Tijd om te shoppenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Strijken? Wat is dat?![]()
Ik heb zondag mijn kledingkast uitgemest. Een helleklus.Je gelooft het nooit, maar ik heb 7 vuilniszakken kleding weggebracht. En nu ligt er bijna niks meer in.
Ja, dat had ik net gedaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:25 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tijd om te shoppenOf had je dat nou juist net gedaan?
Ja, maar als het een FOK! kindje zou zijn, dan zou dat natuurlijk ook gewoon terecht zijn, want dat zijn de leukste.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:
maar wel 25 waaruit dan 1 winnaar word gekozen
maar komop zeg, wie maakt er nou 50 e-mailadressen aan
Dat van die diverse maten herken ik wel ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
7 vuilniszakken
Zoveel kan mijn kast niet herbergen gelukkig
3 red ik wel..in diverse maten
Dat, maar dan nog, je denk toch niet dat ik 50 mailadressen ga aanmaken om op een andere baby te stemmen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat sowieso, maarreh, niet om het een of ander maar stel dat wij met 50 man ieder 50 mailadressen gaan aanmaken, en dan allemaal op elkaar gaan stemmen.... dan krijgen die kinderen wel een hoop stemmen, maar dan blijven ze nog steeds elkaars concurrenten, niet dat er dan automatisch één wint ofzo.
wah!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Strijken? Wat is dat?![]()
Ik heb zondag mijn kledingkast uitgemest. Een helleklus.Je gelooft het nooit, maar ik heb 7 vuilniszakken kleding weggebracht. En nu ligt er bijna niks meer in.
Alleen heb ik er dan wel 3 en dat is misschien wat veelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik straks naar een naaimachinehandel ga en mezelf eens ga trakteren op een machientje
Oeh leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik straks naar een naaimachinehandel ga en mezelf eens ga trakteren op een machientje
Ziet er goed uit!quote:
kimmiequote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Had het kind dan Franz genoemd..dan was er nog iets cool aan
Die 2ehandse inruilen voor een locker en die oude bewaren voor het stampwerkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kimmieLeef je nog? *aai*
3 machines ja..eentje van m`n moeder gejat..ding is al 40 jaar oud maar oersterk..kent alleen helaas amper leuke steken. Een 2e hands 2 jaar geleden gekregen, kent veel leuke steken maar loopt om de haverklap vast
En nu dus een nieuwe. Een die automatisch een knoopsgat kan maken
Hoiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kimmieLeef je nog? *aai*
3 machines ja..eentje van m`n moeder gejat..ding is al 40 jaar oud maar oersterk..kent alleen helaas amper leuke steken. Een 2e hands 2 jaar geleden gekregen, kent veel leuke steken maar loopt om de haverklap vast
En nu dus een nieuwe. Een die automatisch een knoopsgat kan maken
Sinds ik een locker heb, gebruik ik mijn gewone naaimachine een stuk minder. Ik zet alles op de locker in elkaar.. alleen ff doorstikken of kleine dingetjes op gewone machine..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Locker moet er ook nog eens bij ja. Maar deze neue heeft ook mooi afwerksteken en daar kan ik al weer ff mee vooruit
Die moet de hele dag "tuin spelen"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
yay voor internet
Hoe vindt Beppie het nieuwe huis?
Oh ja fijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die moet de hele dag "tuin spelen". Maar dakannie want ze rent zo de tuin uit
.
Ik benijd je om de stilte. Niet om dat andere.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij genieten van de stilte.Éen kind bij een vriendje, een ander bij opa en oma en die over is verveelt zich. Ergens.
En dan ga ik nu 4 weken achterstallig huishouden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |