uhm..huh?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een bende vandaagNu lekker rustig achter een telefoon
.
Rommel weggebrachtquote:
Ik snap,2xquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Rommel weggebracht. Verder fokken op een mobiel, ideaal.
Dank je.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef DaDude1987 het volgende:
Net interesse-berichtje gekregen, ze sport 4x in de week minimaal 2 uur. Kom ik aanzetten met mijn bierbuikje
Dat doe ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef DaDude1987 het volgende:
Net interesse-berichtje gekregen, ze sport 4x in de week minimaal 2 uur. Kom ik aanzetten met mijn bierbuikje
Uhm ... ga eens sporten dan!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef DaDude1987 het volgende:
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Uhm ... ga eens sporten dan!
Bierbuiken kunnen echt niet!
Jahoor bierbuikje mag heus wel.quote:
Haha, doe ik ook, loop regelmatig hard en mountainbike, maar hij gaat maar niet weg...quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Uhm ... ga eens sporten dan!
Bierbuiken kunnen echt niet!
en helemaal niet als je 23 bent
Als je 30+ bent is het niet zo erg meer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
en helemaal niet als je 23 bent
Mits het binnen perken zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Jahoor bierbuikje mag heus wel.
Moet ik je handje vasthouden of lukt het zelf?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:14 schreef Ijscodude het volgende:
Als ik echt ga daten, betekend het dat ik dan ook echt naar buiten moet gaan en van de computer weg?
Hee die ken ik van Paiqquote:
Wheh, jij trekt inderdaad de meest interessante mensen aanquote:
Jij bent gewoon jaloersquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:17 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, jij trekt inderdaad de meest interessante mensen aan
Logisch dat Paiq het niet voor je doet
How you doin'quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:15 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Moet ik je handje vasthouden of lukt het zelf?
Ik ben date af, dont ask mequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
How you doin'![]()
Buiten alle gekheid om:
Ik zoek nog steeds een idee wat te gaan doen op date 3. Iets origineels, goedkoop en leuk..
quote:
Ik zoek voor jou ook een mooie vrouwquote:
Wat heb je al gedaan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
How you doin'![]()
Buiten alle gekheid om:
Ik zoek nog steeds een idee wat te gaan doen op date 3. Iets origineels, goedkoop en leuk..
Hebbes.. ze wacht op in je de badkamer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:20 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik zoek voor jou ook een mooie vrouwhelemaal voor jou alleen..
Voor mij alleen? Hah, die kan ik wel met een paar mensen delenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hebbes.. ze wacht op in je de badkamer.
[ afbeelding ]
voor jou alleen, personal trainer voor je bierbuikje weg te trainen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:25 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Voor mij alleen? Hah, die kan ik wel met een paar mensen delen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:19 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ben date af, dont ask meBen even klaar met stomme gedate.. blijf gewoon single.
Die is met alle respect wel erg dikquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hebbes.. ze wacht op in je de badkamer.
[ afbeelding ]
Als je dichtbij de zee woont en het is lekker weer; Een strandwandeling met een drankje bij een strandtent?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
How you doin'![]()
Buiten alle gekheid om:
Gedumpt ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:19 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ben date af, dont ask meBen even klaar met stomme gedate.. blijf gewoon single.
Neuken!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
How you doin'![]()
Buiten alle gekheid om:
Op z'n minst een goed potje tongworstelen...quote:
Nee mannen moequote:
dat is ook gratis en kan leuk zijn jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:36 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Op z'n minst een goed potje tongworstelen...
Te hoge verwachtingen gesteld?quote:
Serieus is saai, dat werkt niet. NEXT!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:36 schreef DrMarten het volgende:
Net voor het eerst in tijden weer een serieus berichtje gestuurd naar een dame op RP. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |