He, wat jammer dat ik zo ver weg woon.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef k_i_m het volgende:
Nou, mijn hekwerk ligt ook klaar bij de Karwei. Nu nog genoeg mensen optrommelen om palen te graven.
Whehehe net zo vals.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat vind ik ineens OOK heel jammer.
Dat hebben wij al met de volledige schoonfam. gedaan, nou ja Peet dan, ik vond niet dat dat mijn keuze was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n moeder gewoon helemaal uit m`n adresbestand geschrapt..dat bleek makkelijker te realiseren
kut zeg!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef Vicky het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje.... WEER afgewezen voor de sollicitatie
Het heeft voor ons, maar vooral voor Peet heel veel rust gegeven. Soms is het blijkbaar gewoon 'goed zo'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Vicky da's echt kut.
Je moeder TF?Toestand zeg...
En Moussy ook een halve familiewat rot ook allemaal.
Mijn man heeft 6,5 jaar geleden met zijn moeder (hij heeft zijn vader nooit gekend) gebroken. Zij haalde hem met haar sores voortdurend naar beneden, de put in. Erg egoistisch persoon waarbij alles om haar draait en zij het slachtoffer altijd is)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef moussy het volgende:
Het heeft voor ons, maar vooral voor Peet heel veel rust gegeven. Soms is het blijkbaar gewoon 'goed zo'.
Dat en dan zo ook nog eens zussen hebben, maar hij heeft nooit echt geteld binnen het gezin als ik de 'verhalen' wel eens hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef lily het volgende:
Vicky, bah![]()
[..]
Mijn man heeft 6,5 jaar geleden met zijn moeder (hij heeft zijn vader nooit gekend) gebroken. Zij haalde hem met haar sores voortdurend naar beneden, de put in. Erg egoistisch persoon waarbij alles om haar draait en zij het slachtoffer altijd is)
Mijn schoonouders weten nog steeds niet hoe je René schrijft, waar ze zelf érg pissig van kan worden als ze een kaartje krijgt. Wat dan weer wel goed bedoeld is, alleen dan is het weer jammer dat René geld in d'r verjaardagskaart kreeg en Cas nietquote:We wonen nog steeds in dezelfde stad maar ze heeft twee van haar kleinkinderen nog nooit gezien.
Peet is over het punt verdriet heen, er is al eens eerder gebroken met de familie en dan later het contact weer opgepakt, "omdat het toch mn ouders zijn" en dat bleek gewoon niet te werken.quote:Ik vind het treurig maar het geeft inderdaad wel meer rust voor hem (maar hij heeft er toch ook veel verdriet van).
Oh wat hard Leoniekequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:27 schreef leonieke het volgende:
Hier heeft mijn vader nog steeds niet gereageerd op de geboorte van Thomas. Alhoewel, ik zou liegen. Hij heeft me net na mijn bevalling gesmst dat hij morgen ging bellen... Op mijn mail met foto's van toen Thomas 4 maanden was (5 juli) heeft hij nog steeds niet gereageerd
Mja, ik kan er echt nog altijd niet bij. Eigenlijk zou ik het best gewoon zo laten, maar ik heb het er echt nog steeds heel moeilijk mee (en blijf, tegen beter weten in, maar hopen dat hij toch nog eens interesse zal tonen in mij, P. en Thomas)quote:
Er gaat dan een briefje bij met iets in de trand van 'eenmalige mededeling, verder contact wordt niet op prijs gesteld oid'. Hard ja maar wel nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:19 schreef innepin het volgende:
Hier ook min of meer familiebreuk. Nou ja, met m'n vader dan, maar die lijkt het niet door te hebben. Stuurt op donderdag een mailtje: "hoihoi! vind je het goed als ik morgen langskom?"Neeeheee.
@Saffier, wij hadden wel een geboortekaartje naar mijn vader gestuurd; ik vond dat hij dat wel mocht weten en idd ook de eer aan onszelf houden. Dat had echter wel tot gevolg dat hij ineens weer vond dat hij contact moest houden en langs mocht komen en en en. Hoop gezeur opgeleverd en nou kom ik er nog niet van af.
bahquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef Vicky het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje.... WEER afgewezen voor de sollicitatie
Jij was toch van de aparte luchtjesquote:
ja, maar dit ruikt wel erg sterk en niet echt lekker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:10 schreef Saffier het volgende:
[..]
Jij was toch van de aparte luchtjes
Mijn huis ruikt ook naar verf
m en ik zijn immuun voor chloorlucht. Ik ruikt het niet eens meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Saffier het volgende:
Chloor ruikt niet sterk?
Hier is het van gister nog, dat scheelt en gister kon ik goed luchten. Vandaag komt het zowat de hele dag met bakken uit de hemel zeilenniks goed luchten dus
Ze komen je halenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef p_iglet het volgende:
heel raar er cirkelt al 5 min een helicopter boven ons huis...
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef p_iglet het volgende:
weet je zeker dat het een heli is? En niet ET? Ik zou mn alu hoedje er bij pakken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef p_iglet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |