Deze is uit '95, maar je punt is duidelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Bol_Wan het volgende:
als ik het zou bekijk is 1996 echt een baggerjaar geweest
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:55 schreef Grobbel het volgende:
Even heel wat anders, terug naar de foute jaren '90. Fragment uit een clip. Wat van wie?
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef Grobbel het volgende:
En jullie kennen dit allemaal (al wellicht niet bewust). Een van de meest irritante liedjes op de radio dat jaar.
quote:Aaah, eurodance! One of way too few music genres who knew the true potential of the la-la-la-chorus. Examples include:
![]()
![]()
![]()
![]()
ba-ba-ba-ba-ba-bara-bara-ba-ba-ba-ba-yei-yei
boing-doing-boing-boing-boing-diggi-diggi-boing-bang
clank-clank-clank-clank-clank-ratchet-clank-clank-clank-clank
You'll find some of these on's timeless masterpiece. I'd prefer it if they kept to this formula and never actually tried to make serious lyrics. The first two songs are masterfully made pop-music cheese. If they filled the whole album with such songs I'd given them 3 stars easily.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef Grobbel het volgende:
Goed, we gaan langzaam richting het betere lepelwerk. Maar eerst moeten jullie die maar eens zien te vinden in de bestekla...
Deze meneer zou indirect een hintje kunnen zijn voor de titel van het nummer. Wie is die man, en waar is ie vooral bekend mee geworden?
Nee, zo kwam ik al op 'Doop' (sorry, kwam net binnenvallen en moest eerste even al die info doorkachelen)...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Grobbel het volgende:
Goed, als ik zeg dat die meneer Lee Scratch Perry is, helpt dat?
Je denkt precies de juiste kant op, al mag je nog wel aan je spelling werken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo kwam ik op 'Doop' (sorry, kwam net binnenvallen en moest eerste even al die info doorkachelen)...
Geen idee meerquote:
Inderdaad. Niet geraden, jammer. Misschien bekendheid toch wat onderschat.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef ranja het volgende:
zegt me niks
maar ik weet nu wel waar meneer Perry bekend van is
Nooit van gehoord en misschien spreekt dat nu eens in mijn voordeel...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet geraden, jammer. Misschien bekendheid toch wat onderschat.
Nog eentje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Captain Hollywood Project
The Underdog Project
Alan Parsons Project
Wamdue Project
Tsja die had ik dan weer wel gewetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:55 schreef Grobbel het volgende:
Even heel wat anders, terug naar de foute jaren '90. Fragment uit een clip. Wat van wie?
Nou, ik bedoelde met die hint dat ze in elk geval één album onder die naam uitgebracht moeten hebben. Niet een album die dezelfde naam als de band draagt (want dan wordt ie ineens wel erg lastig).quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:32 schreef iggyinthehouse het volgende:
Die hebben toch niet allemaal albums met dezelfde naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |