Ah ja inderdaad, die dreher draft gaf steeds bij de 1e paar slokken schokkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef broccolitaart het volgende:
Hadden jullie ook last van stroomschokjes als je bier dronk? Ik namelijk wel :\
toppers:
Ill Nino, C'mon & Kypski, Pannonia Allstars Ska Orchestra, Infected Mushrooms.
Helaas Kees van Hondt niet kunnen zien ivm moeten vertrekken terug naar NL.. Zag wel geniaal uit, halve bos in de A38...
Haha ja, ik wist echt niet wat ik zag toen ik daar binnen liep. Ben gelijk buiten een boom gaan halen om mee te doen. Zelden zo'n chaos aan dansende mensen gezien, echt alles ging er de lucht in. Heb gehoord dat er later nog een Dixie mee de tent in ging, echt episch!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef Frostu het volgende:
Kees van hondt was echt geniaal.. Crowdsurfen met een opblaasboot tussen in de lucht gehouden struiken/takken en andere opblaasdingen; hoe vet is dat! Vervolgens toen het afgelopen was nog een half uur met alleen maar NL-ers in de tent liedjes lopen te zingen.. hoofd schouders knie en teen knie en teen enz
Dat ontbijttentje was inderdaad hard. Ik neem aan dat je die bedoelt bij de Szigetfone shop?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:29 schreef ValHallen het volgende:
Net thuis, en het was absoluut top!
Hoogtepunten:
- Monster magnet
- Bad religion
- Dj Shadow
- een ontbijttentje waar s'nachts ongelooflijk gave feestjes waren met als hoogtepunt de zondagnacht waar we met een maanetje of 20 he-le-maal uit ons dak gingen in de stromende regen
Verder geen uitgesproken slechte of goede dingen gezien, wat me ook niks uitmaakte. Het gebrek aan goede bands werd met gemak gecompenseerd door de heerlijke sfeer en mensen die er rondliepen. Heb ook bewust de Nederlanders een beetje gemeden, aanpappen met buitenlanders was veel leuker
Ja, bij de VIP campingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat ontbijttentje was inderdaad hard. Ik neem aan dat je die bedoelt bij de Szigetfone shop?
Ik heb je niet gezien!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Brammie1 het volgende:
wat was het vet![]()
Weet iemand wat dat 'Fény' was, wat ze uit kleine blokhutjes verkochten? Kostte 800 units, volgens mij is het een alcoholisch drankje.
Ik kreeg dan een schok aan m'n vingerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:18 schreef Joostfok het volgende:
Dat schok bier kon je verhelpen door eerst je vinger in je bier te steken
Hier ook, brak terugrijden met de camper, was zo blij naar 16 uur eindelijk het bordje Arheim te zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Faceoff het volgende:
heb het zelf afgesloten met een flink portie brak camperrijden!
met twee man wisselen en alleen stoppen voor peut of een peukje. En die ene keer dat ik mijn vertrouwen in de benzine meter hoger achtte dan die van het lampje en de dieseltank leeg was.
Heeft mijn ritme wel met 12 uur opgeschoven en kan niet Slapen!
Maar t was tof, vele hoogtepunten. Maar een hier nog niet genoemde was de show van dat straattheater met die boot en schuimparty aan het eind. Echt tof om te zien! En k heb gebungee-jumped!
minpunten:
Veel te vol/heet en dus benauwd in de party arena bij de meeste acts die ik daar zag.
uiteraarde de schokjes
lege dieseltank!
Wat was dat dan? Heb zelf weinig problemen gehad met beveiliging. Niet eens één vechtpartij gezien of iets. Wel bij Kees van Hondt het dringend verzoek gehad om met mijn boom naar buiten te gaan (terwijl er naast mij 6 duizend bomen stondenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:14 schreef MOD het volgende:
Minpunten:
- Norse beveiliging (waar ik nog een trap tegen mn schenen van kreeg voor (bijna) niks)
Meldt zich!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Markeerstift het volgende:
Willen de mensen die uiteindelijk door die dixie zijn gezakt zich ook even melden
Hear hear! Hebben jullie ook heimwee? Ik merk het echt aan mijn humeur, ik kan weinig hebben en ik heb melancholische buien. Verder zit ik de hele tijd te denken aan de stroom hoogtepunten en alle ontzettend toffe mensen die ik daar heb ontmoet waarvan ik geen contactgegevens heb.. Ik mis Szigetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef hydraulix het volgende:
Sziget kende voor mij eigenlijk teveel hoogtepunten die onmogelijk op te noemen zijn
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hear hear! Hebben jullie ook heimwee? Ik merk het echt aan mijn humeur, ik kan weinig hebben en ik heb melancholische buien. Verder zit ik de hele tijd te denken aan de stroom hoogtepunten en alle ontzettend toffe mensen die ik daar heb ontmoet waarvan ik geen contactgegevens heb.. Ik mis Sziget![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |