Ah ja inderdaad, die dreher draft gaf steeds bij de 1e paar slokken schokkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef broccolitaart het volgende:
Hadden jullie ook last van stroomschokjes als je bier dronk? Ik namelijk wel :\
toppers:
Ill Nino, C'mon & Kypski, Pannonia Allstars Ska Orchestra, Infected Mushrooms.
Helaas Kees van Hondt niet kunnen zien ivm moeten vertrekken terug naar NL.. Zag wel geniaal uit, halve bos in de A38...
Haha ja, ik wist echt niet wat ik zag toen ik daar binnen liep. Ben gelijk buiten een boom gaan halen om mee te doen. Zelden zo'n chaos aan dansende mensen gezien, echt alles ging er de lucht in. Heb gehoord dat er later nog een Dixie mee de tent in ging, echt episch!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef Frostu het volgende:
Kees van hondt was echt geniaal.. Crowdsurfen met een opblaasboot tussen in de lucht gehouden struiken/takken en andere opblaasdingen; hoe vet is dat! Vervolgens toen het afgelopen was nog een half uur met alleen maar NL-ers in de tent liedjes lopen te zingen.. hoofd schouders knie en teen knie en teen enz
Dat ontbijttentje was inderdaad hard. Ik neem aan dat je die bedoelt bij de Szigetfone shop?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:29 schreef ValHallen het volgende:
Net thuis, en het was absoluut top!
Hoogtepunten:
- Monster magnet
- Bad religion
- Dj Shadow
- een ontbijttentje waar s'nachts ongelooflijk gave feestjes waren met als hoogtepunt de zondagnacht waar we met een maanetje of 20 he-le-maal uit ons dak gingen in de stromende regen
Verder geen uitgesproken slechte of goede dingen gezien, wat me ook niks uitmaakte. Het gebrek aan goede bands werd met gemak gecompenseerd door de heerlijke sfeer en mensen die er rondliepen. Heb ook bewust de Nederlanders een beetje gemeden, aanpappen met buitenlanders was veel leuker
Ja, bij de VIP campingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat ontbijttentje was inderdaad hard. Ik neem aan dat je die bedoelt bij de Szigetfone shop?
Ik heb je niet gezien!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Brammie1 het volgende:
wat was het vet![]()
Weet iemand wat dat 'Fény' was, wat ze uit kleine blokhutjes verkochten? Kostte 800 units, volgens mij is het een alcoholisch drankje.
Ik kreeg dan een schok aan m'n vingerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:18 schreef Joostfok het volgende:
Dat schok bier kon je verhelpen door eerst je vinger in je bier te steken
Hier ook, brak terugrijden met de camper, was zo blij naar 16 uur eindelijk het bordje Arheim te zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Faceoff het volgende:
heb het zelf afgesloten met een flink portie brak camperrijden!
met twee man wisselen en alleen stoppen voor peut of een peukje. En die ene keer dat ik mijn vertrouwen in de benzine meter hoger achtte dan die van het lampje en de dieseltank leeg was.
Heeft mijn ritme wel met 12 uur opgeschoven en kan niet Slapen!
Maar t was tof, vele hoogtepunten. Maar een hier nog niet genoemde was de show van dat straattheater met die boot en schuimparty aan het eind. Echt tof om te zien! En k heb gebungee-jumped!
minpunten:
Veel te vol/heet en dus benauwd in de party arena bij de meeste acts die ik daar zag.
uiteraarde de schokjes
lege dieseltank!
Wat was dat dan? Heb zelf weinig problemen gehad met beveiliging. Niet eens één vechtpartij gezien of iets. Wel bij Kees van Hondt het dringend verzoek gehad om met mijn boom naar buiten te gaan (terwijl er naast mij 6 duizend bomen stondenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:14 schreef MOD het volgende:
Minpunten:
- Norse beveiliging (waar ik nog een trap tegen mn schenen van kreeg voor (bijna) niks)
Meldt zich!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Markeerstift het volgende:
Willen de mensen die uiteindelijk door die dixie zijn gezakt zich ook even melden
Hear hear! Hebben jullie ook heimwee? Ik merk het echt aan mijn humeur, ik kan weinig hebben en ik heb melancholische buien. Verder zit ik de hele tijd te denken aan de stroom hoogtepunten en alle ontzettend toffe mensen die ik daar heb ontmoet waarvan ik geen contactgegevens heb.. Ik mis Szigetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef hydraulix het volgende:
Sziget kende voor mij eigenlijk teveel hoogtepunten die onmogelijk op te noemen zijn
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hear hear! Hebben jullie ook heimwee? Ik merk het echt aan mijn humeur, ik kan weinig hebben en ik heb melancholische buien. Verder zit ik de hele tijd te denken aan de stroom hoogtepunten en alle ontzettend toffe mensen die ik daar heb ontmoet waarvan ik geen contactgegevens heb.. Ik mis Sziget![]()
Shiiit dit heb ik ook! Werd vannacht paar keer wakker, dacht dat ik allemaal mensen in m'n tent had liggen maar dat was gewoon m'n tv en bureau enzo :S echt leipe shit, nog nooit gehad ditquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:28 schreef broodmonkeh het volgende:
Zo ben ook weer even bijgekomen van Sziget. We zijn nu nog even rond aan het toeren in Slowakije / Tsjechië en Polen om tot rust te komen.
De ontwenningsverschijnselen zijn niet mis; griep en waanbeelden (nog denken in je tent te liggen e.d. ) , maar het was het waard![]()
WTFquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:00 schreef Frostu het volgende:
[..]
Shiiit dit heb ik ook! Werd vannacht paar keer wakker, dacht dat ik allemaal mensen in m'n tent had liggen maar dat was gewoon m'n tv en bureau enzo :S echt leipe shit, nog nooit gehad dit
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:17 schreef Brammie1 het volgende:
ik hoorde van iemand van de organisatie dat er 11.000 Nederlanders waren dit jaar.
Hoe kan je dat überhaupt meten als je dagkaarten en losse tickets van winkels zonder adresgegevens kan kopen? Mij is nooit gevraagd waar ik vandaan kom.. Denk wel dat het er wat meer dan 11.000 waren!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:17 schreef Brammie1 het volgende:
ik hoorde van iemand van de organisatie dat er 11.000 Nederlanders waren dit jaar.
Ben dus niet de enige die 's nachts nog loopt te trippen in bed. Cold turkey na zo'n heeeeeerlijk festival levert blijkbaar waanbeelden opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:13 schreef kevin85 het volgende:
[..]
WTF
Ik dus ook al 2 nachten..
Dat ik gewoon 10 seconden de randen van m'n bed aan het aftasten was omdat ik geen flauw benul had waar ik ergens was en ik niet meer in m'n bed kon liggen omdat ik in de veronderstelling was dat er nog iemand lag..
Mijn beste Mojito was van dat tentje helemaal aan het begin van het festival, in de buurt van dat zandsculptuur. De beste man deed er ook 5 minuten per glas over om het te makenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:46 schreef WasMachinator het volgende:
weet trouwens iemand wat in de mojito van de chuck norris bar zat. ik vond die namelijk echt lekker.
Waren dat toevallig die irritante gasten met een oranje partytent met die nederlandse vlag eraan en een doodshoofd van bierblikjes? Wat een taalgebruik van de gasten...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:00 schreef Reuzelbek het volgende:
- Idiote hollandse boeren als buur die het nodig vonden om continue kk dit en kk dat te roepen
Ik dacht eventjes dat het Peaches wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:18 schreef wormtrein het volgende:
Trouwens die vrouw bij Madness op het podium, wat een aandachtshoer
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:06 schreef tesjebesje23 het volgende:
[..]
Waren dat toevallig die irritante gasten met een oranje partytent met die nederlandse vlag eraan en een doodshoofd van bierblikjes? Wat een taalgebruik van de gasten...
Wat een grap, die gasten waren ook mijn buren. Ongelooflijk irritant inderdaad, was wel blij met mijn oordopjes wat dat betreft.quote:
Kaartje: 200quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:41 schreef blckbb het volgende:
Aangezien i kvolgend jaar wellicht ook zou willen gaan heb ik een (wellicht rare) vraag
Hoeveel waren jullie ongeveer kwijt incl. eten, vervoer, alles dus?
P.squote:Op zondag 22 augustus 2010 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kaartje: 200
Reis ernaar toe: 150
Eten/drinken/vervoer/nutteloze zooi: ongeveer 10.000 florint per dag, komt neer op ongeveer 30 euro.
Dit is wat ik er aan kwijt was, maar het verschilt per persoon.
die bar geen idee dij rij die daar stond was echt te langquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoe duur was die kabelbaan eigenlijk? En die Sky bar? Twee van de vele dingen die ik nog had willen doen, maar niet meer aan toe gekomen ben...
En mijn vriendin die HUF 400 consequent bleef uitspreken als 'vierhonderd hufters!'quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:00 schreef AceOfDubs het volgende:
Heb me echt kapot gelachen (en nu nog steeds) om mensen die het over punten, credits of tokens hebben, in plaats van Hongaarse Forinten..
Ook in dit topic zie je het weer, alsof je in een videospel zit..
Nog zo één die ik me opeens herinner: "Dat kost negenduizend bonnetjes"
Daar moest ik wel een beetje om lachenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef single_queen het volgende:
[..]
En mijn vriendin die HUF 400 consequent bleef uitspreken als 'vierhonderd hufters!'
Zeker weten!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:09 schreef kevin85 het volgende:
Iemand van jullie trouwens ook Baskerville in de Medusa gezien?
Dat was ook episch!
100% mee eens. Baskerville was echt geweldig en 3d disco ging nergens over, alleen het brilletje was leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:14 schreef AceOfDubs het volgende:
[..]
Zeker weten!
Het moment dat iedereen ging zitten (wat trouwens niet zo bedoeld was, volgens een van de mannen van Baskerville) en vervolgens omhoog sprong was super.
Maar weinig keer zoveel energie in de Meduza gezien!
Die NOVAK-3D sloeg dan weer helemaal nergens op.. Veel NOVAK, weinig 3D..
Dat brilletje was echt irritant. Die van Jack Daniels zat veel beter, had ook meer waarde dan in de Meduza.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:53 schreef thettes het volgende:
[..]
100% mee eens. Baskerville was echt geweldig en 3d disco ging nergens over, alleen het brilletje was leuk
Ik was steeds te laat bij die bar. Dat ding ging na 12 uur oid al dicht, en meestal stond ik dan nog wel ergens bij een band te kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef theclansman het volgende:
[..]
die bar geen idee dij rij die daar stond was echt te lang
kbelbaan was iets van 4000 punten
Dat gebruikten wij ook. Of Huftertjes of units.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef single_queen het volgende:
[..]
En mijn vriendin die HUF 400 consequent bleef uitspreken als 'vierhonderd hufters!'
Karaoke was leuk ja, daar hebben wij ook een aantal keer gezetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat gebruikten wij ook. Of Huftertjes of units.
Baal er wel van dat ik niet in die bar ben geweest, maar elke keer was de rij zo lang en wilden we liever andere dingen doen dan wachten tot we aan de beurt waren. Die karaoketent er naast was ook vet. Veel mensen die er een hele show van maaktenJammer dat ik niemand zo gek kreeg voor een duet. Wel nog een paar uurtjes staan dansen en meezingen terwijl andere mensen op het podium los stonden te gaan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Karaoke was leuk ja, daar hebben wij ook een aantal keer gezeten
Trashcanmanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
![]()
Hoe heb ik het gepresteerd die 6 dagen achter elkaar te missen?
Je was zeker weer met vuur aan het spelen hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
![]()
Hoe heb ik het gepresteerd die 6 dagen achter elkaar te missen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Faceoff het volgende:
kwam paar lui tegen die het fluffies noemden
Edit: Ik heb gvd echt de verkeerde usernaam gekozenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was zeker weer met vuur aan het spelen he
floppies, ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Faceoff het volgende:
kwam paar lui tegen die het fluffies noemden
Volgens mij krijgt Hongarije in 2013/2014 de Euro pasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]. Zolang ze de komende paar jaar maar geen euro introduceren in Hongarije vind ik het allemaal prima.
Wanneer gaan de tickets voor 2011 in de verkoop?
eerste keer??? of ben je al vaker geweestquote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Faceoff het volgende:
* Faceoff meldt!
Maar dan wel in de camper met maten, we bouwen ons eigen feestje wel onderweg
Ik ben me 7 man in de camper om en om met een maat van me in 24 uur terug gereden.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef wormtrein het volgende:
Vorige keer het vliegtuig genomen, dat is eigenlijk prima bevallen. Toch lijkt het me ook wel een avontuur om een soort van road trip te houden, al was ik wel blij ná het festival weer lekker snel thuis te zijn na zo'n vermoeiende week. Als je dan nog urenlang in de auto moet zitten, dat lijkt me wel zuur
ik had vorig jaar een heerlijke plek onder dennenboom geen last van zon en ook geen last gehD van die storm/stortbuienquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Dit jaar proberen om een schaduwplekje te veroveren!
Als je op zaterdag komt is er schaduwplek zatquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Dit jaar proberen om een schaduwplekje te veroveren!
Probeer eens een 'ruin bar' te vinden. Die waar ik dit jaar was ben ik jammer genoeg de naam van vergeten, het was iig een groot pand met een soort van binnenplaats die was ingericht met meubilair gemaakt van random materiaal. Had wel een tof sfeertje, en ze schenken daar erg lekkere palenka's.quote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
In januari vliegtickets kopen! Voor Sziget nog een weekje in Budapest hangen, iemand tips voor wat ik allemaal kan doen? Ben afgelopen zomer naar ook Sziget geweest, maar heb toen eigenlijk vrij weinig van de stad gezien, op HET badhuis en het zwembad op Margritsziget na.
Festival terrein = camping. Je mag je tentje overal opslaan, zelfs naast het podium al is dat niet aan te radenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Droplollie het volgende:
Ik denk dat ik op een camping daar ga staan, is dat een beetje oké, die camping? Zit 'ie direct aan het festivalterrein?
Na een aantal slapeloze nachten en genoeg drank val je vanzelf in slaapquote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Droplollie het volgende:
Kun je er fatsoenlijk pitten? Ik vind het prima om een aantal nachten te feesten, maar een week lang vrijwel niet slapen gaat te furr.
Je bent een idioot als je ergens anders gaat kamperen. Gewoon op szigetterrein zelf je tentje opzetten en een keertje naar de badhuis in de stad of op de andere eiland gaan. Heerlijk slapen doe je thuis!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef Droplollie het volgende:
Haha, dat snap ik.
Is het een optie om een camping in de buurt van het terrein te reserveren? Of zijn die niet in de buurt/ niet leuk/ snel bezet?
Ik heb er in ieder geval zin in.
Ga er gewoon vanuit dat er een goeie line up staat, dus ga de tickets reserveren.
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Je bent een idioot als je ergens anders gaat kamperen. Gewoon op szigetterrein zelf je tentje opzetten en een keertje naar de badhuis in de stad of op de andere eiland gaan. Heerlijk slapen doe je thuis!!
zelfde aan het andere kant van het terrein (camper-camping), je hebt echt nergens last van. Iig niet van de muziek en de drukte er omheen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.
En, je wordt daar dagelijks gewekt door het soundcheckenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.
dat deden ze wel ja, maar ik werd er niet wakker door.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef wormtrein het volgende:
[..]
En, je wordt daar dagelijks gewekt door het soundchecken
Vorig jaar geen last gehad van diefstal. Wel een dronken gast die rond half 6 's morgens de tent in kwam lopen en vroeg of we een slaapplek voor hem hadden. Die hebben we maar snel weggestuurd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef Droplollie het volgende:
Ik zie dat er early bird kaartjes zijn, zijn die goedkoper ofzo?
Verder dank voor de campingvragen, ik denk dat ik voor de Camping alternativa ga.
Hoor toch te veel verhalen over gestolen goederen op de camping.
treinen verkopen wel uit hoe snel ik denk ergens mei juni dat was vorig jaar zo teminstequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:59 schreef pugehenis het volgende:
iemand een idee hoe snel de kaarten zijn uitverkocht, en tevens die van de partytrein?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |