quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus. Ik krijg alleen maar berichten van mensen zoals dit.Dit heeft die gast in zijn omschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi hoi ik vertel eigen woorden maar ik hept niet goed zoo nederlands. ik prober hier mij voor een dagje leukt date als niet dan jamer tocht vrouewen steurt mij allemaal Sorry.geen interessen.A.B.U niet sory .geen interessen verzonden naar mij beter nieks verzonden ik voort ziek voor die woort
![]()
Ja joh wrijf het er nog maar eens inquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:43 schreef Trololo. het volgende:
[..]
IJscodude ziet er gewoon beter uit
Na 3x lezen had ik nog moeite om 't te begrijpenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:44 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Dit heeft die gast in zijn omschrijving:
Hoi hoi ik vertel eigen woorden maar ik hept niet goed zoo nederlands. ik prober hier mij voor een dagje leukt date als niet dan jamer tocht vrouewen steurt mij allemaal Sorry.geen interessen.A.B.U niet sory .geen interessen verzonden naar mij beter nieks verzonden ik voort ziek voor die woort
Zo verkeerd, je geeft de regie uit handen. Je vraagt niet aan een vrouw, je deelt mee!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:42 schreef GForceT1 het volgende:
Zo bij 2 mailcontacten de onontkoombare vraag gesteld: "Zullen we binnenkort meeten?"
Het moet immers geen penvriendin worden!
Spannend..
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus. Ik krijg alleen maar berichten van mensen zoals dit.Hij wil een dagje "leukt date"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig toch?
Ik zit met dit opgescheept , RP# 85673798
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Jij bent zo'n type die al beslist te gaan trouwen op de 1e date?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:46 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Zo verkeerd, je geeft de regie uit handen. Je vraagt niet aan een vrouw, je deelt mee!
Een vrouw moet je nooit een keuze geven, daar komt alleen maar narigheid van
Ik geloof niet dat je dat uit mijn woorden kunt opmakenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type die al beslist te gaan trouwen op de 1e date?
Bummer..quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
kan vast pittig koken!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij wil een dagje "leukt date"
Aardig toch?
Whehehe, daar had ik ook een interesse berichtje van gehad !quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij wil een dagje "leukt date"
Aardig toch?
dat kan ik zelf ook welquote:
bij jou in de koelkast..quote:
Met een beetje proppen past allesquote:
Prinses op dreef. Lekkere dubbelzinnige opmerkingquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Met een beetje proppen past alles
Prinses heeft dr humeur nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Prinses op dreef. Lekkere dubbelzinnige opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |