In de singlesjaarlijst van '97 van rateyourmusic schommelt ie ook ergens rond plek 500... Ongetwijfeld een hit een bepaalde kringen, maar geen beschamende 'oh ja' aan mijn kant gelukkig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is zeer zeker een hit geweest in Amerika.... in Nederland dan misschien niet!
Misschien kun je dat beter er zelf bij zettenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:40 schreef horned_reaper het volgende:
Onthouden voor de volgende keer!: Als ik zeg dat het een hit is geweest.... bedoel ik daar meestal de Amerikaanse hitparade mee
ranja +1quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:46 schreef ranja het volgende:
Godspeed You! Black Emperror - Lift Your Skinny Fists Like Antennas to Heaven
Behaalde de 69e plaats in de Billboard airplay top 100, wat een 3e deel uitmaakt van de hot 100...niet echt mijn definitie van een dikke hit iddquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In de singlesjaarlijst van '97 van rateyourmusic schommelt ie ook ergens rond plek 500... Ongetwijfeld een hit een bepaalde kringen, maar geen beschamende 'oh ja' aan mijn kant gelukkig.
Nieuwe vraag. Welke plaat van wie?
[ afbeelding ]
Misschien wel de beste dubbel lp die ik heb*quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:46 schreef ranja het volgende:
Godspeed You! Black Emperror - Lift Your Skinny Fists Like Antennas to Heaven
Maar als hun andere singles onder de 70 bleven steken nog altijd hun grootste hitquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Behaalde de 69e plaats in de Billboard airplay top 100, wat een 3e deel uitmaakt van de hot 100...niet echt mijn definitie van een dikke hit idd
Ik zie net dat het nummer zelfs uit 1996 was.... misschien dat hij toen iets hoger stond ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In de singlesjaarlijst van '97 van rateyourmusic schommelt ie ook ergens rond plek 500... Ongetwijfeld een hit een bepaalde kringen, maar geen beschamende 'oh ja' aan mijn kant gelukkig.
Ik had toch ook niet gezegd dat het een GROOTSE hit was?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar als hun andere singles onder de 70 bleven steken nog altijd hun grootste hit
Nope. RYM telt 'm enkel mee als single in '97.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik zie net dat het nummer zelfs uit 1996 was.... misschien dat hij toen iets hoger stond ?
Nouja.... dit las ik op de Wiki: Ze braken door in de zomer van 1997, toen hun eerste single Sell Out het favoriete nummer van een moderne rockradiozender en MTV werd.""quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, als we van nederland uitgaan en dan toch meestal de top 40, spreken we van een hit als het bij die 40 kwam. Dit nummer heeft in amerika dus zelfs nooit de top 100 gehaald.
Ja, en dus jaquote:
die staan beide niet op mijn voorlopige lijstquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:52 schreef Grobbel het volgende:
Ik kijk vooral uit naar Tame Impala en Flying Lotus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |