Grobbel +1quote:
ziet er een beetje uit als heel vorege Black Keys?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:51 schreef Burnett het volgende:
Momenteel in de speler: Wie?
[ afbeelding ]
Ben 's naar The Wildhearts in de melkweg geweest en die kondigden al hun nummers aan met "the next song is number 4 of our second album", "the next song is number 8 of our fifth album" en ga zo maar door. Ook leuk. Bij de die-hard fans en puristen ging er dan af en toe meteen een gejuich op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:03 schreef ranja het volgende:
Ach, zoals Carol van Dijk al eens zei toen ze 'Kids Alright' aankondigde....
"dan spelen we nu onze grootste hit...
nou ja, hit... het is 2x op mtv geweest".
Ik gok dat het merendeel dan toch redelijk stil was bij die aankondigingen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:09 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ben 's naar The Wildhearts in de melkweg geweest en die kondigden al hun nummers aan met "the next song is number 4 of our second album", "the next song is number 8 of our fifth album" en ga zo maar door. Ook leuk. Bij de die-hard fans en puristen ging er dan af en toe meteen een gejuich op.
Heel veel "ohja's"en pvdt-s inderdaad, zodra de eerste akkoorden werden ingezetquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat het merendeel dan toch redelijk stil was bij die aankondigingen...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:50 schreef ranja het volgende:
The Specials? Kan nog net voor hij dood ging dacht ik.
En dan met name deze.quote:
Bol_Wan +1quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ziet er een beetje uit als heel vorege Black Keys?
Prince - Sign O' The Timesquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:47 schreef ranja het volgende:
Welk album van wie?
A1![]()
A2 PITS
A3 H
A4 TBODP
B1 I
B2 SAC
B3 SL
B4 HT
B5 FIML
C1 UGTL
C2 IIWYG
C3 SR
C4 ICNTTPOYM
D1 TC
D2 IGBABN
D3 A= titelnummer
MadMaster +1quote:
Volgende keer maar een wat minder makkelijke (kennelijk) doen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:30 schreef ranja het volgende:
Terence Trent D'Arby - Introducing the Hard Line
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |