quote:
quote:
hing opgeplakt in verschillende bars rond de mainstage!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:44 schreef Lysdexie het volgende:
Ik wist niet eens dat ie er was, stond niet eens in het programmaboekje!
Hij was de surprise act ! (serieusquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:44 schreef Lysdexie het volgende:
Ik wist niet eens dat ie er was, stond niet eens in het programmaboekje!
Klinkt meer alsof ze langzaam praat in een vaas.quote:
Dat is ook mooi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:02 schreef Unglaublich het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof ze langzaam praat in een vaas.
Ik durfde niet, heb ook de foto genomen, maar het volk (ma tokkie was er niks bij) wat 'ie bij had OMG nope daar durfde ik nog niet eens in een straal van 10m bij te komen!quote:
Allemaal van dat kermis volkquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik durfde niet, heb ook de foto genomen, maar het volk (ma tokkie was er niks bij) wat 'ie bij had OMG nope daar durfde ik nog niet eens in een straal van 10m bij te komen!
erger beetje dat type van die foto van die bruid en bruidegom uit de states waar die gast zo iel en nerdy eruit zag en dat wijf een combinatie was van een walvis en een vent...quote:
Doen we ook altijd bij jou postsquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:08 schreef Ritmo het volgende:
Haha dit is toch gewoon zielig? Dit is gewoon lol maken om een zwakzinnig persoon, hij denkt serieus dat ze hem goed vinden als muzikant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |