SZIGET WAS VETTT!! Zo, ben ondertussen wel weer bijgekomen. Me geschoren enzo, relax

Zometeen maar ss ff reacties lezen en ook even reviewtje schrijven
OKeee:
- stroomschokjes Dreher-bier, ik was blijkbaar niet de enige met een wtf-momentje
- veel boooomen voor schaduw + tent = lang doorslapen en idd wakker worden met sound checks! (WMS)
- moeilijke beveiliging om fucking WATER mee het terrein op te nemen, max. 2 flessen pp (34 graden!)
- szigetfone! wat een geniaal concept, iedereen had er een = ideaal
- van-die-deeg-suiker-rollen-met-kaneel! voor 800 hufjes!(?)
- drank was echt goedkoop daar en flesjes fris waren ideaal, eten was vrij 'normaal' geprijsd vond ik
- A38 was echt niet om uit te houden zo warm (o.a. Bad Religion)
- de ventilators in de tenten waren dan wel weer tof om voor te staan, zeker die naast de bar in de Party Arena, waar het schuim gewoon van je bier waaide
- de Auchan! wat een zaak, ik neem de volgende keer niets zelf meer mee, ook relaxed drinken voor de deur
- al die auto's, scooters en vrachtauto's de hele week over al die voetpaden, was ff wennen maar geniaal hoe alles daar op z'n hongaars ging
- de emmer-cocktails! en dreher-lucht-bar! en bungjeee-jump!
Het was trouwens wel irritant dat de Party Arena gewoon dicht ging, er stonden hordes mensen te wachten om naar binnen te kunnen. Uiteindelijk aan de rechterkant van de tent naar binnen gerend via het tentdoek dat ze van binnenuit hadden opgetild, rennen voor de security

Het was wel stampedruk daar binnen.. wel zeer geslaagd!
Toen ik maandag thuis kwam had ik echt ontwenningsverschijnselen, ik miste de constante muziek om je heen, alles weer zo clean, rustig.. en ik had echt moeite om de eerste twee dagen weer door te komen
[ Bericht 52% gewijzigd door wormtrein op 18-08-2010 20:40:02 ]