Goed lezen is moeilijk. Ik bedoel dus dat we ons allemaal gek laten maken door de babyspullenmaffia. 1000 euro voor een kinderwagen, echt belachelijk, zeker ook omdat die bugaboo zo duur is vanwege de naam en status, niet vanwege de kwaliteit. Om te maken zijn ze echt niet zoveel duurder dan een andere wagen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:09 schreef mefke79 het volgende:
en vergeet niet dat kinderwagens van het vorige seizoen ook prima zijn, alleen de kleuren zijn anders. Wij hebben em cadeau gekregen en ook een aanbieding afgewacht, bovendien hebben we niet de allerduurste gekozen, gewoon omdat we die niet fijn vonden. En kijk ook even hoe compleet een wagen is al je em koopt. Bij onze bak zat bv de regenhoes en het dekentje er bij, er zijn er ook waarbij die los moet kopen. En dan is het maar afwachten of een universele hoes oid past. Op onze wagen zou geen universele parasolclip passen. Nieuws van de dag: en of dat past. Weer 20 euro uitgespaart.
Enne, over die babyfoon, het ging ons meer om de vergelijking van Spanky die graag roept over de babyfoon met camera die zooo ontzettend veel handiger is dan de wagen.
Dan hang je er gewoon zo'n netje aan, heb ik ook aan mijn kinderwagen, de UJquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat ABC ding ziet er te gek uit!Echt gezellig. Maar je moet er zo te zien geen boodschappen mee willen doen.
Dat kon ik er prima afslopen, net zoals dat voorste dakje. Misschien is dat het grote verschil dat je ziet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je dat 'tafeltje' er eigenlijk af slopen? Waarom zit zo'n ding überhaupt op kinderwagens?
Zie mijn post, vlgs mij zijn alle duowagens zo ong. even breed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar met die Urban he.. hoe kom je bijvoorbeeld door de poortjes bij de Kruidvat, Zeeman of Marskramer?
Nou wij wonen echt in een gat maar dan nog.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe oud is Tijn? Ivan was 14 maanden bij de geboorte van Lena en is nu 15 maanden oud. Hij loopt goed, hoor, maar wil na een tijdje toch weer in de wagen. En ik kan het in veel situaties even niet hebben dat hij rondloopt, want ik kom ogen en handen tekort in Amsterdam.
Ik weet nog niet wat voor wagen ik wil. Nou ja, ik zou heel graag de Bugaboo Donkey willen, maar die is ruim 1300 euro en komt pas in april uit. Mijn eisen:
- liefst achter elkaar
- het achterste kindje hoger dan het voorste zodat het ook wat kan zien (kappen kun je er meestal wel afslopen)
- een kinderwagenbak waar ook een gewoon zitje van gemaakt kan worden.
Ik houd verder twee opties open:
- als van de wagen ook een enkele wagen gemaakt kan worden mag het een wat duurder exemplaar zijn
- als het een duowagen is en blijft houd ik het het liefst onder de 250 euro nieuwprijs
Ik sta open voor suggesties! In het begin van het topic zal ik al een aardige suggestie, namelijk een Kees.
Heb ik overwogen, maar daar is Ivan nog te jong voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:35 schreef SacreCoeur het volgende:
En zo'n plankje met zitje achter je bee? zie ik ook heel veel.
Of is dat hier al uitgebreid besproken en heb ik dat gemist
Ik wil eigenlijk gewoon NU een wagen. Als m'n lief maandag gaat werken moet ik lekker de deur uit kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Veel succes! Ik ben benieuwd.
thnx! minder prijzig dan ik dacht!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had een site gevonden met een soort presale. Ik geloof dat het 1349 euro was. Even zoeken.
Hebbes: Baby Boem.
Prijzen
in mono-configuratie ¤ 1089,=
in duo-configuratie ¤ 1339,=
in twin-configuratie ¤ 1489,=
Als die maxi taxi speedy xs dezelfde is als de quinny speedy xs welquote:Op zondag 6 maart 2011 17:05 schreef Popples het volgende:
zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Mutsaerts Transaction en de maxi taxi speedi sx?
nee volgens mij niet het is echt van maxi taxi.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:39 schreef mrien het volgende:
[..]
Als die maxi taxi speedy xs dezelfde is als de quinny speedy xs wel
Babytanker.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Claudia, ik had aan mijn Baby-tanker een boodschappennetje, die ik voor wehnag bij Babyplanet kocht. superding, en daardoor werd mijn ouderwetse wagen ook handig voor boodschappen.
Grappig trouwens, met de baby-tanker wandelen. Hoe vaak ik geen opgetogen bejaarde in de wagen heb gehad. Oh!! is het een tweeling??? er zit 2 jaar tussen oudste en middelste.
Mrien, zoiets was ik ook van plan. Baby in de doek, Lotte in de wagen. En als ze op het kdv is, de kinderwagen mee terug naar huis voor baby2. Ik hoopte alleen dat de bak er ook op zou passen als de wandelwageninzet plat ligt. Weet jij dat? En hoe bevalt het je op deze manier?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef mrien het volgende:
Ben benieuwd claudia!
Ik ga denk ik de kinderwagen weer ombouwen met de wandelwageninzet erin. Ik gebruik hem nu eigenlijk alleen met de maxi cosi erop voor snel een kleine boodschap, de bak staat thuis in de box.
Ik vind de speedi (quinny) fijner lopen dan de zapp en er kan meer mee aan boodschappen. Jelle in de doek en Lotte als ze niet wil lopen in de speedi.
Als ik de kap er dan afhaal kan de maxi cosi er gewoon op, laat ik die adapters gewoon zitten.
Volgens mij past dat, heb dat bij Lotte namelijk ook zo gebruikt geloof ik. Weet dat in ieder geval de maxi cosi er op past met wandelwageninzet erin, moet je alleen de kap er af halen. Heb hem nog niet weer er op gezet, ga ik morgen wel even doen en dan zal ik het nog wel even voor je proberen en even foto's maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Mrien, zoiets was ik ook van plan. Baby in de doek, Lotte in de wagen. En als ze op het kdv is, de kinderwagen mee terug naar huis voor baby2. Ik hoopte alleen dat de bak er ook op zou passen als de wandelwageninzet plat ligt. Weet jij dat? En hoe bevalt het je op deze manier?
ik denk tot ie een jaar of 3 was. Voor kleine stukjes kon hij al best snel op de kiddy-board maar voor naar de dierentuin enzo hadden we deze lekker. Het leek echt handig maar we noemden het niet voor niets baby-tankerquote:Op zondag 6 maart 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Babytanker.![]()
Het valt op zich nog wel mee met de boodschappenruimte onderin als je geen kindje achterin hebt met de voeten omlaag, maar ik ga uitkijken naar zo'n netje!
Hoelang heb jij de oudste erin gehad?
Wij hebben er ook eentje, toendertijd overgekocht, maar ik zou inmiddels wel de banden op willen pompen. Ik kan echter geen verloopstukje oid vinden. Hoe doe jij dat??quote:
\quote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Wij hebben er ook eentje, toendertijd overgekocht, maar ik zou inmiddels wel de banden op willen pompen. Ik kan echter geen verloopstukje oid vinden. Hoe doe jij dat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |