.

Sziget 2011
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')